حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
بهمن ۹۲

داشتم آرشیوِ وبلاگِ تاج السلطنه را زیر و رو همی کردندی، که دیدم سرکار علیه، به مناسبتِ روز فناوریِ فضایی که دیروز باشد، مطلبی در وبلاگش به ثبت رسانده! از این رو بر آن شدیم تا این مطلب را به سمع شما مخاطبان همیشه در صحنه و با وفا و یا بعضا ،بعضی موقعها در صحنه و بی وفا برسانم.... :)



دریافت
حجم: 1.72 مگابایت



+قسمتی از این کلیپ برگرفته از واقعیت و منبعِ آن کتابِ "ایران در قرن 15/21" میباشد.

+برای اینکه بدانید مَلکَم خان کیست کلیک کنید.:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

خخخخخخخخخخ کلش یه طرف نظرات یه طرف خعلی بانمک بودمخصوصا بی اعصابوالسلطنه ومیرزاخانو خانوم اقای المجهول خعلی باحال بود عقشم خسته نباشی:-* راستی صدای بهشت هم ازهمه نازتربود:-*
پاسخ:
:) خب چون بعضی قسمتهاش واقعی بود یکم جایِ مانور نداشت :)

ولی آره خودمم از نظراتش خوشم میاد :)

:*
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۵ بهشت فردوس برین
ما خودوم فضایم ما بهشتوم بهشت یعنی فضای خوش آب و هوا دیه واس تعطیلات بیاین فضا پیش مو اگه راس میگی آزی صدای منو با لهجه ترکی درار خخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

ایشالا دفعه های بعدی...باید تمرین کنم :)))
خخخخخخ عقشم دُم زدایی کردیD:
پاسخ:
آره دیگه از بس گفتن دمت درازه مجبور شدم :)
باتچکر از اطلاعات تاریخی که میدی عقشم:-) اگه مدارسم اینطوری تاریخو اموزش بدن دیگه کسی از تاریخ بدش نمیاد:-P
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

بهله...اگه من معلم تاریخ میشدم اون وخت همه عاشق تاریخ میشدن هه هه :))))
راستی مو اوَل شدم اِوَل[ایکون دلمرده خان:-P]
پاسخ:
YES :)
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۲ سرهنگ تمام
مِلکُم خان!

عاشق کامنتای این خاستگار ِ اسبق و خانوم ِ اقای المجهولم :))))

پاسخ:
سلاملیکم اوقووووووووووووووووووووور بخیر :)

کجا بیدی نبیدی ؟ :)))
هاهاها
باس روح باشین تا معنی فضانوردی رو بفهمین
مرحوم ابوی بزرگ ما یعنی روح السلطنه خودش پایه گذار ناسا بود اصن
باور ندارین؟
از عمه جان پدرم یعنی روح السطنه بپرسین تا قد چندتا کتاب تاریخ صوتی براتون صحبت کنه
پاسخ:
ها ها ها هه هه هه هو هو هو یو هو یو ها ها.......

خیلی خوبه....خوش بگردین اصن....

وبلاگم که ساخته اون بالا مالاها.... مبارک باشه :))) دوستِ اجنه مجنه نداری من اونا هم دوس دارم ها :)
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۶ سرهنگ تمام
مشغله داریم
آقامون روو گاز ِ
وخ نمیکنیم بیایم
پاسخ:
آقاتون خب مهم تره...ممکنه بسوزه جزغاله بشه....بعله...مواظب برخی نقاطِ حساسشون باشید :)))
پس چپ الدوله کجا بود؟
این امرووووووووووز گفتنتون خیلی جالبه :دی
پاسخ:
چپ الدوله نبود دیگه...نمیشه که همیشه باشه...بقیه معترض میشن :)))))

امرووووووووووووووووووووووووووووووز ایشان نبودن :)
قند تو دل تاج السلطنه آب شد که...خودمون فهمیدیم از اینور آّب ;)(پشت لپ تاپ :|)
پاسخ:
اصن یه وضی :))) کله قند تو دلش آب شد :)))
یا هاهاها یوهوهاها
مگه روحا دل ندارن
براتون میخوام از خاطرات روح بنویسم خب
تازش ما روحا هم تاریخ داریم
وختی خاطرات روح السلطنه، روح الملوک، روح شاه، روح الدوله، روح میرزا، روح میر، روح پاشا، روح کبیر، روح اعظم، روح الحاجی، روح الممالک، روح پری، روح خاتون، روحی شاد خانوم، روح رضوان، روح چنگیز، روح جلال، حیف روح، روح مشنگ، روح بابا، روح غلام، روح زری، روح قمر، روح الفتوح، روح خان و بخیه ررو گفیدم روحتون شاد میشه اصن
پاسخ:
چه روح تو روحی شده.... احتمالا باید دلِ روحها از جنس اثیری باشه...چه جنسِ لطیفی...هست عایا؟ :)))

بعد میگم وسط این روح بازارتون "روح آزی" ندارین :)
آزی... اوووووممممم
روح آزی.....
نوچ
آخ خیلی دلت میخواد بیای قاطی روحا؟
نمیخوام بگم ولی باید فوووووووووووووووووووت کنی تا بیای اینجا
الکی که نیس
هرکدوم از این روحا پندتا کفن پوسوندن
تازه روح اعظم میگن هزار تا کفن پوسونده
پاسخ:
گفتم چه بویِ پوسیدگی میاد این اطراف نگو از شماها بوده!
نکنه کتاب این مصریه رو خوندی
"انسان روح است، نه جسد"

نه بابا این چرت میگه
انجمن روح های خبیث براش نقشه کشیدن که روحشو شاد کنند...

