حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
ارديبهشت ۹۸

تو این دوسالی که تو وبلاگم ننوشتم خیلی سفرنامه ننوشته دارم، از مقاصد خیلی دور تا سفرهای یه روزه و دو روزه داخل ایران..البته بیشترش مال همون سال ۹۶ بوده که یجورایی بهترین سال عمرم تا حالا بوده،هعیییی حالا میخوام بنویسم میگم اونجوری کل وبلاگم میشه سفرنامه، تازه از اون مهمترش اینه که سفرنامه نوشتن مخصوصا همراه عکس گذاشتن تو وبلاگ خیلی وقت‌گیره مخصوصاتر که ماهها هم از سفره گذشته باشه.. یعنی یه تایم میخواد که در اتاقت رو ببندی کسی هم کار به کارت نداشته باشه که من فعلا ندارم.. اما هر روزم که دیرتر میشه نوشتنشون دلم میسوزه چون جزئیات سفر تو حافظه ام کمتر میشه.. بعدِ چند سال بخودم میام میبینم از چند تا سفر مهم زندگیم چیز زیادی یادم نمونده.. حالا بنظر شما کدوم یکی از اینا رو زودتر شروع کنم به نوشتن اینجا؟

- اروپا ۹۶ (هلند ، دانمارک ، فرانسه) خیلی طولانی و مفصل و وقتگیره :|

- ترکیه ۹۶ ( آنتالیا، استانبول)

- آذربایجان ۹۶ ( باکو، آستارا) نسبتا مختصرتر و راحتتره نوشتنش

- ترکیه ۹۷(آنکارا، قونیه ، استانبول) یکم طولانیه سفرهای داخل ایرانم که فراوونه و نوشتنشون راحتتر ...

+پ‌ن : بلاگ امکانات رای‌گیری نداره من یدفعه خبر نداشته باشم؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

سفرنامه ی حجی که رفتی تموم شده بود؟ تکرار نداره؟:D
به نظرم آزی شروع کن به نوشتن. برچسب‌گذاری کن. یه روز اروپا رو بنویس. یه روز ترکیه یه روز باکو رو مثلا.
اصلا میتونی ادغام کنی. مثلا از سفرت به فرانسه مینویسی یهو یاد اتفاق مشابه تو ترکیه یا چه میدونم همین شیراز خودمون میافتی. اون هم درونش بنویس. برچسب‌گذاری هم بکن. (این نظر من بود)
پاسخ:
سفر حج تموم شد تو عنوان مطالب کنار وبلاگ هم هستش 
ولی اینجوری که تو میگی خیلی بهم ریخته میشه اونجوری که من میخوام دسته بندی نمیشه
به نظر من از راحته شروع کن تا به سختاش برسی-آذربایجان رو بنویس
راسی توکا وبلاگ داره سر بزنم بهش؟
پاسخ:
اوهوم
وبلاگش تو کامنتاش هست رو کره زمین کلیک کن برو توش
به همین ترتیبی که تو پست نوشتی ها؟ همین جوری هم پست کن:))

نمی خوای به ترتیبی که اتفاق افتاده بنویس؛ اینجوری بهتره فکر کنم.
پاسخ:
ترتیبی که تو پسته همون ترتیبیه که رفتم :دی
اروپا لطفا
ممنون
پاسخ:
واقعا مچکرم که دست گذاشتی رو سخته که نمیتونم الان انجامش بدم 
از قدیم گفتن وصف العیش نصف العیش :)
به نظر من برای شروع سفرنامه آذربایجان شاید بهتر باشه واسه اینکه هم کوتاه تره و هم جاییه که ایرانیا کمتر میرن و نزدیک هم هست
البته که من به شدت مشتاقم سفر هلند و فرانسه ات رو بخونم :)))
+ راستی راستی شدی آزی اینجا آزی اونجا آزی همه جا :دی :))))
پاسخ:
عه جدا کمتر میرن؟ 
اره خب مختصر تر هم هست نوشتنشم راحتتر
آرزومه کلا در سفر باشم ولی خب با این وصع گرونیشون نمیذارن که :/
از آذربایجان بگو :)
پاسخ:
ممنون از نظر معقولانه شما :)
بی زحمت‌ میدونم که خیلی سخته ،یه چشمه از فرانسه رو بگین :)
شهر رویایی منه و عاشق اینم فقط یبار برم فرانسه
پاسخ:
:)
چون درخواست فرانشه زیاده شاید فقط قسمت فرانسه رو جداگونه نوشتم
نمیخواستم اذیتت کنم فقط دوست دارم بدونم فرانسه چجوریه
پاسخ:
اوهوم 
سلام
چون هلند و دانمارک زیباترن اونا رو بگو
عکساشونم بذار تا منظره های ناب اونجا رو در کنار قلم خوبت تماشا کنیم
پاسخ:
زیباییشون که بی نظیره ...
ممنون :)
ما اروپا دوست میداریم خب!
پاسخ:
چشم منم سعی میکنم در اولین فرصت بنویسمش
اررررررررررررروپاااااااااااااااا
پاسخ:
حنجره چاک نده سیا.. باشه :))))
از اروپا ، ازونجا بگو ....
پاسخ:
اونقد نگفتم ک کمرنگ شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">