حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
بهمن ۹۲

از صبح که بیدار شدم هِی گیجی ویجی میرم....مثل آدمهایی که شب قبلش،بدمستی کرده باشن، حالِ مُخچشون هنوز سر جاش نیومده باشه...کلا راه نداره عمودی بشم،تا از حالتِ افقی خارج میشم،اون پام واسه این یکی لِزگی میرقصه!!!!اینجور مواقع است که میگن آش نخورده و دهانِ سوخته...بنده دیشب نه الکلی به بدن زدم،نه چیز دیگری استعمال کردم جز دو عدد بروفِنِ ناقابل که از فرطِ سر دردِ شدید طاقت فرسا نوش جان نمودم...تمام دیشب را دچارِ خوابهای خُزعبل بودم...و شیر قهوهٔ امروزم به دادم نرسید....

به من میگوید: "کاملیا وَنتاچی" میدانی چند روز است که دست به قلم نبُردی؟!؟! بعد من بهش میگویم...من؟!؟! من که صبح تا شب دست به کیبوردم....میگوید کاملیا مگر خنگ شدی؟ میگویم قلم....از آن قلمهایِ کربنی....همانهایی که از گرافیتِ مرغوب ساخته شدن از آنهایی که روی صفحهٔ سفیدِ نرمِ کاغذ خطوط نرم میکشند...حِس میکشند...از همانهایی که یک روز جانت به جانشان بسته بود...یادت هست؟؟ یادت هست، قول دادی ،چهرهٔ مرا بکشی؟!؟! کو؟ میدانی چند ماه است دست به قلم نبردی؟ میترسم بمیری، آخرم نکِشی....


من میگویم من؟!؟! راست میگویی، مدتی است مانند انسانهایِ برزخی شدم!!! میانِ آسمان و زمین...و اما تو؟ تو کی هستی؟؟؟ میگویی : کاملیا، منم دیگر...از کِی اینقدر خنگ شدی؟

تنها چیزی که صبح یادم است این است که ،این روزها خوابهایم پُر شدند از آدمهای غریبه ای که من نمی شناسمشان اما آنها چرا!!!! و اینکه ماههاست دست به آن قلمهایِ واقعی نزدم و اینکه کاملیا دیگر چه خریست؟هوم؟  لابد دیشب زیادی مشروب خورده بوده،که من امروز هنوز مُخچه ام سرجایش نیومده.... پووووف آشِ نخورده و دهانِ سوخته.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۸)

۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۳ انجمن علمی شیمی
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی.
پاسخ:
شماها اینجا از کجا پیدایتان میشود؟؟؟؟؟ لابُد بازم صفحۀ نخستِ بلاگفا؟؟؟؟هوم؟؟ از کدوم گوری پس؟؟؟؟ :/
منم چیزى استعمال نکردم اما چیزی هم نفهیدم از این پست
فقط میدونم اون دست دست توإ
ینی باز از انگشتان مبارک هنر فوران کرده؟؟؟
بخدا انصاف نیس دختر ب این هنرمندی بترشه :دی

پاسخ:
خنگی دیگه....کجاشو نفهمیدی ؟؟ :)))))
بهله دستای مونه....
بهله هویجوری داره ازش میچکه.... خخخخخخخ
ترشی مگه چشه؟؟؟ خو یه شوهر بیاب که ظرفیتِ این همه هنرو داشته باشی من زرتی شووَر موکونوم به جانِ خودوم :))))
راستش همه جاشو،اصن میرم پست بعدی :دی
این کرمعلی خیر ندیده هم نتونس تو رو ب یکی قالب کنه ها :پی
بذار خودم ی کیس رونالدویی میابم ب کمک بچه ها ی وب و یاری خدا تو رو بهش میندازیم :دی
باشد ک بدبخت شود خخ
پاسخ:
شماها آدم نمیشید.....
کرمعلی که رفت خودشو سر به نیست کرد....
تو هم بیا...نه به اون هنرمند گفتنت نه به این حرفاااااااااااااااااات....عمرا اگه از شما آبی گرم بشه والاع :)))))))))))))))

یعنی با این همه هنر که تو داری می ترسم ترکاشوند آخرش برای خودش بیاد خواستگاریت:)

+جدا از شوخی واقعا هنرمندی.

پاسخ:
اگه اومد میگم یکی بهتر است برو اونجا...آدرست بده :)))))))))

+تچکر :)
ما که هنوز چشممان به جمال شما روشن نشده
میشه بگید عکس خودتان است یا نه؟
پاسخ:
نخیر عکسِ ژوزفینِ.... :))
تو هَم میکشی ؟ هیچی مث نقآشی وآسم لذت بخش نیس
ولی منُ هر روز ازش دور تَر میکُنند : )
پاسخ:
خخخ آره منم میکشم.....

