حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
خرداد ۹۴

تو دلم یه ماهی دارم هر روزساعت 5 صبح با تکونهای ماهی که بی تابی میکنه و به خودش پیچ و خم میده از خواب بیدار میشم! یه نگاه به ساعت میندازم میبینم الان خیلی زوده واسه بیدار شدنُ روز رو شروع کردن. این روزها خودش به اندازهٔ کافی لعنتی هستند هر چی زودتر از خواب بیدار بشم بیشتر باید لعنتی بودنشون رو تحمل کنم! اما تا سرم رو دوباره میذارم رو بالش ماهیِ توی شکمم شروع میکنه این ور اون ور رفتن و بالا و پایین پریدن! تو دلم یه آشوبی به پا میکنه که کل دو ساعتِ بعد رو کابوس پشتِ کابوس میبینم! عاقبت فنجونم رو با شیر قهوهٔ تازه دمش تجسم میکنم شاید بتونه منو از تو رختخوابم بکشه بیرون... 

قهوه که میخورم ، ماهیه دلم آرومتر میشه اما تا آخرین جرعه... اون وقته که باز یادش میفته هی شنا کنه هی شنا کنه... گاهی وقتها اونقدر تند شنا میکنه که یه دفعه حالت تهوع میگیرم! پا میشم به گلدونها آب میدم.. مودم رو خاموش میکنم! قرصهامو میخورم، کتابها رو بر انداز میکنم ، ببینم هیچکدوم منو صدا میزنن که منو بخون منو بخون! اما دریغ از یه جیک و یه نفس! ماهی بالا و پایین میپره تا یه کتابی رو انتخاب کنم .. تا نشینم پای درس خوندنم آروم نمیگیره ولی وقتی هم درس میخونم آروم نمیگیره! ماهیه دلم خودشم نمیدونه چه مرگشه و چی میخواد! 


انگار که لبهٔ یه دیوار راه برم این روزها.. نه دوست دارم بیفتم تو درّهٔ این ورش نه دوست دارم بیفتم تو ورطهٔ اون ورش... فعلا نمیتونم کاری کنم جز اینکه لبهٔ دیوار خوب قدم بردارم...

من به ماهیه تو دلم عادت ندارم، از وقتی یادم میاد ، تو دلم هیچی نبوده ، همیشه آروم بوده! کمتر چیزی هست تو این دنیا که من ازش بترسم.. واسه همین این ماهیه خیلی کم سراغم اومده! اصلا با این قد و قواره تا حالا سراغم نیومده بوده.. 

امروز زل زده بودم تو چشمهای ماهیه.. ببینم دردش چیه! بهش گفتم چته چی میخوای؟ جواب نمیداد! گفتم اینقد منو اذیت نکن، حالم هیچ خوب نیست.. هیچی نمیگفت! بهش گفتم اسمت چیه! همونجوری زیر آب دهنش رو باز و بسته کرد: اســـــــــــــتـــــــــــرس

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۳)

پووووووف
پاسخ:
:)
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۵ ریحانه(من و همسرجان)
😔استرس خر است...من که زیاد دارم این روزا...😭😭😭
...
پاسخ:
هعی وااای
بابا خوبه ماهی توی دل تو خوش داره مجردی حال کنه.. والا ماهی توی دل من پاشده رفته سر خود دست یه ماهی دیگه رو هم گرفته آورده الان شصتاد میلیون بچه ماهی دارن توی دلم وول می خورن کصافدا.. اصنم کنترل جمعیت حالیشون نیس که هیچ بعد ازدواج دچار اضافه وزن هم شدن و هر روز بزرگتر از دیروز.. شیطونه می گه به پیشی درونم بگم هاپولیشون کنه به همین برکت قسم..
:)) :دی
پاسخ:
دروغ نگو دروغ نگو یه ماهی بیشتر تو دل جا نمیشه :)))))

دلشوره و رخت به قولی در دل چنگ زدن واقعننن چیز خریه آقا !!!!

این روزها سخخخت می گذرن ولی وقتی میگذرن جووری میگذرن که انگار سالها ازشون گذشته باشه البته اگه واسه کنکوره استرست!! 

نیست من خیلی تجربه دارم خخخخ نیست همین چند وقت پیش کنکوری بودم، نیست خیلی ترکوووندم خخخخ ازون لحاظا گفتم :)))))))))))

اگه هم از کنکور نیست که من دیگه حرفی ندارم.

می گن حافظه ماهی قرمزا در حد ثانیه و این صوبتاس اونوخ این ماهی دل تو چرا حافظه اش اینقد قوییییه چرا فراموشی نمی گیره ؟؟!! 

پاسخ:
بلی مقداری بخاطر کنکور است اما نمیدونم چه مقدارش بدیش اینه که استرس پویا نیست که ادم رو به درس خوندن وا بداره
بعدم این نقاشیت تو حلوقووممممم که نشستی وقت گذاشتی اینقده قششنگ به تصویررر کشیدی:))) هنرمند نقاشششش بی حفاظی :****
پاسخ:
قربانه حلقومت برم من خدا نکنه :))))
پالت، ماهی گیرِ خوبیه!
پاسخ:
دوسشون ندارم! اتفاقاااااا به ماهیه غذا میدن :)))

خب الان واسه این پست باید من همدردی کنم و حرفای خوب بزنم ولی حقیقتش اینه که عاشق نقاشیت شدم :)) مخصوصا موهات :)) و لبای ماهیه!!

 

پاسخ:
:)))) توجه به نقاشیه منو بیشتر خوشحال میکند تا همدردی البته :))))
ان شالله بمیره این ماهی بی تربیت 
دیگه جا نبود بری ماهی جان!!؟
پاسخ:
والا به غورعان با این نوناشون :)))
از این ماهی ها متنفرم
پاسخ:
منم
منم از این ماهیها تو دلم یکی دارم تازه داره بزرگتر هم میشه :(((((((((  آخرش منفجر میشه کار دستم میده :(((((((((( مرگ بر استرس :((((

راستی نقاشیتم خیلی بامزست مخصوصا دستاش و اون پاهای کوچولوش :)))

:((((((((((((((
پاسخ:
ماهی در دل خر است :)))) 

مرسی 
استرس خر است :(
پاسخ:
خیلی خر است
ای روح خوش بال و پرم
پرواز کن دوباره
تا آسمان ها پر بزن
به عشق یک ستاره
دوباره نقاشی بکش
رو متن خیس گونم
قسم به اون خدای دل
به یاد تو میمونم
پرنده ها زخمی شدن
زمین مثل قفس شد
از وقتی عشق اون شدی
اسم منم "هوس" شد
پروانه بودم، پر زدم
رفتم به سمت ساحل
آتیش گرفت کل تنم
آه از یه عمر باطل

هوس - عرفان رسولی
پاسخ:
خیلی قشنگ :)
سلام من گیج شدم ماهی آیا استرس است یا نی نی نو رسیده؟
پاسخ:
:||| من واقعا از خودم ناامید شدم که اینقد بد نوشتم که تو اخر نفهمیدی استرس در این متن به ماهی تشبیه شده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">