حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
خرداد ۹۵
دو تا بسته چایی میدادن با یه فلاسک روهم ٢٦١٦٠ هزارتومن ، یاد نذری گرفتن افتادم ! یکی داد میزد یه سفیدش رو بده اقا یکی میگفت آبیش یکی میگفت کله غازی ولی انگار هیچکی صورتیها رو نمیخواست ، فلاسکهای صورتی همون وسط مونده بودن بی خواهان...
 
 
نمیدونم واسه چای بود این همه شلوغی یا واسه همون یه فلاسک فکستنی ... ناگفته نمونه منم رفتم وسط جمعیت منی که نه به چای علاقهء چندانی دارم نه فلاسک به کارم میاد، من رفتم چون دوستم(٧٦٦٠) فداییه راه چایه وقتی دید دو تا چای رو قیمت تقریبا یه چای میدن ، گل از گلش شکفت ، گفت اره آزیتا برو برو بگیر... ( چون خودش نمیتونه بره) رفتم از لای جمعیت رد شدم، آقاهه اون بالا ایستاده بود هی جعبهء تازه باز میکرد که رنگ دلخواه مشتریها در بیاد تو هر جعبه بیشترش صورتی بود میدیدی یکی یا دوتاش یه رنگه دیگه! یدونه آبی برداشتمو آوردم ! تموم مدتم به دوست بیچارم غر زدم که اخه چرا واسه چایی این همه بار سنگینی باید دنبال خودمون بکشیم !؟ 
موقع برگشتن رنگهای دیگه ای وجود نداشت همه شده بودن صورتی ، کسی هم اعتراضی نداشت یه صورتی برمیداشتن و میذاشتن تو سبد خریدشون و میرفتن !!! وقتی مقایسه ای در کار نباشه همه چیز راحتتر پیش میره . خیلی راحتتر... هوم؟
حالا بنظر شما اگه یه برند محصولش خوب باشه چرا باید یه همچین آفری بزنه؟؟ شما بودید میخریدید؟ 
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

