حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۳
دی ۹۲

در رو که باز میکنه همچیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن با انرژی میگه سلام آزی جونم

(اینجوری بخونید: سلّــــــــــــام آززززززززززی جونــــــــــــم) که آدم دلش میخواد خوب :(





+اسم زنِ همسایمون آزاده است!

+اونم که بهش سلام میکنه، شوهرش امیرِ!

+قبل از اینکه من بیام این ساختمون همین امیر، مدیر ساختمون بود! اما همون ماه اول که من اومدم...همسایه ها به زور عوضش کردن! میگفتن پولهارو میخوره میبره خرجِ آزی جونش میکنه :/

+دلم میخواد یکی هم منو صدا کنه...همینجوری با همین شور و ذوق :) خواستۀ زیادیه؟

+گاهی تو راه پله یهو داد میزنه آزی...من اینجا تو خونه سرمو بر میگردونم! مسخره است نه؟ :)

+البته میدونید که آزیِ اصلی منم که آزیتام، اونی که آزاده است آزیِ تقلبی محسوب میشه! :)))

+امروز نریمان پسرِ اون یکی همسایمون،سرش از در آورده بود بیرون،تو راه پله صدای خروس در میاورد! بمیرم واسه این بچه های اینجا که از تو خونه بودن میپوسن اصن یه وضی :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

ای ننههههههههههههه

خودم میام صدات میکنم تازه میگم

ازی عششششششششششششششششقم کوشی؟

عزیزم زیادم غصه نخور شاید ازی مربوطه دلش پر از حسرت و ارزو باشه

پاسخ:
:)
ای جان...خودت کوشیییییییییییییییییییییییییییی؟

شاید ولی بعیده! فقط بچه میخواد که فعا حامله نمیشه :|

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منم همیشه این جوری سلام میدم به اعضای خونواده با لوس بازیو اینا

بچه های الانو ولشون کن فردا بزرگ شن من موندم از بچگیشون چی میخوان بگن

پاسخ:
آورین لوس بازی خوبه..:)

بچه های الان :(
۲۳ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۶ آقای بنفش
سلّــــــــــــام آززززززززززی جونــــــــــــم

بیا ! بعد بگو بنفش بده  ! :)))
پاسخ:
من کِِی گفتم بده؟؟
فقط بی معرفته :)))
شک نکن مــــــــــــرض داره :)))


+سلاممممممممم آززززززی جووووووووووووووووووووووووووووونم:*
پاسخ:
چه مرضی عایا؟؟ :دی

+ای جون
صدایم کن...صدای تو بهانه است...قدمهای تو در گوشم سرودی عاشقانست...
یاد این ترانه افتادم...
پاسخ:
صدا کن مرا صدای تو خوب است! :)
خخخ
تو جز فالگوش وایستادن کار دیگه نداری؟فقط سلامشو میگوشى یا تا دم دمای صبح؟خخخخ
چه ساختمون با سوژه ای
پاسخ:
من فالگوش وای نمیستم....من تو خونم نشستم! اونا تو راه پله داد و هوار میکنن! والاع :)
سلللللللللللللللللللللااااااااااام ننهههههههههههه آززززززززززززززززززززززززززززززززززززززییییییییییی جونننننننننننننننم
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخ
این دفعه بلند زنشو صدا زد کله تو از در ببر بیرون لباتو غنچه کن بگو جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون. از فرداش اونطوری زنشو صدا بزنه زنش جرش میده شک نکن
پاسخ:
عمرا...مرتیکه از ان پر روهاست پر رو ترم میشه....اییییی به این بگم جون؟؟؟؟

+البته فکر خوبی ارائه دادی :)
مردم آزاری دیگه ،دلیلی نداره اینقدر با صدای بلند بحرفه !

پاسخ:
چرا دلیل داره! لُره عاخه :دی

تو خونشونه خب :یی
حتما میخواد لج تورو درآره (شکلک آدم الکی مشکوک)
برو بکشش بعد به همه بگو آزی کشتش. دروغ هم نگفتی 
پاسخ:
نه بابا...دیوانه :دی

خخخخخخخ
اوه اوه چ خشن! اصن نمیدونن اسمم آزیه....به فامیل میشناسن همون یه کوفتی زاده :دی
دقت کردی کم گوی و گزیده گوی شدم؟:-D
متعجب نگشده ای آیا؟
پاسخ:
الان کم گوی و گزیده گوی شدی؟؟؟ 0-O

عه؟؟؟؟؟ اصن نفهمیــــــــــــــــــــــــــــــــــدم خخخ
کوفتی زاده خخخ
آزیتا ک.ز
باحال بود 
پاسخ:
یه دوستی دارم میگه آزیتا منگول زاده!!!
همهه دوستها ماشالا به من لطفِ سرشار دارن
اینو گفتم عیشت کامل شه بری حال کنی اصن :))))

من میرزا عکساشو می بینم می ترسم ....سیبیلاش خیلو با مزس دی

پاسخ:
بایدم بترسی...کلا موجوده ترسناکیِ خخخخخخ
۲۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۲ خانومه آقای x
آزییییییییییییی جونم کوجایی عشقم!
(لطفن باعشق بخوانید)
پاسخ:
ای جونم همینجام فدّاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات شم
با عشوه بخوانید :))))

عیشم کامل شد...

