حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
دی ۹۲

باورتون نمیشه، امروز داشتم ، از رادیو اخبار گوش میدادم و درست همون لحظه بود که اصن شگفت زده شدم! باورم نمیشد ، که اینقدر معروف شدم که اسمم رو از رادیو بشنوم! گفتم شاید شما رادیو گوش نکنید و خبر به این مهمی رو از دست دادید.... واسه همین گذاشتمش اینجا اگه خواستید...گوشش بدید! مطمئن باشید ضرر نمیکنید! بالاخره....این باعثِ افتخارِ شما هم میتونه باشــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!  :)



دریافت
حجم: 1.73 مگابایت
توضیحات: برای دانلود کلیک کنید :)




پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

موافقین ۶ مخالفین ۲ ۹۲/۱۰/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۶)

باحال بود خندیدیم :دی ولی مدیونی نگی صدای آقاهه مال کی بود :دی

ضمن این که چرا اسم من و میرزا و آقایون کلا اون آخراست؟شما که میگی حقوق زن ومرد مساویه،همینجور مساویه؟

بعدشم اصن همه اینا به کنار چرا نوبت به اصطلاح من شد سانسور شدم..یعنی این جا هم حق خوریه
واقعا این مسئولین کجان رسیدگی کنن...من همین الان میرم به ضرغامی میزنگم :دی

ضمن این که خواهش میشه..حضور  خودت گرمابخش وب ماست..نمیدونم ربطی داشت یا نه..ولی خب گفتم عرض ادبی کنم :دی
پاسخ:
آقای اخبار گویه من چ میدونم کیه؟!؟! خخخخخخخ

چون لابد خانوما مقدم ترند :) همین که اسم آقایونم هست نشانه تساویِ...

والا بنده سانسور نکردم، از اونجایی که لابد حرف خوبی نبوده، خود کارگردان سانسور کرده....

برو بزنگ :);)
میدونی خنده های آخر کلیپ خیلی جالب بود !!!
صدای کی بود این صدای آقای مجری عایا ؟؟؟!!!
پاسخ:
:)

صدای خودش بود دیگه ;)
Ey jaaaaaaaaaaan
D:
Hanoo nagooshidama
پاسخ:
گوشم کردی که نظرت نگفتی خو....=/
Joojoo emrooz s dadi dashtam ba tell miharfidam
Badesham khabidam
Ghorboonet beraaaaaaaam
Javab daram barat
Vali chi begam vallah
Dast roo delam nazar k khooooone
Ooooooof
:(
Bikhial









:-***************
پاسخ:
:-*:-*:-*
نمک...گوله نمک....اصن لگن نمک....دریاچه قم...نمک یددار از اون باکلاسا.....یه سوال:این مجریه عمه هم داشت؟؟


باحال بود خدایی
صدای کی بود؟
پاسخ:
فکر کنم عمه هم داره،فکر کنم!

صدا آی مجری بود :)
کلی خندیدم آزی دمت گرم.
پاسخ:
نوش جانت :)
:)
پاسخ:
(:
یعنی دهنت سرویسه اگه سر کاری باشه . چون با سرعت من لا اقل بیست دقیقه طول میکشه دانلودش. 
پاسخ:
دهن خودت ....:)
تازشم فاصلهٔ این کامنت با بعدی همش  4 دقیقه است ...چطور شد20 دقیقه حالا :-؟
مغزتو.......
پاسخ:
مغز تو هم... خخخخ
بابت این خبر مسرت بخش مچککریم !
:)
پاسخ:
خواهشگریم...
:)
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۵ سرهنگ تمام
دهنت سرویس آزیتا :)))))))))))))
این آقا ِ کی بود ؟؟؟ :)))))))))))))
پاسخ:
دع.... :D
مگه فامیل من بود؟ اخبار گو بود خو:P
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۵ خانومه آقای x
وااااااااااااای ازی خره چی بود این چه باحال بود
اخرشی به مولا
بیاماچت کونوم  این صدای کی بود؟؟؟؟؟؟؟
خیلی  خیلی جالب بود!
کرتیییییییم عاشختممممممم!
موچ موچ مو چ
مشَدی خانم!!!!!!!