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟ آخ چرا دور میکنن.... پووووووووووووووووف
آخه هنر شما بر کسی پوشیده نیس و واضح و مبرهن است ک شما ی پا هنرمندی
میگم این سه تا فایل صوتیات ک دانلود کرده بودم قاطی بقیه آهنگایی ک دانلود کرده بودم شده بود،بعدش منم همه آهنگارو ریختم رو گوشی و  رو فلش واس ضبط ماشین،حالا چ تو گوشی چ با ماشین بین آهنگا صدا ناصر و جوجش بخش میشه خخخ
فک کن تو خیابون تو فاز آهنکی یهو صدات با وولوم پنجا پخش شه  خخ
خلاصه اگه تو خیابون صدات از تو ماشین ملت ب گوش رسید تعجب نکن :)
پاسخ:
اوهوم بهله بهله....

خخخخخخخخخخخخ فکر کن.....یهو اون وسط میگه بسم الله رحمان رحیم....شنوندگانِ عزیز............. قرمساقِ جوجه :)))))))))))))

فکر کن یه درصد تعجب کنم اصن.... :)))))))))
بعله خخخ
میخام با این روش شوور بیافم..صداتو میپخشم هر کی چراغ سبز نشون داد . . . 
من مث کرمعلی ک نیستم،واس اینک ثابت کنم از همین الان کارمو شرو میکنم 
ب دنبال شو...
خدافظ
پاسخ:
هار هار هار.....دل زنده بنگاه شادمانی میزند....

راستی از این به بعد حرفهای بی ربط به پست رو تو حرفی داری اینجا بگو، بزن....هم عمومی داره هم خصوصی ...ایجوری بِیتره....کامنتِ پستها پرِ نظرِ بی ربط نمیشه....پیشاپیش از همکاریِ شما تچکر مینموییم/// :)))

خدافظ :)
من هیچ وقت خدا تو صورت کشیدن استعداد نداشتم اصن خیلی روش کار کردم ها ولی نمی شه که نمی شه مخصوصا لب ، همه چی میشه الا لب خخخخخ
واسه همین طراحی هام همه از منظره است و نقاشی هامم همهیشه از نمای پشته :)))))
منم خیلی وقته دست به قلم مو نزدم ، بیشتر ابرنگ کار میکنم من یعنی کار میکردم
پاسخ:
عوضش من حوصله منظره ندارم....عاشق صورتهام...همیشه هم اول از لب شروع میکنم...لب دوز دارم اصن خخخخخخخ

چه بد....تو چرا؟!؟!
عالیه این نقاشیه.. عـــــــــــــــــــــالی :****
پاسخ:
ممنونات :D
واااو خیلی قشنگه !
کارخودته ؟
پاسخ:
واااااااو نداره زیاد ها :P

بهله کار خودومه دیگه....پَ چی؟

عکس زیبا بود

وووووووووووووووووی که حالم بهم میخوره وقتی خواب ها ی چرت می بینم

پاسخ:
عکس....؟یا نقاشی.......؟

البته خوابهای من همشون یه معنی ای دارن....چرت نیستن....توشون پره نشونه است....:)
آشپزی - آواز - نقاشی - طراحی - مهندسی - دوبلری - پزشک سنتی - پزشک جدید - طراح ناخن - آرایشگر و ...
اصلا حالا که فکر میکنم بیا زن خودم بشو :))))
آیا وکیلم شما را به مهریه 1 شاخه نبات به عقد دائم خود در آورم؟
بسم الله الرحمن الرحیم،کمربند ها رو میبندیم که الان آزیتا بنده رو شوت میکنه به سمت فضا. آزی یکم آرام باش. آروم عزیزم خودتو کنترل کن.
پاسخ:
ببین...میگم حالا که داشتی میشمردی کامل میشمردی خو خیلیهاش جا افتاد... :D

1 شاخه نبات به نظرت یکم زیاد نیس؟؟!؟!؟! میترسم ورشکست بشی عییییییییییییزم U_U

از اونجایی که مطلعم شما خودت فضانوردی...احتمالا هم الان همونجاها به سر میبری...احتیاج نی بنده بشوتمت.....بعد میگم لازم شد دست به خودزنی کنم و واسه اینی که همایون بیاد این کامنتت رو بخونه خودم برم آدرس وبلاگمو بهش تقدیم کنم....تا از وسط چند شقه ات کنه خخخخخخخ
بنده قبلا توسط دکتر به چند قسمت تبدیل شدم حالا این دفعه هم روش خخخخخ.
بعدشم همچین هم بعید ندون که همایون اینجا نمیاد خخخخخ.
بزار قسط های مهریه زنه سابقم تموم بشه این شاخه نبات رو هم میخرم برات، زیاد غصه نخور عزیزم.
پاسخ:
ببین...یه بیست سال دیگه که قسطهات تموم شد....برو همون شاخه نباتم بگیر خودت بخور تا انشالا از مرض قند دار فانی رو وداع بگی....ما هم رستگار شویم....
خخخخخخخخخخ

اتمامِ کَل کَل....حالم خوب نی....

