حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
بهمن ۹۲

 انتظارها به پایان رسید......




این شما و این قسمتِ جدید از سری خاطراتِ تاج الملوک :))


دریافت
حجم: 1.8 مگابایت
توضیحات: لبخند یادتون نره :)


+ این کلیپها فقط به عشقِ شما همراهانِ همیشگی ساخته میشود و انرژی ما از شما تامین میشود...با تچکر! :)

+باید خدمتتون عارض شم که، اون خانمی که تو لوگوعه، کاوِرِ هرچی که هست...خودوم میباشم... :)))

+باشد که شما گوشِ جان بسپارید و ما رستگار شویم!

+توصیه میکنم اگه هدفون در گوش دارید، کمی ولوم را پایین بیاورید...فردا نیاید شاکی بشید...عمه ما رو مستفیض کنید خخخخخخ


+از کسانی که دوست دارند، در کلیپها دیالوگی داشته باشند، خواهشمندم که بیشتر کامنت بگذارند تا هم بنده و هم دیگران بیشتر با طرزِ کامنت گذاشتن و روحیاتشون آشنا بشیم و این به بهبود کیفی کلیپها بسیور کمکِ شایانی خواهد کرد :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۸)

ایول
پاسخ:
عه در اظهارات اول شدی که خخخخخخخخ :))))))))))))
آقا من چی شدم؟؟خخ
پاسخ:
اِوَل...اِوَل شدی :))))))))

به حقیقتم پیوست...خیلی باحال بود... :)
عالی بووووووود...مرسی ازی عزیزم:)
پاسخ:
ای جونم خواهش میکنم :)))
تو فقط صدا جوجو السلطنه رو اجرا کن خخ
صدا قبله عالم واقعا همکارت بود؟دمش گرم واقعا مستعد بوده ها!
علل؟همون علیل؟ناتوان؟خیلی فارسیش ثقیل بود
اون دختر سیاهه تویی یا سفیده؟بیشتر بهت میاد سیاهه باشی 
در کل gheshang بود

پاسخ:
من کلا شخصیتم به همین جوجو نزدیکه خخخخخخخ

آره دیگه پس میخاستی خودِ ناصرالدین شاه باشه؟؟ :)))))))))

سفیده که پسره جانم!
عاغا شما بعد اصغر فرهادی اسکار گرفتین...
بی اعصاب سلطنه روی فرش قرمز می رود...
صدای جوجو سلطنه چ قد ناز بود...
عاغا کیفیت صداش خیلی خوبه....این تصویرش نمیاد...:)
 ب افتخارآزی..کارگردانی و نویسندگی و بازیگریت...
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
راستی لوگوتون تو حلقمون...آکادمی بازیگری...
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))) اسکارو از دستِ شما گرفتیم دیگه!

به به.....

:)

ای جونم......

خوبه خوشت اومد؟ :)))
آها eval.خخخ
چ لهجم غلیظ بوده ها 
Eval
خخ 
مو اول شدم تو اظهارات
یکم کیفیتشو پایین بیار باو،با ولوم یک گوشیدم قرمساقش ب گوش همساده رسید 
کم کم ب هندزفری مجهز میشویم :)


پاسخ:
آها دوزاریت افتاد الان :)))

آره تو اِوَل شدی :)))

دیگه پایین نمیاد شما هدفون بزار خخخخخ نه که ام پی تری پلیرم خیلی جنسش خوبه (آیکون پُز دادن)
حیف اینجا آیکون نداره وگرنه یه آیکون قلب برای صدای آقای همکار میذاشتم :)))))))
پاسخ:
اَی تو روحت کنن که اینقدر مرد ذلیلی..... :)))))))))))))


خوف العاده بود ازی دمت گرم
پاسخ:
خوف التشکر :))))))))
قشنگ بود
پاسخ:
تازه از خواب بیدار شدی؟؟؟؟؟ :))))))))))))

یه چند ساعتی میشه  فک کنم 4 ساعته که بیدار شدم

حدود یکینا بود

پاسخ:
پس چرا کِسِلی جانم؟ :))
صدای همکارت خیلی رو مخیه! نمیشه یه همکار دیگه استعمال کنی!؟
این همه نوع صدا از خودت در می کنی؟!!! عالی بود عالی. میتونی نمایشنامه خون بشی تو رادیو! :)
پاسخ:
عه؟؟؟!! صدا همکارم کلی هوادار داره....نداره عایا؟؟ آآآآآآآآآآآآآآآآآی هوادارا بیاین جوابِ اینو بدید... :)))

