حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
آذر ۹۴
آیا میدانستید چندی است که قحطی سِرُم سدیم کلراید همون آب نمکِ خودمون آمده است؟؟ نمیدانستید!؟؟ حال بدانید و آگاه باشید که نمیدانیم سرِ خط تولید این دوستِ عزیز چه آمده که تولید نمیشود و هر داروخانه ای که میری مسئول آن با تاسفی بس سنگین سر تکان داده و میگوید ، نیست !! شرکت موجودی نداره! 
خلاصه خواستم ارادت خود را نسبت به ایشان ابزار کنم و بگویم رفیق سرماخوردگی و آلرژیِ من به خونه برگرد .. نمیدانم چقد مهم بودی اما مثل اینکه با بمب هسته ای اشتباهت گرفتند که تولیدت را با غنی سازی ٩٪ ، متوقف کردند . 
 
 
این عکس هم از آخرین بازمانده نسل سرُمهای آب نمک است که بطور اتفاقی خونه بابام پیدا کردم ،، از ایشان عکس تمام قد بینداخته، میخوام ازش حفاظت و بعدا تقدیم موزه بنمایم . 
پ.ن : بالاخره اینقد ملت ما رو کشتن با این آهنگ کجایی؟ یجا بدردمون خورد :))))))
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵)

سلام آزی ^_^
پاسخ:
سلام به به :)
اینجا که تو داروخونه ها هست!
پاسخ:
شما جدیدا سوال کردی؟؟ همین یه هفتهء اخیر...
بیا تا رگاموووو تو سدیم کلرایدت بریزممم
کجایی ??رفیقم کجایی??
:)))))))))

پاسخ:
ها ، تو بی من کجایی؟؟؟ دقیقا کجایی؟ :))))
بزا برم از داروخانه بپرسم . اگه بود میخوای*؟
پاسخ:
نه عزیزم مرسی فعلا کارمو با اب جوشیده و نمک راه میندازم ، دیگه اب نمک چیزی نیس که بخوای پست کنی :))))
 چه جالب همه تو فکر بودن تهیه کنن واست D: 

پاسخ:
مهربونا :**
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۴ مامان علی
اااا تو خونه منم یه دونه از دوسال پیش مونده;-) 
پاسخ:
خخخخخخ با احترام باهاش رفتار کن
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۰ کرگدن آبی
سِرُم، جات بوده رو سَرم! :))
پاسخ:
:)))) 
البته بیچاره جاش همیشه تو دسشوییه
بله منم با کمبودش مواجه شدم. از 5 تا داروخانه پرسیدم نداشتند. یکیشون گفت همین الان اومدن یک جعبه باقیمانده رو ازمون گرفتند.
(یواشکی گفتش که جمع کردند بردند کشور س.و.ر...اینا...)
خوش به حالت...باهاش عکس داری:)))))))
پاسخ:
چه عجب یکی تایید کرد ... فکر کنم تو تهران و کرج نیست ولی شهرستانهای دیگه هنوز موجود است 
دیشب پیدا کردم .بدم پیک شرکت براتون بیاره ؟
پاسخ:
نه خیلییییی واقعا ممنون
ازی خانوم ایا شما مازندرانی هستین ؟؟؟؟
پاسخ:
نه! چطور مگه؟
بهتره از داروخونه های دیگه هم سؤال کنی نازنین. من رفتم سؤال کردم از داروخونه های شهرمون همه جا هستش. الانم یکیش درست جلو رومه :)
پاسخ:
از خیلی جاها پرسیده بودم نبود اما دیروز دوباره پرسیدم اورده بودن با قیمت گرونتر :/
اخه تو این فایلای صوتی ای که گزارده بودین لحجه مازندرانی داشتین .... بوخودا ....
پاسخ:
شاید عمدا در آوردم شاید لهجه فامیل شوهر روم تاثیر گذاشته ، شایدم شما اشتباه میکنید :))
درسته که سدیم کلراید برای شستشو نیست اما برای تزریق وریدی هست!! باور نمیکنی میتونی از داروخانه سوال بفرمایید
پاسخ:
خب ما واسه شستشو نیاز داشتیم که البته بعد از دوهفته بالاخره موجود شد
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۳۹ چپه الدوله :))
این هم دیگه تحفه است؟لابد فردا پس فردا هم فیمتش میشه هم قیمت طلا
:|
پاسخ:
نه حالا طلا ولی یکم گرون شد
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۸:۱۰ شمیم عشق
:)))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">