حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
بهمن ۹۲

وااااااااااااااااااااااااااااااااای بچه ها من دو تا فایلِ صوتی کادو گرفتم، خیلی هم ذوق مرگ شدم در ضمن! من کلا هدیه خعلی دوز میدارم، چه از نوعِ مجازی ،چه حقیقی! حالا مثلا کیه که بدش بیاد؟؟؟ خخخخخخ....ولی من کلا ذوق مرگ میشم ، ینی در این حد!


خوب از اونجایی که یکیشون خیلی بی کیفیت و قر و قاطیِ اینجا نمیذارمش اما اون یکی که از قضا خیلی هم با حاله ازش رونمایی میکنم!


دریافت
حجم: 222 کیلوبایت



باید از مخاطب دوستداشتنی ام  آقای دل مرده که بعد از اینکه کاشف به عمل اومد که ایشون آقا هستن کمی، فقط کمی از محبوبیتشان کاسته شده بود بگم که، با این حرکتِ بامزه اش به جایگاهِ قبلی بازگشته! و جا داره همینجا از تو مخاطبِ باحال، همیشه در صحنه، آمارگیرِ گویایِ دوست داشتنی و نگهبان شیفتِ شبِ وبلاگم کمال و همچنین جمالِ تشکرِ خود را برسانم :)



Blowing Kiss Thank You animated emoticon






+امروز دیگه خیلی لوست کردم ، حالا پرو نشی خخخخخخ :)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۸)

اینجا همه چی بنفش بی حفاظه...

ای لاویو ازیتا:))))
پاسخ:
بنفش دوز دارم خیلی :)

آی لاو یو تووووووو :)
من غش 
باو هماهنگ کن قبلش(خجالت کشیده)
بخدا اون جیغاش مال من نیس. :دی
خب ازی با این صداهای انکر الصوت دیگه سیب کرم خورده بهم پا نمیده چ برسه ب گ...
خخخ
آخرش زهر خودتو ریختی؟کش میادی کو؟؟؟؟؟
پاسخ:
پاشو بیا آب قند واست آوردم پاشو :))))))))
اتفاقا جیغاشم باحاله :)


من زهر دارم؟ کصافد ..... میگم سریع پررو میشی...آع :D
:)8-)
خانوم اجازه؟
می خواستم راجع به این ذوق مرگیتون ضد حال بزنم. خخخخخخ
درس اول آموزش زبان انگلیسی: وقتی چند نفر با هم همزمان به فردی ابراز علاقه و عقققش می کنند از واژه We به جای I استفاده می شود و اصطلاحا گفته میشود: WE LOVE YOU .
به عنوام مثال:  For example
اگر بخواهند جهت خودشیرینی از آزیتا تعریف و تمجید کنند باید گفت: WE LOVE YOU AZITA
دلیل: Reason
ساختار های جمله به هم میریزد زیرا وقتی چند نفره بگویند معنی اش می شود "من عاشق تو هستییییم آزیتا"که "من" با "هستیم" از لحاظ دستوری جور نیست.
پایان کلاس: The end of class
خوب حالا جدا از بحث آوزشی باید بگم که کار مبتکرانه جالبی بود و جا داره از ایشون تشکر کرد و امیدوارم در آینده از دوستان دیگه هم از اینگونه کارهای زیبا ببینیم. نفر بعدی که فایل صوتی اینطوری بفرسته میشه سردمدار و پیشرو در زمینه توسعه این ابتکار.

پاسخ:
اوه اوه.....محضر استاد سلام ،سلام عرض مینموییم......

