حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
اسفند ۹۳

خب از من به شما نصیحت ، اگه از این به بعد کسی خواست زودتر از تاریخ تولدتون بهتون کادو تولد بده ، خیلی شیک و مجلسی و بدون اینکه جوگیر بشید ، بگید نه ممنون ، لطفا همون روز تولدم بهم کادوش بده! وگرنه روز تولدتون میمونید با یه عالمه کادو که قبلا ذوقشون تموم شده :))))



٢٠ اسفند ١٣٦٨



موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۴)

تولدت مبارررررررررک :)
الان دقیقا دو ساعته به دنیا اومدی خخخ
الهی عقش ذوقاتو کردی ,واسه من برنامه ریزیم درست درنیومد لذا در آینده هم امیدوارم ذوق کنی:))))))
پاسخ:
مرسی فدات شم... تو که واسم ترکوندی مرسیییی :***
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۶ مهندس بهشت
تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی
والا کسی همچین فله ای به ما کادو نمی ده که از قبل باشه یا بعد از تولد حتی! من سه تا کادو از سه تا خواهرم روز تولدم می گیرم که اغلب لباس یا کیف هست:))
تولدت هم موبارکه من بودم چهارچشمی کیکم رو می پاییدم نگاهت به کجاست آخه؟ :))
پاسخ:
به ما هم کسی فله ای کادو نمیده ولی خوبه که همون چند تا دونه هم تو روز تولد باشه :) من از اولشم شکمو نبودم تو فکر کادو ها بودم یحتمل :))))
Happy birthday ((((((:
پاسخ:
Thank you 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۶ خانم هموستات
http://s1.picofile.com/file/7937856448/tavalodat_mobarak_bacheha_.mp3.html

دست و جیغ و هوراااااااااااااااا.انشالله امسال به هر آرزویی که دوست داری و به صلاحته برسی . همیشه سالم و جیبت پر پوووووووووووووووول باشه:*
پاسخ:
ام پی تری رو گوش نکردم هنوز
ممنون عزیزم با اون ارزوهای قشنگت
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۹ عرفان رسولی
سلام بر مهربانو آزیتا
توللللللدت مباااااارک. ایشالا همیشه مث روز تولدت برات قشنگ باشه و توی تک تک لحظات زندگیت اتفاقایی بیوفته ک عین هدیه برات خوشحالی بیاره
پاسخ:
سلام
ممنون به خاطر تبریک زیبات :) 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۱ گمـــــــشده :)
تولدت مبارک باشه آزی جون..:*
پاسخ:
ممنون :*
تولدت مبارک :)
پاسخ:
مچکر ممنون
تولدت مبارک آزیه عزیزم :-* 

اول برات سلامتی می خوام بعدشم همیشه شاد و پر انرژی و اکتیو باشی و بعدترشم به هر اونچه که از زندگی می خوای برسی :)
پاسخ:
مرسی پونای مهربون :) خیلی لطف داری
چقدر ناز. تولدت مبارک انشالا یه همسرخوب و عالی و فهمیده از نوع دلخواهتون کادو پیچ برسه خدمتتون.:))
پاسخ:
خخخخ ممنون
خخخ 28 سالت شده آزی؟ :)) اوووووه ینی حدود پنج سال از من کوچیکتری؟ احساس گیس سفید مجازی بهم دست داده الان :)) به همین برکت قسم :)))))
پاسخ:
بلی ٢٨ سال... 
چیه تا الان فکر میکردی هم سنیم ؟ :)))) الان حس خودبزرگ بینی بهت دست داده؟ :))))
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۲ بانوی دریا
تولدت مبارک .ان شااله سال خوب زندگیت امسال باشه .بهترین ها رو تجربه کنی
پاسخ:
مرسی عزیزم خیلی ممنون
نع فکر نمی کردم همسنیم، چون می دونم از اغلب رفقای مجازی سنم بیشتره! شکلک واقع بین و اینا :)))
خیال می کردم رفتی تو سی سالگی بعد که اینستا رو نگاه کردم دیدم 28 ساله شدی. بازم مبارکت باشه انشاءالله تولد 120 سالگی ات رو جشن بگیری عزیز :)) 
هوس کیک کردم نصف شبی.. کی پاسخگوئه؟ هن؟:))
پاسخ:
کیکش بد مزه بود هوس نکن ، در خراب اباد کیک خوشمزه یافت نمیشه :)
حس خود پیربینی بهم دست داده الان! چقده زود گذشت.. اون عصای منو بده بهم ننه :))))
پاسخ:
همه پیچ و مهره هاتم که مورد دارن واویلا اصن :)))
من از همینجا اعلام می کنم تا کیک منو ندین تولّدو تبریک نمی گم!
مذاکره هم نمی کنم! کیک تولّد، خطِ قرمزِ منه!!! :))

