حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
بهمن ۹۲

خب تقریبا همتون خبر دارید که من چند روزِ گذشته رو کسالت داشتم...آن هم کسالت از نوع سِمِج و بی پدر ،مادر...و از این رو مجبور شدم که برم دکتر...خوب به این جمله توجه کنی ،مجبور شدم برم دکتر! که مطمئنا تا اجباری نبود هرگز این کار رو انجام نمیدادم...اینم یکی از اخلاقهایِ گَندِ منه دیگه...هر چند همونجوری که خودم پیش بینی میکردم رفتنش هم هـــــــــــــــــــــــــــــــــوچ تاثیری نداشت! ولی به هر حال رفتم، اونایی که باور نمیکنن من رفتم دکتر، دانلود کنن و گوش بدن! این یک ضبطِ مُستند است :)



دریافت
حجم: 1.65 مگابایت
توضیحات: مستنده...باور نداری؟؟؟؟


+پیشاپیش از کلماتِ زشتی که ممکن است در این کلیپ بشنوید، عذرخواهی میکنم! چون مستنده دیگه کاریش نمیشه کرد :P

+من همیشه اینقد بی تَعبیَت نیستم ها، فقط بضی وقتها بی تربیت میشم...سوکس بشم اگه دروغ بگم :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۹)

اٍول :)))
پاسخ:
آفریـــــــــــــــــن... باید بهت مدال بدم :))
این صدای تو همون صداس؟؟؟؟:0
یا ابوالفضل...چند تا هنجره داری تو دخدر...
ای جان یان یکی کلی فرق داشت با قبلیااا انصافا ابتکار داشت و تکراری نبود...
لایــــــــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:
وا...ینی چی؟ آره خب خودمم دیگه :))
آزی 100 حنجره منم دیگه خخخخخخ

:)
خخخخخخخخ ای من فدای تو عقشم عقشم عقشم [:دوزتدارم]خیلی باحال بود کلی خندیدم نصف شبی کلیپاداره هعی هرروز بهترز دیروز میشه:) اقای همکارم صدای واقعیش قشنگ تره همچی مردونه تره! صدای توام که اصن نیاز به گفتن نیس بس که قشنگه عقشم:-* دستت دردنکنه عقشم خعلی مستندقشنگی بود[ایکون واج(کلمه)ارایی عقشم!]
پاسخ:
خدا نکنه عزیز دلم :*:*:*:*

:)

الهی من فدات شم اینقد با انرژی کامنت میدی :*
ازمایشت تو حلقم خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))))))

حلقت حیفه عزیزم!
اون تیکه که میگی اوسکول بودی خعــــــــــــــــــــلی باحال گفتی عقشم خخخخخ
پاسخ:
خو اسکول بوده دیگه خخخخخخخ :)))
ببین یه عالمه برات نوشتم و پاک کردم. خلاصه ش این بود



فوق العاده بودین. این جدی ترین کامنتیه که تا بحال از من خوندی.
پاسخ:
چرا پاک کردی؟ زورت میاد تعریف کنی؟ میمیری تعریف کنی...یه بارم که میخای 4تا حرف حساب بزننی ، میزنی پاکش میکنی؟ خااااااااااااااااااکــــــــــــــــ.........

:) مرسی..

آزیتا جونم!

فکر کنم قبل از خودت فایلت سوسک شده!

دانلودش نمیتونم بکنم:((

مشکل از منه یا فایلت؟

پاسخ:
عزیزم فایل که مشکلی نداشت خدا رو شکر هم که بالاخره دانلودش کردی :)
سلوووم صب بخیر آزی
خوشالم الانه دیه خوفی
کلمات زشت اصن یه وقتایی تو زندگی ضروریه بخودا
فک کنم کامنتدونیت کامنت اخر شب منو خورده 
بگو اوقش بزنه
یا نکنه باز شوما مارو دم پر رفیق رفقای عاشق پیشه ندیدین کامنتم له شده زیر دست و پا
هعی وایه من

به هر حال اومدیم عرض اراداته خالصه
آزی چاکککریم مراقب خودت باش دختر
پاسخ:
سلام...مرسی

کامنتم که عرض کردم سر جاش بود :)

مرسی...تو هم مراقب خودت باش :)
آآآآآورین :)
پاسخ:
:)
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۲ سرهنگ تمام
مستندتم قشنگه
با این آقای هیزالدوله
ژوووووووووووووووووووووووووووونم
اوووووووفــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
کصافد..... تو از اونم بدتری... تو هم هیز السلطنه ای :)))
 چپ الدوله جان!!!
:-))))))
ممنونم از این همه حمایت :D
پاسخ:
دیگه باید از اسپانسرمون قدردانی میکردم به نحوی...هر چند هنوز ساپورت نکرده :P
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۳ خانم مهندس
خیلی باحال بود آزی:)))))

من؟؟من؟؟؟منو نگفتی کصاااااافد:))))

پاسخ:
:))) با حالی از خودتونه....

