حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
دی ۹۲

دلم براش تنگ شده...خیلی خاطره هارو حتی زمان هم نمیتونه کمرنگ کنه....دلم  میخواد الان بود، فقط بغلش میکردم، کله شو ناز میکردم ، اون کِیف میکرد، منم آروم میشدم...



با همۀ کثیفکاری هایی که میکرد و مزاحمتهاش ، یه حسی به آدم میداد که هیچ آدمی نمیتونه بده....دلم واسش خیلی تنگ شده...خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی. :(



اگه دوست دارید بیشتر راجع بهش بدونید اینجا رو بخونید.

طلادخترِ مامان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۰)

اوخی ناسی
پاسخ:
:)

وبلاگتو بزار همیشه خانومی...
چقد نازه این
چرا گذاشتی ازت جذاش کنن خو
کی زورش ب تو رسید !!!!!

. رو Desktop  ِ تو یکم خلوت کن خو چیه اون
پاسخ:
چه میدونم هی از پر ریختن و پی پی هاش مینالیدن دیگه!!!
اینجام که هستم چون هِی میرم و میام نمیشه! کسی نیس نگهداری کنه ازش وقتایی که نیستم...الان اصن نمیدونم کجاست :|

دستکتاپم مال خودمه به تو چه اصن :))
منم دو تا ازینا دارم؛ جیگرو عسل ... عاشق حرکاتشونم :-)
پاسخ:
خوش به حالت که داریشونو هیشکی بهت غر نمیزنه! :(
خعلی باحاله ایول. کاکُلشو :))
مام یه مینا داریم! مینا رو میارم با جیگر و عسل بازی کنن. این وسط یه غضنفر کم داریم! که دکتر بازی کنن با هم. 
پاسخ:
مینا...مُرغِ مینا؟

خیلی وحشی اند میناها همش نوک میزنن به آدم :/

بی تعبیت :)))))))
خوجلی بوده...چی جوری راضیش شدی دادی ب یکی دیگه...
عجب مامان بدی هستی؟
پاسخ:
مامان بدی نیستم :((

خوب نشد دیگه...... عرررررررررررر
ای جان
عروس هلندی
عاشقشم
اما ی اقاشو داشتیم
سفید مثل برف
میکی خان
وقتی سفره مینداختیم اول اون میومد سر سفره بعد بقیه اعضا خانواده
بعدشم ک غذاشو میخرد میرفت ی گوشه چرت میزد
جیگرشو
خیلی شیرین بود 

پاسخ:
دخمل منم همش وسط بشقاب غذا بود...هیچم سیر نمیشد فقط میخواست کرم بریزه همش...همین بود که دادِ همه رو در آورد دیگه!! بقیه هم وسواسی :دی

مال شما چه بلایی سرش اومد؟
کاش الان بودی ی متن مینوشتی
تو اتوبوسم،ی حاجی حدودا 30،35 از اونا ک کلا مشکی دارن،کاپشن سبز لجنی،شلوار پارچه ای و ی من ریش!معمولا ی تسبیج جگری رنگم دستشونه!یقشونم تا بوندش!!بستس 
یکی دو تا انگشتر نگین گرد عقیق یا فیروزم دستشونه!شبکشونم ک همیشه عربی و ذکر میگن مثلا!!
خلاصه یارو سوار شد بغل دستیم فردین بازی در اورد پا شد،طرف اومد نشست!تا نشست یهو پا شد!شک کردم خودکاری دست کلیدی میخی زیرش بوده حتما!
اون بنده خدا ک پا شده بود گفت بشین حاجی!!!گفت ن برعکس نمیشینم!!
برعکس!منظورش صندلیای رو ب سمت بانوانه!
هه

پاسخ:
چند روزِ حال متن نوشتن ندارم....تو فکرشم اصن یه مدت اینجا بشه فتو بلاگ!!! :)

اینم که تو نوشتی خودش یه پا پست بود واسه خودش :))
خخخ
عاشق اینه بود،خودشو میدید حال میکرد،شایدم فک میکردم جفتشه!!!
سرشو ناز میکردم انقد عشوه میومد ک نگو
صداشم هی بگی نگی گوش خراش بود خخخ
بضی وقتا شب من دیرتر میخابیدم اواز میخوند!نصف شب همه رو بیدار میکرد!
خخ
عاشق برنج بود،سر سفره ی بچه بشقاب جدا داشت همیشه
رو شونم میشست!
گوشمم گاز میگرفت
خیلی دوسش داشتم واس همین دلم نیومد نگهش دارم،اخه تک بود،حوصله دو تا را نداشتم واس همین بردمش ی جا ک سه تا جفت واسش بود!!
دلی از عزا در اوردا . . . 

