حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
بهمن ۹۲

برای خالی نبودنِ عریضه بشنوید :)



دریافت
حجم: 146 کیلوبایت 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۷)

اول :پی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :)))
از دست این اقای همکار
ایشالا از دبی ی فنجون برقی بیار اگه دست زد خشک بشه 
خخخخ
میگم عشقت کم پیداست
میترسم رفته باشه دکتر وقت عمل واسم گرفته باشه :))
پاسخ:
خخخخخخ....بدنش عایقه چند بار امتحانش کردم!

عشقم داره درس میخونه!!! چیکارش داری تو هوم؟:)))) نکنه عجله داری زود عمل کنی :)
باز امارت تو ۳ گیر کرده
۱۳ آنلاین
۱۳ مطلب
نمایش امروز۳
مجموع نمایشات ۲۸۵۳۳
مجموع بازدیدهای۸۳
نمایش دیروز یکی کم داره اما ۱۲۴۲+1

پاسخ:
خخخخخخخخخخ...از دست تو آمارگیر گویا :))))
عایق برق؟امتحان کردی؟؟
وای طفلی چی میکشه از دست تو
بیا کش میادیم امتحان کن این دفه 
عجله؟خخخخ


پاسخ:
:)
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۸ masi_ bi asabo saltane
آزی تو چیجوری از اعصابت در مقابل این همکار حفاظت میکنی...
آزی جونم امیدوارم بی اعصاب نشی...
(انجمن حمایت از آزی از همکار بی نزاکت و بی نظم و بی بهداشت...)

آقای همکار با لیوان خودت "چایت را بنوش"...نگران فرداها نباش..
از کشتزار تو مشتی کاه می ماند برای بادها...
آزی جونم می بوسمت...
پاسخ:
آزی بی اعصاب نشنیدی؟ منم دیگه :))))))))))))

شعرت هم خیلی خوب بود مرسی :*
بهترین پست هایی که توی این وب دیدم :

سنگ و عطر ! حتی بچه قورباغه !

اسطوخودوس!

و پستچی عشق میرساند !


اصلا آرزوی من این بود همچین وبی داشته باشم ^_^

پاسخ:
:)

آخی....خب یه وبلاگ داشته باش آرزوی دست نیافتنی ای نیس که :)

خعلی باحال بوووووود :دی مخصوصا اونجا که با تعجب میگه ممممممن ؟! خخخخخخخ


پاسخ:
فکر کن بعدشم میگه ...نه بوخودا!!!!!! دهن سرویس :دی
:)))طفلی اقای همکار!
پاسخ:
بگو طفلی آزی :P
اصن ما دیگه گوشمون به صدای آقای همکارِ، دیالوگاشو زیاد کن :دی
پاسخ:
خخخخخخخخ از این زیادتر دیگه؟
میگ میگD:
پاسخ:
پخ پخ
دلمرده خان شما بی عملم مهدیه ای خخخخخخخخ:-P
پاسخ:
هار هار :))))))
خخخخخخخخخخخخخ لیوان خوبه که دایی من بامسواک خالم اشتباهی چنماه مسواک میزده خخخخخخخخ
پاسخ:
اوه منم چند بار با مسواک داداشم زدم:D

عاخه چایی میخوره آب نمیزنه زرد میشه ته لیوانم :)
خخخخخخخ فککنم تنها محسنه اقای همکار خوش صدابودنشه ولاغیر:-P
پاسخ:
نه چیزهای دیگه هم داره!!!! اما کم :)
اون آقای همکاری که شما گفتی اگه من جای اقای همکار بودم از پنجره هم شده فرار میکردم :D
پاسخ:
اوه ینی در این حد؟!؟! اینقد ترسناکم؟!؟! :دی
سلام
به راهنمایی و مشورت احتیاج دارم
اگه تونستی ی سر بهم بزن
پاسخ:
اومدم ....ولی مطمئنا کاری از دستم بر نیومد :|
من موندم شما دوتا تو اون دفتر کار به جز دعوا کردن و تو سو کله ی هم زدن آیا کار هم می کنید؟؟ خخخخخخ
پاسخ:
ای بابا....آره اونقد جون میکنیم منتها با چاشنیه فحشو فحشکاری خخخخخخخخخ

1403 تا تو یه شبانه روزااا

رکورد زدی

CONGROLATION

پاسخ:
رکوردم 1469 بوده....8 بهمن :)