شما؟شما؟
شما چون غیبتِ کبری داشتی فعلا تحریمی خخخخخخخ :)))


لوس لوس لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
تو چجوری اینقد لوسی؟
چجوری تو رو تحمل میکنن تورو؟؟
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
من رسما از اون آقای محترمی که تو کلیپ هست عذر میخوام ولی آزی آخه چرا؟ جواب بده لدفن
چرا همون زرافه ت رو نمیکشی؟
چرا نمیری تو کاری که استعداد داری سرمایه گذاری کنی؟
من صلاح تو رو میخوام. وگرنه الان کوتی آدم میریزه اینجا و به به و چه چه میکنن برات...

پاسخ:
من چجوری اینقدر لوسم همونقدری که تو اینقدر ...... هیچی اصن نمیگم چی هستی...

آخی اینقدر حرص نخور میترسم شیرت خشک شه...یکم آروم باش هیژده جان...یه آب خنکی چیزی بخور...اینقدرم با زبونِ بی زبونی نگو که از رنگِ قهوه ای خوشت میاد :))))))) هر هر....
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۶ خانم مهندس
آزی خوبی؟؟؟
از صبحی نیستی:-\
کجایی؟ یه خبر بده
پاسخ:
خوبم :)

خبر دادم دیگه :)
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۹ خانم مهندس
آزییییییییی.
مگه نبینمت!!!!
[مهندس خشمگین]
پاسخ:
میدونم اگه ببینی منو موخای یه ماااااااااااااااااااااااچِ گنده به من بدی :)))))))))
استاد داغون کردن روانم شدی...
استادش شدی...ب افتخار استاد آزی...
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آزی جونم فقط صداست ک می ماند...
ب افتخار صدای آزی جون...
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اصن ب افتخار بازیگر نقشه بی اعصاب و السلطنه
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
داغون کردن یا ساختن؟ :))
هورااااااااااااااااااااااااااا
هه هه بهله فقط صداست که میماند :)
ای جونم...بهله به افتخار بی اعصاب السلطنه جونم هورااااااااااااااااااااااااا :) :*
:)))))))))))))))))))
عجب مستندی بود :))

من هنوز به شدت طرفدار صدای آقای همکارم (آیکون قلب که همینجوری تو فضا پخش میشه) :)))))

ولی آزی چشم آقای دکتر بوق زاده کف پات صدات خیلی خوشگله :دی
پاسخ:
:))))))))))))

عب نداره طرفدار باش...دوستِ بهاره ای دیگه، چکارت کنم؟

خخخخخخخخ...چشم بوق زاده .....خخخخخخخ :)
خیلی مسخره و بی مزه بود
پاسخ:
حق با شماست حتما واسه شما بی مزه بوده...

سلاااااااااااااااااام خانومه م.زاده :)))))))))))  چیطوری ؟ میبینم که من نبودم مریض شده بودی ؟! اسهال که نیستی ؟!! مطمئینی ؟! خخخخخ

خیلییییییییییییییی قشنگ بود این :)))) بازم موخوایم ! :)

این عاغاهه همون همکاره محترم بود یا نه ؟ اینگار صداش فرق میکرد ! :)

موچ موچ موچ :)

پاسخ:
سلام خانم فرفری زاده :))))))))) آره از دوریِ تو مریض شدم چه خوب که برگشتی :)))

چشم بازم...میزارم سرِ فرصت :)

آره باووو همون آقای همکارِ دیگه :)
ماچ ماچ ماچ :*
چه شده است؟!
که نیستی
پاسخ:
هیچی...تورِ یه روزه رفته بودم..
خیلی قشنگ
پاسخ:
:)
خانوم ام زاده چوطوری !!!!
آخ آخ
آزی چرت و پرتات 2 واحد کم شده ! :o

دق میکنما !


