حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
بهمن ۹۲

توجه کردید ، چند وقته چُس ناله نکردم....؟ نه توجه کردین؟ اینجوری که نمیشه.......


بچه ها خداییش ،اینبار بر خلافِ هر بار ، حال روحیم خوبه اما جسمی واقعا بد حالم....تا حالا اینقد بد نبودم....به طور مرموزی بدحالم و عجیبه که اینبار نمیتونم حدس بزنم چمه؟ اگه دوست داشتین یکم برام دعا کنید و انرژیهای خوف خوف بفرستید....



با تچکرات


آزی رو به موت.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

من ک قهرم و دلخور اما ایشالا زود خوب شی
ب این فک کن قرار ب زودی یک عدد شوور برآت بیافم اینجوری زود خوب میشی :)
پاسخ:
باشه تو هم الکی با من قهر بااااااااااااااااااااش :عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
راستی مبارک باشه مجموع کامنتا چار رقمی شدن :)
پاسخ:
")
ساعت 3صبح،صدتا بازدید تو این سه ساعت،ی موجود دیگم جز من تشریف داره اینجا
جالبه ن؟
:)
باز هی چس ناله سر بده

پاسخ:
بابا حالم بده..مریضم/  چُس ناله نکردم که .... :|
آزی آزی آزی
ای چس بازیا ب تو نمیه
ادا تنگا رو در نیار

:دی
خوب بید !!


پاسخ:
این چه وضعه حرف زدنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:|
خدا نکنه !
ایشالا خوب خوب میشید 
پاسخ:
ممنون...
:)

عزیزمممم

احساس سرماخوردگی داری؟ دکتر نمیخوای بری؟

خوب بشی زودتر...

پاسخ:
نه احساس سرماخوردگی نیس عزیزم...احتمالا امروز باید حتما برم دکتر....
 :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ****** :P  زود خوب میشی... من دارم میفرستم بگیـــــــــــــــــــرش .... اومد
پاسخ:
نخیر....میگم نمیدونم چمه....اون باشه که خودم حالیم میشه جانم .....یه چی میگی ها!

خوب بنداز از دستم نیفته :D
به به میبینم درنبود من خیلی سر حال بودی و یه عالمه پست گذاشتی :))))))))
بعد میگن نبود مامانها بده کجاش بده ببینید این بچه در نبود من چقده حال اومده
پاسخ:
آخی حیران جونم دلم برات تنگ  شده بود....خداروشکر که خوبی....ایشالا که خوش بخت بشن:)
الان شکوفه خودش خودشو سانسورید یا تو؟
هیشکی هم نفهمید منظورشو :پی
پاسخ:
نوشته صاحب وبلاگ....

از بس فضولی خو :D
!!!
هـ\/ـ\/ـ\/ـ\/ــ\/ـ\/ـ\/ـ\/ــ\/ـ\/ـ\/ـ\/ـ\/ـ\/ـ\/ـ\/ــو ...
اینا موج انرجی مثبت میباشد :دی
پاسخ:
ای جان دمت گرم :D
بیتر رفتی؟:)
آپ بدیو کی موکونی؟خخخ
موخام إول بوروم 
پاسخ:
بیتر که نرفتوم....آپ بعدی رو هم کردوم....اِوَل برو :))))

دیگه قهرم نکن...با آزی جون ^ــ^
انشاالله زود خوب بشی. درد و بلات بخوره تو سر دشمنات خواهر:)
پاسخ:
مرسی :)
دعا میکنم زود زود حالت خوب شه آزی عزیز...
شرمنده او موقع خواب و بیداری کامنت دادم
:">
پاسخ:
اها
جان عزیزت چس ناله نکن دلمون به اینجا خوشه اینجا رو به آه و نفرین نکش.به شخصه خودم متقبل میشم که بعد از هر نماز یومیه 3بار واست القوس القوس کنم
پاسخ:
ای بابا....اگه القوس القوس نکنی الهی سوکس بشی :D
انشالا خوب شی
برات دعا میکنم مث همیشه
پاسخ:
ممنون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">