از این بیشترم تازه از خودم در میکنم....صدارو میگم :)))))))

خیلی دوس دارم اتفاقا...
تو چرا دوبلور نشدی؟ :)

پاسخ:
واسه اینکه رام ندادن از بس مافیایی این رادیو و دوبلاژِ ایران :))
تو دختر کدوم زن ناصر الدین شاهی؟
پاسخ:
اوووووووووووم.....زن دومش :)))))
چند تا کامنت دیگه باس بگذارم تا منو هم بازی بدین :))
پاسخ:
باید بیای واسه همه پُستها یه کامنت بذاری...خو اصن با روحیت آشنا نیستم :)

بعد اسمتم با اَ اِ اُ واسم بنویس...خخخخخخخ
عه آقا محسن نگووووووووووو :دی
صدای آقای همکار که خیلی تو دل بروئه . خخخخخخخخخخخخخخ

الان آزی داره چش غره میره :))))))
پاسخ:
نه بابا من خودم گفتم بیاین طرفداری کنید...بالاخره الان همکارِ چند جانبۀ منه روش غیرت دارم....:)))))

هوادری کن دمت گرم...عاخه من بخام زیاد ازش تعریف کنم پررو میشه...کلاس میزاره دیگه نیاد ضبط خخخخخ
اون که توعکس هست چیه ؟ دمه؟ :))
جالب بود خیلی :))) 
پاسخ:
نه بابا.....ینی میخای بگی دمِ من اینقد درازه؟؟ :)))))))))))

شال به کمرم بسته بودم تو عکس...اون ادامۀ شال است جانم :)
صحیح، چرا به ذهن خودم نرسید
اینقدر عجیب بود برام از خاموشی درم اورد روشنم کرد
پاسخ:
خدایااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت که دم ما سبب روشن شدن ایشون شد :))))))))))
راستش منم از صدای این همکارت خوشم نمیاد.ولی از اونجایی که میگی هیشکی حاضر به همکاری نشده جز این آقاهه،جهنم الضرر...خسته نباشید جفتتون
صدای جوجو هم خیلی باحال بود
تو روحت که میادی رو نگفتی..همون فاک فنا و...این صوبتا:))))
پاسخ:
خب دیگه هر کی یه سلیقه ای داره دیگه....فکر نمیکنم صدای ناصرالدین شاهم از این بهتر بوده :))))))))

اِخ بابا اِخ بابا :)))
حالاکه روشن شدم این مطلبو هم که نمیدونم کجا بود بدم بخونید درراستای درک عمیق تر فایل صوتی:
آیا تاکنون به «فاک فنا» رفته‌اید؟ به «گا» چطور؟ (مطلب را بخونید جالبه) 
  آیا تا کنون به فاک رفته اید؟بلی تعجب نکنید. روستای فاک با 52 نفر جمعیت در 8 کیلومتری جنوب غربی شهر فنا در استان لرستان واقع شده و کوچکترین روستای ایران محسوب می شود. این روستا که به "فاک فنا" نیز معروف است،دارای آب و هوای بسیار خشک می باشد و تنها محصول زراعی آن درختچه ای است با نام محلی دیلدو. در برخی کتب قدیمی آمده است که دیلدوی صورتی در درمان افسردگی بانوان معجزه می کند. از جاذبه های توریستی فاک میتوان به حوضچه های زیبای طبیعی آب گرم این روستا که "گا" نام دارند اشاره کرد. گفته شده آب این حوضچه های رویایی به قدری داغ است که آبتنی بیشتر از 3 دقیقه، عوارض خطرناک و جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.یادتان باشد اگر روزی به فاک رفتید حتماً به گا هم بروید تا لطف سفر دو چندان شود.
بیایید یک روز همه با هم به فاک فنا برویم!
پاسخ:
:))))))))))))))))

هرچند به صحتش شک دارم...ولی خیلی جالب بود.....حالا دماغش به فاکِ فنا رفته بود عایا به اینجا رفته بود :)))))))))))))

وقتی روشن میشی چه نور افشانی موکونی عیییییییزم :**
خب بهتره تا کنکورم به فاک فنا نرفته ساعاتی خاموش شم 
پاسخ:
آورین....آخر همه کنکور بد دادنِ شما میفته گردنِ منه بیچاره...

