حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
بهمن ۹۲

شبیهِ یک  جور موج است، شایدم یک مدل سونامی...وقتی می آید همه را با خود میبرد! این دنیایِ وبلاگی یا در کُل مجازی را میگویم! مثلا یک زمانی Inbox ایمیلمان پر میشد از ایمیلهای مثبت اندیشی و تصاویر جالب و جک و طنز که دوستانمان برایمان فوروارد میکردند، نه اینکه فقط برایِ ما ها..نع! ما را گذاشته بودند تویِ یک لیستِ چند ده تایی و برایِ همه میفرستادند...یا حتی در همین Add list یاهو مسنجر، یادتان هست هر وقت بازش میکردیم کلی off داشتیم از جملاتِ فیلسوفانه و عاشقانه و ادبی که افراد send to all میکردند...کلا بضی چیزها موج است...میاید همه را با خودش میبرد و بعد هم تمام میشود! مثلا یکهو هزار تا وبلاگ پیدا میشوند که نویسندگانشان با کلی شور و شوق مینویسن،هر روز آپ میکنند، جالب مینویسند و جالب هم جوابِ کامنتها را میدهند...بعد یکهو موجی میاید...بهش میگویند موجِ بی حوصلگی...انگار همه دسته جمعی تصمیم میگیرند بی حوصله شوند، دیگر نه خودشان حالِ نوشتن دارند نه حالِ خواندنِ نوشته های بقیه..نه حتی کامنت گذاشتن! انگار همه با هم به این نتیجه میرسند که خُب که چی؟ حالا ما نوشتیم بقیه هم خواندن...چیزی عوض میشود...؟آبی گرم میشود...؟ یه موجِ دیگر هم هست...بهش میگویند موجِ خاموشی...یکهو همه تصمیم میگیرند خاموش شوند ، حوصله یشان از حرف زدن و کامنت گذاشتن سر میرود ...همه میشوند مخاطب خاموش...حالا  از موجهای ایامِ امتحان میشود چشم پوشی کرد! جالبیِ موج امتحانا این است که وبلاگ نویسان دانشجو دقیقا در همین ایام، بر عکسِ تصورات، پُر کار تر میشوند اما مدام میگویند که ایشالا امتحانا که تموم شد، برمیگردیم ،بیشتر میخوانیم و  بیشتر مینویسیم! اما تا امتحانها تمام میشوند ، همه سکوت اختیار میکنند، اصلا وبلاگشان متروکه میشود ،میروند سفر! مهمونی!...نمیدانم کجا!!!؟ خلاصه اینها همه موج است! سونامی است! وبلاگ نویسهای اصیل هیچوقت واردِ موجها نمیشوند!به بی حوصلگیشان رو نمیدهند! به خاموش و روشن شدنِ مخاطبین توجهی نمیکنند! آنها همیشه، افکارشان را پخش میکنند روی صفحۀ مانیتور...و آنقدر به کارشان ادامه میدهند تا هر موجی که آمده، تمام شود...مانند انسانهایِ بازمانده وقتی قرار است یک اتفاق کرۀ زمین را نابود کند! آنها مطمئنا زنده میمانند و نسلِ وبلاگ نویسان را از انقراض نجات میدهند...نسلِ وبلاگ نویسانِ اصیل!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۰)

قبل آشنایی با شما من وسط این موج بودم  اما خوشبختانه ازش سالم بیرون اومدم
پاسخ:
عه؟ خخخخخخ

ینی آشنایی با من سببِ خیر شد ها؟:))))
موج کارها و خرید عید[گریه]
پاسخ:
ای بابا...از این موجها که نگوووووووووووووووو دیگه...من مجازیهاشو گفتم!
چه خشنگ توصیف کردی. دوس میداشتم. 
درمورد موج امتحانا باید بگم خُ موقع درس خوندن آدم دم به دقه که بیکار میشه میاد یه سری میزنه. ولی بعد امتحانا یا نمره های میاد یا انرژی تموم میشه باید یه ماهی صبر کنیم دوباره شارژ شیم :دی
پاسخ:
:)
بهله دانشجوهایی که شما باشید...خدا به دادِ مملکت برسه خخخخخخ :)))

سلام

موافقم باشما .

اینکه از روی علاقه وارد معرکه وبلاگ نویسی شده باشی و اینکه نوشتن در ذات آدم باشد خود دلیلی بر پایداری در فضای مجازی ست ...

