حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
دی ۹۲


دلم میخواهد بیایی، دستم را بگیری و بزنیم به دل کوه ، به دلِ جاده، به دلِ طبیعت! این روزها این حوالی هوا خیلی خوب است! این حوالی، زمستانها، بهار میشود! بهار میشود دیگر! بهار بودن به همین است دیگر به هوای خوب ، به سبز بودن، به آفتابِ لطیف! این روزها اینجا بهار شده است و همیشه تنها ماندنها، در خانه ماندنها هنگام بهار ، سخت تر میشود! وقتی بهار است باید کسی باشد، باید کسی پیدا شود، باید کسی را داشته باشی....که دستت را بگیرد ، باهم بروید در دل طبیعت و مَست شوید! که کوله پُشتی یتان را پُر کنید از بار و بندیل و خوراکیهای خوشمزه...که بروید یک جایی که هم سبز است هم خلوت است ، هم  کمی سرد است! آتیشکی روشن کنید و یک چایِ زغالیِ نه چندان بهداشتی عمل بیاورید و بزنید به بدن! که من از توی کوله پُشتیِ سبزم خرما بیرون بیاورم و بگویم ،قند چیه میخوری؟ بیا خرما بخور هم مفیده هم بی ضرر! کسی باشد که فکر همه چیز را کرده باشد! با خودش پتو مسافرتی هم برداشته باشد...توی کوله پُشتی اش را که میگیردد، صد قلم جورواجور پیدا شود! اصلا هم اهمیت ندهد که خیلیهاشان ممکن است به کار نیایند و فقط بار سنگینی باشند! وقتی هم که بهش میگی اینها را دیگر چرا آوردی، بگوید ،گفتم شاید لازم بشه، حالا مهم نیست! که مثلا توی کوله پُشتی اش بگردد یک شکلات پیدا کند و بدهد به تو، که وقتی میگذاری دهنت از سنگ مانند بودنش بفهمی ،که شکلاتِ ممکن است یه قرنِ اخیر را در کوله پُشتیِ مذکور به سر میبرده! اما مهم نیست! مهم این است که در دلِ طبیعت که هستی کوفت هم که بخوری، خوشمزه به نظر میاید! بعد تو آواز خواندنت بگیرد ، او هم گوش کردنش! بعد او خواندنش بگیرد، تو گوش کردنت! باد بیاید ،صداهایمان را باد ببرد! مهم نباشد که رویِ نُت میخوانیم یا نه! در طبیعت که باشی...خارج هم که بخوانی، باحال میشود! این روزها، این روزها که هوا بهاری است، یک نفر باید باشد!


هردو عکس

18 اردیبهشت 1391

منطقه وارنگه رود

جاده چالوس

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

اونی که باید باشه، انقد دیر کرده که یه وقتایی آدم میگه بهتره دیگه نیاد...
پاسخ:
اون کسی که گفتم صرفا نمیخواد عشق آدم باشه...یار باشه...فقط میتونه یه دوستِ با انرژی باشه یه دوستِ پایه باشه! زن باشه مرد باشه! فرقی نمیکنه!

تو چرا اینقده بداخلاقی اینروزها؟؟؟!:)
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۵ آقای بنفش
[ آیکون تحت تأثیر قرار گرفته ]
پاسخ:
معلومه از تحت تاثیری از دست رفتی به کُل :))))
بداخلاقی من وحشتناک تر از ایناس.منظور منم عشق نبود...بیشتر به یه دوست پایه منظورم بود.یا دو تا.دوستیا خیلی آبکی شده.
دارم آب دهنمو جمع میکنم بزنم تو سر رفیقای بی معرفت. تو ام یه کمکی کنی بد نیست...تو یه کیسه فریزر یه کم تف جمع کن بفرست...بلاخره کار خیر دیگه:))))
پاسخ:
به هر حال یه مرگت هس،نیست عایا؟ :دی

بی تعبیت....

منتظر باش پست میکنم برات :یی
حالا اون یارو رو از کجا گیر بیاریم آزی جون؟ همون دوسته، همون که فرقی نمی کنه زن باشه یا مرد!
پاسخ:
گیر میاد بالاخره! قبلا پیدا شده...بعدا هم پیدا میشه! شما که افتخار نمیدید :)
دل من رو اب کردی منم دخیخا از اینا موخوام حیح
پاسخ:
هق هق...
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۶ توکا سکانسی
عجب دنگ و فنگی داره ها این بیان ، ولی خوب بالاخره موفق شدم:)))

اینو موافقم که تو دل طبیعت سنگ و کوفتم که باشه ها اصن یه جوری می چسبه که ....
غصه نخور  جونم بهار که شد بیا طرفای ما اونوقت هر هفته می برمت تو دل طبیعت جوج بزنیم با چایی دودی با آش رشته که رو آتیش درست بشه...
هعـــــــــی دلم بهار خواست!!


