حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
بهمن ۹۲

اونقد خوابیدم، که یادم رفته چجوری باید بیدار شم!!!!




+بچه ها من هنوز زنده ام به افتخارم یه کفِ مرتب!


+معذرت که دیر جواب کامنتهارو دادم،نگران گشتید....نگاه کردن به مانیتور اذیتم میکنه!،اگه دروغ بگم الهی سوکس بشم!


+دوستتون دارم...فاش میگویم و از گفته ی خود دل شادم. بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم. بوخودا :)


+اگر از حال ما میپرسید، حال ما خوب است، اما شما باور نکن... والاع!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

آقا دیگهههههه، خوب شو خوب شو خوب شو
به قول دوستان بس غذا نمیخوری، چشم انتظار کرگدنی با اسپ سفید، ایجوری نحیف میشی مریض میشی :دی
میگماااا، مخوای شماره بده کامنتامونو اس ام اس کنیم :دی
پاسخ:
بنده قصد خوب شدن دارم بخدا... :/

اس ام اس هم سختومه به جان تو :)))))))))
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۶ ﺩﺳﺖ و ﭘﺎ ﭼﻠﻔﺘﯽ
ﺑﻬﺘﺮﯼ؟
ﺍﻳﻨﺎ ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﯽ ﻳﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟
ﻳﻌﻨﯽ ﺧﻮﺑﯽ؟ﺧﻮﺏ ﻧﻴﺴﺘﯽ؟ﺍﺻﻦ ﺯﻧﺪه ﺍﯼ؟ﺯﺑﻮﻧﺶ ﻻﻝ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﯼ؟
ﺗﮑﻠﻴﻒ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻦ ﺧﻮ

ﺧﺨﺨﺨﺨﺦ

ﺩﻋﺎﯼ ﻣﺎ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺷﻤﺎ
پاسخ:
واقعا چهار خط به این تابلویی هم نفهمیدی؟؟؟ :))))))))))

+ممنون :)
sapam azii joon khobi...chi shode mariz shodi....omidvaram zoodtar khob beshi...

پاسخ:
سلام
نمیدونم والا چی شدم؟
منم امیدوارم خودم :)))

خدا را شکر! واقعا نگران شده بودیم.

پاسخ:
عه؟ چه عجب...شما کجا اینجا کجا :))
[آیکون سر تکون دادن با تاسف به حال آزی که از دست رفت]

جوون مردم سوکس نشه صلواااااات
پاسخ:
من تا تو رو نکشم از دست نمیرم خیالت تخت :)))))

جمیــــــــــــــــــــــــعا صلوات ...
ما ک ب اینجا معتاد شده ایم و دیشب بس استخون درد بودیم :)
میگم اگه اذیت میشی تو لفظی آپ کن،تو بگو همکار تایپ کنه :دی
خب باید ی جا ب کار بیاد دیگه :)
چشمت زدن بس ک هنر افشانی کردی،خب عزیز من یواش یواش خخ
پاسخ:
:))) آخی

ای بابا میخای همکارم بره ازم شکایت کنه؟

خیلیها میگن :)
ایشالا زودتر مثل قبل سلامت بشی
پاسخ:
موتوشکر...:)
همه چیز خوب اتفاق می افتد...وقتی حالت خوب باشه...
مواظب سلامتیت باش...بیشتر استراحت کن...مث من یک مریض نباشی...
من ک البته یک مریض روانی ام...
اگ دوس داشتنه ی روانی رو باور می کنی...دوستت دارم...
پاسخ:
الهی بمیرم...تو هم کمتر به خودت فشار بیار...جونِ آزی

منم دوستت دارم!

تازشم امروز به یاد حرف تو افتادم اسفند دود کردم و حالمم بهتر شد :))
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۹ زهرا...‏@‏
سلام ازی جون...فایلای صوتیت منو مجبور ب روشن شدن کرد...عالییییس...(اصفهانی بخون غلیظ)
دم شما و اقای همکار گرم...
پاسخ:
سلــــــــــــــام :))
آخجون بالاخره یه اصفهونی پاش اینجا باز شد....دیگه پولدار میشم :)))))))))))
آرزوی سلامتی...
پاسخ:
ممنون :))
خداروشکر که بهترى... دیشب قبل خواب اینجا رو خوندم و خوابم برد، بعد یهویى خواب تورو دیدم... خواب دیدم قرار بود رییست تورو از خراب آباد به تهران منتقل کنه... و جالب اینجا که مث ابر بهار اشک میریختى و میگفتى من نمیخوام از اینجا برم... بعد خودمم تو خواب تو خراب اباد بودم هى میگفتم بابا راحت میشیم از اینجا میریم ولى تو باز گریه میکردى:))حالا تعبیرش چیه خدا میدونه:)))
پاسخ:
واییی چه جالب...این خوابت واسه من یه مفهمومی داشت که نمیشه بگم اینجا :)

بهد یه چیزی...چقدر خوشحال شدم که خوابمو دیدی...آخه همش فکر میکردم فقط منم که خوابِ شماها رو میبینم :)))
ازی چرا پولدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی وقته میخونمتا..اما الان روشن شدم...
ایشاا...زودی خوب شی
پاسخ:
آخه اصفهانیها مخ اقتصادی دارند :))
مرسی :)
ازی چرا پولدار اصفیا ک خسیسن:)))))))))))))
ایشاا...زودخوب خوب شی....

پاسخ:
خسیسن ولی بلدن خوب پول در بیارن :))
ایشالا زودی خوب شی :* :*
پاسخ:
مرسی...
آزی !
بهتری
رفتی دکی

بی حالیتو ایجا هیشگی دوس نداره ها
پاسخ:
یه کمی بهترم....

رفتم دکتر...اما هیچ غلطی نکرد اصنم نفهمید چمه.....

:/
سلام
کف ف ف کف ف ف کف ....
پاسخ:
:)))))))

خوب باشی همیشه :*

پاسخ:
شما هم :-*
خوش بحالت من همش در حسرت خوابم
پاسخ:
من از مریضی خوابیدم...کارِ دیگه ای از دستم نمیومد ...

شما هم ایشالا خدا خواب قسمتت کنه :))
منم خوابتو دیدم،خواب دیدم داری از خراب آباد سفلی منتقل میشی،تعبیرشو ب خودم بگو خخخ
خوشحالوم ک بیتری (گل مناسب عیادت ی عدد مریض هنرمند چشم خورده)
پاسخ:
عه؟ :))
هنرمنده چشم خورده!!!!!! کلی به این ترکیب، خندیدم :)))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">