+چشاش کور شه ای هیز و دوله ک کامنتای منو ندید !:دی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ...
باید به دکتر بوق زاده بگم من چرت و پرتام کم بشه...هستن بعضیها که دق میکنن خخخخخخخخخخخخخخخ

+:)

خیلی بانمک بود :))))))))))))))

تو عشقی.گلی :******مرسی از وقتی که میذاری تا دوستات لذت ببرن

پاسخ:
نمک از خودتونه یکی یدونه واسه نمونه :)

خواهش میکنم.... فخط به عشخ شماها :)))
دخترک بیمار نما چرا کامنتا رو تایید نمی کنی؟بگم لولو بخورتت؟
لولو هم نبود اینجا داوطلب آزی خوری زیادن:))
پاسخ:
بیمار نما؟ 0-O عبضی...

:)))))))))))))))))) پس داوطلب زیاده؟ شما در جریانی حسابی :))))
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۲ خانومه آقای x
قربان محبت خونتان که پایین امده!
عذر تقصیر
بخشش از بزرگان است!
خدا بدنده ازی جان شمارا چه شده

پاسخ:
آزی رو به موت بودندی خانو مآقای المجهول شما اما در بی حوصلگی بودندی :)))

:*
برندار اینو بعدا میام میگوشم
پاسخ:
باشه..هست کلا! :)
شما شماره کارت بدین وجه مورد نظر آمادست :D
پاسخ:
چقده؟ بوگو ببینم می ارزه شماره کارت بدم :))))))))

عایا مستند بود؟ عایا کلیپ طنز بود؟ عایا مستند جدی بود؟ عایا مستند طنز بود؟ عایا من نفهمم؟؟

حالا جدی قشنگ بود. ولی نمیدونم چرا کلیپو که میگوشیدم ناگهان غیرتی شدم!!!!!!!!!!!! اصن اوسگل شدم یه وضعععی

پاسخ:
این یک کلیپ طنز بود :|

غیرت؟ اییی...کلا از غیرت بدم میاد :))
پس حرف بی ادبیاش کجا بود؟
خانوم چرا تبلیغ دروغین می کنی؟!

پاسخ:
اون همه فحش و فضیحت...نشنیدی....میخاستی پای خار و مادر وسط بکشم عایا؟؟ :)))
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۱ دست و پا چلفتی
بلـــــــــه

یاد گرفتیم برای سردرد آزمایش خون میرن:)
پاسخ:
نه واسه سردردی که 5 روز طول بکشه آزمایش خون میدن جانم بعله :)
طبق قراردادمونه دیگه :p
پاسخ:
قراداد؟ کووووو؟
داریم می دانلودیم ببینیم چیه :)
پاسخ:
دانلودیدی عایا!؟! :)
اوناهاش اونجاست من دارم می بینمش :D
پاسخ:
ما که هرچی گشتیم ندیدیم!:)
:))))))) خیلی خووف بود هی منتظر بودم اسم منم بگی نگفتی خیت شدم :)))))))))))))))))

میگم صدای خودت و همکارت معمولیش خیلی  بهتر از تغییر صداست :D
ایول آفرین
راستی متن مینویسی برا اینها؟؟ یا فی البداهه است؟؟
پاسخ:
عه؟ آخی....ببخشید....بیشتر اونایی که زیاد حالمو پرسیده بودن گفتم...معذرت میخام:)

خب...اگه همش صدای خودمون باشه که نمیشه :D

اره در عرض چند دقیقه یه متنی مینویسم...ولی وسطاش گاهی بداهه عوض میشن
حوب اشکال نداره بیاین دوباره قرار داد ببیندیم
پاسخ:
ببندیم....مفاد رو بگو :P
من با شما سفید امضا می کنم :D
پاسخ:
ای بابا....
میتونم بگم فووووووووووووووق العاده بود زمینو باهاش گاز گرفتم بی دووووووور نه حالا که فک میکنم آقای همیکار خیلی هم صداش بد نیست بی ادبه ولی خخخخخخخخخخخخ به آزیم بوگو خانوم ام زاده
پاسخ:
هه هه...الان انرژی گرفتی که بری درستو بخونی دیگه :))))

بی ادب که واسه یه دقیقه اشه عزیزم :)
:))) فوق العادست 

هدیه مجازی دوستت هم جالب بود ...ما هم دوست داریم یه هدیه مجازی به ازی جون بدیم ..ایشالا به وقتش :)
پاسخ:
واااااااااااااای (ایکونه آزی بی صبرانه چشم به راه هدیه)
خوب بود! :)
بدبخ شرکتتون!! کار هم می کنین اونجا احیانا؟!
پاسخ:
بعله کارم میکنیم احیانا :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">