بعد میگم این چیه نوشتی؟؟؟؟؟؟؟ بعد اون چه لینکیه دادی؟!؟!؟!O_0

congratulation منظورته دیگه؟!؟!؟! اون لینکت منو کشت اصن!
عقشم بنظرمن یه دخی خانوم!حق داره ارزوش باشه همچین وبلاگی.خو وبلاگ خوب داشتن که الکی نیس مثلا همین مهدیه!وبش عینهو کویر لوت!سرشار از تهی!اصن یه وضی!اصن بعضی وقتا علاوه بر دخدر بودنش به وبلاگ نویس نما!بودنشم یقین پیدامیکنم!اصن یه وضی![ایکون به عقشم گفتم ذلمرده خان بشنوه!:-P]
پاسخ:
مهدیه خخخخخخ :دی هه ینی اصطلاحاتت تو حلقم :)))))  بابا خب تازه شروع کرده به نوشتن وبلاگ جدیدش یکم بهش فرصت بده عجقم :D

[آیکونه دلمرده خودت بیا بشنو و جواب بده :D]
خخخخ
میدونی شک داشتم املاش درست باشه تو گوگل سرچ زدم کپی کردم این شد تهش خخخخخ
شب جمعست دیگه پیش میاد خخخ
پاسخ:
حالا املاش غلط بود هیچی....اون لینک چی بود پَ O_0 خخخخخخ

چه ربطی داره؟ الکی میکنی تو پاچه شب جمعه 8-)
آزی کشتی اون همکارت رو.
میگم بیوگرافی آقای همکار رو نمینویسی؟
+اون دفعه که به حرفم گوش دادی فایل صوتی بو دار باهاش پر کردی، این دفعه یه فایل صوتی صدا دار پر کن. البته منظورم بیوگرافیش با صدای خودشه.
+انگیزش از همکاری با تو در زمینه پر کردن فایل های صوتی چیه؟ آخه با شناختی که من ازش دارم خیلی آدم جدی ای هستش. [ به قول عقشت گوجه سبز: آیکون بسی متعجب از قدرت رام کردن شما در زمینه آقای همکار ]
پاسخ:
نه هنوز زنده ست باوووووو، نفس میکشه به غورعان :D

حالا ببینم میشه یا نه....بیوگرافی؟!؟!؟! اووووم...انگیزه؟!؟؟! باید بررسی بشه :دی
من ی دختر لوسم الانم قهرم با بضیاااااا
امروز کم فعال بودی ازی تا 
پاسخ:
معلومه :D لب و لوچتو جمع کن حالا...قهر نکن بیا این آبنباتو بگیر حالا :))))))

امروز کار داشتم خیلی:)
حلقت حیفه حلقه مهدیه بوگو خخخخخ خو عقشم خودت داری میگی وبلاگ جدیدش!ینی چنتا وبلاگ قبلا ترکونه دیه!سابقه داره اصن!
پاسخ:
آره...سابقه داره! نمیترکونه که! ول موکونه مره یه جا دیگه :))))))
عقشم بیداری?! اوخییی مااچ
پاسخ:
اوخخخخخیییییی ماچه گوووووووونده :-*
اوه همه بیدارن که.
میگم این عخشت خیلی دختر باهوش و باحالیه ها.
درست رو خونده؟ یعنی قصد ازدواج داره؟
شمارم رو یاد داشت کن عخشم ************ خخخخخخخ
پاسخ:
آره....خوابو زندگی نداریم که لابد :D

بهله....پَ فکر کردی واسه چی شده عشق من؟ هوم؟

نخیر درسشو هنوز نخونده، قصدم نداره....چشاتم درویش کن......  در میارم چشاتو ها!
عقشم?میگم بیا اصن سازمان رام کردن جانوران اهلی وغیر اهلی بزن یه درامدیم کسب کنی دیه!یا اصن پولشو وقف خیریه کن[ایکون خخخخ]
پاسخ:
:)))))))))) دیووونه

:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
ای بابا.
بذار خودش بگه. به تو چه دخالت میکنی. اهه.
اصلا منم عاشخشم [ آیکون در انتظار به بوق فنا رفتن توسط آزی و گوجه ]
پاسخ:
خودآزاری داری دیگه....دوست داری بری بوق فنا....بزار عشقم بیاد خودش از خجالتت در بیاد اصن :)
ی عروسی افتادیم :))))
اگه ب گوجه باشه شام شله میده خخخخ
جان استاد سلام خدا خیرت بده بیا ببرش این انرژی غنی شده رو :))))
پاسخ:
تو چه لیفی دستت گرفتی میمالی به شیکمت خخخخخخ