عاغا من حال ندارم توام غلط لپی بگیر

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاخ جوووووووووووووووووووووووون علوسی بچه ها بیاین

 

پاسخ:
حالت کوجا رفته؟؟؟ بوگو برگرده :)))))  عاخه به من میگن مُلا آزی....

عروسی کوجا بود ...دلت خوشه جانم :)))
همین جا عروسی بگیرین که مام باشیم خواستگغری که اینجا بود خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
میخای حجله رو هم همین جا به پا کنیم؟؟؟ نظرت چیـــــــــــــــــه؟؟؟؟ :)))))))))))))))))))))))))
خوج میگذره منکه هستم آقاس سلام این آزی قبول کرد زنتون بشه منتهی شرط داره باید 100000000000وبلاگ براش تهیه کینید مهرشه
پاسخ:
:)))))
نفهمیدم الان منظورت اینه که طراحی هم میکنی؟
پاسخ:
اشکال نداره ...من عادت دارم تو هیچ وقت نفهمی :))))))))) هار هار
قشنگه .
من نقاشی بلد نیستم .یعنی اصلا بصورت فنی و تکنیکی نمی فهمم یه نقاشی باید چطور باشه ولی اون چیزی که به چشمم بیاد میگم قشنگه .
در حد فهم گوریلی.
بانوی هنرمند قجر ، دست مریزاد
پاسخ:
موچکرات....

به به! از هر انگشتت هزارتا هنر میباره. میگم فقط بخاطر ناخوناته ها! 
کاملیا میش یکی هم برای من بکشی! از تابستون رفتم که به یه بنده خدا بگم برام بکشه ولی میبینمش یادم میره. دیگه خودت زحمتش رو بکش کاملیا ;)
شاید اسم هنریت بوده توی خواب بهت الهام شده؟! ها؟! 
پاسخ:
اصن هرچی دارم از همین ناخونا دارم... :))))))))))))
واقعا ازت ممنونم که به کاملیا توجه کردی ...دیگه داشتم دِق میکردم که کسی به این قسمتِ نوشته هووووووووووووچ توجهی نکرده بود :)

شاید...شاید... :)
نقاشیت خیلی خوب شده.
هر چی کشتم اون غلط املایی که گفتی پیدا نکردم دو نُخته دی.
البته  همیشه تو هر خط یه ده پونزده تایی غلط املایی دارم . بازم دو نُخته دی.
http://no-xte.blogfa.com/post/65/%D8%B5%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%8B-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D8%AF%DB%8C
اینم از حال جوجه.
پاسخ:
ممنونات!
ببین اسم وبلاگِ من تو پیوندهات....اون اشتباه نوشتی.....

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هم چطافطی.... :دی

خانوم...شما نقاشین...
وای آشپز...ورزشکار...بازیگر...نویسنده...
برو ی اسفند دود کن بخر...بزن بالا وبلاگت....
چش می خوری عزیزم...
بازم ب افتخار لاک خوشگلت و نقاشیت...و چهره مهربون توی نقاشی...
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بدو اسفند دود کن...بدو...بدودختر...تبلی نکن...همین الان...پاشو...
عههه با تو ام...برو...
دوستت داریم...
پاسخ:
ای بابا....اسفند دونه دونه اسفند 130 دونه....
وووووییی عزیزم چقد تو مهلبونی.....منم شمارو دوست دارم:-*:-*:-*:-*
قشنگ کشیدی .آورین
پاسخ:
مرسی...
حالا انقد تکرار کن که بیان فیل.....تر تر کنن بعد دیگه قشنگ میشه آشه نخورده(نیشخند)
بع به آورییین
خب من بودیم دیگه آی کیو ( نیشخند)
امشب کاغذ و مدادا رو بذار کنار دستت تا اومد خفتش کن ;-)
ببخشید اون قلم مو کارش چیه...
خدا شفا بده ایشالو

پاسخ:
وواااااا چی گفتم مگه؟!؟!چرا پیاز داغشو زیاد میکنی.....؟!؟! هوم؟

نخیر تو نبودی جنس لطیف بود....خخخخخ

واقعا به شفا محتاجم.....
علائم یه دائم الخمر حسابی رویت میشه ولی ;)
پاسخ:
دائمش میدونم چیه اما خمرشو ننننننننننع.... 0-O چیه ینی؟؟؟؟؟ :))))))))
منم دلم میخواد یکی ازم اینجوری نقاشی کنه ببینم چه شکلی میشه!
هعــی!
پاسخ:
آخــــــــــــی...خدایی اگه دوست داری عکستو واسم ایمیل کن تا بکشم برات...حرفه ای نیستم اما قول میدم تمامِ تلاشمو بکنم که خوب بشه :)

