حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
ارديبهشت ۹۵
الوعده ، وفا !! نوبتی هم که باشه بعد از کلی سوت و کوریه اینجا حالا نوبت، نوبتِ شماست ! 
درسته که خیلی وقته هم نویسنده اینجا هم مخاطبینش دچار تنبلیسم و انسداد قلم شدن ، اینو از تعداد پستها و کامنتهای زیرش میشه فهمید :))) ولی اتفاقا اینجور وقتهاست که میشه پایه ها و با معرفتها رو از سیل جمعیت تشخیص داد ؛) حالا ببین چه شورش کردم ها خخخخخ 
آقا ، خانوم ، نوبتِ شماست هر کی دلش خواست ، باحال بود ، حوصله داشت شرکت کنه ، دور هم خوشحال شیم :)
دیرین                        دیرین 
موضوع 
نیـــــــــــــــــــ.........ـــمرو
 
 
بله بله ، همون نیمروی خودمون ، دم دستی ترین ، ارزونترین ، راحتترین غذای سفره های ما :دی 
آقا همه آدمها آشپزی رو با همین نیمرو شروع کردن خلاصه نیاید بگید موضوع سخته ها ، که شاکی میشم :)) 
پس آستین بالا بزنید یه نیمرو مَشتی درست کنید ، تزئینش کنید یا نه همینجوری خشک و خالی ازش عکس بندازید و بفرستید برای من !بعدم دور همی با خانواده یا تنهایی نوش جانش کنین ، موضوع از این بهتر؟؟ خخخخ چجوری بفرستید؟ یا عکس رو آپلود کنید و لینک آپلود رو همینجا در این پست ،تو کامنت برای من بصورت لینک بذارید، توجه کنید به صورت لینک برای من بذارید چون من با گوشی پست میذارم و اگه لینک نباشه نمیتونم بازش کنم، خدارو شکر بیان هم که قابلیت قرار دادن لینک در کامنت رو داره و  یا به ایمیل bihefaz@gmail.com بفرستید عکس نیمرو سوخته هم قبوله لطفا تنبلی نکنین:)) 
یه خواهش ویژه دارم اونم اینکه لطفا لطفا اگه میتونید حجم و سایز عکستون رو پایین بیارید متچکرم :) 
مهلت ارسال عکسها تا جمعه همین هفته ١٠ اردیبهشت 
پیشاپیش از حضور نیمروییتون سپاسگزارم :)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

تیمروش شور باشه یا بی نمک؟همش بزنیم یانزنیم؟دوتا باشه یا سه تا؟روغن بریزیم یانریزیم؟با ماست بخوریم یا بی ماست ؟!!
 :)دی
پاسخ:
عزیزم ببخشید هر طور باشه قبوله :))) فقط تو رو خدا با ماست نباشه ، تخم مرغ با ماست واسه بدن خیلی مضره :)))
نیمرو خالی دوس ندارم با گوجه
پاسخ:
هر جور دوست دارید میتونه باشه :)
آزی جدی نیمرو با ماست ضرر داره؟؟؟؟واسه چی بده؟
پاسخ:
بعله ضرر داره ... هر دو طبع سرد دارن البته زرده تخم مرغ گرم و تره ولی سفیده اش سرده و اینکه کلا خوردن ماست با تخم مرغ خلط شدید سودا ایجاد میکنه ، تخم مرغ سخت هضمهمخصوصا وقتی که زرده اش سفت میشه ، ماست فرایند هضمش رو دچار اختلال میکنه باعث فساد میشه تو معده! نفخ میاره ، تیرگی صورت ... کلا ماست رو نباید با خیلی چیزها خورد با یچیزایی اصلا نباید خورد ... 
کار درست رو خارجیا میکنن که ماست رو به عنوان میان وعده یا دسر میخورن نه کنار غذا ... ماست بهتره با گرمیجات مخلوط بشه بعد خورده شه ... کاری که ما برعکسشو میکنیم :/
انصافا که موضوع سختیه :دی

پاسخ:
لادن :|||| از تو بعید بود :)))) کجاش سخته عاخه
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۸ استغفرالله جان
نیمرو؟
دراین حد؟
واییییی
ببینیم چی میشه
پاسخ:
در کدوم حد؟ نمیدونستم نیمرو حدش اینقد بالاست :)))
نیمرو :دی
اون تخم مرغ ،پیازچهه چه تاثیری گذاشته روت ها :)))

ولی باوووشه، امر، امرِ بی حفاظ :d
پاسخ:
والا خیلی وقت بود دنبال یه موضوع غیر تکراری بودم اون روز یهو به سرم زد ابن موضوع خوبیه هم تکراری نیس هم ادمها رو کمی به جنب و جوش وا میذاره اونایی هم ک تو آشپزی تنبلن به چالش میکشه ، خیلی هم خوشگله :))
قربون تو
نه که سخت باشه ها فقط جهت مزاح بود ؛)
پاسخ:
بلی بلی :))
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۸ استغفرالله جان
نیمرو دوس..اماخالیش نه.میشه خالی نباشه؟یچی قاطیش کنیم
پاسخ:
هر بلایی بخواین میتونید سر نیمرو در بیارید :)) دشواری نداره ک :)))
عکسو ایمیل کردم
امیدوارم سایز و حجمش اوکی باشه یادم رفت چک کنم 
پاسخ:
مرسی عزیزم :) بدستم رسید خانوم با سلیقه
بااااااشه ^____^
پاسخ:
مرسییی :)
ازی من مثل داور نمره بدهم؟
پاسخ:
معذرت میخوام ولی این مسابقه نیست که داور بخواد :))) تازشم همینجوری تو رو داور کنم که بقیه شاکی میشن تازه تو خودت یه نیمرو واسه ما نفرستادی میخوای داور بشی؟؟ :))
خوبی این پست این شد که من فهمیدم نباید ماست رو کنار خیلی از غذاها از جمله تخم مرغ خورد... :)
پاسخ:
مخصوصا با غذاهای برنجی و گوشتی هم نباید خورد :)) 