قلبون اون انرژی غنی شدش برم من :P
اوا خاک بر سرم!عقشم اون چادر من کو?!?!?خخخخخخخخ Mr hello خدایکی یار یکی دل یکی دلدار یکی!اونم ازی خخخخخخخ
پاسخ:
عشقم چقدر محجوب به حیاست الهی خداااااا :-*:-*:-*
بووووووووووققققققق[ایکون سانسور کردن مراحل به بوق فنا رفتن خخخخخ]
پاسخ:
هه هه خخخخخخ
من کاملاااااا موافقم لا این وصلت 
اصن ارزومه :))))
باید دست جوونا رو گذاشت تو دست هم
من خودم حاضرم ماشین عروسو بشورم گل بزنم ظرفای شامم بشورم 
ب جان خودم
فقط بشه ایشااااااالااااااا 
:دی
پاسخ:
دیوووونه....انگار بدجوری جونتو رسونده به لبت ....اصن جیگر سورمه ای شده یه وضی.....خخخخخخ
وای من شکست عشقی خوردم.
اصلا من قهرم. همین منشیم رو میگیرم تازه چادری هم نیست.
البته خانومه دل زنده هم بد نیستا. بهش میخوره خیلی هیکل سگزی ای داشته باشه.
پاسخ:
من بمیرم که تو روزی هفتاد بار شکسته عشقی میخوری.....

تو از رو کامنت میفهمی هیکلش سگزیه؟

خانوم دل زنده....خخخخ
خدا از دهنت بشنُفِه دلمرده خواااااهر!خخخخ الکی!!خخخ شوما هیچی نگو که جواب شومارو تو وبلاگ خودت دارم میدم!اگه راسمیگی اونجا مثه اینجا بلبل زبونی کن بجای قهر کردن دخدر لوس!خخخخ
پاسخ:
:)

یکی بیاد موتور جت عشق منو خاموش کنه :)))))))

الان همتونو بهم گره میده....بعد میره تخت میخابه....قربونش برم الهی :-*
اصن بغض داره خفمم میکنه بس ک این خبر مسرت بخشه
خخخخ
خدمت استاد سلام هم تسلیت عرض میکنم 
چقدر زندگی شیرینه :)))))
پاسخ:
خفه نشی حالا....آق سلام انصراف داد:D

خخخخ
عقشم نیگا!ایشالا گفتناشم عین خانوماس!باز بهش میگم مهدیه ناراحت میشه!خخخخخ
پاسخ:
هار هار..... :Dعقشم چلوندیش!

دلمرده تا تو باشی دیگه سراغ عشق منو نگیری وختی کم پیداست!!!! حالت جا اومد؟ حالا بکش....حقته :))))))
اینجا چیزی گیرمون نمیاد. من برم به کارام برسم که کلی کار دارم.
+آزی بیا با هم ازدباج کنیم. البته اگه دکتر بذاره ما دو تاکفدر عاشخ به هم برسیم.
+شب به خیر.
+ [ آیکون با عرض شرمندگی از دوستان بابت شوخی هایی که کردم ]
+ولی گوجه دختر باحالیه. حیف که 4 تا زن دارم وگرنه گوجه رو میگرفتم. آخه 5 تا زن بهش خمس تعلق میگیره نمیشه 5 تا گرفت.
پاسخ:
از شونصد نفر در روز خواستگاری میکنه بعد میخاد منو بگیره بچه پر روووووو

شب بخیر قربان!
خانم دل زنده؟؟؟؟منو بگیره؟؟؟؟
ازیتاااا؟؟؟؟
اصن
من
این
اونا
خب
بیدار
من حرفی واسه گفتن ندارم
ازی
من؟
اصن ...

پاسخ:
ببین مخاطب همیشه در صحنهٔ وبلاگم ، لکنت زبون گرفت.... شهید شد این شب جمعه ای..... این طاقت نداره ها....لوسه.....

دونفری؟

میمیره ها.....

