حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
بهمن ۹۲

مریضی...با کمالِ بی حالی....پونزده دقیقه وقت داری که دراز بکشی....با کله میری تو رختخواب...دو یا سه دقیقه بیشتر نگذشته که یهو صدایِ اس ام اس گوشیت از یه جایِ نامعلومِ خونه در میاد! پیش خودت میگی شاید یه نفر، باهات کار داره! اما بعد بیخیال میشی  ، میگی هر کاری هست ،نمیتونه اینقد فوری، فوتی باشه! دوباره چشماتو میبندی...ویـــق ویـــق، یه اس ام اس دیگه میاد، یقین حاصل میکنی که حتما یه کاریِ....با اون حالِ خرابت بلند میشی، میری پیِ گوشیِ موبایلت! بعد میبنی، یکیش 8282 از طرفِ کلاه قرمزیِ که الان شش ماهه داره ، عواملِ مجموعه اش رو معرفی میکنه، یکیشم deliver یه اس ام اسِ که خیر سرت دیروز واسه یکی فرستاده بودی...و فقط اون لحظه با همون سر دردناکت....




شکلک خودزنی,شکلک سر به دیوار کوبیدن,شکلک خسته,,smiley self-immolation,smiley banging head against the wall,get tired,,مبتسم التضحیة بالنفس,مبتسم رئیس ضجیجا ضد الجدار,تتعب,



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۱)

با همه میکنن.
اس ام اس یک طرف این تماسهای تلفنی فروش کالا یک طرف دیگه!
پاسخ:
بعله میدونم با همه میکنن....اما وقتی حال نداری و یادت رفته موبایلتو با خودت بیاری دم تخت خیلی اوضات بدتر میشود! :)

خدارو شکر من فروش کالا ندارم زیاد... :)
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۴ خانم مهندس
چی شدی؟؟
چرا مریض باشی!
خدا بد نده:/
پاسخ:
نمیدونم امروز میرم دکتر...ببینم چیه...
تقصیر خودته باو،میگفتی باسن لغش هر کی هست کار داشته باشه زنگ میزنه :|
راستی ایرانسلو بلاک کن
پاسخ:
یهو خُره به جونم افتاد دیگه :/
من دل ندارم تو مریض باشیا..
میدونی..؟؟

ولی از یه طرفم تقصیر خودته..
من الان که دارم اینو میگم چیزی حدودِ 7-8 سالِ گوشیم رنگِ آهنگِ زنگ یا اس ام اسُ به خودش ندیده..
مگر شاید یه چند بار تو این همه سال..
همیشه رو ویبره بوده..
اما..
الان باز یه چند ماهی میشه که حتی رنگِ لرزش هم دیگه نمیبینه..
سایلنت محض..
نمیدونم دقت کردی یا نع..
اما یه وقتایی اس که میدی دیر ج میدم..
این از همون لحظه هاست که یا خوابم یا جایی م گوشیم تو کیفمه یا تو خونه این طرف اون طرفم گوشی تو اتاقه
یا
اصلا ور دلمه اما متوجه نمیشم..
به خدا راحت شدم..
با این که زنگ خور گوشیم همچین کم هم نیست اما من خیلی خیلی آرامش دارم..
این اواخر حتی لرزش گوشیم هم تپش قلبمو میبرد بالا..

تو حد اقل وقتی میخوای بخوابی بذارش رو ویبره یا سایلنتش کن عزیز دلم..
به خدا این صداهای یه دفعه ای هیچ برامون خوب نیست..
مخصوصا وقتایی که خودمون استرس داریم که دیگه محشر میشه..

مراقب خودت باش قربونت برم.. :-***











3>
پاسخ:
الهی الهی.....

گاهی یادم میره سایلنت کنم دیگه :یی
سلام آزی جونم...سردرد شدی...نازی آزی؟

اس ام اس...موجودی کصافط است ک باعث می شود آزی خودش را ب درو دیفال بکوبد...اس ام اس بد...چرا آزیو می زنی؟!
دختر جون می ری استراحت کنی گوشیتو سایلنت کن...خوب...
از اون جوشونده ها بود می خوردی از اونا بخور ایشالا سر درد خوب شه...
اگ از چشم زخم باشه عما...باید همون اسفندو دود کنی...دیروز اینهمه بهت گفتم برو اسفند دود کن...نرفتی دیگه...
پاسخ:
آره راس میگی....جون نداشتم اسپند دود کنم مصی جونم :*
خوبی آزی !!!!
چیشده
پاسخ:
خوب نیستم....نمیدونمم چی شده! =/
کارت درسته والا واسه ما 10 تا اس ام اس هم که بیاد تو این حال جواب نمیدیم چون یقین داریم حضورمون هیج جا انقد فوری فوتی نیست
پاسخ:
من نمیتونم، خُورهٔ مغزی میفته به جونم.....
:|
پاسخ:
=/
رفع کسالت شده آیا؟؟
پاسخ:
نوچِینا....
بغلِ گنده برای آزی بیمار
پاسخ:
اوخی...چه حالی میده....بغل طولانی دوس دارم ها!!!!!!! :یی
واایی! چه ستمی! بنظرم اون 8282 کلا دیگه خواهر مادر براش نمونده مزاحم بل فطره (یه چیزی تو همین مایه ها!)
پاسخ:
اوهوم.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">