بودن و حضور دوستان و کامنت هایشان خوب است و مایه دلگرمی اما ... روز اولی که وبلاگ زدیم که دوست و کامنتی نبود ...بود ؟

پس دلیل اصلی همان نوشتن باشد و  پخش افکار که اعتقاد دارم خیلی هم تاثیر دارد.

پاسخ:
سلام
:)

بعله...درسته...اینکه مایۀ دلگرمیِ و خستگی رو از تن در میاره شکی نیس...ولی...
بعد این موجِ خاموشان خیلی بده :))
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۰ دست و پا چلفتی
وبلاگ نویس اصیل
کاربلد
سابقه دار
وبلاگ پنج ساله
اصن اصالت یعنی تو

خخخخخخخ
واقعا چرا اینجوریه؟


پاسخ:
من متعلق به همه ام.... خخخخخخ
تازه از 5 سال خیلی بیشتره...قبلی رو ترکوندم :))

:)))

والا نمیدونم چرا اینجوریه...فهمیدی به منم بگو :)
من  استند بایم :)))
البته هفت هشت روزی نت نداشتم تازه وصل شده 

خاموشام معمولا بعد یه دوره استراحت روشن میشن ...

پاسخ:
نه بابا...خاموشهایِ اصیل ممکن نیس روشن بشن...اما اونایی رو که موج گرفته شاید :)))

استند بایت تو حلقم ینی :)
آشنایی با شما جایزه بیرون اومدنم بود  :p
پاسخ:
اها..پس خوش به حالت :)))))))))))))))))))
منظورم موج گرفته ها بود :)

ازی من اینجا و نوشته هات و خودت رو دوست دارم♥♥
پاسخ:
اوهوم:)

ای جونم منم تو رو دوس دارم...بیشتر باش پررنگ تر باش بزار بغلت کونوووووووووووووم :8:*:*:*
بعله بعله ازی ما ازین وبلاگ نویسای قدمتداره نه ازین وبلاگ نویس نما!ها[دونقطه ما به تو افتخار میکنیم اصن یه وضی]
پاسخ:
هه هه ...دیوونه :))))))[آیکون متاثر از سر احساس]
ینی عنوان این پست تو حلقم:خخخخ
عقشم باز سرعتی شدیا!بذار اصن ارسال بزنم بعد تایید کن خخخخخ[دونقطه ایول سرعت]
پاسخ:
وای آره کامنت بازیه خونم اومده بود پایین...ولی باز داره حالم بد میشه برم برم! :)
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۷ خانم مهندس
عاخه!نمیدونی آزی این موج امتحانا چه موج بدیه!!ترکشاش تاچندین روز بعدامتحاناهم ادامه داره:/
موقع امتحانا وبلاگارو میخونی ولی کامنت گذاشتن!یعنی سر زدن 24ساعته!تاباز جواب روهم ببینی دیگه:)
موج بعد امتحاناهم هست هنوز!تازه نمره ها میاد میبینی به به چه گلی کاشتی:))))
یه مدت میری تریپ افسردگی:))
بعللللله کلی پروسه داره همین یه موج:)))))
پاسخ:
برو بابا موج سوارِ بی معرفت...همچین میگه انگار ما از زیرِ بوته مهندس شدیم...تا حالادانشجو بودن رو نچشیدیم....باوووووووووو...
[دسمال یزدی در دست و تلق تلق در هوا صدا دادنش]

بعد میگم جوابهارو نبینی نمیشه اصلا ها؟ راه نداره ینی خخخخ


:)))))))))))))))))))))))
موج زده نشیم صلوات :دی

آزی حالت بهتره شده ؟ :)
پاسخ:
صلوات بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــند :))

بهترم اما نه کاملاوووفقط روم زیاده :))
من اگ دیگ تو وبلاگ خودم ننویسمم...میام وبلاگ تو می خونم...قول...
 همیشه بنویس...چون ما همیشه می خونیمت...
نبودن راحت تر از بودنه آزی جون ولی باید بود...و وبلاگتو خوند...
پاسخ:
ای جونم...چرا تو ننویسی...تو بنویس تو قشنگ مینویسی...تو کم مینویسی اما همیشه بنویس :*

بیا بغلم اصن :*
ای آزی...ای وبلاگ نویس اصیل....ای امام بانوان....تونو خدا....جون بچت...تو از این موجا نگیری موجی شی کار بدی دستمون؟
پاسخ:
نه تو موجی نشو...بری ورِ دلِ صادق جونت من امامِ شما میمونم :))))))))))
سلام عاظی!
عرض به حضورت که. خیلی زور داشت برام با این بی سیستمی که هفت تا مطلبتو کامنت بذارم ولی تو بمیری همه ی هفت تای نخونده رو خوندم. مرگ آقای همکار راست میگم. این از این.
و اما موج.