+به دوستان، آشنایان و فوامیل درجه ی یک و دو، سببی و نسبی، دبیران و همکاران و تمامی عوامل دخیل در زندگی چهار در هفت ساله ی شما "آیِ با کلاه Z" تسلیت عرض می کنم! خدا بهتون صبر جزیل عطا کنه!! [آیکونی شوخ]

+کیک من نرسید؟ منتظرما! =))
پاسخ:
کیک رو اینستا تحویل بگیرین... تازه تبریکم نگفتین نگفتین چه خیالیه :))
با دو ساعت تاخیر تولدت مبارک بچه ببر جان 
پاسخ:
خخخخ اون دو ساعت خودش به روز حساب میشه ها :)))
میگم ازی تو عکست داری ادا در میاری یا فابریکی اون شکلی بودی :)))
شوخی 
+
کلا اسفتدیا آسن :))
اونم آس دِل
پاسخ:
دارم فکر میکنم ها نمیبینی، مدل فکر کردنم بوده :))

بلی بلی 
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۰ فهیمه (مامان محمد سپهر و ؟)یا (یه مامان)
تولدت مبارک آزی جان .ولی خودمونیم بیشتر از سنت نشون میدی مشخص که زندگی حسابی آزی رو پخته .ان شاءالله زودتر به قسمتهای شیرین زندگیت برسی .
پاسخ:
من از بدو تولد بیشتر از سنم نشون میدادم، کلا هنگام تولد مثل یه نوزاد همون لحظه ای نبودم با یه عالم موی بلند و چشمهای باز و متوجه بدنیا اومدم :))) زین رو ربطی به پختگی نداره ، اخلاقمم بیشتر از سنم بوده همه بر و بکس فامیل شاهدن ، کلا خیلی خانوم بودم :)))))) آیکون خود تعریف و تمجید کنی خخخخ
ای جانم چه ناز بودی البته الانم نازی:*
تولدتم با تاخیر مبارک عزیزم ایشالا به هرچی میخوای برسی عزیزم

پاسخ:
مرسی عزیزم ناز میبینی 
ممنون :*
تولدت مبارک :) با تقدیم  بهترین آرزوها
پاسخ:
ممنون :)
تولدت مبارک عزیزم
امیدوارم به همه آرزوهات برسی
پاسخ:
ممنونم :)
تولدت موبارک :)
پاسخ:
قربانت :)
تولدت مبارک!
پاسخ:
مرسی
دیر رسیدم که ولی تولدت مبارک صد و بیست ساله بشی ازین سفر باحالا هم بری بیشترترتر :))))))))
دوست که داری صد و بیست ساله شی هان؟ آخه به یکی گفتم اینو گفت اوووو حوصلم تو دنیا سر میره خخخخخ
پاسخ:
منم اگه قرار باشه خراب اباد بمونم ٥٠ سالم بسمه ولی اگه قرار باشه جهانگردی کنم ١٢٠ سال دوس دارم :)))
سلام دخملم.خوبی..؟با دوستات حرفم شد.اذیتم میکنن مامانی.. خخخخپ
تولدت مبارک.در این بهار جدید زندگیت ایشالا موفق تر و شاداب تر باشی.
در کنار خانوادت لحظات خوبی تجربه کنی
پاسخ:
بالاخره دخملم؟ یا مامانی؟ o_0 
دیدم میخواستی منو الکی پیر کنی دوستام نذاشتن :))))

ممنون مرسی
آزیییییییی دیر رسیدمممممممممم آقاااااااا T_T T_T عررررررر T_T 
آزی میشه با یه روز تاخیر هم بپذیری؟؟؟ :-( 
آزیتای عزیزم, که قلب مهربونت خود من رو آروم کرده یکبار, برات آرزوی سلامتی, عشق, ثروت, مهر میکنم. از ته دلم دعا میکنم به هر اونچه لایقشی برسی و روزهای بیست و هشت سالگیت پر از لبخندهای از ته دلی باشه :-* :-* :-* تولدت مبااااارککککک :-*
پاسخ:
هه :)) اکشال نداره که 