اوه خدای من این عروس هلندی بیشتر از بقیه هم نوعاش تو دل برویه چه لپ گلیم هست متاسفم آخی نازی
پاسخ:
همه میگفتن اخلاقش شبیه خودته....راست میگفتن...انگار یجورایی ناخودآگاه شبیه من شده بود :) لابد واسه همسن نازتر به نظر میاد خخخخخخخخخخخخخ
اقا عکس پسر منو نمیذاری؟:دی
مدل من خیلی ناز بود 
بذار عکسشو بدم ،اصن عاشقش میشی
پاسخ:
عکسشو بده میزارم! ولی من کلا دخمل دووووووووووووووووووووووز دارم دخمل...گفتم که :P
یاد بچگیم افتادم وقتی 6 سالم بود یکی از جوجه هام
به طرز فجیعی مرد خیلی گریه کردم هیچ وقت این خاطره تلخ از یادم نمیره .
پاسخ:
آخی:(
نه بابا ؛ اون هنوز قحط نشده . یه بستنی داشت از این کاسه ای گنده ها ، شکلاتی با تیکه های خامه و بیسکویت . از این مدل همه طعمیش هنوز هست به جز اونی که من دوست دارم . 

پیوست : این کاپوچینوهم وقتی تازه عاشقش شدم قحط شد یه مدت !

پیوست 2 : در مورد این پست هم سکوت می کنم چون اصن درک نمی کنم چی می گی ! کلا من با حیوونا رابطه ی خوبی ندارم . 
چه موهای سیخ سیخی بامزه ای داره :)
پاسخ:
مووو؟ 0-O
خخخخخ
کاکلش بود بچم :)
والا من با اون وضع با گوشی کام میذارم خودش کلیه آدرس دیه هیچووووو
پاسخ:
موتوشکر...بوسه بر دستان زحمتکش شما خخخخ :)
حیوونکی چقدر زشت بوده
پاسخ:
ایشالا یه بچه همین شکلی خدا نصیبت کنه :)) الهی آمین
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۰ خانم مهندس
آخی.
چه خشکله.
من هیچ وقت حیوون خونگی نداشتم!!!!!دیگه واسه همین نمیدونم چی بگم الان!!!
البته یه باریه اردک داشتم ولی هیچوقت جرأت نکردم حتی بهش دست بزنم:-D
ترسوهم خودتی:-D
پاسخ:
:)
منم اولاش میترسیدم...بعد ترس که رفت بیش از حد رفتیم تو بغل هم :)
طلا..طلا...یک نوک بزن تو صفحه کلید یک دکمش در بیار ببینم بازهم دوستت داره :دی

بعید میدونم اینجا کسی باشه که با این طلا خانوم آشنا نباشه:دی این سومین باره فکر کنم لینکش میزاری..صب کن از حافظ هم بپرسم :)))))
پاسخ:
اتفاقا خیی نوک میزد...نوکشو مینداخت زیر دکمه ها..داغون میکرد....کلا هم کیبورد رو با دستشویی اشتباه میگرفت خخخ :) اما همچنان دوسش داشتم...محض اطلاع شما...

بعدم دیدی که خیلی ها بودن که آشنا نبودن!
اوکی
پاسخ:
من حاضرم تو کِی :D
حالا من عشق ماهیم مثل بچه هام میمونن اگه بمیرن یک روز خونه عزای عمومی اعلام میکنم و واسشون گریه میکنم کلا موجودات دیه نازن یه مدت خیلی کمی منم فنچ داشتم ولی دادم به داییم سروصداش زیاد بود اعصابم نمیکشید........ یه چی دیگم میخواستم بهت بگما یادم رفت
پاسخ:
فنچ خوب نی خنگه...فقط جیغ میزنه ....
ماهی هم دوس دارم اما چون نمیشه بغلش کرد حال نمیده...زیاد با آدم ارتباط برقرار نمیکنه تو دنیای خودشونن...
عه؟ فکرکن یادت میاد :)
آهان این فیلمای مستهجن چیه تو لپ تاپت ها؟؟؟؟؟؟؟؟اون دختر پسره فاصله اسلامی رو رعایت نکردن چرا؟؟؟؟؟آقا یکی اون دوتا از هم جذا کنه یا یکیشو کلا از تصویر برداره خخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخ


مستهجن نیست بابا...به من چه ملت کلیپِ آهنگاشونو مستهجن میسازن؟هوم؟شکلک های یاهو
یزنگ بزن باهاش صحبت کن از پشت تلفن ;-)
حتما صداتو میشناسه هنوزم
موهاشم که فشن کردی براش
لپاشم قرمز کردی
یهو میگرفتی ناخوناشم لاک میزدی دیگه ;-)
پاسخ:
نمیدونم کجاست؟؟؟ :|
بعد صداشو بشنوم گریه ام میگیره :((

یه بار خواستم لاک بزنم براششکلک های یاهو اما آروم قرار نداشتکه نمیزاشتشکلک های یاهو
اگه ماهیات گیاه خوار باشن و بهت عادت کنن البته نه همشون دستتو که بکونی تو اب میان بوسش میکنن خو نیدونم چه جوری بگم گاز که نمیگیرن با دهنشون انگشتتو میگیرن انقد حال میده به خاطر همین من مدل مولی رو دوس دارم واجب شد درابرشون یه بار یه پست بذارم
پاسخ:
شاید!

حتما پُُت بزار هراه با عکس...مخصوصا وقتی دارن دستتو بوس میکننشکلک های یاهو
Ghoboone dele tanget bere baran
:-*
Azi
Baran ham delesh tange
Kheyli
Kheyli dele koochooloosh tange
:(
پاسخ:
الهی قربون دل تنگِ کوشولوت بره آزی :-*
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۴ ی پسر خوب
تو لیلی نیستی
من اما
مجنون حرف هات می شوم!

عباس معروفی
پاسخ:
عه جدا؟شکلک های یاهو
:*
چه نازه

حست رو می فهمم منم پرنده داشتم 
اینکه سرش رو میذاره لای انگشتات تا نازش کنی
اینکه تند باهاش حرف بزنی قهر میکنه 


پاسخ:
اهوم....

پس تو هم نداری دیگه :/
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۵ جودی آبوت با موهای مشکی
منم یا کریممو میییخووووام
پاسخ:
یاکریم؟ 0-O
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۱ سرهنگ تمام
وای
میترسم از پرنده ها
از پاهاشونم بدم میاد
پاسخ:
واااااااااااااا

من از پاهای پرنده های گنده میترسم یکم وی طلا باهاش ناز بود کوشولو بود...شکلک های یاهو
طلا نگو بلا بگو :دی

پاسخ:
خوشگلِ خوشگلا بگو شکلک های یاهو
وااااااااای از هر چی جونوره بدم میاد
پاسخ:
نگووووو بدترین جونور همین آدمان :|
پاسخ:
چرا همه عکساش رو در و دیواره؟؟؟
رو دست نداشتی عکس ازش؟؟؟

+بازم بگم من دخمل دوز دارم قیافه میکی خشن اصن دخمل من دیدی چقد خنده رو بوده :)

مرسی

این ویدیو های رو لپتاپتم آپلود کن ببینیم دیگه  :دی

راستی چه تفاهمی دختر فرشاتون کپ فرشتای ماس...اصن چه تفاهمی،با خونواده صحبت کن آخر هفته مزاحم بشیم :دی :دی

پاسخ:
کوفتشکلک های یاهو

اون ویدئوها هم دیگه ندارمشون...گم و گور شده :))

اخه اولا ناخوووونام لاک ندشاتن عکس نگرفتم

دوما دو دست بیشتر ندارم ک!یکی باشه رو دوستم با یکی عکس بگیرم...شما هنرمندی باو...ماها عادی هستیم

کجای این طفلی خشنه؟باز هایپ خوردی؟:دی

پاسخ:
واااااااااا  بی لاک میزاشتی ما قبول داشتیمشکلک های یاهو دخترۀ نا مرتب خخخخخخ

من این همه عکس میگیرم یه دستی خوب وااااااااااااااااااااااااااااااااا
نوچ هایپ نخوردم خیلی هم کوفته و کِسِلم عررررررررررررررررررررر
من یه دفعه مرغ عشق گرفتم واسه هفت پشتم بس بود...یا خودم داشتم فحش میخوردم یا اونا...دستمم داغون شد....