باشد که دوستان از محضرتان فیض وافر ببرند :D

:)
خخخخخخ ایول دل زنده خان دم شما شوفاژ خعلی باحال بود یاد این پیامایی که واسه سالی تاک میفرستن افتادم خخخخخ اون جیغ اخرِ اخرش صدای خروس میده خعلی باحاله خخخخخخ[ایکون تقدیر وتشکروهمون گل کاکتوس خاردار!](عقشمi love youاصصصن یه وزیییییی)
پاسخ:
بیا دل مرده کوفتت بشه ، عشقم این همه ازت تقدیرو تشکر کرده! :))))))))))))
استـــــــــــــــــــاد! بفرمیوووو!![ایکون باباشاه خخخخخخخ]
پاسخ:
فرمویییده دیگه :)))
سیب کرم خورده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
هر هر هر :))))))))))

آقاا اجازه؟
ما خودمون تو تیلیوزیون خارجیااا از اونا ک بشقاب دارن بالا پشت بوما تو اوونا دیدیم میگفتن

اینجا همه چی درهمه ...

 آی لاو یو سالومه ،آی لاوی یو پی ام سی خخخ

یه چی تو این مایه ها...خخ

بعدشم خدمت استاد گرامی عرض کنم ک ما تک تک ابراز علاقه کردیم،هر کدوم به ی اندازه خاص..خواستیم اندازه ها مشخص باشه...

+واس آزیتا بس ک دوستام مغزاشون فسفر نداره تا 4 بار اول میگفتن  آی لاو یو رزیتا خخخخ

اصن یه وضی...

پاسخ:
ولی خوب...درستش اینه که وقتی دسته جمعیه هم بگن وی لاو یو....خب اما اکشالینداره همینم خعلی خوفه :)

فکر کـــــــــــــــــــــــــــــــــن...در این حد ینی....؟ رزیتا؟!؟!؟!؟! 0-o
خخخخخخخخ
 همیشه در صحنه
آمارگیرِ گویا
 نگهبان شیفتِ شبِ وبلاگم
....
چه اوصافی خخخخ
خیلی باحال بود،کلی خندیدم :)))
پاسخ:
خخخخخخخ
دروغ گفتم مگه؟ خب راست گفتم دیه :دی :)
بابا ایول دمشون گرم دستشون درد نکنه
حسودیم شد بهتون مخاطباتون خیلی باحالند(بیگ لایک)
پاسخ:
آره کارشون باحال بود :)

میگم شما هم مخاطبهایِ وبلاگتو بنداز تو وایتکس! شاید بهتر شدن :))
من نگوشیدمش
پاسخ:
چرا حجمش که خیلی کمه...بگوش باحاله :)
میگم آزی بنده هم اعلام میکنم میتونم همکاری کنم فقط حقوقش بالا باشه ها خخخخخخخخ لهجه آقای دل مرده هم در حلقمان البته جدا از شوخی لهجشون شیرین بود
پاسخ:
اوه اوه حقوقم میخاد چه جلافتا!:))))

آقای دل مرده برنخوره بهشون

ما آزیتا جونمون رو دوس داریم و صدا و نمایشنامه ی خودش رو :):*

پاسخ:
هه هه.....
یکی جون اینجوری نزن تو ذوق بچه گناه داره خوووووووووووووو :))))

شما به من لطف مزید دارید :*
آزیتا خیلی هوادار داری ها
خیلی کار باحالی کرده این مخاطب خاص پندار عام

پاسخ:
هوادار از در و دیوارِ وبلاگم میریزه اصن :))))

آره باحال بود :)
نوچ
پاسخ:
به درک! حســـــــــــــــــــــــــود :)))))))))))))
خیلی هدیه باحالی بود.
حال کردم
پاسخ:
:)

خوبه...خوشحالیم حال کردی...والاع!
نگهبان شیفت شب و خوب اومدی :دی
پاسخ:
:)))
چ همه مخالف دارم من :)

پاسخ:
کلا همه بر علیه ات برخاستن یه وضی :)))
آی دل مرده: بیا این کِشو بدم به خودت دست از سر کچلش برداری.
در ضمن واس ما خالی نبند تابلو بود اون صدا ضایعه ماله خودته.....آره عمو...فکر کردی ما گول میخوریم؟:)))