پاسخ:
ای جـــــــــونم مِشَدی خانم بیا بخلوم.....:) موچ موچ....

عشقی صفا عَ خودته به مولا ;)

اون آقاهه هم یه بیچاره ای بود که بنده نمودمش تا بیاد اینو بگه :O)


۲۷ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۶ عام احسان
اصلا کلا قصد آزی از این پست این بود که : هی بچه ها بگن این آقاهه کی بود آزیم بگه اخبارگو بود من چه میدونم خخخخخخخ؟!!!!
:)
پاسخ:
فقط میخواستم ببینم چقدر فضول داریم...که دیدم اووووووووووووووووووه چه خبره ماشالا! خدا زیادش کنه!=D

ولی قصدم این نبود ^.^
مرسی آزی. سوال منم اون آقاهه بود که دیگه با خوندن کامنتها گرفتم کی بود:)
پاسخ:
عَژب 8-)

حالا شاید بعدا گفتم کی بود!
:)
پاسخ:
;O)
فهمیدم!!! صدای داداشت بود:)))
پاسخ:
هه هه...نخیر داداشم خیلی صداش باحالتره ^_+
صداش خیلی ک...ی بود! :))
کلا محتوای پیامش هم که ریده بود!! 
جنگولک بازی در میارین طوری باشه که بامزه باشه، تخمی نباشه ترجیحا!

پاسخ:
عژَب O.O

شوما حتما خودت مهدنِ نمکی که این چیزها بهت نمیچسبه!!!!!

عَ قدیم گفتن شماهایی که لالایی بلدید چرا خوابتان نمیبرد....والاع-_-
خودمونیما این آقاهه بدجور رو مُخ بعضیا ست. دهن آقاهه هم سرویس. بعدش نمیدونم یهو معجزه شد چهار دقیقه ای دانلودیده شد. ولی خوب بود. ابتکارت تو حلق جامعه ی آقاهه یون. 
پاسخ:
اصن بـــــــــــــــد مخ همه رو به کار گرفته خخخخخ

کلا هرچی به من مرتبط شه به معجزه تبدیل میشه ^_^ خخخخخخ

ابتکارم تو حلق این محسنِ :))))))))))))))
بعدش یه چی دیگه. به آقاهه که نمیدونم داداشته شوهرته پسرته باباته داییته عموته پسر کوچیکه عمه وسطیته هرکی که هست، بهش بگو دهنش سرویس، یعنی اینکه خیلی باهاش حال کردم. :)
پاسخ:
اوه اوه بگو کی هستی ، برم بهش بگم چه خاطر خواهی پیدا کرده!!!! ذوق مرگ شه8-)
برش ندار من با گوشی دانلود مکنم نمی خونه فبعدا با لپ تاپ که اومدم بگوشم
پاسخ:
آره فرمتش WAVE باید با لبتاپ بگوشی....
برش نمیدارم عزیزوم!
داداشت وبلاگ قبلی و فعلی رو می خونه ؟؟ یا میخونده عایا ؟؟
پاسخ:
بله میخونده و میخونه هر وقت ،فرصت بیابه!!!!!  چرا عایا؟
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۸ مجری اخبار
عاغایون این صدای منه.توهین نکنید.عمه هم دارم ولی باید تشریف ببرید اون دنیا در محضرشون که امیدوارم به زودی برید خدمتشون.
آزی دهنت سرویس این همه گفتم من رو قاطی این جنگولک بازی هات نکن گوش نمیدی. وقتی 6ماه ماموریت فرستادمت خارک یا لاوان حالت جا میاد.
پاسخ:
عه!؟ تو کجا؟اینجا کجا ؟ 8-)

عَ کِی تاحالا شوما شدید مسئول ماموریتها؟!؟!؟! خخخخخ

آقا شما همون برو اخبارتو بگووووووووو =]

حالا چی شده مگه؟ خیلی دلت بخواد این همه معروف شدی والاع!!!! نبینم دیگه شاخ و شونه بکشی هاااااااااااااااا  >_< اون وقت غذا خونگی بی غذا خونگی=)

دمت گرم خعله باحال بود...
هرچی ما بی اعصابیم شما باحال...
بهتون افتحار میکنیم...