اینا رو بیخیال...آزی جووووووووووووووون موهاتو افشون کن...دلو پریشون کن...آآآآآآآآآ ...بیا وسط.....شُله شُله....آزی چه قِری میده لامصب
پاسخ:
مرغ عشق خره بابا شعورش پایینه...پرنده باهوشش خوبه وگرنه بقیه فقط همش جیغ میزنن....شکلک های یاهو

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاععععععععععععععععععععع قــــــــــــــــــــــــــــــــــــِرشکلک های یاهو تو از کجا دیدی لامصب خخخخ

+دلم قِر خواست :|

یه لینک دیدم الان مال دسر و اینجور چیزاس...از اونجا ک شما عکس مکس زیاد میذاری پیشنهاد میکنم اینا رو ببینی

دوس نداشتی هم کامنتو بپاک!
http://www.omid20-108.biz/%d8%b9%da%a9%d8%b3/%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%d9%87%d8%a7-28-%d8%b9%da%a9%d8%b3-94086.html#more-94086

 

 

پاسخ:
خیلی قشنگه...مخصوصا ببـــــــــــــــــــرهشکلک های یاهو خیلی دوز دارم ببر

مامانم بهم میگه بچه ببر خخخخخ

+دلم ژامبون خواس :| از اون خوشمزه هاش...اصلها

+خیلی عالی بود مرســــــــــــی :)

چه لطافتی....بچه ببر خخخخخ

منم ببرو دوس داشتم...میدونی بضیاش انقد قشنگن حیفیا میاد بخوریشون :|

+خواهش بچه ببر :دی

پاسخ:
:دی
البته بچه که بودم بیشتر بهم میگفت...
میگه بچگیهات خیلی ملوس بودی اما نه مث گربه، یه ابهتی هم داشتی واسه خودت مث بچه ببر :)
راس میگه الانم لوسم اما نه مث گربه خشنم نه مث ببر واقعی، در نتیجه میشم همون بچه ببر.... :دی
در ضمن خیلی هم جذابن :)))
۲۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۱ عام احسان
خیلی عروس هلندی دوست دارم...
مرغ عشق ، سهره ، قناری تا حالا داشتم...
اما عروس هلندی نه.
کوتوله هم خیلی دوس دارم.
+کوتوله دیدی تا حالا؟!
++اون فیلم چیه رو لپ تاب
پاسخ:
کوتوله هم خیلی خوشکله آره دیدم....

خوب هر چی پرنده باهوشتر باشه دوست داشتنی تره...اونایی که تو داشتی زیاد باهوش نیستن اصن خنگن...

من عاشق اینم که یه جوجه کاسکو داشته باشم که تا آخر عمر پیشم بمونه...فکر کنم دیگه هیچوقت احساس تنهایی نکنم!!!

منتها هم از نوک بزرگ و قویش هم پاهاش میترسم!! پی پی هاشم خیلی بزرگه (._.) ولی در نهایت این وضع اقتصادی و شرایط زندگیمه که اجازه نمیده بخرم یه دونه!!! جز آرزوهامه فعلا!
۲۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۴۹ عام احسان
آزی میگم من لوزه سوم دارم...
عمل نکردم وقتی بچه بودم...
حالا چی میشه؟!
سرهنگ میگه طوری نمیشه...
پس اگه طوری نمیشه چرا بعضیا عمل میکنن؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
سرهنگ راست میگه....

بعضیا عمل میکنن چون واقعا خیلی مشکلشون حادِ...و بقیه هم که حاد نیست عملمیکنن چون دکتر خر است...

گرفتی الان؟؟:)
یکی از دوستام اومده بود شهرتون بعد 2 جا رفته بود عکساش که خیلی خوب بود....
یکیش یه کافی شاپ بود که دیوارش پر از قاب عکس های کوچولو کوچولو بود با عکسهای فوق العاده خاص .....
یه سفره خونه هم رفته بود سبک قشنگی داشت یه جورایی مدل تاج محلی بود....
تو چرا نمیری اونجاها ها؟؟؟ چرا عکس  نمیگیری؟؟؟
پاسخ:
خب آره اینجا همون یه کافی شاپو داره :!!! که دوستت هم چون اینجا مهمنو مسافر بوده واسه یه بار رفتنش خوبه! وگرنه اونجا پاتوقِ چون همون یه دونه است با اون چیزهای مزخرفی که سِرو میکنه! :(

اون سفره خونه هم آره دکوراسیونِ قشنگی داره اما فقط همین! غذاهایِ بی کیفیتی سِرو میکنه و که به خاطر دکوراسیونش پولِ خون باباشو هم از مشتری میگیره! و چون رغیبی هم وجود نداره....چیزی راشون مهم نیست! منم اون اوایل چندباری این جاها رفتم! اما بعد یه مدت دیگه عمرا نمیری....

حالا اگه باز قسمتم شد که رم عکس میگیرم!
چرا میزنی دوستم؟؟؟!! :)))
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۲ خانومه آقای x
وای چه نازه
اسمش عروس هلندیه؟
داداش منم عروس هلندی داره
خیلی جیغ جیغ میکنه!
البته بچه ها کخم بهش میریزن![نیشخند]

کاسکو یکم ظرافتش کمه...