اجنه ها اثیری اند ما مجردیم
جان خودم شناسنامه هامون همه سفید و پاک
فقط مهر باطل شد خورده
پاسخ:
نه نخوندم اون کتابو....

از بودنِ یه روح سرگردانِ دیوانه اینجا خوشحالم... تو هم خوش باش!
مواظب باش
حالا آزی هستی که باش...

هر کی کفن بیشتر پوسونده باشه با کلاس تره
بعدشم پوسیدن که بو نداره
سوزیدن بو داره
اگه به روحا حرف بد بزنی میدم شب بیان سراغت
رووحتو شاد کنن
پاسخ:
نخیر اونی که با کلاستره...پیرهنه که هر کی بیشتر پاره کرده باشه بهتره نه کفن!

بعدشم پوسیدگی یه بویی میده..اه اه..خیلی بده!

بعدشم من عاشقِ روحم...منو از چی میترسونی...همه رو باهم بفرست سراغم من از خدامه :)))
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۱ خانم مهندس
خیلی باحال بود.
دیشب همه ی کلیپ هاتو ریختم تو گوشیم.
بردم واسه دختردایی ام.خیلی باحاله;-)
پاسخ:
:))

عه؟ چه جالب :)
بچه جان دنیای روحا فرخ میکنه
اینجا ما روح داریم سیصد میلیون سال عمر داره تازه احساس بچگی میکنه
پاسخ:
ما خودمون روحبازیم...شوما نمیخاد پُزِ روحی به ما بدی :)))

+خیلی دلم میخاد خودِ واقعیتو معرفی کنی...مطمئنا تازه وارد نیستی اینجا..دست خطت آشناست :))
من رفتم تو قبرم بخوابم

یادت باشه تو کلیپ بعدی کامنتای منو بخونی وگرنه روح خودتو و همکار گرامتو شاد میکنم

روحتون شاد
پاسخ:
برو بخاب...روز و شبت بخیر....

روحمونو شاد کن مگه بده :))
ولی خوب اینکه تو ایران دانشمندا یه تزی دادن که یه قرص میخوری میری فضا رو هم باس لحاظ کرد به بساط ابوی محترمتان. خوب بود مث همیشه. و به دوست عزیزی که به روح همه یه چیزی نثار کرد باس بگم که با دُم این روح ها بازی نکن. میان میخورنتا
پاسخ:
زمانِ قاجار قرصِ هنوز نیومده بوده جانم :)

روح خوبه! کاش یه روح بیاد منو بخوره خخخخخخخخخ :))))
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۴ masi_ bi asabo saltane
بی اعصاب السلطنه:"دود منقل یا همون پرواز یا همون ناسا را ب خاطر بسپار..."پرنده مردنیست...
آزی جونم خوشم اومد... ب اینهمه خلاقیت...هر کی نگه هورااااا حسوده پسب افتخار آزی جونم:
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
:)*

پاسخ:
خخخخخخخخ :))))))

بترکه چشم حســــــــــــــــود هورااااااااااااااا :)
:-*
شال بنفش هم مبارک از اون مشکیه خیلی بهتره
پاسخ:
دیگه خواستیم ملت بفهمن من دمم دراز نیس:D
تو گوشتت تلخه. از همینجا به تمام روحَـــین اعلام میدارم. همینقدر که مُردید بسه. آزی را تناول بفرمایید روحتان هم  به دیار نا باقی خواهد شتافتندی.
پاسخ:
ع کوجا فهمیدی گوشتِ من تلخه؟ هوم؟ اتفاقا هر کی خورده مرض قند گرفته ....بعله! :):)
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۰۰ خانومه آقای x
عاغو ما چند روز نبودیم اینجا چه شده!
این قسمت نظرات خیلی خوب شده ها !!!!!!!!!
قالبتم قشنگه
چه همه فایل صوتی من شارژم کمه خو چطوری دانلود کنم؟نامرد!

پاسخ:
کوجا بیدی،نبیدی؟ :)

عه؟ خوب شارژ بخر گدابازی در نیار :D تازه خانوم اقای المجهولم توش هست ها :)

:)))))

دوست داشتم این کلیپ صوتیت رو هم

و خودت رو هم:******

پاسخ:
منم که اصن عاشقتم.....از عشق تو من مرغم باور نداری قد قد :))))))
:))
میس الدوله:
کی میره این همه راهـــــــــــو، آسمون همه جا همیجو دلگیره :دی
با تچکر از عوامل!
پاسخ:
آسمون وبلاگ ما که ابری نیس هس؟!؟!؟!