چیه؟ تموم شد حرفم
پاسخ:
سلام میرظا...
میدونم میدونم زور نیار به خودت خطرناکِ...خطۀ شمال به خطر میفته :))))

به سید اسمال لازم نبود این همه قسم بخوری...

تو با این همه خاننده ی روشن دیگه ا ز خاننده های خاموش ننال :P (آیکون حسادت!)
پاسخ:
عه؟ تو که وضعت خوبه چرا حسودی موکونی خو :))))))))))
آخ آخ. میدونی من از کی تا حالا وبلاگمرو آپ نکردم. یعنی من هم موجی هستم؟ :D
پاسخ:
اوخ اوخ...
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۱ خانومه آقای x
حاجی برگشت!http://hajiiii.blogfa.com/
عزیزوم غصه نخور!
حالا ما جزءکدام دسته بودیم بانو!

پاسخ:
غصه؟؟؟مو غصه نمیخورم که...غصه خوردنِ ما عمقش بیشتر از این حرفهاست!

صحبت از پژمردن یک برگ نیست. وای! جنگل را بیابان می کنند

شما جز دسته ای هستید که موج بی  حوصلگی بردتتون :|
اصن هممون موجیم،من،تو،میادی،بهزاد،کرمعلی،گوجه سبز! إ ن گوجه سبز خوبه،مهربونه،اصن ی دونست(نیشخند همراه با خباثت در جهت مخ زنی)
خخخ
میگم تو حوزه دنیای مجازی ی موج ویچت اومد خوبم ترکوندا
حالا باز منتظر موجای بعدی هستیم
پاسخ:
کرمعلی که مفقودالاثره...تو هم که موجی ای...اما ما نیستیم...جمع نبند....

بعدشم میگم من که ویچت نمیتونم استفاده کنم...ایشالا کن فیکون شه خخخخخخخخخخخخخ


۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۷ سرهنگ تمام
حاجی کیه آزی؟
پاسخ:
وقتی نمیشناسی، نمیشناسی دیگه یه وبلاگ نویسِ....

تو رو چه موجی گرفته که کامنتِ یه جا دیگه رو یه جا دیگه میدی؟؟؟ :)))
چاکر آزی خانوم اونم یه لنگه پا در خدمتیم آخه با سرعت نور رسیدیم هنو فرصت نشده جفت پا وایسیم :)))) با حاجیتون کاری باری داشتین
موخواین دنیارو براتون زیر و رو کنم
آزی دلم برات تنگ شده بود موخواستم ببینم بین اینهمه عاشق دلخسته اصن یه دفه یادی ازم موکونی خیلی با معرفتی اصن یه جور خاصی حال کردم خانم اقای ایکس گفت بام کار داری
به خودا تو دلم چه قیجو ویجیه نیدونی که
خوبی بهتر شدی میخوندمتا براتم دعا میکردم اونقدام بی معرفت نیستیم به مولا
فقط جهت دوست آزمایی بود
فدات سهیل رفیق کشته مردته( آیکون پروانه ای شدن دل سهیل هوارتا برای آزی عزیزش)
با همون لحن همیشگی
آزی خییییلی میخوامت
از گوجه هم به خاطر تمام محبتاش و مراقبت راه دورش از شوما کمال تچکر را داریم

پاسخ:
سلام بــــــــــــــــــــه ببین کی اومده...سهیل ملک مطیعی....

اوه اوه...دنیارو زیر و رو کن من بیفتم آمریکا الساعه :)))))
عاشقِ دلخسته کوجا بود باووووو...من یادت بودم...اتفاقا یه بار آخرِ پستم نوشتم چند نفر گم شدن اعلام حضور کنن یکیش شما بودی که اعلام حضور نکردی...یه بار خواستم اسمتو بیارم که بی خیال شدم! اما خیلی لوسی...همین! :)

اوه اوه چه قربون صدقۀ الکی ای هم میره...این زبونو نداشتی میخواستی چیکار کنی تو؟ :p

خب خدارو شکر حالت خوبه دلم برات تنگ رفته بود بی مرام! :)))
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۴ خانم مهندس
سلام.
چطوری؟؟؟
پاسخ:
سلام

خوبم...الان مثلا موخای جبران کنی؟؟؟ :))))))))))))))))))

:*
وجود افرادی چون من موجودیت این گونه افراد رو جبران می کنه . : دی
پاسخ:
عه؟ آره خوب...یکی تو یکی من :)

اوقور بخیر...نبودی کوجا  بودی :*
هـــــــــــــع..
این پستت ادامه حرفهای امروزمون بود..؟؟ آیا..؟؟ (*^_^ )
هوم..
لا مصب موج نیست که..
ابَر مَــــــــ او جِ..