ایمیل: azitamz@yahoo.com

بضی آرزوها خعلی دست یافتنیِ جانم :*
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۳ تپلچه خانوم

ماشاللا از هر انگشتت هزار تا هنر میریزه :)

پاسخ:
آتشفشان هنرم خواهرررررررر:D
راستی این لاک ها تو هر سری باید توی عکسها بذاری ? ;)))) :P
پاسخ:
نع هر سری که نه.....چند سری در میون..... :))))))

آفرین آزیتا جون

کلی هنرمندی واسه ی خودت :*

پاسخ:
چاکریم به پای سلیقهٔ شما نمیرسه :P
عالـــــــــــــــــی...خیلی قشنگ کشیدی ازی جون....  :) :*
پاسخ:
ممنون ژاله جون :)
موفق باشی
پاسخ:
موید باشی
الان من فق نفهمیدم یا بقیه هم نفهمیدن o-O

راسی منم مشدیم پروفایل دارما یره

پاسخ:
نع تو و چند نفر دیگه نفهمیدن.....

کلا دیگه دارم از شنیدن اسم مشهد کهیر میزنم :D
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۱ مهران مهرگان
قشنگ بود خوابی که به این طرح زیبا رسیده بود .

پاسخ:
:)
این نقاشی خیلی خوبه!
یعنی من با یکی معاشرت دارم که این قدر هنرمنده؟
نبیدم از نقاشی فاصله بگیری که به خودت و استعدادت ظلم می کنی
پاسخ:
خوبی عز خودته....
هنرمنشو میدونم اما معاشرتشو نیدونم :))))))

واقعا همینه که تو میگی...
کاملیا !! چه نقاشی زیبایی :)

و چه لاک خوشگلی :دی
پاسخ:
کاملیا تشکر موکونه :D
این که خودتی:)

کارت درسته ها
پاسخ:
نه بابا، این آلیشیا خواننده اُپراعه :)
ماشالا ماشالا[ دونقطه اسپند] خخخخ
پاسخ:
چش نخوره ایشالا..........تــــــــــــــــق :D
چقدر چشمای دختر توی نقاشی زنده است...غم داره با نگرانی...انقدر زیاد هست که منتقل کنه.
پاسخ:
اوهوم....فهمیدی.....ممنون که فهمیدی......مرسی که هستی و میفهمی :-*:-*
رو حرف من حرف نزن.میگم تویی بگو منم
پاسخ:
عممه اصن...آلیشیا عمم....خخخخخخخ منم نیستم....
مشهد :دی

ساعت و داشته باش
پاسخ:
واسه نماز پا شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم ببینم دیگه چه غافلگیریی برام دارید
پاسخ:
الان ینی غافلگیر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوم؟
بله اون هم به شدت
پاسخ:
اها عژب!^_^
از داهول خبری نیست ....میانه تان به هم خورده آیا؟نگرانشم آخه همیشه اولین کامنتا رو اون میذاشت.....اما دیگه نیستش!!!!
پاسخ:
والا داهول خیلی وقته سمت اینجا نیومده....مگه آپ نمیکنه؟!؟!؟! من بیخبرم....از خیلی وقت پیش که من بلاگفا بودم نظر نمیذاشت!
راستی اینا کین کشیدی؟
این رویی که شبیه هدیه تهرانیه
پاسخ:
نخیر هدیه نیس.... آلیشیا نمیدونم چیه که خواننده اُپرائه....
اون زیری هم شخص خاصی نیس.....
واس نماز و باز کردن سایت دانشگاه عین آدم
بازم نشد


پاسخ:
اها
لایک
ادرسمو یادم رف بزارم تو این س چارتا نظر
خخخخخخخخخخ
لابد میشناسی دیه
اشتبا نگیری خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
پ نه پ نمیشناسم O_O


بازم آزی و یه طرح نو!  همه ی این کارارو با این دستای نازنین انجام میدی؟؟؟  ;-)

"تکی یرو" آبجی جون

پاسخ:
نه با پام انجام میدم خخخخخخخخخ

:p
بعضی وقتا هست که آدم باید دهنشو ببنده و چزندیاتی رو که واسه پست مسخره ت آماده کرده رو نریزه رو کیبورد.
بعضی وقتا آدم باید دهنشو ببنده و فقط لذت ببره.
پاسخ:
خوبه خودتم داری میگی چرندیات! خوبه ببند ببند :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">