آی لاب یو آزییییییییییییییی :)))
پاسخ:
هه هه...میادی نگفته بودی کچلی ؟ :))))))))))))))

هارهار....صدا همشون ضایع بود خو :P آره عامو فکر کردی ما گول نموخوریم که! :)

آی لاب یو تووووووووووووو :****
هار هار هاااااااار :)))) چرا انقدر خلاصه گوی چون دُر بود خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))))) یه دونه دیگه هم بود زیاد بود بی کیفیت بود خیلی نذاشتمش دیگه :)))
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۲ masi_ bi asabo saltane
اعصاب ما هم بی حفاظه...
آی لاو یو آزیتا...
پاسخ:
هه هه :))))))))) خیلی باحال بود!
یه کلیپ ضبط کردم که تو رو تو اوج بی اعصابی به تصویر کشیده! مالِ روزِ ولنتاینِ اون موقع میزارمش :)))
عجب کادوی جیغ جیغویی بود :دی
پاسخ:
جغجغه بود اصن :)))
دشمن تراشی کردم اصن 
حالا اینا طفلیا خوبن،از سرهنگ تمام میترسم خخ
باورت میشه؟اصن فازش رعب انگیزه 
اون بیشتر بهش میاد بی اعصاب السلطنه باشه دو نقطه ترس
خخخ
پاسخ:
دشمن تراشی؟ چطوری این کارو کردی؟ :)

نه بابا...سرهنگ تمام فقط اسمش ترسناکه...وگرنه چند روزه این ورا پیداش نیس...نترس :)
پیش خودم گفتم بگم توچ میگی به درک. خواستم مطمئن بشم. شدم. 
پاسخ:
هوم؟ باز هذیون گفتی؟
با دستگاه دیگه :)
آزی ی سوال 
اون پست اول اول بود ک هدفت از وب زدن بود، ک مامان گفته بودن تو چقد زر میزنی خخ 
یادم اومد،ک اون دختره بهت گفته بود شوهرم منو بره خارج،توأم گفتی چیزی نیس ک با دوس دختراش زیاد خارج رفته...در کل قهوه ایش کردی :دی
اون نیس ن؟
خیلی قشنگ بود و دوسش داشتم 

پاسخ:
چرا هستش...اولین پستِ آرشیوِ! دی 87...اولین پست...اسمش هست پرده برداری از بی پردگی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوس دارم ب****
پاسخ:
واقعا که!

از شما انتظار نمیرفت آیدین خانِ زینال زاده!

متاسفم.....
ازی؟این با کی بود؟             
بعد اونوقت چرا اینرو زده؟؟؟
اخرش تو اینا رو سانسور میکنی یا خود طرف یا خود وبلاگ؟         
پاسخ:
این با من بود دیگه!=/

بابا جان خودم سانسور میکنم!!!!!!!!! اصن یه چیزی بود نمیشد سانسور نکرد :|

بعد میگی چرا منو خنگ جلوه میدی:))))

چراشم باید از خودش پرسید!!!!!! :-S

اااا پس اون نظر اون دفه ک بهت گفته بودن "شاید ..... ک حالت بده"

 خودت سانسور کرده بودی؟خخخ

چقد به اون کامنت خندیدم خخخ

ن خب فک کردم خودشون اینجوری مینویسن :|

چ بیشور :|

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط دل مرده حذف شده است
.....
و
....
و
....
همین :|


 

پاسخ:
خب عاخه بالاش نوشته توسط مدیر وبلاگ سانسور شده....مدیر وبلاگ کیه؟ منم دیه : دی

واقعا اره همونایی که تو گفتی :)
آزی؟این پست رو یادته؟کامنتامو بخون 
اسمم دل مردست 
بعد هی فاز نا امیدی بردار :)
+
آقا این پست خیلی مظلوم واقع شد،حقش بیشتر از اینا بود خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">