حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
بهمن ۹۲

من یه جوجه زرافهٔ گشنه ام که تا یه کروکودیلی ، کرگدنی ، نهنگی، چیزی ، باهام سر یه میز ،روبه روم نشینه و نلومبونه، اشتهام وا نمیشه...بهله....





+ میدونید که من چقدر حیوون دوس دارم! اینا همش استعاره های عاشقانه است! :)


+ آقا از همین جا اعلام میکنم جنسیتِ کسی که روبه روم، رو اون صندلیِ میشینه اصلا موهوم نیس.... خخخخ


+کارتون از خودم!:) امضارو توجه کنید :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

گربه هم قبوله؟
پاسخ:
نوچ....شما به هیبتِ حیوونهایِ نام برده توجه کن آخه....:))))
میگم این از اون نقاشیای دوران کودکستانه ک میدادن رنگش کنیم،آفرین خوب رنگ کردی :دی
پاسخ:
حالا الان یه چیزی بهت بگم باز میری قهر میکنی....چیکارت کنم عاخه... :| :یی

یه حیوون انتخاب کن تو باشی بکِشمت بازم ببین رنگ آمیزیم خوبه یا نع؟ :)))
avalesh mikastam bgam khodam biam?baad didam esteareye aseqanast o kari azam bar namiad
پاسخ:
زود خودتو معرفی کن ببینم چه حَیوونی هستی...جنسیت موهوم نی :))) فقط باید خوب بلومبونی ها :)))
تو که همشو خوردی (O.o)
پاسخ:
من کلا غذام همینقدره...لب نزدم هنو :دی
گربه ایه استم گارفیلد طور :دی
http://images.mob.org/pic/gallery/240x320/garfild_garfild-koshki-multfilmy-zhivotnye-10285.jpg
:D
پاسخ:
گربه دوز ندارم،مخصوصا این گارفیلدو اه اه....لوسه...نُنُره....کلا از موجودات لوس بدم میاد....از موجوداتی که راحت بدجنسی میکنن بدم میاد!
این خیلى خوب:) 
آخى چقد بى حوصله و غمگین مخصوصن چشاش...
حالت بهتر شد ؟
پاسخ:
:)

چشاش نشان میدهد از سر درون عزیزم

......
چ نقاشی نازیه...ادامه بده مث فایل صوتیت...کتاب خوفی میشه ها...
واسه ما بچ های زیر 6 سال...
راستی کتابه هم بعدش تقدیم کن ب بی اعصاب السلطنه...یا جوجو السلطنه
آزی همچنان ارادتمندیم...
پاسخ:
شاید ادامه دادم...چند وقته رفتم تو جلد زرافه....

من عاشخ بچه های زیر شش سالم میدونستی؟!؟!
ای جونم....
ما هم!
گربه اش شکموئه ها :p
پاسخ:
کلا با گربه جماعت آبم تو یه جوب نمیره....:D
بیا تغییر گونه بده خخخخخ

آزیتا جونم آماده باش، میخوام روان تورو هم بکاوم از روی نقاشیت. حاضری؟

 

تو زیر پوشش شیطنتهات و بازیگوشیهات، قلبی از طلا داری(یاد کارتون معاون کلانتر افتادم!)، بینهایت خوش قلب و مهربونی. حاضر جوابیهات نشونی از هوش سرشارته. دختر فوق العاده مستقلی هستی.درک بالایی از زیبایی داری که نقاشیهات، تزیین غذاهات و ناخونات اینارو نشون میدن و دوست داری مردی رو پیدا کنی که تمام زیر و بمهای کودکانه و ظرافتهات رو درک کنه.

و در کل احساس میکنم دختر خیلی ساده ای هستی، البته بی پرده!

+) ولی من شوخی نکردم، جدی گفتم :)

پاسخ:
حاضرم....:D
ای جونم....

خانوم روانکاوِ مهربان چقد دیگه بپردازم بازم روانمو بکاوی....اصن حال میکنم یه وضی:)))))))

بعد میگم به نظرت اصن یه همچون مردی،وجود داره عایــــــــا؟!؟!

