حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
بهمن ۹۲

اومدم برم بیرون، بوتمو پوشیده بودم که یادم افتاد موبایلم تو خونه جا گذاشتم، یه لنگشو در آوردم، فکر میکردم که گوشیم رو مُبلِ...لِی لِی تا مبل اومدم دیدم نیست...کُل خونه رو لِی لِی کُنان..گَز کردم تا یافتمش!


حالا به نظرتون این چه نوعی از گشادیسمِ که طرف حاضرِ کُلِ خونه رو لِی لِی کنه، اما یه بار کفششو در نیاره دوباره پا کنه!؟ :))))))))



+عاغا همکار گرامی خر شد!!! به افتخارش یه کفِ مرتـــــــــــــــــب :)))) و احتمالا فردا ضبط داریم، و شب به سمع شما میرسد!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۶)

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۷ دست و پا چلفتی
ببین فقط کیفیت رو فدای کمیت نکنی:)


پاسخ:
چشم حتما مدِ نظر دارم!!!!

شما جدیدی یا اسم عوض نمودی جانم؟؟؟ :)))
هوررررررررراااااااا
پاسخ:
عه واااااا :)))))))))))  چه غریبه ها جمعشون جمعه :))
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۲ دست و پا چلفتی
من از گروه خاموشام:)
پاسخ:
ای خموشان روشن شوید اینجا کمی هوا تاریک است خخخخخخخخخخخخ
آزى جان این خداروشکر نوع خفیف و ملایمش نگران نباش...ولى من مدتهاست به نوع مزمن و شدیدش دچارم و یه کار من درآوردى میکنم... یه عالمه کیسه پلاستیکى از این بزرگا که میوه میذارن توش گذاشتم تو جاکفشى هر وقت وسایلمو جامیذارم و کفش پامه ، پلاستیک میکنم پامو و محکم گره اش میزنم و خیال راحت میرم تو خونه دنبال وسایلم:))
پاسخ:
:))))))))))))))) اوه اوه....

احتمالا تو هم آلزایمر داری هم گشادیسمِ حاد خخخخخخخخخخخخخ....به خودم امیدوار شدم اصن یه وضی :))) :*

شوخی میکنم ترنج جونم :-*
جدى هم بگى من ناراحت نمیشم...راحت باش:)) :*
پاسخ:
ای جونم :-******************
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۹ سرهنگ تمام
جـــــــــــــــــــــــونم. جیگر ِ همکارتو خام خام :)
آزی صدای خودتم باشه ها
پاسخ:
:)))))))))

بعله هست هست.....
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۹ سرهنگ تمام
من 10 بار صفحه رو رفرش کردم تا کدها بیان و کامنت بذارم :(
پاسخ:
خنگی دیگه.....یه بار ارسال میزدی تا بفهمی نمیخاد! از بس غر زدی برش داشتم که توی کور مشکل نداشته باشی خو :)))))))))))))
من اینجور موقعها چار دست و پا کل خونه رو میگردم زانوام ب ف..میره
گشادیسم من ک مزمنه،تا ذهن یاری میکنه بوده
آپارتمانی نبود مگه خونت؟لی لی؟

پاسخ:
خنگی دیگه :))))))))))))))))))

چرا آپارتمانیه آروم لی لی میکردم...بعدشم مگه چی میشه....این بچۀ بالایی تو سر من اسب سواری میکنه ساعت 1 شب :))
اصن چی باعث شد تو حوصله ت بشه کفشتو دربیاری و با کفش نرفتی تو ؟
انرژی مازاد .
پاسخ:
این باعث شد که اگه خونه کثیف بشه خودم باید تمیزش کنم....بهله :)))
عاشق فیلمای ترکی أم،الان مامان داره میبینه،دختره ب طرف میگه تو از عشق فقط تجاوزشو یاد گرفتی!!!!یعنی قسمتی از عشق شامل تجاوزه
عفت!
بیا ی فیلم بساز بلکه این مامان ما بیخیل این فیلما شه!با همکار هماهنگ کن 



پاسخ:
وای وای...اصن خوب نیست....حالم بد میشه ازشون....ینی از بند تومونم بدترند....

