حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
خرداد ۹۵
گاهی حس تنهایی میاد ور دلم میشینه ، لامصب از اون مهمونهای سرزده ایه که اومدنش با خودشه ، رفتنش با خداست! کنگر میخوره و ور دل آدم لنگر میندازه ! دستش هم میذاره روی قلب آدم هی فشارش میده ، لعنتی زورش هم زیاده تا مچاله ات نکنه ول کن نیس. الان چند روزه عین برج زهرمار به من چسبیده هیچ رقمه هم کوتاه نمیاد ! اول هفته که بود گفتم مهمون دعوت کنم شاید گورش رو گم کنه اما امروز ناهار مهمونها اومدن و رفتن ولی همچنان تنهایی جا خشک کرده ، حتی این موقعها انگار عالم و آدم هم بسیج میشن که یادت بندازند خیلی بیشتر از اونی که فکر میکنی تنهایی ، لطفا الکی خوش نباش! 
گل فروش سر خیابون میخک حراج کرده بود ، یه دسته خریدم ، آوردم خونه ، بلکه این تنهایی روش کم شه و  گورش رو گم کنه ! اما انگار عزمش رو جزم کرده چند وقتی اتراق کنه حال مارو بگیره! 
داشتم مسواک میزدم اومد کنارم ایستاد ، سرم رو آوردم بالا تو آینه نگاه کردم چقد قیافه اش شبیه منه ، خوب دقت کردم اصن مثل سیبی که از وسط نصف کنن ، خوده خودم فقط عبوس ، دلسرد ، خسته بدون لبخند ، چشمهای مات و بی حالت ... عین آدمی که سالهاست تنها مونده سالهاست...
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

وای...! -_-
پاسخ:
=_=
یاد آهنگ «حس تنهایی» ابی افتام که میگه: چقدر حس بدیه حس تنهایی، دارم می‌شکنم آسون و تو نیستی...
پاسخ:

دارم از بین میرم تو این دلتنگی،

داره دل میگیره بی تو از بی رنگی

دارم از بین میرم تو این خاموشی

کاش می شد می بُردی منو با آغوشی

نگاش نکن تنهایی میگم بهش فک نکن تحویلش نگیر .اونقد سرد باش که گورشو گم کنه پر و بال بدی بهش ول کم نیست پرو میشه ها
پاسخ:
اصن فکر کردنی نیس که ... همچین زیر پوست آدمه 
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۱ دچــ ــــار
خوب شاید بهتره جدیش بگیری ..
و یه فکری به حالش کنی
پاسخ:
چه فکری میشه بحالش کرد؟؟ 
گاهی تقدیر آدمها رو با تلاش و کوشش نمیشه عرض کرد
تنهایی را گریزی نیست... حتی اگر مهم ترین فرد زندگیت باهات باشه... حتی اگه هر چه که میخوای بهش برسی.. حتی اگه کل دنیا دورت حلقه بزنن... تنهایی همیشه هست و این بنظرم چیز بدی نیست. من عاشق تنهایی ام.
پاسخ:
من اصلا دوسش ندارم هر چند موافق نیستم که همه این حس رو به این شدت میکشن 
سلام
چرا من احساس میکنم تو شوور داری؟!
ینی اگه داشته باشی و احساس تنهایی کنی چه معنی میتونه داشته باشه؟
شاید نداشته باشی و من به احساسم میگم تمومش کن[احساس سردرگم من]
پاسخ:
احساس شما درسته اگه آرشیو رو بخونید متوجه میشید که من ازدواج کردم و البته لزوما هر کی ازدواج کرده با حس تنهایی خدافظی نمیکنه متاسفانه ..
تنهایی ...هعی!! تنها چیزیه که دستت خودت نیست که سر و سامونش بدی! که نذاری دور و برت بپلکه -_-
پاسخ:
نه واقعا دست موقعیت و عواطف و شرایطه :/
این حس از دیروزه سراغ من اومده
اما من بهش کم محلی میکنم بلکه ناراحت شه بزاره بره
امان ای دل غافل
نمیره
از رو نمیره
ناراحت نمیشه
همه چی رو داره عوض میکنه
امیدوارم دم و دستگاهشو جمع کنه و گم وگور شه هرچه زودتر
پاسخ:
ایشالا زودتر بذاره بره
یکی ازدوستانم میگفت روانشناسش بهش گفته هروقت احساس دلتنگی وناراحتی برای کسی کردی یه کارخوب کن و بهش تقدیم کن ومطمعن باش حالت خ بهتر میشه... این حس دلتنگی وناراحتی میتونه براخودمونم باشه! هروقت چنین حسی پیدا کردی یه کارخوب براخودت بکن وبخودت تقدیمش کن من مطمعنم حالت بهتر میشه: *
پاسخ:
احتمالا جواب بده 
البته این حس من دلتنگ برای کسی نبود بیشتر حس تنهلیی و بی پشت و پناهی بود :(
آبجی مهربونم اینجوری که خیلی بده خب
من ناراحت و غمگین شدم
من نمیخوام دخالتی کنم، ینی در حقیقت نمیخوام فضولی کنم اما واقعا اگه مردت مهربون و دوست داشتنی و خواستنی باشه چرا آدم احساس تنهایی کنه؟!
تو نیاز داری که روحت در آرامش باشه و مردت باید این آرامشو واسه تو رقم بزنه و توام باید رقم بزنی پس این تنهایی دلسردکننده چیه؟
نمیدونم چی بگم
مثل همیشه از خدا و مادرم فاطمه واست سلامتی و رسیدن به بهترینا رو آرزو میکنم
پاسخ:
دیگه من نمیتونم الان همهء عواملی که باعث شده من این حس رو تجربه کنم واسه شما توضیح بدم به هر حال زندگیه من پیچیده تر از این حرفهاست 
هیییی... دلتنگی مهمون نیس، آفته جونه. وقتی رخنه کنه توی بن وجود ادم ،غم رو هوار میکنه سر دل خروار خروار تا وقتی که چیزی نمونه از سنگینیش جز اوار... این وسط اگه کسی(نه هر کسی،نه هر مهمونی) نباشه که از سنگینی بارش کم کنه کار طرف با کرام الکاتبینه
پاسخ:
پس دیگه اشهدم رو بخونم .... خدافظ زندگی ...

:)))
سلام آزیتا جون. فکرکنم چندماهی میشه سر نزدم. امیدوارم خوب باشی. همچنین اقای همکار. شادباشید.
پاسخ:
سلام ممنون بیشتر سر بزنی خوشحال میشم خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">