والاع..













:|
پاسخ:
این پست جرقه اش در حرفهایِ امروزمان زده شد گویا :*:*:*:*:*:*

خخخخ


راستی اون رنگی رنگی اون بغل چه با مزه ست..
من تازه رفتم توشُ دیدم.. :دی






پاسخ:
تو خودت تهِ تهِ رنگی رنگی ای دوستم :*
سلام
به حالات درونی آدمم بستگی داره،واقعیت اینه که هروقت تنهایی،اینجا اومدنت بیشتره....
پاسخ:
خب اینم یه جور موجِ دیگه...موجِ تنهایی :))

آزی ترم یک 2تا افتادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی همه این موج بازیارو گفتی که بگی من وبلاگ نویس اصیلم؟؟؟؟ درسته انقدر فخرفروشی عایا؟؟؟ حالا یه مشت وبلاگ نویس گذری مثل من هستن،حتما باید به رومون بیاری؟؟؟

پاسخ:
اوپس.....بابا چه وضعشه؟ یکم درسم بخونی بد نیس ها 0-O
آره واسه همین خاطر گفتم...اصن درسته :)))) منم گفتم نباید گذاشت نسلِ ماها منقرض شه دیگه :)
دیریا موج کاکا دیریا موجِ :)
پاسخ:
دریا موجه...اینجا چشه؟
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۵ مهران مهرگان
سلام
لطفن چند تا ناجی این جا بگذارید تا خلق الله زبان لال غرق نکنند خودشونو :)
پاسخ:
اینا غرق نشدن که موجی شدن!
البته نجات غریقم استخدام میکنیم :)
قـشنگ تـوضیـح داده بـودی .. نـاخـاسـده ؛ بنـا بـه اِپیـدمیی کـه تـو هـوا هـس فک کنمـ مـامـ درگیـرِ سـونـامـی بـودیمـ .. وَ میشـویمـ .. دَسـده خـودمـان هـمـ نیـسـد گـویـا .. !
پاسخ:
پس شمام موجی ای؟ :)))

ملتو اپیدمی نگیره صلوات :)
خیلی عالی نوشتی دمت گرم :)
پاسخ:
دم خودتان نیز بسی گرم :)
اینجوریاس دیگه... نمیشه کاریش کرد..
پاسخ:
عژبـــــــــــــــ .....
دقیقا. من هم به این قضیه توجه کردم. شما بهش می گی موج و من چون باکلاسم بهش می گم اپیدمی
پاسخ:
اوه اوه بابا کلاس..بابا همه چی تموم...اپیدمی نیست با اپیدمی فرق داره....موجِ :)))
همون که من گفتم!
چون تو مثل من باکلاس نیستی. زبون منو متوجه نمی شی. بعله!
پاسخ:
آره....تو کلاس چندمی مگه....من دیگه بی کلاس شدم آخه درسم تموم شده :)))))))

باشه هی لوس شو...اگه دیالوگ واست نوشتم.... :))))))))))))))))))
عقشم فرم استخدامیه نجات غریقو بده پر کنم:دی
پاسخ:
شما روحیه دادنت حرف نداره اصن :دی
من خودم نمونه بارز یک وبلاگ نویس دانشجو که یک مثال نقضی هستم برای مثالی که زدی :دیییی
پاسخ:
شما کلا اصن ناقضِ بشریتی :))))))))))))))) :دی
خوشگل ،فیلسوفی نوشته بودی در حد المپیک....می شه بگی قصه ی این عضویت چیه؟؟؟؟///
پاسخ:
:)) اوه در حد المپیک...

عضویت؟؟ هیچی باووو یه شوخی بود :)
سلام خاتون
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دا نند حال ما سبک بالان ساحل ها ...

منو همه ی موج ها غرق کردند
موج خاموش بودن موج ننوشتن موج  حذف کردن
ولی شما بنویس بنویس که نوشتنتان خوب است !
پاسخ:
سلام....

چه بد :(

کاش خودتون رو به دستِ امواج نمیسپردید :(
عـاره ؛ زیـاد !  :))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">