پاسخ:
عه مبارک باشه...:) عکسشو نیگا :))

اونجا کجاست بگو بهار بیام :دی

عاخه اونجا که بهارِ اینجا تابستونه! بعد تابستونه اونجا، اینجا جهنمه! :)))
آموزش خوانندگی در 8 دقیقه با آزی در فضای آزاد...
پاسخ:
البته 8 دقیقا اش بستگی به استعدادِ شاگردش داره :)

آزی جنسیت مهم می باشد..؟؟

مثلا من.. آیا..؟؟

تو هم که شمال دوووووووووست..

منم که شمالـــــــــــــــــی..

خدای سنگین کردن کوله پشتیَ م هستم تازشم.. بعله..

[ آیکون گدای دوست و اینا :( ]

 

 

 

پاسخ:
نه عزیزم جنسیــــــــت به هــــــــــــــــــــــــــوچ وجه موهوم نیست.....و من عاشقِ اینم که با تو بزنم به دل طبیعت :)))))

آیکون الهی من فدات شم :D

آخ آخ آخ آخ..

این چایی ها لامصب خوردن داره..

آی خوردن داره آی خوردن داره..

مخصوصا تو هوا ســــــــــــرد..

اونم چـــــــــــی..؟؟ با نون کماجِ تازه درست شده رو همون آتیش..

آی آی آی..

 

:( اووووووووووووووم.. دلم میخواد آزی..

هوای الان جون میده هاااااا.. ینی جون میده..

 

الان تو کوجایی آزی..؟؟ کوجایی..؟؟

 

 

+ آقا هیچکی شمالی نیست..؟؟

نبـــــــــــــــــــود..؟؟

نبــــــــــــــود..؟؟

اگه باشه فردا صبح زود حرکتِ ها..

نبــــــــــــــــود..؟؟

 

 

:(

هوم..

فک کونم نبود.. نیست..

هوم..

هعی باران..

 

 

پاسخ:
[آیکونِ دل کباب شدگیِ آزی]


چرا اس جواب ندادی خانومی؟
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۳ دل مرده ی خسته

از سر امتحان دفاع مقدس میااااااااااااااااام

حالت تعوعععععععععععععععععع!!!!
اصن دوس دارم یکی یچی بگه قهر کنم

:دی

پاسخ:
من نیستم! :| من دعوا قهر دوز ندارم....میفهمی؟ :)
@barannn
meske hame shomalia adat b koole sangin daran.
shomal ...shomal....2 nafar...
nabud?
baran  kodoom shahri?
پاسخ:
احیانا شما که با بنده کاری ندارید ها؟؟؟ :)) فقط با خانومِ باران کار داشتین دیگه ابرازِ وجودکردید؟ :)))
من دوست دارم بیام دستت بگیرم منتها تو نامحرمی گناه داره
رو من حساب نکن .
والا...
پاسخ:
اوه واه واه...همون بهتر خخخخخخخخخ
دارم میام دستتو بگیرم:)
پاسخ:
ای جان کِی میرسی؟؟؟؟ :)))))))))
۲۶ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۸ سرهنگ تمام
اه تف توو بهار
پاسخ:
0-O
چون اسمت بهاره است دوزش نداری؟
آخ کاشکی یک روز یکی بیاد دست مارو هم بگیره :دی بهارم نبود نبود..فقط بریم تو دل طبیعت و خرذوق شویم و نفس بکشیم و همینجور..نففففففففففس :دی
راستی خرما زیادش ضرر داره :ی
پاسخ:
ایشالا شمام به آرزوت میرسی!


نکنه شما دکترم هستی بنده خبر ندارم!! هر چی باشه از قند کم ضرر تره! :@
سرم داد زدی؟؟؟؟؟
باش(قلب شکسته و داغون و مالامال غم و غصه)

پاسخ:
دوزت دارم گریه نکن خانومی :))))))))))))))))
بهار فصل تولید مثل هم هست. لحاظ کن لطفا :D
پاسخ:
الان دیگه چهارفصل شده!!!!:P
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۷ مهدیـــه
یک نفر باید باشد که خاکبرسر هم هیشوخت نیس :|
چه عکسای قشنگی :))))
یا بهار 92 افتادم زیباترین بهار زندگیم بود :))))))))))))))))
پاسخ:
تقریبا هیچ وقت نیس...نه همیشه:-]
همه بهارهات شاد...
ی چیز جالب اینه که عکسایی که استفاده میکنی تقریبا همش مال خودت بوده.جالبه
خب فک کنم همچین پیک نیکی با این توصیفات از اون پست های غذادار آب دهان آورتر است:)
پاسخ:
خوب من عکس گرفتن خیلی دوس دارم....دوربینم که همیشه تو جیبمه :)

بهله بهله....خیلی آب دهان راه بندازتر است!!!! خیلی دلم میخواد :)
قشنگ بود:)
پاسخ:
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">