متاسفانه یه ضرب المثل ایرانی هست که میگه :
کوفت باشه ، مفت باشه :)))
و دیگر هیچ
پاسخ:
حتی میگن طناب مفتم بدن خودشون رو دار میزنن :))))
ما که اصلا از اینکارا نمیکنیم خخخخ
پاسخ:
جمله انکاری مثبته فکر کنم:)))
پارسال دانشگاه ما برای چای دبش یه جایزه دیگه گذاشته بودن،
یک دستگاه پراید.
در طول یک ماه کلی دانشجوها چای دبش خریدن از غرفه ی دانشگاه فقط بخاطر یه پراید، آخرشم یکی از کارمندای دانشگاه توو قرعه کشی برنده شد، حتی یه لبخند هم نزد، شاید باور تون نشه.
پاسخ:
خب حتما از کلی قبلش میدونسته که پراید مال خودشه و این بازیه کثیفی بیش نیس :/
صورتیها ک از سبزها قشنگترن که :/
خوب تو واسه ۷۶۶۰ لاقل صورتی برمیداشتی :دی
پاسخ:
سبزها هم طرفدار نداشتن اما تعدادشون کمتر بود
٧٦٦٠ از صورتی متنفره :))) 
هر چیزیو خریدن درست نیست
اما خب اصولا میگن مفت باشه ها ؟
بعد مثلا یه جاهایی هست یه جنسایی پیدا میشه عالی اما ارزون! ونارو اره میخرم
اما هرچیزو نه ! ادم شک میکنه به این آف ها !
بی دلیل چیزیو آف نمیزنن
پاسخ:
مخصوصا تو ایران اونم آف ٥٠ درصدی خیلی مشکوکه 
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۴۴ احسان خواجه مرادی
اونجا کجاست؟ میوه فروشی خیابون نارمکه؟:دی
چاییش رو ببرید تو بازار آزاد بفروشید چون چایی ای که به زور فلاکس به آدم بدن مشخصه کیفیتش
چایی رو بفروشید بجاش یه چیز دیگه بخرید..
پاسخ:
خخخخ نه 
هایپراستار اتوبان باکریه
باید بذاریم دیوار بفروشیم :)))
احتمالا تاریخ مصرف چای ها رو به اتمام بوده می خواستن عاید کنن:)
پاسخ:
نه اتفاقا همونجا اولین چیز تاریخ بود که نگا کردم تولید ٢٧ اردیبهشت هستن هر دو جعبه خیلییییی تازه
واقعاً همینه ها، هر چقدر حق انتخابت محدودتر باشه سریع‌تر به نتیجه می‌رسی؛ درباره این آفر هم خب شما از تبلیغ غافل نشو؛ یک هزارم هزینه‌ای که می‌خواد خرج صداوسیما کنه تا تبلیغش رو پخش کنه و آخرش هم معلوم نیست که نتیجه بده یا نه، این جوری مستقیم زده به هدف!
پاسخ:
اره به تبلیغات فکر کردم ولی دبش خیلی وقته اومده و اینکه میتونست تبلیغ ارزونتری بکنه نمیدونم
من اون صورتیا رو دوست دارم: ) ولی مطمعنم اگر بخاهم انتخاب کنم یه رنگ دیگه رو برمیداشتم! متاسفانه بیشتر اوقات انتخابای ما اونی نیست ک واقعا میخاهیم...
پاسخ:
خب چراااااااا تا این حد چرااااا؟؟؟ دیگه وقتی دوس داری بردار دیگه یه فلاسک چیه ک حتی تو انتخاب اینم سلیقه خودت رو کتمان کنی ؟•_•
واسه من تا حالا از اینجور آف ها پیش نیومده که چیز مورد علاقمو داشته باشن ولی هروقت جایی دیدم اینجور چیزها رو ناخودآگاه یه گوشه وایسادم و چند دقیقه ای هیجان آدم ها رو نگاه کردم و بی هیچ دلیل و منظوری هم لبخند زدم :دی
پاسخ:
من کمی دیدم اینجور آفها رو اما تو ایران همیشه انگار قضیه بوداره نمیشه با خیال راحت از آف لذت برد ؛)))
سلام
من با چای رابطه خوبی ندارم فقط موقع سرماخوردگی ممکنه بخورم
کلا نمیتونم چنین کاری رو بکنم واقعا خیلی سخته ینی روحیشو ندارم هههه
کلا از قدیم نمیتونستم نذریم بگیرم نمیدونم شاید هیچوقت روم نمیشد چنین کاری بکنم اما الان واسم مهم نیس هر چن نمیگیرم ههه
میدونی قبلنا مثلا یه روزایی مثه نمیه شعبان که جلوتو میگیرن به زور میگن عاقا بفرما شیرینی و شربت واسه این اصن بیرونم نمیرفتم هههه
میدونم افسرده ام به روم نیار هههه
خدا رو شکر دوستت به خواستش رسید از همین تریبون از آبجی آزی تشکر ویژه میکنم تو کار بزرگی کردی دختر[سربلندی و افتخار]
پاسخ:
ولی من عاشق ندری گرفتنم اما نه به قیمت جون و حیثیت :))) خیلی وقتها یه نذریهایی بی دردسر اومدن پیش من که از همه غذاهای دنیا خوشمزه تر بودن :))) 
وای که من چقد از اون صورتیاش خوشم اومد خیلی قشنگ بود
اما به قول یکی از دوستان نمیگرفتمش
چون بعدا هر جا میخواستم ببرمش همه میگفتن این چیه بچگونه ست و از این صوبتا
تو فروشگاه زنجیره ای ها منم دیدم یبار چند وقت پیش دیدم رو تختی های خیلی شیک و نرم ازین پشم شیشه ها رو آف گذاشته بودن 26 تومن بعد پشیمون گشتم که چرا نگرفتم
پاسخ:
جدی میگی؟؟ چه جالب ... 
بنظر من حالا یکی هم پیدا شه بگه بچگونست !! بذار بگه چی میشه مگه؟ :)))
تمام صحبتی که کردی درست ولی بدبختی یکی دو تا نیس. همون جا اگه مردم مثلا بو میبردن تو هر ده تا یکی هم صورتی نیست، برای صورتیا سر و دست که هیچی کله میشکوندن.
و یه نکته ،این شرکت های بسته بندی چای های هندی در ایران پول عجیبی پارو میکنن تقریبا براشون نصف سود میفته پس یه کم هم این خیرات رو بکن تا مشتری بیشتری جذب کنن عجیب نیس.
پاسخ:
در مورد رنگ سفید همینطوری بود ولی کله نشکستنها :))))
بله حتما همینطوره 
نه دیگه! ما تو ایران یه تاریخ داریم به اسم تاریخ تولید، یه تاریخ داریم به اسم تاریخ بسته بندی! شما تاریخ بسته بندی رو نگاه کردی :)))
تاریخ انبار کردن و مدت زمان انبار موندن رو که ننوشتن! این رو از روی عطر چای موقع مصرف میشه تشخیص داد فقط:P
پاسخ:
ممکنه حرف شما درست باشه
اما اینجوری بخوای حساب کنی همهء این چای خارجیها معلوم نیس چقد تو انبار بودن 