با تچکرات از شوما :)
امرووووووووووووووووز رفته بودن فضا؟ :دی
پاسخ:
ع خودشون بپرس :)))))))
اییییییی وااااای دانلود نمیشه !!! چه کنم ؟؟؟ تا 98 درصد میره بعد این ای دی ام گوز منگولی بازی درمیاررررره :(((((((
من دخ می کنم اگه دانلود نشه:((((((((
پاسخ:
:) به خاطر مشکلاتِ کامپیوترته لابد :)
دانلودیده شد:))
همه اش یه طرف اون تیکه که اقای همکار می گه ناسا خلاصه شده ی چیه یه طرف:))))))
بعدم اینکه ما اگه بخواهیم جایگاه سوگلی سلطان رو از نگین السوگولی بگیریم چُه باید بکنیم ؟؟؟ ما از کودکی ارزو داشتیم سوگلی باشیم:))))))
پاسخ:
خوبه :)

خخخخخخخخخخخخخ.....

آخی..باید زودتر از اینا میگفتی ...یه جوری میکردمت تو پاچۀ سلطان حالا ایشالا در قسمتهایِ بعدی شمام به آرزوت میرسی :))))))))
ببین همین جا قول دادی من سوگلی میشم ها!!! من اصن خودم یه پا خرم سلطانم خخخخ
پاسخ:
حالا تا 15 قسمت دیگه که هیچ ضط شده است! ایشالا از اون به بعد میرم تو کارِ تو :)) حالا هِی قراره سوگلی ها عوض بشن :)
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۳۱ خانومه آقای x
داری خرم میکنی دانلود کنم!
تو این بحران بی پولی شارژکجابود!

پاسخ:
خر چیه؟ خب واست دیالوگ نوشتم دیگه...یادم باشه دیگه کمتر واست بنویسم...تو که دانلود نمیکنی...والاع :))

بعدشم پول واسه آرایشگاه رفتن و لباس عروسی خریدن هست واسه شارژ نی؟ !؟!؟! 0-O :)))
خخخخ
باو تو یا چغوک السطنه باش(جوجو)یا نباش،ن ن باش باش :)
آقا این همکارت معرکس،خیلی باحاله،سلام خصوص برسون(ی لایه سس ی لایه سلام،پنیرشم زیاد باشه):دی

پاسخ:
چصافط :))

خخخخخخخخخخخخ...سلام با نونِ اضافه :))
راستی ی پیشنهاد،تو ک انقد زحمت میکشی تو فایل صوتیش artist,album,و ...رو پر کن،ی جور تبلیغه
تهشم آدرس وبتم بزن تنگش :)

پاسخ:
آره راست میگی...از این به بعد این کارو انجام میدم :) ممنون از پیشنهاده شما :)
ولی انصافا بی دمت خوشگل نیستی،اصلا قشنگیت ب دمت بود :دی
اقا خواستگار اسبق همون حاج هماuنه؟
لاندنو خعلی باحال گفتی خخخ
آقا خدایی چرا انقد من تو ضبطات خنگ جلوه میدی؟؟

پاسخ:
دم دار دوس داری؟ خخخخخخخ

بعله همون همایونه!

دوست دارم خنگ جلوت بدم...مگه نیستــــــــــــــــــــی؟؟؟؟:)))))))))))))))))) هر وقت درست تموم کردی از خنگی درت میارم :))))))

قهر نکنی جونِ عمت... ;)))
خخخ
ینی تا اون زمان میخای پست بزنی؟؟؟؟باو همکار طفلی گناه داره خخخ
والا ب خدا،تو همه جا خنگ نشونم دادی 
اصن تو خودت آی کیوت در حد اوسکول نباته ب من حسودیت میشه
میدونی ک اوسکول نبات ی جور نباته ک میریزی تو چایی،چاییت تلخ میشه خخخ
ی کافه هم تو مشهد هست اسمش اوسکول نباته :)
پاسخ:
ععععععععععععععععععع میخای صد سال دیگه طولش بدی ینی؟؟؟؟

باشه من اصن خنگ! طلا که پاکه چه منتش به خاکه! والسلام :))))

ننه من هلاک کلیپای صوتیتم ینی

با خانواده میشینیم گوش میدیم میخندیم خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخخخخخ.....تا باشه از این هلاکتها باشه :)))

عه چه باحال دور هم....تخمه هم بخورید...مزه میده :)))))

دیگه اینقدر از خنده رو زمین غلت میزنیم وقت نمیشه تخمه بخوریم تازه مامانم اگه وسط کلیپات صدا تق تق تخمه راه بندازیم خفه مون میکنه میگه هیییییییس بذار ببینم چی میگه عِِِِ ساکت

خخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
ای جانم چه باحال میگه خخخخححخ چه این همه طرفدار دارم من اصن :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">