پاسخ:
عَ ووووووو ....دم شوما گرم.... ما شما را بَسیــــــــــــور میدوزتیم..... قدم رنجهٔ شما هم باعث افتخار ماست البته :O)
آخه تو بعضی از پست ها و کامنتا مطالب چیزدار
و بی ناموسی هست اونوقت رگ گردنش قلمبه نمیشه عایا ؟؟
پاسخ:
بنده با داداشم رابطهٔ بسیار صمیمی ای دارم....یه جورایی یه روحیم در دو بدن....هیچ چیز از هم پنهون نداریم.....

در ضمن اونم داداشِ منه ها...از مریخ ک نیومده!!!! زین رو مث خودم با جنبه است بعلـــــــــــــــه8-)
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۳ آقای دل مرده

خخخخخ

ای بابا لقب با مسما تر نبود واس من؟!:دی :دی
چه از ته دلم میگفت آقای مجری....تو کارکترش خیلی غرق شده بود :دی

حالا این ک اخبار رادیو بود ایشالا سری بعد برو تی وی رو آنتن ببینیمت!

پاسخ:
از اول خانومیِ عزیزِ دلم بودی...بعد خراب شد ...تف تو اون سونو گرافی=D=)

ایشالا رفتم خارج...جهانی بشم خخخخخخ =]
به آقای مجری بگو به مدت ده ثانیه حرف "ر" رو بصورت ممتد تلظ کنه  :دیییی
پاسخ:
چرا؟ :O)

مثلا بگه رررررررررررر
اولا ارزش این کامنت بیشتر از چیزیه که به نظر می رسه چون نگارنده به خاطرش بدون کوچکترین اغراقی جر خورده : دی
ثانیا من این فایلو با اعمال شاقه دانلود کردم . آقا مجری حرف نداره ! کیه این ؟ 
ثالثا ؛ اون که آخرش داره آروم می خنده کیه ؟
رابعا ؛ با توجه به این که این کامنت گرون تموم شده بیا ماساژم بده !
پاسخ:
اولا: ما راضی به جر خوردن شما نبودیم ولی جات اینجا بسیار خالیه....
ثانیا آقای مجری همکارمه
ثالثا خودمو خودشیم که خندیدیم...
رابعا بیا ماساژت بدم....چه کنم دیگه خرابِ رفیقیم ^_^

کوفت :دی

پیش داداشت کار میکنی؟!

ای بابا پس عمه هاتون یکیه...شانسم نداریماااا عححححححح

 

پاسخ:
چرا منو از هوشت نا امید میکنی؟!؟! داداشم کجا اینجا کجا؟

داداشم تهرانه! :|
اُه آزی..
:)))))))))))
آزی نمیری تــــــــــــــــــو..
خعلی باحال بـــــــــــود..

اون خوشگِلِ کیجا که دیگـــــــــــــــه.. ;;)





:)))))))))))


آزی مچکـــــــریم..
مچکــــــریم آزی..

هوف.. D:



پاسخ:
ای جونوم ای جونوم 


باحالی از خودته خوشگله کیجــــــــــــــــــــــاااااااا ^_^
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۴ دل مرده باهوش

ها خب کانت بالایی حرف داداشت بود،بعد فکر کردم صدا اونه،بعدش تو کانتا گفته تبعید میشی این ور اونور...

