حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
بهمن ۹۲


عاغا دیدید، بعضیها مینی مال نویسن؟؟ آره دیدید؟ خب یا دیدید یا ندیدید دیگه! اونایی که ندیدید که هیچ، اما اونایی که دیدید باید خدمتتون عرض کنم که این شما و این اولین مینی مالِ صوتیِ این وبلاگ :)



دریافت
حجم: 128 کیلوبایت
توضیحات: :)




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

۱۳ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۹ دست و پا چلفتی
مختصر و مفید 

واقعا مینیمال

خیلییم باحال بود خخخخخ
پاسخ:
:)

کامنت شمام باحال بود :D
چندم؟؟؟چندم؟؟؟
پاسخ:
دوم.... دوم.... خخخخخ
آزی سخت نگیر...فقط آقای همکارم بی حفاظه...


آزی جونم...:)*

کوتاه ترین و بهترین فیلم طنز...:)
پاسخ:
سخت نمیگیرم فقط دماغمو میگیرم :D

فیلم؟!؟! :))))))))))))
از قدیم میگن : اون که داد، خودش خبر داد
پاسخ:
از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد....

این ترجمهٔ یک ضرب المثل شمالی نبود عایا؟!؟!؟! :)
ماکسی مال بهتره 
یا مال کامل ن مینی
یا مال خوانواده 
خخخ
چیکارش داری طفلی رو بذار ب تفریحات سالمش برسه :دی
پاسخ:
بره بیرون به تفریحات سالمش برسه..... نباید منو خفه کنه که :))))

چطور خودت مینی مال واسه من درست کردی پس؟
خخخخخخخخخخخخ خدانکشت ازیییی خخخخخخخخ خعلی پست صوتی مینی مال گازداره باحالی بود خخخخخخخخ[ایکون فوبیای گازگرفتگی!]
پاسخ:
از بس فوبیا گرفتی میخام ترست بریزه هی رفتم تو مبحث گاز :D
عقشم?!?!?ینی ازین ببعد باید نگران سلامتیت در محل کارنیز باشم عایا?!?!?!:-P
پاسخ:
خخخخخ والا این گازش از گاز شهری ام بدتره :))))))))
عاقای همکار?!?!?!?[ایکون پیف پیف بو میاد!!!]
پاسخ:
:)))))))))))))))
:))
صدای آقای همکار اشناسا!
بی تربیت آشنا :دی
پاسخ:
آشناست؟ نکنه تو هم از کرور کرور دوست دخترهاشی؟!؟! :D
إ اون ک من ضبطیدم مینیمال بود؟؟؟
راستی شب نیستم ب بچه ها سپردم حواسشون ب وب باشه :)
عازم سفرم و مث ..هوا ب ناجوانمردانه سرد است :)

پاسخ:
اره دیگه....اون که گذاشتم وبلاگ مینی بود :)
کجا میخای بری؟ تو این هوا روزگاره برفی؟!؟! بابا نصف شبی مراقب خودت باش :-3
میان ماه من تا ماه گردون... یعنی از جایی که من استم تا جایی که شما استی به ظاهر، تفاوت میان آسمان و زمین، یه کمی کمتر، است :دی
نه ولی صدای خاصیه، دوز دالم، البته فقط صدا روها صاحب صدا بی تعبیته :دی
خسته هم نباشید.
پاسخ:
مرسی...که فقط صدارو...:) خوبه اکشال نداره :)
بیچاره ابروی اقای همکار رو بدی که خخخخخ

نه به اون اول که کلی پاچه خواریشو می خواستی بکنی بیاد واسه ضبط و نه به حالا که اینقدر هم از خودش مایه میذاره خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخ

اگه بدونی من چه پوستی ازش کندم...الان حاضرِ هر عملِ خاک بر سری ای انجام بده فقط من ولش کنم :)))
در راستای پاسخ به توکا، فک نمیکنن این اعمال خاک بر سری خودش سوژه نابی میشه که موجبات نه تنها چسبیدن شما بلکه ما رو هم فراهم میکنه؟ :دی
پاسخ:
چسبیدن به کجا؟ :)))