اوه اوه فیلم...خرج داره...بودجه تامین میکنی عایا؟؟؟؟ :)))))))))))
نمیدونم تو وبلگ کی بود؟ بهشت به گمانم. اشاره کردم به این موضوع. این مکتب گشادیسم که خیلی هم پیرو داره. مسریه. خودتو با من چی کار داری؟ برو اونور. گشاد
پاسخ:
عه؟؟؟؟ ینی میخای تو هنوز نگرفتی؟؟؟؟ :)))

منو با تو کاری نیس خیالت تخت....هِررررررررررررررررررررررررررررررررررری :)))))))
منم دقیقا" در اینجور مواقع همینکارو میکنم!:)))
پاسخ:
اصن چــــــــــــه تفاهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمی :))))))))
خیلی حال داشتی لی لی کردی! من بودم بیخیال گوشی میشدم :دی یا اینکه کفشم رو درمیاوردم کلا بیخیال بیرون میشدم
پاسخ:
عجــــــــــــــــــــــــب....هر هر هر...بابا تو دیگه کی هستی :))))))))))
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۵ خانومه آقای x
خدایی یعنی یه بارم پاتو نذاشتی روزمین؟
میگم من پست قبل کامنت گذاشتم ها نیست
ولی باحال شده شماره هاشو برداشتی
کاش واسه بلاگفاهم میشد
پاسخ:
نه والا نذاشتم اصلا! :)
به جان خودم کامنتی نبود اصلا :|

بلاگفا خر است...عمرا :)))
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۸ سرهنگ تمام
چسافط :)))
پاسخ:
خودوتی :))))
ازونجایی که گشادیسم من شدیدتره من در این جور مواقع هیچ کدوم از کفشارو در نمیارم چار دست و پا برمیگرم تو خونه تا اونچه که جا گذاشتم رو بردارم خخخخخ
پاسخ:
فکر کن کل خونه رو بخای چار دستو پا بری :))))))))
پَ ما خاموشی نمی زنیم میشینیم منتظر تا محصول جدید ازی پروداکشن رو به گوش جان بسپاریم:)))

بعدم دستت واقعا درد نکنه این سیستم کد رو برداشتی اصن بزرگترین لطف رو در حق ما پیروان مکتب گشادیسم نمودی :)))))
پاسخ:
آغا امشب نی که گفتم فردا شب...کم دقتی جانم هااااا :))))

سرت درد نکنه ..... فقط به عشقِ شما دیگه :دی
بدبخت اون همکارت...خدا به دادش برسه چه دهنی ازش قراره سرویس کنی:))))
پاسخ:
خیلی دلش بخاد با من همکاره اصن والا....یه همچین موهبتی همکارش شده باید بهاشو بپردازه اصن :دی
ای بابا حالا خوب شد گفتی وگرنه من هی رفرش می کردم تا فردا :))))
این دقت من نمی دونم بعضی وقتا بی اجازه ی من کوجا میره؟؟؟؟
پاسخ:
یه کم فراریه....باید حواست جمع باشه بهش :)
دیوونه اگه میخوردی زمین دوباره فردا بایستی میومدی پست میذاشتی آخ اونجام. کمی مراعات سلامتیت رو کن دختر.
+ همکارت همونه که اون دفعه اومده بود تهران من رو علاف خودش کرده بود؟ اون بی اعصابه بد اخلاق رو چه جوری رامش کردی تو؟
+ همکارت چقدر طرفدار داره تو وبلاگت. بابا کمی از این طرفدارها واسه ما هم پیدا کن خب !
+ من دو روز نبودم هرکی به اسم من نظر گذاشت من نبودم ها.
+ خوب بسه دیگه کامنتم طولانی شد بد عادت میشی :D
پاسخ:
نه بابا واسه چی بیفتم فوقش ادم پاشو میزاره زمین دیگه :)

آره همونه جانم....ببین من دیگه کی ام؟

شما هم بیا استعدادت رو کن ،هوادار واست جمع کنیم خو خخخخخخ
:D
دو روز نبودی یا نیستی؟
اصلا حال داشتی برگشتی موبایلتو بگیریااا  من اگه بودم بدون گوشی می رفتم :دی
پاسخ:
شما بله....شمــــــــــا از درس خوندنت و پروژه دادنت هویداست:D
تو ویلا و شاسی بلند داری بودجشو از من میخای؟عجبا
پاسخ:
من؟!؟! ایشالا حرف تو به حقیقت بپیونده جانم:)
دقت کن آزیتا 
4530 تا آی پی متفاوت
14400تا بازدید 
چارتا انلاین 2.30شب
113 بازدید از 12تا الان
واقعا فوق العادست 
حتی بضی سایتا رسمی انقد بازدید کننده نداره،تقریبا روزی 1000تا بازدید
اینو ب معلم انشات حتما نشون بده 
موفق باشی آزیتا 

