حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
بهمن ۹۲

عاغا من ، واسه هر موضوعِ انشایی که خیلی باهاش حال میکردم می نشستم یه انشایِ توپ مینوشتم! ینی از هر چی درسِ علوم و ریاضی هم که بود این موضوعِ انشایِ محبوب، بیشتر، مغزِ بنده رو درگیر میکرد! سر آخر هم یک شاهکار، تحویلِ معلم میدادم که هر بار سر کلاس میخوندمش....اول یکم چپ چپ نگاه میکرد بعد با یک صدایِ غضب آلودی میگفت: م.زاده ، چند بار گفتم خودت بشین انشا بنویس، میدهی بزرگترت بنویسد به چه دردِ من میخورد...؟؟!! هر بار هم من با لب و لوچۀ آویزون و کشتیهایِ غرق شده میومدم می نشستم سر جایم!

از یک روزی دیگر تصمیم گرفتم خوب ننویسم، چرت بنویسم...اصلا در انشاهایم فقط زر بزنم! و این شد که الان شما مجبورید این چرت و پرتهای آزیتا م.زاده را بخوانید...

هر بار اینجا میایید ،میتوانید هر چه دلتان میخواهد نثار روحِ اون معلمِ انشای ما کنید که بنده را از یک خالقِ شاهکارهایِ ادبی به یک چرت و پرت نویس تبدیل کرد، باشد که جیگرمان همگی دورِ هم حال بیاید :)))))




+بنده با تمامِ قوا مشغولِ پاچه خاریِ همکارم میباشم، باشد که ایشان قبول کرده و کلیپهای صوتیِ بیشتری از Bihefaz Production راهیِ بازار شود! شما هم اگه مشتاقید دست به دعا شید تا این متنهایِ آمادۀ بی زبونِ من تبدیل به صدا شوند :)


+بچه ها خدایی حال نکردید از شرِ اون شماره های ملعون هنگام نظر گذاشتن ،خلاصتون کردم؟؟؟ حالا هِی بیاید بگید اینجا بده ،برگرد بلاگفا! مث اینه که به طرف بگید، بیا ماشینتو ول کن، موتور گازی سوار شو... خخخخخخخخ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

عوضش من همیشه از انشا بدم میومد ، همیشه....
وقتی بهم موضوع میدن گیج میشم نمی دونم چی بنویسم ...
یادمه وقتی راهنمایی بودم یه بار موضوع انشامون گفت و گوی خیالی با آسمون بود من یه انشای توپ نوشتم منتها آخرشو به این ختم کردم که همه ی اون حرفایی که با اسمون زدم تو خواب بوده ، بعد اون معلم انشامون هم شاهکارمو به خاطر همون تیکه اش که گفته بودم مثلا تو خواب بوده زد قهوه ای کرد گفت بهتر بود نمی گفتی تو خواب بوده، خعلی تو ذوقم خورد خلاصه:(

پاسخ:
وا چه معلم احمقی....باید تو روح اونم بفرستم والا!!! عبضی :D
م زاده چندبار گفتم پستای وبلاگتو خودت بنویس،از میادی یاد بگیر
جاتم عوض کن کنبرش نشین ،برو پیش سرهنگ تمام بشین تا تکلیف جفتتون رو گوجه سبز روشن کنه



پاسخ:
ببین یه کاری نکن تو روحت بفرستم ها اشتباهی :P خخخخخخخ
به نظرم اکثر اوقات که خوب مینویسی اینجا هم :)
پاسخ:
آها اکثر اوقات!!!!!! 

باز نظریه صادر کرد پیمان الدوله !!!خخخخخخ
بدبختِ تقصیر معلمه نیس که! آخه تاحالا شاگردی به شاهکار نویسی و هنرمندی شوما نداشته D: الان هم چون اون روحیه درونت هست خیلی هم خوب مینویسی
پاسخ:
ای جونم....ای جونم...... البته  سر امتحان آخر سال فهمید که چه اشتباه مضحکی میکرده و یه 20  کله گنده نثار کرد :)
1- ءءء چجوری وبگذر گذاشتی؟؟؟ کجاش؟؟ :D
2- حالا یکی از انشاهاتو برامون اسکن کن بذار اگه دفترتو داری :D ببینیم چقدر خفن بودی!
3- صدای این یاروو تووی صوتی رو دووست ندارم. نمیدونم چرا! :| اما اگه بقیه دووست دارم ادامه ی همکاری بده ;))
پاسخ:
1-به راحتی...میام میگم برات :)
2-والا ندارم دفترهامو متاسفانه :|
3-عه؟ صداش این همه کشته مرده داره که....خخخخخ تو چلا دوس ندالی عزیزم؟ بعد صدای منو چی؟عایا دوست میداری؟ خخخخ