+من شوخیم با قسمت میرزاش بود ^_^
نخیرم شما بد و بیراه نگو ما ناراحت نمیشیم بچه ببر جان
بضی حرفات یکم میره تو فاز توهین،ن شوخی
لان ب من گفتی حیوون؟من قهر خخخ
کدوم حیوون لوسه؟من همون،جدی اگه حیوون باشم چیم؟
عروسمو بکش(میکی)

پاسخ:
من؟ بد و بیراه؟ به جون عزیزم من هیچوقت قصد توهین نداشتم....اینا همش سوء برداشته!!! :|

کلا با پرنده کشیدن راه دستم نیس.....حیوون لوسم جز گربه نداریم،،داریم؟
salam azii joon...shoma kheili honarmandihaa...naghashi...doblori...ashpaziii..ferench nakhon...ensha khob mashalah...hala ke in hame azat tarif kardwm yek babaee mikeshiiiiii lotfan...
پاسخ:
خخخخخ احتیاج به این همه تعریف نبود که.....ببعی دوز داری؟!؟!؟! آخی..... میکِشم برات :)
cheshmash che ghashange...man mishinam bahash sare miz...
پاسخ:
اخی.....چشاش عاشقه لابد O.O :D

بدو بیا بشین....بعد شما چی هستی؟ ببعی؟
گوریل قبوله ؟
البته احتمال گشنه موندنتون خیلی زیاده
پاسخ:
اوهوم....معلومه که قبوله.....

منتها تجربه ثابت کرده گوریلها خیلی ناز دارن....
پ چرا من قده یه گاوه پا به ماه اشتها دارم؟
واقعاً غذات همینه؟
خو این کجای دلتو پر میکنه؟
واس همین مریض میشی تُن تَن.هی دست و پات میشکنه خُب.

پاسخ:
دست و پام؟!؟! به جدم من یه بارم دست و پام نشکسته.....

یادمه یه بارم رفتم زیر تریلی منتها هیچیم نشد^.^
آزی مازی بیا اینا رو ببین اشتهات باز شه.
 خدا ازشون نگذره صدای شکم آدمو در میارن.
پاسخ:
لینک تبلیغات واسه یه سر آشپزی مث من گذاشتی؟!؟! در ضمن مازی هم خودتی خخخخخخخ

بعد میگم کاش یکی بود واسم غذا درست میکرد اون وخ میدیدی چ اشتهام وا میشد :)))))))
این دیگه خودتی:))))
تهران بودی هر روز خراب میشدم سرت:))
پاسخ:
هااااااااا این خودمم....دیدی گفتم اون قبلی نیستم...هی میگی هستی:D

حالا تهران نیستم سالی یه بار قبوله ها :)))))))
بع به رونمایی از هنر جدید
میگم هنرمندیات از تعداد انگشتات زیادتر شده ها حواست باشه ;)
چ قشنگ و با جزئیات دقیق کشیدی ایول
اون دایره زرده چیه وسط دستات !؟
حالا خوبه زرافه ای اگه کسی پیدا نشد گردن درازی داری میتونی سرتو ببری اونور میز جای طرف بذاری ( نیشخند)
نمیدونستم جوجه زرافه ها اهل تک خوری نیستن :)
پاسخ:
اون دایره نیس قسمتی از دستشه جانم

هععییییییی

حالا فهمیدی دیگه.....
از هر لاکت ی هنر میریزه تو نه !!!
پاسخ:
لابُد....
وال خوبه؟
 دهن باز کنه همه چی بره تو دهنش ،دهن ببنده آب از لای دندوناش بیاد بیرون مواد خوراکی تو دهنش جا بمونه
پاسخ:
نهنگ و وال نداره..... دوتاشون داداشن....خوبه خوبه قابل قبوله :P
خیلی عالیه ایول
+ببخشید خیلی شلوغ شدم عصن مث ادم نمیتونم بیام نت
:(
ناراحت نشی نمیام وبلاگت یوخ :(
پاسخ:
نالاحت میشم....چون وبلاگهای دیگه میری، تبعیض میزاری زین رو نالاحت میشم:D
میشه اون طرف میز یه یوزپلنگ بشینه ؟ :دی
پاسخ:
با اینکه یوزپلنگ یه نموره جَلَب به نظر میاد ولی باشه قبوله :دی
کوشی آزی؟
پاسخ:
آزی در بستر است و توان نگاه کردن به مانیتور را ندارد! =_=
از طرف من می دونی چی بکش یعنی می دونی من دوس دارم منو با هیبت یه پاندا یه چیزی تو مایه های پاندای کونگ فو کار بکشی بت قول میدم چنان بشینم جلوت بلونبونم که اشتهات تا 100 سال دیگه از بین نره :)))))))))))