به قول خودت پاهاش بزرگه و نوکش...

به قول ما چینگش :دی

اما فوق باهوشن دیگه...عروس باهوشه اما حیف استعدادی تو حرف زدن نداره...مینا هم ک استعداد داره قیافه نداره...

هر کدوم ی جورن دیگه

پاسخ:
دخمل من دوتا جمله میگفت :یی

مینا وحشیِ بابا...چشم آدمو در میاره! از صدای کلفتشم خوشم نمیاد:|

ولی کاسکو یه چیز دیگه است :)
دستت چطوره مصدوم؟
ادم دست به این قشنگی داشته باشه بعد مراقبش نباشه؟
پاسخ:
عه امروز به فکرت بودم...صبحی :)
گفتم این کرمعلی چی شد؟کجا رفت؟ خواستگار من چی شد اصن :D

آره دستم بهتره [خجالت]
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۴ سرهنگ تمام
دقیقا! چون دکتر فکر جیبش ِ نه سلامتی من و تو که!
پاسخ:
تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر :))
سلووووووووووم ننه
عَععععععع کی ننه منو فیلتر کرد نامردا

الهی بگردم چه نازه طلا اخی
همه چی اوکی بود زدی خودتو ناقص کردی دیگه.خب خودت بگو من دختر مصدومو چجوری بندازم به همچین کیس های آسی.حالا خوب شو ببینیم چه میشه کرد
پاسخ:
کرمعلی جان الان دیگه خوفه خوف شدم ....الان دیگه مصدوم نیستم...بیا منو بنداز به اون خواستگار آسی که میگی...

هرچند بعدا خودش متوجه میشه چه لطفی در حقش کردی :دی
اتفاقا"همین امروز با دوستام بحث کاسکو بود...اینکه من چقدر عاشق صدای تخمه شکستن "حبیب" بودم...حبیب یه روز که پنچره ی اتاقم باز بود رفت :(
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااای چه بد :(((((((((((((( آخی اسمشو حبیب!

چرا مواظب نبودییییییییییییییییییی....

+کجا بودی این چند روز؟ دلم تنگت شد :*
دارم شهید میشم در راه مهندش شدن...امروز عین جراح قلب سر جلسه ی امتحان باید با دستمال عرق پیشونیمو خشک میکردن :D

*آگهی ام زدم براش حتی خیابونای اطراف....چون پرنده ای نیست که بتونه پرواز کنه...پیدا نشد.
پاسخ:
الهی.....درست میشه..:)
سلام آزی جون.
دستم به گلای دامنت.قبلاً اینجا رو خونده بودم و میدونستم همچین پستی هست واسه همین اومدم.
من زیاد پرنده بزرگ کردم.ولی همین دیروز یه دونه جوجه مرغ عشقم مُرد.اونم بی دلیل واسه همینم ترس برم داشته.
همین نیم ساعت پیش یه جوجه عروس سرنگی واسم اوردن که بزرگش کنم.تو نت یه خورده سرچ کردم واسه غذاش.من به جوجه مرغ عشق و کوتوله سرلاک( آرد نوحودچی+خمیر نان باگت+زرده تخم مرغ که با آب جوش حل شده+بیسکوییت مادر ) اینا رو میکش میکردم و میدادم بهش.
الان واسه جوجه عروس تو نت خوندم باید حلیم حبوبات ( عدس و نخود و لوبیا و سیب و هویج و گندم) بپزم و میکس کنم بدم بهش.
شما تجربه ات بیشتره.
گفته بودی از وقتی گردنش می افتاد بزرگش کردی. چه غذایی بهش می دادی؟ با سرنگ غذا بش م دادی دیگه؟این پنبه منم فقط بال و دم و یه خورده کاکل داره.بقیه سر و گردنش و پشت و زیر بال و شکمش لخته هنوز.
فک کنم دو یا سه هفته شه.

پاسخ:
عزیزم...خدایااااااا....

واست کامنت گذاشتم :)
ببخشید ناراحتت کردم.
مرسی.به دردم خورد.چون تا حبوباتش بپزه بهش میکس آرد نخودچی و تون باگت دادم.ولی نمدونستم به اونم میتونم اینو بدم یا نه.ترسیدم ارد نخودچی واسش سنگین باشه.کمم ریختم.ولی خب ...
بازم تشکر و یه ماچ گنده
پاسخ:
خدارو شکر عزیزم....قربون خودتو جوجه ات:)
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۹ عروس کوشولو
دلم هوای نازگلم ُ کرد :(
پاسخ:
آخیییی :(
منم دلم تنگ شده واسه طلام :)
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
چه خوشگله!
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">