حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
فروردين ۰۳

رو مخ‌ترین غلط باب شده این روزها در شبکه‌های اجتماعی که توانایی اینو داره در کسری از ثانیه شخص نویسنده‌اش رو از چشم من بندازه نوشتن، "راجع به" به صورت "راجب" است !!! 

ینی اگه در حال زدن درست‌ترین حرف عالم هم باشه دلم میخواد همون لحظه بلاکش کنم :|

کاش میتونستم فریاد بزنم آخه باسواد میخوای کلمه عربی استفاده  کنی، بکنننننن!!!! درست بکن !!! 🤦🏻‍♀️

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۴)

یادم میاد چند بار موقع نوشتن خواستم از این کلمه استفاده کنم اما چون از املا اون مطمئن نبودم بی خیال شدم .
پاسخ:
البته با یه سرچ راحت املا پیدا میشه ولی الان یاد گرفتید که خیلی خوبه😁 
راجع از مصدر رَجَعَ میاد😁
بله الان خداوندگار گوگل هست بلافاصله جستجو می کنم . اون برای زمان پیشا گوگل بود 😂
پاسخ:
پیشا گوگل رو یادم نمیاد میشه مال ۲۵ ۳۰ سال پیش😅 
ولی من چون خیلی برام مهم بود بچه بودم فرهنگ عمید داشتم😁
بله همون موقع ها . من بی فرهنگ بودم و الانم ندارم.
پاسخ:
شما خودت فرهنگستانی💯
۲۶ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۴۸ مهدیار (مترسک)
وااای این دقیقاً منم، قشنگ دلم می‌خواد لغت‌نامهٔ دهخدا و شاهنامه رو فرو کنم تو چشمش شاید فارسی یاد گرفت!
از نظر میزان تزخرف (!) رعایت نکردن هکسره، استفاده از عین به جای ـه و پروندن واژگان بیگانه‌ای که فارسیش هزاران ساله وجود داره هم به همون اندازه بدجور، روی مخمن! مثلاً «کلوچه» چشه که بهش میگن «کوکی»؟ نامفهومه؟ زشته؟ مصوب جاییه که دوستش ندارن؟ دستوریه؟ چیه دقیقاً؟ کلوچهٔ بنده خدا بود که کوکی اومد!
اعصاب نمی‌ذارن برای آدم...
پاسخ:
آخ منم ه کسره بعد از راجب رو مخمه بشدت خیلییییی!!! 
حالا اندازه شما رو واژگان غریبه بی اعصاب نیستم اگه درست بکار برده بشه .. 
حالا یسری هستن واژه بیگانه رو هم غلط میگن اون دیگه خیلیییی تو مخیه😅
مثلا دوستی داریم هِی میگه یه آهنگِ تَرَند بذار ، آقاااااا چرا آخه🤣

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">