پاسخ:
اوه...پاندا خوبه.....

ما نفهمیدیم بالاخره تو توکا پرنده ای یا پاندایی؟ :D
فک کنم پیغامو دریافت کردی منتهی حالت خوف نیس ایجالا زودتر خوب بشی دوست جووونی
پاسخ:
حدست درسته جانم ممنون...
بهتر شدی آزیتا جون؟
پاسخ:
شکر....هنوز نمردم...خخخخخخ

یکم بهترم اگه موقتی نباشه که احتمالا هس =/
سلام
آره میام
ولی دل و دماغ کامنت گذاشتن ندارم
فقط میخونم
پاسخ:
سلام...

عه چلا؟؟؟؟؟ قبلا که داشتی:))

یه سوال مهم!!!!!!!!! عایا باید هیکلش اشتها آور باشه یا اشتهاش؟؟؟؟؟؟؟

والا از شما که پنهون نیست از خدا چه پنهون که ما هیکلی بس نهیف داریم ولی اشتهایی کروکودیل وار.........  عایا وکیلم؟؟؟؟

پاسخ:
البته هیبتِ گنده در اولویته خخخخخخخخخخخخخخخ.... :)))) ولی دیگه چه میشه کرد :)))
اِ!
آزی، نداشتیمااااا، این عجق منه، کجا راحت بدجنسی میکنه؟ طفلکوِ خنگهِ خوردنیه
منم گربه ی خوبیم :)
البت در کنارش سنجاب خوبی ام استم :دی
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRyKUns6a1LxT7EZgyTkPbZjIZrz9P4VAEhEZek0cXXhtgxyjqxsA
ببین اینگده نازم، دوزم داشته باش :دی
:*
پاسخ:
گارفیلد اصن راااااااااااااااااااااااااااااه نداره....همین سنجابه باش جونِ آزی :)))

بعد میگم میخوای میخای آدرس بزاری لینکش کن از امکانات وبلاگِ بنده استفاده بفرما کلاس داره :)))
چقد نقاشیت قشنگه آزی جون...
پاسخ:
:)) :-*
امکانات سخته :دی
پاسخ:
تنبــــــــــــــــــــل الدوله :))
فک کردم آموزش آشپزیه بعد دیدم واسه محصولات95
گفتم اشتهات واشه.بشکنه دسم که نمک نداره.
هعی روزگار.تُف این تو دِ
واسه همینه آشتها نداری.منم اگه خودم آشپزی کنم با بوی غذا سیر میشم.

پاسخ:
ای بابا...خدا نکنه چه بد اخلاق...

آره دیگه هیژکی نیس واسم غذا بپزونه.. :)))
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۹ خانومه آقای x
خاک تو مخت چراانقد اینا قشنگه!
من حوصله ندارم
خیلی بد شدم !
پاسخ:
این خاک نو مخم اان قربون صدقه بود دیگه 0-O
کاملا واضح و مبرهنه که بی حوصله ای...چرا عاخه؟
چقد قیافه زرافه ات خوشمله آزی! خیلی دوسش دارم.
من به عنوان یه موجود بی اعصاب که همه میگن مثل اژدهایی و دم به دقه همه رو آتیش میزنی افتخار میدم که باهات سر میز بشینم :دی
پاسخ:
اونم تو رو دوس داره :)))

اژدهام خوبه خوبه...:)
الان تنها سوالی که واسه من ایجاد شده اینه که تو چجوری این عکس رو گرفتی؟!
پاسخ:
چیزی تا حالا بنامِ self timer به گوشت خورده عایا؟؟؟؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">