اصلا میخواستم هوش خودتو بسنجم ببینم میدونی طرف کیه یا نه :دی

در کل پست باحالی بووووووووووود،حالیدیم،کاش با خودتم مصاحبه میکردی خخخ

ته صدا خندت میااااااااد البت

 

پاسخ:
آقا حوصله نداری کامنتهارو بخونی چرا توهم میزنی خو؟:-P

خودم که نباید با خودم مصاحبه کنم....یکی باید پیدا شه باهام مصاحبه کنه خخخخخخخ
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۴ سرهنگ تمام
:)))))
دلم خاست بازم کامنت بدم
اصن خیلی باحال بود خخخ
پاسخ:
یه جونم.....خخخخخ

این کار تو هم خیلی باحال بود:)
:)))))

کاربامزه و جالبی بود ...آورین 

پاسخ:
موتوشکر:)
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۰ حاج میلاد
جالب بود ذهن خلاقی داری
پاسخ:
چند میخری؟!؟!؟!
ذهنو میگم;O)
آزی کار خودته با اون برنامه که اسمشو الان یادم نمیاد صدارو عوض کردی دی اصلا دقت کردی من چقد به همه چی مشکوکم دی خیلو باحال بود پوکیدم از خنده بعدشم کلا اسم آقاها رو نمیاوردی یک ذره خوج حال میشدیم دی بعدشم این کوجا شبیه مجری اخبارا ربود بیشتر شبیه امام جمعه ها حرف میزد بوگو بیاد پبشم بهش آموزش بدم آخ یکی از آرزو ها و هدفام اینه که برم دوبلور بشم و حتما هم میشم دی
پاسخ:
خانم مارپِل تا وقتی دوستان هستن، چرا برنامه چرا خودم زحمت بکشم؟؟؟؟ :دی
اوه اوه چه خشانتی اسم آقاها رو نمیآوردم....چه فمنیست :))))

شبیه امام جمعه؟؟؟!!! نه باوووووووووو خخخخ

بعد میگم تو که میخوای دوبلور بشی لابد صدات خشنگه! خب یه بار بزار بشنویم :)
جنبه معروفیتم نداری ک
رفتی ک بیای
پست مستم تعطیل
باو اگه تو نود نشونت بدن چ میکنی پ
پاسخ:
بی حوصله ام....دستم به قلم نمیره!!!!

چه کنم....زوری نیس که جانم
شوخیدم 
دیر اومدی دوست من
آپت خیلی بانمک بود و خاص
مرسی مینویسی
پاسخ:
مرسی که شما هم هستی.... :-*
دستت به قلم نمیره یا کیبرد ؟!
والا...
پاسخ:
خیلی باهوشی بابا شوووووووووما اصن 
بابا آزی حوصله ام سر رفته
یه چیزی بگو خو والا...
پاسخ:
چی بگم خو؟!؟!؟! عجـــــــــب...قصه بگم دور هم بخوابیم :D
جخخخ
بشکن اون کی برد ک دستت بهش نمیره بچه ببر ماه زاده
ایشالا فردا ی آپ خر خوشگل
پاسخ:
ایشالا.....حتما....سعی میکنم.....ولی قول نمودوم :-)
بیا خب نگا نخطه نخطم مث من منتظر آپه
قصه بگو
قمصه بگو

قصه ازیتا و خاستگاراش(قصه تخیلی)
پاسخ:
والا مشکل اینه که نوشتنم نمیاد...گفتاری بود میگفتم....

برید لالا آفرین پسرای خووووووب :)
قصه بگو ببینم بلدی؟؟
پاسخ:
بلدم اما خوابم میاد الان خخخخخ شما هم برید لالا دلبندانم
آزی قصه گو قصه بوگو قصه  بوگو 

پاسخ:
شب بخیر ...خانومی جونم خخخخخ
عاغا من از اونجایی که خوابم پریده و  کسی هم نیست  که
بغلش کنم بخوابم خوابم نمیاد ...تو چجور ننه ای هستی آخه؟؟
والا...
پاسخ:
اونقد ونگ بزن تا خودت از حال بری ،بخوابی....من از این ننه هام....مخصوصا که بچم دیگه خرچه شده باشه   خخخخخخ


شبت بخیر!
باش اما تو قصه نگی خابم نمیبره،خابم نبره صب دیر پا میشم،صب دیر پاشم از امتحان جا میمونم،از امتحان جا بمونم صفر میشم،صفر بشم معدلم میاد پایین،مشروط میشم،بعدش معتاد میشم . . . 
حالا خود دانی ننجون قصه گو
شب بخیر
پاسخ:
فکر کنم اینجوری که تو میگی هر کی بره جهنم تقصیره منه خخخخخخخخ
خرچه ینی چی ؟؟
خودتی
والا...
پاسخ:
خرچه ینی،بچه ای که خیلی وخته بزرگ شده اما هنو ننه ش باید براش فصه بگه تا بکپه!!!:D

باز بیا به من بگو بی جنبه!!!