من که کلا چای خارجی دوست ندارم و نمیخورم 
اره خوب ما که اون چاییو میخریم بدون اشانتیون خیلی حال میده روش جاییزه بدن خوب
پاسخ:
خدا قسمت کنه پس
با جملت یه جورایی موافقم که وقتی مقایسه ای نیست راحتر پیش میره
ولی خ تو مورد دومی میتونه جهت تبلیغ رو کم کنی جمع کردن مشتری یا زمین زدن رقیب یا ازین چیزا هم باشه
پاسخ:
بله احتمالا میتونه همهء این موارد باشه :)) البته بعد از خوردن چایش راحتتر میشه نظر داد :))
نذری بی دردسر خوشمزه!
میگن واسه تبرک میگیریم، یکی دیگه میگه میخوام شفا بگیرم، یکی دیگه میگه عاقا گرسنمه میخوام خودمو سیر کنم و...
از خدا میخوام یه دونه از این نذریای بی دردسر خوشمزشو واسه آبجی مهربونم هر چه زودتر برسونه که با خوردنش دوباره متولد بشه بدون درد و با کلی حال خوب
پاسخ:
ممنونم مرسی از دعای خیرتون
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۰ دچــ ــــار
سلام
به نظر من که اون نکته ی مقایسه و امکان و عدم امکان انتخاب برام جالب تر بود

با توجه به اینکه هم اولش میخریدن مردم هم آخرش که فقط صورتی ها مونده بود!!
پاسخ:
اتفاقا منم بیشتر منظورم رو همون بود :دی
نچ،چای فقط چای قلم ایرانی...با همون طعم گس
پاسخ:
منم چای ایرانی دوست دارم ولاغیر
بالاخره باید بعضی موقع ها برای تبلیغات دست به همچین آف هایی هم زد
اگر همچین کاری نمیکردن آیا شما میومدی ازش پست بزنی و یا با دوستان و ... ازش صحبت کنی؟
بعدها چایی شم میخوری و میبینی که هیچ فرقی هم با چایی ها دیگه نداره ولی این خاطرت میمونه که چای دبش یه بار همچین کاری کرد و میشه برند برات و یادت خواهد موند
این است حقه ی تبلیغات
پاسخ:
بله درسته
بقول دوستم آزی تبلیغات تبلیغات تبلیغات :)))
فلاسکاش خوب بوده ها ..برا ما که خوابگاهی هستیم
پاسخ:
استفاده نکردیم ببینیم بدرد میخورد یا نه :))
سلام
خیلی دلم واسه اینجا تنگیده بود-خوبی آزی؟وقتی میبینم زیاد مطلب گذاشتی به وجد میام-تو نظرات دیدم که توکا همچنان زندس(خخخخ) ولی انگار دیگه خبری از حسین و گوجه سبز نیست-توکا تو چطوری؟
ضمنا من از همدان ازین فلاسکا خریدم 10 هزار تومن خخخخخ
پاسخ:
چرا گوجه و حسینم هستن اما کمرنگن 
١٠ تِمِن؟؟ خخخخخخخخخ
خودت خوبی خوش میگذره؟
چای دبش خیلی مزخرفه و کلی رنگ توش داره. چای سبز ایرانی اگه خواستید، چای رفاه گیلان خوبه، معمولیه ولی حداقل رنگ نداره. اگه دمنوش خواستید، مهرگیاه رو توصیه میکنم که واقعا عالیه.

درباره انتخاب کردن، حرف شما کاملا درسته. این TedTalk رو ببینید خیلی آموزنده‌س:
https://www.ted.com/talks/sheena_iyengar_choosing_what_to_choose?language=en
پاسخ:
منم چای های خارجی رو دوست ندارم چون طعم و رنگشون اونقد مصنوعیه که ازارم میده
خودم الان رفاه بهاره دارم دمنوشخای مهرگیاه هم امتحان کردم ممنون از پیشنهادات

میبینم چشم
اره 10 تمن-یی تمنم یی تمنه دیه-خخخخخخخخخخخخخخ
خوبم مرسی-خداروشکر خوبه اوضاع
خودت چطوری؟چه خبرا؟کرجی همچنان؟
توکا تو چه میکنی؟
پاسخ:
ما هم خوبیم خداروشکر بله 
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۴ حامد کوچولو!
سلام!
خبر پایین صفحه رو خوندم یاد پست شما و کامنت مضراب افتادم مشروحش رو نخوندم گفتم شاید بی ارتباط نباشه با مطلبتون:
http://www.asriran.com/files/fa/news/1395/3/13/591212_838.jpg
شاد باشید!
پاسخ:
:)
حالا دوست ما یه چای خرید بیچاره :)))
خوب راسته دیگه که سرکه مفت از عسل هم شیرین تره :))
ولی یاد ِ سبد کالا میوفتم :| یعنی اینقدر تمدن ِ شهرنشینی مون بالاس که وقتی یه چی مفت میدن با پا نمیریم با سر میریم :|
پاسخ:
سبد کالا خخخخ چه قیامتی بود
دوستان عزیز
شرکت دبش کاملا حساب شده و قدم به قدم داره میره جلو
دبش داره توی اروپا و کشورهای عربی آروم آروم جای خودشو باز میکنه
این همه حجم تبلیغ و آفر فقط برای همین هستش
البته من خودم ویزیتور شرکت گلستانم که واقعا در مقابل دبش حرفی برای گفتن نداره.
پاسخ:
عجب..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">