آی بره بمیره این معلمه

اکشال نداره هنوز خیلی چرت نمی نوسی یعنی اصلا نمی نویسی

ااااااااااااااااااااا واستا ببینم تو گفتی آزی چرت مینویسه بروووووووووووو

میام میزنم لت و پارت میکنما دیه این ورا پیدات نشه

++بوگو به همکارت چند نفر اینجا واس شنیدن صدای شوما غش و ضعف میرن عاشخ صداتون شدن خودش با کله میاد خخخخخخخ

پاسخ:
اوخ چه خشن....معلومم نی تا الان زنده باشه اصن :D
اوه اوه....من شکر خوردم....منو عفو بفرمایید...اون چاقو رو لااقل غلاف کن جانم :)))))))))

+باید همینو بهش بگم :D
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۷ شاعرشنیدنی ست
خدا نعلتش کنه (چرا اینجا شکلک مکلک نداره خووو)
پاسخ:
آورین.....شکلک نداره عب نداره.....ما خودمون شکلک پنداری داریم :D

آها دیه تکرار نشه بالام

آره بوگو بیاد من خودم ازش یه خورده تعریف میکنم ذوق کنه بازم باهات کار کنه خخخخخخ

پاسخ:
چَشِم چَشِم..... :)))

میگم بیاد خدمتتون!:)
به نظرم این .بلاگتم بزرگ ترهات واست می نویسن از بس خوب مینویسی. اصلا از تو بعیده آخه خخخخخخخ.
به اون همکارتم بگو بیخیال حالا که معروف شدی واسه ما قر و فر نیا. ما هواداران تورو گندت کردیم خخخخخخخ
پاسخ:
عه؟ آره میدم بابام مینویسه خخخخخخخخخخخخخ

آره والاع...حالا چُس کلاس گذاشته! :)))))))
حالا که دور همیم به معلم ریاضیتم فش بدیم حال تر بیایم؟ :دی
پاسخ:
آخی نه...معلم ریاضیهامو تا سوم دبیرستان خیلی دوس داشتم....اما میتونید با تمامِ قوا و هر چه رکیکتر به دو معلم ریاضی سوم دبیرستان و پیش دانشگاهیم فحش بدید که کلا ریدن تو سرنوشتِ بنده! خدا ازشون نگذره ایشا لا   :عر

:)))

آزی به این بانمکی و خلاقی. معلم هم اینقدر  "...." نشناس؟! :)))

جای خالی میتونه هر یک از موارد زیر باشه:

- خلاق   - بانمک   -شیطون   - متبحر در هر امری!

 

آزی برو کامنت آخر مطلب یکی مونده به آخر من رو بخون و خودت جواب بده:)))

پاسخ:
ای جونم [ :زبون ]

خداییش شاگرد شیطونی نبودم ولی متبخر در هر امری بودم خخخخخخ [خودشیفته فراهانی]

+اومدم جوابیدم جانم :)
تو هم بنظرم صداتو پیرزنی نکنی بهتره :P
پاسخ:
پیرزنی 0-O

شکوفه جون دیگه ما وسعمون همین قدره....شما ببخشای :)))
حالا مثلا شکست نفسی میکنی که برو بچ بیان هی ازت تعریف کنن، تو هم هی نفستو بزنی بشکونی؟!
حالا با متنهای جفنگ تو آدمو شاد میکنه. این چرت و پرتایی که ما مینویسیم ارزش داره  که تو و همکارت روش وقت بذارین؟!
پیوست.1: ینی با اینکه میدونم قرار یه جواب دندون شکن بدی و منو کلا قهوه ای کنی انجوری نظر میدم. یه جورایی انگار به خودم بمب بستم و اومدم تو وبلاگت!:))
پیوست.2: اگه خواستی پیام منو صوتی کن، خواهشا صداتو لوس نکن. با صدای خودت بخون و کاملا جدی!