:)))))

خیلی بانمک بود. خودم رو هم پسندیدم خیلی.آخ جونننننننن منم معروف شدم::)))

چه هنرمندانه تقلید صدا می کنید هم خودت هم همکارت.آفرین واقعا"!

پاسخ:
:))

خدا رو شکر که پسندیدی خانووووووم.... :)

همینجور داره هنر ازمون میچکه....خخخخخ الکــــــــــــــــی :)))))))
عاغا این همکارت خدایی مستعد بوده ها ! میتونی بری به عنوان ِ کشف ِ آزی معرفیش کنی ! خخخخخ :))))))))
خودتم که دیگه حرف نداری اصن :)))))))) بازم موخوایم ازینا :))))
پاسخ:
باید برم به ثبت برسونمش اصن :))

ای جونم...تا شما روحیه میدید ماهم از خودمون در موکونیم هِی :)))
سیلام
حالا من نبودم درس ولی نباس تو کلیپات باشم :(

الان کلی شکست روحی و جسمی و عشقی و ....
خوردم

کصافط ....

بزا اینو دان کنم بینم تاج المولوک دیوانه چی کرده

نامرد (این از او دو خط قبل مونده بود ):دی


آزی نیسما ولی پستاتو دنبال میکنم
نگی بی معرفت رف بیاد فق بخدا وقت واس کامنت ندارم
مخلصتیم


در ضمن ایووول ای شماره ها پاکید
اصولا مشدی جماعت دچار گشادیسم عست
پاسخ:
سیلام....

نخیر کسی که نیس نباید تِوَقُع داشته باشَ.... :)))))

همۀ اونایی هم که گفتی....خودوتی خخخخخخ

یه الو بگو هر بار اومدی.... :)))

تو هم مِشدی مگه؟؟؟؟؟

خنددددددددددددددددددددددددده

اخ توله سگ قرمساق جوجه ههههه

فاک فنا!!!خخخخخخخ

پاسخ:
:)))))))))...انگار از این تیکه اش خوشت اومده؟؟...
آزی ی درصد شک داشم دیووونه نیسی الان مطمن شدم :دی

بوخودا
پاسخ:
خودتی :))))))))

به غورعان....تویی..
چپ الدوله!!!!
حسین وارونه!!!
:D
:-)))))))))))))))))))))))
پاسخ:
مث اینکه قشنگ ماشین چپی هستی ها کلی حال کردی.... :))))))

از این به بعد حسین وارونه شو نمیگم ...همون چپ الدوله یادت باشه...


+مرسی که لینکشم تو وبلاگت گذاشتی...
دوز دارم[ :خخخخخ]
پاسخ:
مونَم تو رو دوز داروم :*
چرا تووو عکست انگار دُم داری؟؟ :D اون و فِتُوشاپ کن :P
پاسخ:
دُم نیس...شال به کمرم بوده....اصن بزار همه بدونن بنده دُم درازم... :))))))
بازم اومدم به دو دلیل:
1.صدای جوجو خیلی بانمکه
2.من اینجوریم رو خووندم.خیلی جالب بود...پروفایل متفاوتی بود
پاسخ:
آخی....

ممنون از توجهِ شما :)))
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۳ سرهنگ تمام
:))))))))))))
عررررررررررررر
عالی بود
این جوجویِ تخم سگ این بچگی های من بود واقعا :))))))))
پاسخ:
:)))))))))))))

اشکِ شوقِ الان ؟؟!!!!!!!!!!

همون دیگه منم چون یادِ تو افتادم یه همچین دیالوگی واست گفتم خخخخخخخخخخ

بعد میدونی چون تو همیشه در صحنه حضور داری من یکم بهتر ازت شناخت دارم زین رو بهتر میتونم دیالوگهایی واست بذارم که بهت بخوره عییییییییییییییییییزم :)

فایل صوتی که واقعا عالی بود!!! و همینطور متنی که نوشتی... صدای ناصر  جون زیادی خشنه!!!!!!!! ولی صدای تو...... قبلا درموردش بهت گفتم... مگه نه؟؟؟؟