پاسخ:
یادته بهم میگفتی به اوج برگرد ;) طاقت و صبر هم که نداشتی .... دارم به حرف تو گوش میدم دیگه ^_^

وقتی آمارگیر گویا میشی خیلی بامزه میشی :P

ممنون :)
بی صبرانه منتظریم :p
اسپانسز نمیخواید؟ :D
پاسخ:
چرا نمیخوایم؟!؟! میخوایم میخوایم :)))))
بیچاره همکار
دلم واسش میسوزه
پاسخ:
خیلی هم خوش به حالشه....چرا دلت میسوزه؟!؟!
همکارتون نامحرمن ها :پی
پاسخ:
بعله نامحرمند....نمیخوام برم بغلش که....گوینده های رادیو هم باهم نامحرمند جانم :D
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۷ دست و پا چلفتی
جمعه ام سر کار میری؟
یا همکار تشریف میارن استودیو
پاسخ:
بهله...همین الان سر کار میباشیم....کار شیفتی...جمعه و شنبه نمیشتاسه جانم :)

استودیومون کوجا بــــــــــــــــــــــــــــــــــود چلفتی جان ؟؟!!! :))))))
خخخخخخخ برا منم پیش اومده بسیووووووور!گشادیسم از نوع الزایمری میباشد همانا :خخ .اغا واسه ضبط کمک خواستی من هستم عقشم:-)
پاسخ:
از نوع بسیار لِی لِی باید تا پخته شود خامی :))))))))))))))))))

تو یه کامنت با صدا خودت ضبط کن واسم بفرست عزیزم ببینم میشه کاری کرد :)))
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۴ خانومه آقای x
گشادیه دیگه کاریش نمیشه کرد!
همه بهش دچارن!
پاسخ:
بهله...بهله...البته شوما که پیشکسوتِ مایی....

نبینم پَکَر باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مینا جون....چیزی گشته عایا؟؟؟؟؟؟؟
پس من اسپانسرتون میشم اگه قبول کنید :D
پاسخ:
بهله بهله....  آقایِ اسپانسر :))))؟؟؟ عایا شماره حساب بفرستیَم....؟؟؟ :)))))))))))
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۵ سرهنگ تمام
آزی پروداکشن
من از دیشب منتظرم
کو پس؟
پاسخ:
یکم دیگه صبر کن جانم.....من پام برسه خونه...چشم چشم :)))
می خواستی ورزشکار بودنتو ب ما نشون بدی...
موفق شدی...
ما ورزشکارا هم دوس داریم...
پاسخ:
بابا ینی یه ذره لی لی کردن ورزشکاریِ؟؟؟ :)))))))))))

عجب قهرمانی بودم نمیدونستم والا ..... :)))))))))

ما چاکرِ شماییم.....


بفرستین فقط حساب سیبا بانک ملی باشه لطفا دی:
پاسخ:
ووییییییییی چه اسپانسرِ مهربونیییییییییییییییییییییییییی (با صدای بوشوِگ خونده شود) :))))))))))))))))

سیبا ندارم چه کار کنم حالا؟؟!!؟؟!! :دی
دو تا مشما بذار توو جاکفشی دم در هروقت همچین اتفاقی افتاد با کفش پاتو بکن تووی مشماها و برو عرجای خونه که خاستی ;)
پاسخ:
خب زیاد پیش نمیاد چیزی رو فراموش کنم :))

البته قبل دوستان گفتند که این راه هم هست :))))))
بی صبرانه در انتظار صدای ژذاب آقای همکار هستم :دی
پاسخ:
اوه اوه ....چه هوادارنِ سینه چاکی هم داره :))))))))))))

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منم که گشادیسم تازمو بهتون گفتم

پاسخ:
بهله بهله فرمودین :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">