پاسخ:
نه جدی گفتم به جونِ عمم :))))))))

وقت بذاریم؟؟؟ 0-O فکر کن بنده بیام رو شعر و ورهای شما، خودِ شما رو عرض مینمویم، وقت بذارم...کلا واسه من 20 دقیقه نوشتن و تمرین و ضبطش بیشتر وقت نمیگیره خخخخخخخخخخ :)))

جانم خودت از اول نشون دادی که قهوه ای دوس داری....حالا هم واسه اینکه اسمت بره تو کلیپ صوتی زیاد پاچه خاری نکن...آنکه از چشمِ ما بیفتاد، ور افتاد هار هار هار :))))))))))))))))))))

حالا حالاها باید تلاش کنی تا به جایگاهِ اولیه ات بازگردی جانم :دی :یی :هرچی اصن :)
معلم انشای من یه آدم زبون نفهم ِ بی ذوق بود ! بدم میومد ازش :/
آره آره بازم پروداکشن میخوایم ! :دی همکاره گرامی هم از خداشه داره خودشو چس میکنه نکبت ! :دی
پاسخ:
اَی تو روحِ هر چی معلمه عنه!!! بگو شما که اینقدر عنید چرا میرید معلم میشید اصن :زبون درازی

بعله بعله...آخه کلا همکارم آدمِ چُسیِ...ینی کلا تو حسِ ...ببین من چه بلایی سرش آوردم که حاضر به انجامِ چنین کاری شده :))))))
چه همکار پایه ای!
پاسخ:
نه آنچنان که فکر کنی:)

میدونی این همکار من خیلی زیادی اتو کشیده است....همه هم ازش حساب میبرن...ببین دیگه چه وضعیه که تن به چنین کاری داده خخخخخخخخخ [آزیِ همکار خُل کن]
این همکلرتان بلا نسبت خر بشدند؟؟؟دی
پاسخ:
ایشالا میشه.... مگه جرأت داره نشه :))))
دوستان بابا بیخیال دیه هنوزم دارید غر میزنید؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
غُرِ چی؟؟؟؟ چی شده؟ کی تو رو اذیت کرده؟ :))
غر میزنن میگن بیا بلاگفا این جا خوف نیس منطورم این بود
پاسخ:
آها!!!! نه حال نکردی دیگه شماره نمیخاد...جون من ؟ :))))))))))))))))))
شما نوشتنتون خوبه ک اینهمه طرفدار داری...
اما این فیلماتون ک تصویر نداره بهتره...
خودت از همشون بهتری...ک صاب هنری...
ب افتخار آزی....هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای [آزی در حال سکتۀ قلبی از فرطِ ذوق زدگی]

پدرِ صاحابِ هنرو اصن در آوردم من یکی به تنهایی خخخخخخخخخ

:-*
salam khobi...azii joon bazam file soti bezar kheili jadido jalebe....man az sedaye aghaye hamkar khosham miad  koliii...man ensham zaeif bod hamishe az enshsham motanaderam...vali u kheili khob minevisi...
پاسخ:
چشم چشم...حتما خواهم گذاشت در دستِ تولید هستن جانم :)))

آخی....مرسی :)
خب خودت عدد هارو بستی کلک ;) این از آپشنهای ماشینته...
راستی من مطمئنم توو این یکی دوساله هما میان اینجا...
پاسخ:
آره دیگه...همین که یه همچین قابلیتی داره خوفه دیگه! نیست عایا؟

شما هم که از همین ماشینا سوار میشی جدیدا :)))

امیدوارم..از اون بلاگفا موتور گازی دل بکنن...اصن بگو گاری...دُرُشکه :))))))))))
خیلی خوب مینویسی که :)

من از همون بچگی انشام افتضاح بود :دی
پاسخ:
به این میگی خــــــــــــــــــــــــوب؟؟؟ :))))