عکسم که نمیفرستی الحمدالله :)))
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۴۲ استغفرالله جان
اقایونم عسک فرستادن؟
تا بحال؟
پاسخ:
به شما مامور بازرسی باید عرض کنم که تا هم اینک ، خیر :)))
من یه چند تا عکسی  هم اینک فرستادم^_^

ایمیل در زمان سیری  چک شود :دی
پاسخ:
عکسها دریافت شد :)) بسی تچکر U_8
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۱ استغفرالله جان
من عسکم امادستا.فقط شاید ی ایده ی جدید بیاد توو ذهنم منتظرم دقیقا اخرین لحظه بفرسم (♡˙︶˙♡)
پاسخ:
اها :)) مرسی باشه
نیمرو؟؟؟؟؟ 
نعععععععععععععععع
پاشم به ننم چی بگم؟ بگم برو کنار میخوام نیمرو درست کنم؟؟؟ خخخ
حتی فکرشم نکن! نزدیک 8 ماهه دست به سیاه و سفید نزدم و تا ماه های ماه هم نمیخوام اینکارو بکنم!!
به قول خارجیا 
 I am totally fed up with this shit
خخخ

مشتاقم ببینم شرکت کنندگان چه میکنن :)
پاسخ:
چه فرهنگ مزخرفی داریم ما ... اینجوری که پسرها حتی نمیتونن برن تو آشپزخونه یه نیمرو درست کنن !! یا مثلا بگن امروز صبونه با ما ... چرا واقعا اینجوریه تو اولین پسر نیستی  آخریش هم نخواهی بود :// 

اوگی -_-
من دیر رسیییییدددددممممم 😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭 یکی دو روز طول میکشه تا یه نیمرو بزنم 😵 عاقا تا وسط هفته تمدیدش‌کنید پلییییییززززز 
پاسخ:
واسه خاطر شمام که شده تمدیدش کردم :))
بنظرم به نیمرو نرسم دیگه 😕 از آرشیو یه تمام رو آوردم لدفن ایندفعه قبولش کنید تا ایشالا دفعه بعد جبران بنوماییم 😊 
یه خواهش دیگه اینکه ازین به بعد نوبت شما رو تو اینستا یه نوتیفیکشن بزنید 😆 من سخت مثلا مشغول درسم 

پاسخ:
بنده تمام رو کن دریافت نکردم ولی مهلت ارسال تمدید شد :دی
آزی جانم ببخش  عکسه توی گوشی شوهرم بود وقت نشدبفرستم.امشب بفرستم برات اشکال نداره عایا؟؟؟
پاسخ:
نه عزیز اشکالی نداره تمدید کردم مهلتش رو
این نوبت شما رو حیف شد که از دست دادم. من که حسابی این کی دو ساله افتادم توی پخت و پز و شیرینی پزی، خخخ به تنهایی ۴ مدل شیرینی برای عید پختم :)) راستی کدوم فرهنگی مزخرفمون مدنظرته؟ اینکه مردا تو خونه دست به سیاه و سفید نمیخوان بزنن یا اماده خور بودن افراد؟ ولی لطفا به این شدت هم پسرا رو نکوبون. به شخصه صبحونه که سهله بسیار میشه که پخت نهار رو هم گردن میگیرم ، حالا خودم به کنار چند تا از بر و بچ هم سراغ دارم که دستی بر آتش دارن.
پاسخ:
دیر رسیدی دیگه این همه فراخوان و تمدید و تهدید و ارعاب کردم بازم نرسیدی :))) 
این فرهنگی که پسرها تو خونه یا خودشون نمیرن تو آشپزخونه یا مادرشون راشون نمیده البته خودشونم خوششون میاد که اینجوری باشه
امثال شما کم هستن شما خوش شانسید که اطرافتون از این آقایون دیدید ما که هر چی دورمونه نمیدونن نیمرو رو با چه ر مینویسن :||| 
از شرکت کننده ها هم بسی مشخصه
البته در بعضی موارد مادرها حق دارن طرف رو راه ندن. اخه چنان گندی به همه چیز میزنن اصلا وصف ناشدنی

خخخ امشب بعد ۲-۳ ماه دارم عقده گشایی کامنتی میکنم... جالبه درست همین امشب بیداری و داری جواب میدی :)
پاسخ:
گند میزنن چون هیچوقت راهشون ندادن بنظرم فرهنگ باید عوض شه همونجوری که دخترها از کم سنی با آشپزخونه آشنا میشن پسرها هم باید آشنا بشن که در بزرگسالی اینجوری گندکاری نکنن 

اره کامنت رو ترکوندی اصن خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">