ابله زاده هم بهت میاد...اینو گفتم چون خودت واژه ابله رو دوس داریااا :دی

از این کم تر دیگه سایلنت میشه باو...حالا شاید گزیده نمیگم اما جان ازی کم میگم :دی

 

پاسخ:
عاره کم رو قبول دارم :)

آخه چون واقعیش م.ز هست ابله نمیشه ...همون منگول بیشت میخوره :))))))))))))))
فقط به خاطر بهشت عکس سیبلمو برداشتم که در عین اینکه بامزه ست نترسه :D
پاسخ:
اوه اوه....چه فداکاری ای کردی؟ خخخخخخ
بهشت میرزا خاطرتو میخواد (آیکون یک شایعه پراکن)

هر وقا حالیدی اینم ببین

جالبه

http://www.aparat.com/v/EyrXx

پاسخ:
باشه! بزار شامم اوکی کنم عکسشم بزارم...بعئ میبینم خخخ

باوشه

باو بیا این دفه بالا غیرتا واس تنوعم شده بی لاک باشه ناخنات...خخخ

 

پاسخ:
ناخونام 10 ساله بی لاک نبوده...
امکان ندارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :)))
اصن ناخونم نمیزارم واسه تنوع

نگا عکس به این خوبی داره برداشته چه عکسی گذاشته زمان قاجار این جوری سیبییل نمی ذاشتن

انقد شایعه پراکنی نکن آزی...آبرو داریم ما

پاسخ:
:)
Agha hame inaro Velesh
Un narimane bi chararo daryab
:)))))
Chera hich ki un ye tikke matlabo nagereft
??
Mellat: Che bi Rahm shodan
:|
Vallllah
D:

پاسخ:
والا همینو بگو هیشکی اون بچه رو به هیچ جاش حساب نکرد...دقت کردی؟ :|
اینم سهمیه امشبت مامی:
آززززززززززززززززززززززززززززززززیییییییییییییییییییییییییییی جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونمممممممم
پاسخ:
موتوشکککککککککککککککککککککککر :)))
تو یه نویسنده بزرگ میشی
گرچه ساده می نویسی ولی خوب بلدی مخاطتبتو با نوشته هات جذب کنی
مثلا همین نوشته ات یه جوری شروع شده که نه تنها جذب کننده است بلکه وادارت میکنه که متن رو تا اخر بخونی و .............
پاسخ:
من یه نویسنده بزرگ هستم :))) (آیکون خودشیفته فراهانی)

ممنون :)
خدا شادت کنه که با این کوفت زاده
ما را مفیوض نمودی !!!
راستی عکس نیمه گمشده ام رو گذاشتم [چشمک]
والا...

پاسخ:
زهر :))
خیلی لوسی....
این جور مواقع من میگم توام خیلی ملوسی (:
عکسو دیدی؟؟
خخخخخ
والا...
پاسخ:
میدانم میدانم :))

دیدم! :|
این کد امنیتی ما را نمود تا دسته
والا...
پاسخ:
یکم هوش و چشمتو وا کن!خخخخخخخخخخخخخ

والا و کوفت! :)))))))

انقدر از این مردهای لوس بدم میاد، چندش!

بعدشم گفتم که کوچیک بودم بهم می گفتن آزاده، خواهرم ولی صدام میکرد آزی. الان اما دوست ندارم کسی این اسممو مخفف صدا کنه جز شوهرم:)

پاسخ:
اییییییییی منم از مردهای لوس بدم میاد....لایک :) ولی خب لوس بازی واسه زن خوبه ها....من از یه جور دیگه لوسش بدم میاد خخخ

ای جونم....ایشالا صدا میکنه...همچین با تشدید آزززّزززززززززززززززززززززززززززززززززززی خخخخ
نمی دونم چرا اینقد به این والااااااااای من گیر میدن ؟!
والا...
پاسخ:
چون بی جا و بی موقع است! لوسه! 
۲۴ دی ۹۲ ، ۰۲:۴۷ گوجه سبز
[نیشخند]
پاسخ:
:)
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۵ سرهنگ تمام
چقد آپ کردی آزی :(
کیثافت کاش بلگفا بودی
پاسخ:
تنبلی...یه سر تا اینجا نمیای!!! :|
میدونی که من هر روز آپ میکنم...:/


+کصافط
خدایی این دفعهخیلی دردناکه..همدردی میکنم باهات خوشحال باش :دی
ای جان..صدای درخواستی در نمیاره ؟:)))))))))
پاسخ:
این دفعه؟
ینی الان چوت تو باهام همدردی کردی باید خوشحال باشم عایا؟؟!!!!!!! :|

والا تا حالا باهاش صحبت نکردم :)
آره دیگه :دی
تو که روابط عمومیت خوبه..برو باهاش آشنا :دی
پاسخ:
چه جلافتا
سهلامــــــــــــــــــــــــــــــ آزی جونم :)

ای جونم
ناز
بخند واسه عمو
پاسخ:
:ییییییییییییییییییییییییییییییییی

عممو بغل خخخخخ
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۴ سرهنگ تمام
خودتی :)
پاسخ:
دیوونه :)
آزی که بیشتر به آزیتا میاد تا آزاده! نکنه از تو تقلب کردن ;-)
چطوره هماهنگ کنی ازین به بعد اونو آزا صدا کنن!
عجب! فک کردم فقط تهران انقد فضار آورده به بچه ها! ی بار ی بچه تو باغ وحش پارک ملت ی گوسفند! دیده بود همچی ذوقش میکرد مامان مامان.... که انگار گونه نادری چیزی دیده
پاسخ:
نه بابا تهران باز چارتا پارکی چیزی داره! اینجا که کلا خِلاصه!

آخی بمیرم برات ازیییییییییییی جان

پاسخ:
خدا نکن رها جان
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">