اصن از هر انگشت این اسفندیا یه هنر میریزه!!!!!!!! (مدیونید فکر کنید اسفندیم)

 

پاسخ:
:))!! موتوشکر.... بابا ناصر جون بوخودا اصلِ صداش تازه از اینم خشنتر بوده :))))).....نعععععععععع....یادم نییییییییییی

اوه اوه چه خودشو با من جمع میبنده....اصن هیچم به اسفند مربوطی نداره :دی

آزی!؟

اینجا هم مثل بلاگفا کامنتارو قورت میده؟؟؟من کلی ذوق کرده بودم بابت اینکه معروف شدم... بعدش هم گفته بودم از نقشم تو نمایش خیلی خوشم اومده. در ضمن استعداد تو و همکارت هم خیلی آفرین داره :*

 

پاسخ:
جونم؟

نخیر جانم قورت نمیده...هنوز تایید نکرده بودم خانوم گل....خستم بود خیلی....

بعله اظهاراتتون رو شنیدیم :)
:))))))
عاشقتم ، هر دفعه از دفعه قبلی بهتر میشه
پاسخ:
ای جونم...ممنونات از شما :)))
آزی آپ ک میشی عصن نشون نمیده برا من چرا هاااااااااا؟؟؟
:(((((((((((((((((((((
نمیای اول وبلاگ دوستان

پاسخ:
عزیزم بلاگفا فقط وبلاگهای بلاگفارو تو وبلاگِ دوستان نشون میده...اما شما همیشه اینجا بیا من که هر روز آپ موکونوم خو... 
صدای قشنگی دارید :)
پاسخ:
خواهش قابل نداره.....اصن متعلق به شماست :))))))))) خخخخخ

:)
پاسخ:
لبتان همیشه خندان..... :)
به چشمت روشن دکی اومده
پاسخ:
دُکی؟؟ کو؟؟؟ کجا؟؟؟


+میگم بیچاره صداش آخراش گرفته چون 4 تا پشت سرِ هم ضبط کردیم...کلا همشونم یه بار بیشتر نگفتیم...چون حوصله نداشت....میگفت چه خبره 4 تا کلیپ نوشتی ...یه دفعه هم میخای ضبط کنی...ایجوریییییییییی.....
ادغام شدن کامنتام؟یا ادغام کردی؟
منظورم دکی بهزاد بود
بنده خدا رو پ ب فاک فنا دادی،ب معنای واقعی کلمه ها 
ایول خسته نباشین جفتتون 
پاسخ:
ادغام کردم....
اون که داروخونه چیِ...فکر کردم طبیب باشی رو میگی زبونم لال ! :)

آره بیچاره صداش گرفته بود اساسی....
مرسی...
شب خوش!
جوجو تونو بدیــــــــــــــن مـــــــــــن :دی
با تچکر و خسته نباشید به شما، آقای همکار، عکاس و خب قر کمر موجود در عکس :دی

این عدد کامنتم که دیگه اصن از تچکر گذشته! :*
پاسخ:
جوجو....خخخخخخ، مطمئنی؟!؟! خیلی شیطونه ها....خیلی هم توجه میخواد...:D

واااااییی عالی بود طرزِ تشکرت....کلی حال کردم8-)

اوه بله واسه تنبلا دیگه نور علی نوره :-P
:)

:-*********









فعلا اینو داشته باش تا فردا بیام برات ور بزنم..
الان خوش نیستم..


پاسخ:
:-*





کاش زودتر خوش باشی عزیییییییییزززززززززززم
چشم یادم میمونه :p
+تشکر رو من باید بکنم کارتون ارزش داره با وقت کم و امکانات حداقلی.
++اگه اجازه بدین  مدیر برنامه هاتون بشم یک اسپانسر بـــــــــــــزرگ و معروف پیدا کنم براتون :D
پاسخ:
آورین....

ای باا....چاکریم.....