اگه ذوقم کور نمیشد ببین چی میشدم :دی
بی اغراق ، نوشته هاتون کم نظیره .از خط به خطش ذوق و خلاقیت بیرون میزنه
پاسخ:
اوه اوه.........از نخطه نخطه ش اصن فَوَران میکنه یه وضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.... :))))

[آیکونِ یک آزیِ چوب کاری شده،توسطِ یک گوریلِ جدی]
برگرد بلاگفا:((((
پاسخ:
موتور گازیت بوقم داره عایا؟؟؟ :))))
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۵ حامد(جوون دهه شصتی)
ولی بازم بلاگفا یه چیز دیگه س! اینجا نمیشه شکلک گذاشت حق مطلب ادا نمیشه لامصب [نیشخند]
برعکس تو  شاید چون من همیشه انشا بیست میشدم به فکر افتادم که روزی وبلاگ نویس شم!
+ فقط یه چیزی فحش های کاف دار هم مجازه بدیم؟؟؟
پاسخ:
آره شما ها همون موتورگازی سوار بشین....مث این آدمها هستن ...سر آخر میگن نه ولی پیکان جوانانِ گوجه ای 54 یه چیز دیگه است! شما از اینجور آدمهایید :)))))))

آره اصن تو بیستی از آدرسِ وبلاگت معلومه "گُلد من" تو احتمالا داداشِ خودشیفته فراهانی هستی.... خخخخخخخخخخ

+ فقط کصافط ،کچل ، کثیف ، کُپ اوغلی ،... از این دست کافدار :))))
ببین آزی انشا هاتو کاری ندارم ولی اینا خوبه. گیر نده و لوس بازی هم در نیار و فقط بنویس. ضمنا وبگذرت تو حلقم. انقدر قالبای اینجا ناز دارن که ببخشیدا ، میگوزی به هم میپاشن..
پاسخ:
عاغا منم آدمم ...بضی موقعها دلم میخواد لوس بشم خو :دی

بعد میگم گوزنده باید بلد باشه چجور بگوزه که قالب بهم نریزه جانم :)))))))))
م.زاده الانم خوب می نویسی
هم خوب می نویسی هم تندتند می نویسی، منم دوست دارم تندتند بنویسم اما نمی دونم چرا نمیشه...
خدایی دمت گرم از شر عدد نوشتن راحتیم اما کاش وبلاگت شناساییمون می کرد اسم و نشونی هم نمی خواست بنویسیم...
پاسخ:
الهی فدات شم....کار نداره که....شما در بیان ثبت نام بنما...بعد اون وقت یه بار که بهش وارد بشی...همیشه دیگه راحت میای فقط نظرتو مینویسی میری اسم و آدرست دیگه همیشه هست تازشم میتونه عکسِ دلخواهتم بزاری... بهله :)

+ولی تو زیادی دیر دیر مینویسی جانم :))
انشاهای منم بابام مینوشت...حالا بماند که چقدر گریه و زاری میکردم حداقل پایینش یه سروده از خودش نزاره که  به مغز فندقی من نمیخورد.
فک کن به طور جد در مورد انشاهای من تو نت سرچ میکرد :|
منم یه 60 سانتیه گرد بودم کلا".
پاسخ:
عه؟ از تو بعیده که!!! من که خودم مینوشتم میگفتن بابات نوشته تو که بابات مینوشت هیچی بهت نموگفتن عایا ؟؟؟:)))

توپول :))
////
پاسخ:
جانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟!!؟؟!؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک زحمتی بکشید تو کلیپ بعدیتون برای من هم یک نقشی بزارید:D
پاسخ:
اتفاقا گذاشتم...قبل از اینکه شما بگید :D
پس مشتاقتر شدم زودتر ازش رونمایی کید :p
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ......هوچ عجله نکن...دست و پاتو گم نکن.....در چند ساعت آینده رونمایی میشه :))))

انگار آلبومِ  جدیدِ بیانسَس حالااااااااااااااااااا :))))))))
بیانسه عجنبیه این رو هنرمندای کشور خودم براش زحمت کشیدن اون هم با حداقل امکانات (آیکون غرور)
پاسخ:
(آیکون به شدت تحت تاثیر)

:)))))))))))))))))))
چرا خوب کاری کردی عصنشم
ولی خو برگرد :|
:|

پاسخ:
نوچ برنمیگردم! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">