توکا جان با توئه ها ....
اها سر اون سوتی که داده .... پس اینطور خخخخ
تو هم تا می تونی از موقعیت سواستفاده کن:)))))))
پاسخ:
:)))
ما که دوز داریم به قول گوجه سبز جان ازین چیزها :))))
منتها جای سوال پیش امد بابت همکاری از جان ودل برامده جناب همکار:))))
پاسخ:
الان دیگه سوالت جواب گرفت :)
چرا گیر دادی به این موضوع آیا ؟
پاسخ:
همیشه گیر بودم گویا! 
اِ کسی مرا صدا کرد عایا?!?!? :-D
اه اه به گند کشیدی آقای همکار اینجا رو خخخخخخخخخخخخخخ آزی ادبش کن این بی تعبیتو
پاسخ:
این الان تازه ادب شدشه:D
"الان حاضرِ هر عملِ خاک بر سری ای انجام بده فقط من ولش کنم"

با توکا نبودم، با تو بودم بابا
میگم اعمال خاک بر سریش جذاب ترش میکنه احتمالا :دی


پاسخ:
:)
مراقب باشید منفجر نشید و برشته
+من تو نظر سنجی شرکت کردم اما میخواستم دو تا گزینه انتخاب کنم نشد
پاسخ:
خخخخخخخخ

کدوم گزینه هارو؟
بو میاد! پوووووف!
پاسخ:
ایییییییییی :)
گفتم صداشو درآر ولی نه اینکه واقعن بری دربیاری :))))))))
پاسخ:
خخخخخخخ....من فقط به حرف تو گوش دادم دیگه :))))))))
این آقای همکار داره کم کم به شخصیت های مورد علاقه تبدیل میشه...بعد از شوما البت ;)
پاسخ:
دوزش داری؟;)
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۷ خانم مهندس
+ دریافتیم:)))
پاسخ:
آورین :)
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۸ خانم مهندس
این یکی خیلی باحال بود:)))))))))
پاسخ:
با حاله؟ من خفه شدم ،باحاله؟؟؟:))))))))))
باحال بود.......
پاسخ:
:)
عه از آقای همکار دیگه انتظار نداشتم. آیکون شکست عشقی :)))))))))))
پاسخ:
اشتباهت همین بود....باید از این بدترم ازش انتظار داشته باشی حتی:)))))
این آقای همکار دارد کم کم به علاقه مندی های ما اضافه میشود...باشد که تایمش را بیشتر کنید ;))بعد شوما البت.
پاسخ:
بهله.....دوبار گفتی...ینی خعلی تاکید داشتی...:)
خاطرات و صوتی و نقاشی و طراحی رو هم دوست دارم
پاسخ:
:))

خیلی خوبه! :)
الان که بیشتر فکر کردم دیدم همشون جالبند.
هر کدوم تو نوع خودش اما خب سلیقه من با خاطره نویسی بیشتر جوره
پاسخ:
اصن تصمیم گیری خیلی واست سخته ها :)
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۶ سرهنگ تمام
:)))))))
مثلا خاستی این آقای سکسی ُ پیش ما خراب کنی؟
نه جونــم! این آقا هنوزم صداش سکسی ِ
چه با چُس چه بی چُس
:))))))))))))))
پاسخ:
کم مونده فقط بگی آقای همکار اونقد سگزیِ که چُسشم تو حلقم :)))))))))))))))))) هار هار :))))))))))))
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۸ سرهنگ تمام
کثافت :)))))))))
پاسخ:
خخخخخخخ

خودوتی :)) چصافط
واقعا خیلی سخته از بچگی هم همینطور بودم. :پی
لطفا مجبورم نکنید چیزی رو انتخاب کنم
پاسخ:
آخی... اکشال نداره انتخاب نکن :)))
ممنون.
انتخاب که کردم هر چند خیلی سخت بود :دی
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">