حتما...کلا نیکی و پرسش؟!؟!؟!؟!^_^
جدی جدی داری میری به سمتِ آزی پروداکشنا! :))))
پاسخ:
نرم؟!؟! ترمز بریدم یه وضی :)
میگم نوه اش دهه هشتادی بوده ها! 
پاسخ:
هار هار.....نوه به این خوبی...اصن من عاشق دهه هشتادیام چون باهوشن خیلی باهاشون حال میکنم....اینقدم پشت سرشون حرف نزنید خخخخخحح
سلام بانو

هدفونمو دزدیدن   دارن باهاش پُز میدن.
امروز محرومیم از خاطرات تاج الملوک خانم
پاسخ:
سلام

اوه اوه....هدفونت اینقد پُز دادنی بوده ینی؟!؟!؟! اوه کی میره این همه راهو.......
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۹ خانومه آقای x
خولامصب کلیپای تصویریشم بزار دیگه!
فقط یکم لهجه مشهدیت ضعیفه روش بیشتر کار کن!
هووووووی من باید اول باشم
بعد اونوخ گاز مشدی چیه من خودم خبر ندارم!
پاسخ:
تصویری خطر داره حسن....:D
میدونی چرا؟ چون تاحالا هیشکی باهام مشدی حرف نزده.....خودت باید تمرینم بدی.....:)
اوه اوه.......
گاز مشدی گازی است که با قساوتِ کامل و از رویِ بدجنسیِ تمام گرفته میشود.... :D

1- الان اونی که بلند گو دستشه تویی دیگه؟!!
2- مگه قرار نشد کارهای لوست رو تکرار نکنی؟
3- (با لحن فامیل دور) من دیگه حرفی ندارم.

پاسخ:
آره همونم همونم.....
نع کِی قرار شد!؟!؟!؟! فکر کن من بیام باتو قرار بزارم......ترترتر تر تر .......
خوبه....که دیگه حرفی نداری ، :))))))))
راستی حالا این جوجو چند سالشه؟؟؟ :))))))))
پاسخ:
ای جااااااااااااااااان ........

4 سالشه....... :)))))))))))))
خواهج خواهج :دی
اومدم بگم با اینکه با ده سال زندگی تو مشهد، مشهدیم خرابه، اما ازاین به بعد خودم بات تمرین میکنم :دی دیگه بهتر از هیچیم که :p
bashe berar? :d
پاسخ:
باشه خوآر .... :))))
یعنی اوووووووم مغزت که تموم شد. چِشِتو.
میگم این دندونای منو کی شمردی؟ وقتی همه خواب بودن؟
لوگوت تو حلق همکارت؟
پاسخ:
یعنی اووووووووووم کوفت....

خو آه که در بساط نداری...بعید میدونم همون 32 تا دندون سالمم داشته باشی...........خخخخخخخخخخخخ

دمِ سازندۀ لوگو گرم یه وضی.... :)
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محسن فراهانی
البُنَفشُ السلطنه :
فاکِ فنا بد است :)))
پاسخ:
عه؟؟؟ آمّا آقای بُنفش خوب است که میاید و کامنت در میکند :)
بله وقتی میاد میگه تنها آدم حسابی وبلاگت  آذیتاست .حق داریم چشم دیدن شما رو نداشته باشیم آیا؟:d
پاسخ:
کی میاد میگه؟؟؟ اصن نگرفتم که چی بود کامنتت...کی به کی میگه عایا؟که شما چشم دیدنِ بنده را نداری؟؟؟؟هوم؟[نیشخند]
دونُخته دی
خعلی باحال بود.
فقط اون نُخته الاف=علاف من نبودم کـِ ،هان؟
پاسخ:
نه جانم شما نبودی...شما که قبلا زیاد کامنت ننهاده بودی که بری تو کلیپ...اون" .........." این بود:)
الوووو :دی
پاسخ:
بپا بغلووووو :یی
آزی خانم الان که اینقدر معروف شدین به محافظ هم نیاز دارید من یک خوبش رو سراغ دارم امروز میاد در خونتون مراقبتون باشه :D
پاسخ:
عایا اسپانسر حقوقش را میپردازد؟!؟!؟! :D


بله از وظایف اسپانسره :p
پاسخ:
بهله...
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۳ خانم مهندس
این کلیپ هات خیلی باحالن.
اون قبلیه رو تو راه هعی گوش میکردم:)
پاسخ:
:))
مرسی..
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۷ دست و پا چلفتی
اتفاقی دوباره این صداهه رو گوش دادم
دو تاشونو خیلی باحال گفتی
گوجه کال قجری
وارش طبرستان

همین جوری خواستم تشکر کنم
خخخخخخ
پاسخ:
:)))

خواهش میکنم :))
.. چپ الدوله؟؟؟!!! :)))))
باحال بود .. ;)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">