خودش خدای بی جنبه هاست!

بعد میگم این حاج آقا اگه میدونست یکی پیدا میشه هِی بی جا و الکی والا میگه! عمرا این والا رو سر زبون نمینداخت :)))))
آخه مگه این چیه این همه باحال بود باحال بود بابا دلم آب شد پَ چرا اینم دانلود نمیشه دارم میمیرم از کنجکاوی د آخه ببینم چیه این همه دارن می گن...
پاسخ:
اوخخی...بچم چه عذابی کشیده تا دانلود شده :)
وااااااای معروف شدم ، معروف شدم اسمم رفت تو اخبار ... یکی منو بگیره الان از ذوق همه ی خونه رو نصف شبی بیدار می کنم ....خخخخخخخخخخ
آ  بیا من هی به مامانم می گم من یه روز معروف میشم اونوقت
میگه: برووووووووو....خخخخخخخخخخخخ
یعنی خدا نکشتت هم تو رو هم این آقای اخبار گو رو
مردم از خنده:)))))))))))))))
پاسخ:
ساعت 2:46 0-O

شما خواب نداری عایا؟
آ دیدی هممون معروف شدیم الکی الکی.... :)))

مردن خوبه اگه از خنده باشه :)))))))
خیلی ممنونم که اسباب شادی و خنده من رو در این صبح فراهم نمودید :D
پاسخ:
خیلی خواهش میکنم...شادیِ دوستان آرزویِ قلبیِ ماست :)
کامنت من کووووووووووووووو؟؟؟؟؟
پاسخ:
کامنت شما سر جاشه :)
نکنه حدسم دری بوده تایید نکردی؟؟؟؟
پاسخ:
آره...یه درصد فک کن درست بوده....خخخخخخخخخخخخخ
اینکه ریاست نسبتا محترم جمهور اعلام کرده اند که با وجود آزی  نیازی با سایر امکانات تفریحی نمی باشد می تونه تفسیرهای دیگه هم داشته باشه...
لطفا شفاف سازی کنید...
-رونوشت: مسولان جهت رسیدگی
پاسخ:
نه نمیتونه داشته باشه!!!

شما اصن خودت احتیاج به شفف سازی داری،چرا شایعه درست میکنی عاخه؟؟؟؟!!!!!!!!!
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۸ آقای بنفش
ینی به شخصه عاشق اون قسمت " توضیحات: برای دانلود کلیک کنید :) " شدم :))))
اگه نمیگفتی ممکن بود بشینیم ساعتها به لینک دانلود نگاه کنیم تا خودش دانلود شه :))))
پاسخ:
اتفاقا چون مورد داشتیم که بعد از ساعتها زُل زدن، اس زده که من هرچی نیگا کردم چیزی دریافت نکردم، اجبارا اون جممله رو نوشتم.....خخخخخخخخخخ :))))))
وای مامی مردم عَ خنده تو روحت صلوات خخخخخخخخ
اینو کی گفته برات؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تو روح خودت....خخخخخخ صلواتو میگم!

همکارم گفته!
:))
ایول
باحال بود
پاسخ:
:)
مرسی
خوش اومدی...
:)
ی چنتا تبلیغ کرم هم میذاشتین اول و آخرش
پاسخ:
اخبار؟!؟! تبلیغِ کرِم؟!؟!؟!

اصن به من چه؟ :D
خخخخ

از دست این نوشته ها که گاها میشه کل زندگی آدم !......

منم کل زندگیمو تو بلاگفا مینوشتم اما یهو زد همه چی خراب شد 


بیشتر پستاتونو خوندم...جالب بون
خوش باشین همیش..

پاسخ:
بلاگفا خر است و تمام 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">