مرسی عزیزم از ارزوهای قشنگی که واسم کردی :****
خخخخخخخخخخ مواقفم!
تولـــــــــــدت مباآآآآآآآآآآآآآآآآآرک!
پاسخ:
مرسییییی
تفلدت مبالک:))) 
از زبون پسرم بودا!
پاسخ:
اوخیییی ملسی
وای آزیِ سفید مِفیدِ خوگشل تولدت مبارک...
امیدوارم این سالی که از عمرت گذشت سال خوبی بوده باشه و روزهای سرشار ازآرامشی رو پیش رو داشته باشی.
+چه باحاله آدم تولدش نزدیک عید باشه...
به صورت دوبله نو میشی اینجوری!
پاسخ:
ممنون
هم خوبه نزدیک عید باشه هم نه... کلا اسفند ماه واسه من پر از هیجانه دیگه اصن نمیشه تمرکز کرد :))))
اینجااااهم تفلد عید شما مبااااااارکککککککککک😄😄😍😍
پاسخ:
مرسی عزیزم 
ببخشید باتاخیر تولدتون مبارک...
پاسخ:
خواهش میکنم مرسی
تولد آزی جونم مبارکککککک :)
ببخشید من یکم از غافله عقبم :دی 
پاسخ:
مرسی :)
سلام
اوخی آزی رووووو ای جونم
تولدت مباررررررررررک
پاسخ:
سلام
:)
مرسی
آزی عزیزم،با کلی تاخیر تولدت مبارک
بهترین ها رو برات ارزو میکنم،خوشگل خانوم:)
پاسخ:
مرسی ونوس عزیزم :)
آزی جون تولدت مبارک عزیزم
ایشالا هر سالت بهتر از پارسالت :*
پاسخ:
مرسی نسیم جان ممنون
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۰۳ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
توللللدت مباااارک :)))))
یادمه پارسال اولین کامنتی که بهت دادم همین تولدت مبارک بود!
پاسخ:
مرسی :)
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۰۴ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
"تازه های شما" رو از کدوم قسمت وبت آوردی؟ :|
پاسخ:
مال بلاگ نیست از سایت yahoo pipes گرفتم
غلط کردی که می خوای ببندی! 
پاسخ:
اوه چه خشن :)))
می گم تو اصن هیچ تصوری از خشم اردیبهشتی داری آیا؟ :))
پاسخ:
تو از خشم بچه ببر چی؟ خبر داری؟:)))
به نظرم میاد وقتی خشمگین می شی تو خودت فرو می ری! خشم بچه ببر اینجوریه آیا؟!
من وقتی خشمگین می شم فوری محل رو ترک می کنم وگرنه دیگه خون طرف گردن خودشه! والاااا 
پاسخ:
نه خشمگین که بشم خیلی جدی و بداخلاق میشم ... ممکن خیلی زورمم زیاد بشه :)))) به هر حال بعدش دیگه طرف مقابل جایگاهش برام تغییر میکنه :|
تولدت مبارک باشه آزی اسفندی 
خدا رو شکر کادو میدن
زود و دیرش چه اهمیتی داره :)
هرچند تبریکات سر موقع و کادوهای روز تولد خیلی بیشتر به دل میشینه
آزی برات سال خیلی آرزو میکنم
سال تولدی منظورمه ;)

پاسخ:
مرسی عزیزم واسه تو هم سال خوبی باشه همه جوره من سال جدید رو میگم
دقیقاً منم برای همین محل رو ترک می کنم! چون زورم به شدت زیاد می شه و ممکنه طرف له و په بشه!!! :))
پاسخ:
:)))) بعلهههه
20 اسفند 68 به دنیا امدین یا این عکس برا اون تاریخ هستش؟
اگه عکس برا اون تاریخ هستش که خیلی نامردین
ما اون موقع یه لاستیک داغون موتور بهمون میدادن با چوب دنبالش میدویدیم تو محل بعد شما کیک خفن جلوته؟!
خیلی نامردی
پاسخ:
تاریخ مال تولد سه سالگیه یا همون تاریخ عکسه


آره ما نامرد شما خوب ... چی بگم دیگه
خیلی بدم میاد که کادوی تولدم رو
از قبل بدونم...ولی نمی دونم
چه مرضی هست که انقد اصرار می کنم
به طرف تا بفهمم و بعدشم بگم چرا گفتی بهم D:
پاسخ:
مرض خودآزاری داری حتما :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">