:)))))))))))

خدا بیامرزتت....آدمه خوبی بودی....پسر ،دخترش موهوم نیس :))))))
منم از همه
بابا مامانم اقوام بچه های وبلاگ از همه معذرت میخام خودمو مرد جا زدم :|||||
همین :|
پاسخ:
ینی خانومی هستی؟!؟!؟! اِی وَل....هوراااااااااااا :D
خخخخخخخخخخ بفرما دلمرده خانوم!چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی!تااااااازه هیکلتم ترسیم کردMr helloخخخخخخخ حقته
پاسخ:
هیح هیح :))))))))
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۳۳ خانم مهندس
میزنه!!
خطا واسه من:(((
پاسخ:
یکم قاط زده! فردا درست میشه!!! دیر اومدی دیگه!!!! تا دوازده شب سالم بود =/
عقشم اصن فقط خودتو عقشه :-* خخخخخ بذار گره بزنم این دلمرده رو پاپیونشم بزنم!تا دیگه هوس شب جمعه نکنه خخخخخخخخ
پاسخ:
عشقم هر جور عشقته اصن....:)ولی به نظرم این الان پاپیونه پاپیونه ها :))))))))
ایش
برو دولت ندارم 
:|
دیگه نیاز ب عمل ندارم
ب علم الیقین رسیدم :|
ببخش گوجه حرفاتو باور میکردم
روم ذغال 
پاسخ:
چی؟!؟!؟!O_O دولم نداری؟؟؟؟؟؟ :))))))))

منظورت همون دوسِت ندارمه دیگه....یا از بس به عینالیقین رسیدی اینو گفتی؟ :)))))))
الان باید بی اعصاب السلطنه بیاد همتون رو با لگد بندازه بیرون. سرو صدا نکنید دارم واسه امتحان فوق پروفسوری دانشگاه درس میخونم. [ آیکون لگد خوردن توسط بی اعصاب السلطنه ]
پاسخ:
عه.....تو مگه خدافظی نکردی؟؟؟؟ چی میگی این وسط؟ :)

منم میخام بخابم :)
Mr hello باحالی از خودتونه چشاتون باحال میبینه خخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ ....دلبری نکن عشقم آیکونه غیرت یه وضی :)))))))
گوجه چشمای من کلا باحالارو میبینه.
پاسخ:
چشمای تو شکر خورده....برو بخواب!
شب به خیر.
پاسخ:
شب خوش!
دولت ندارم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)
دووزززززززز بود
وای خخخخ
من الان بنفش شدم (ایکون هفت رنگ شدن)
حواس ک نیاره این گوجه 
عاقا ویرایشش کن جان من :پی
پاسخ:
نمیشه ویرایش کرد اینجا!!!! مث بلاگفا نیس :D

برو بخاب تا سوتیهای بیشتر ندادی....

شب بخیر :)
خو اینجا که کسی به اسم مهدیه جون نمیشناست اینجا اسمتو بذار دلمرده خانوم خخخخخخخخ.
پاسخ:
:)
ای من فدای غیرتت عقشم بووووووووس
پاسخ:
:-*
فول پشت فول
علم الیقین!عین الیقین!!
خخخخ
من  تا بیشتر خودمو خراب نکردم برم خخخخ
شب خوبی بود اراذل :پی

پاسخ:
بابا سوتیه من در مقابل سوتیه تو سوسکم نبود به غرعان....برو برو

اراذلم خودتی...عمته که بازم آیندهٔ خودت میشه....هیچی دیگه خودتو خودتی :)
عقشم موخوای بخوابی????الهی قوربونت برم من خوببخابی مِرَبونم[ایکون عاقا تعطیل شد کِرکِره هارو بکشین پایین:-P]
پاسخ:
آره .....یادت نره قفل بزنی به کرکره ها عزیزوم....فردا بیایم ببینیم جا تره و بچه نیس

بیا بغلوم تونم بخاب مااااچ :-*:-*:-*:-*
قفل زدم عقشم خیالت تخت خواب:-* بیابریم بخوابیم عقشم[ایکون دست در دست هم بالشت زیر بغل خخخخ]
پاسخ:
:*خخخخخخ
خخخخخخخخخ
ازی اون زشتو خیلی حال کردم 
تا حالا از شنیدن زشت انقدر کیف نکرده بودم :)))
خدا رو شکر سر هنگ تمام نبووووودا 
خوب خوابی بچه ببر
(گل خرزهره)

پاسخ:
اگه میدونستم با زشت این همه حال میکنی خب چیزهایِ دیگه ای هم میگفتم خخ :))

بابا اونقدر به سرهنگ تمامِ بیچارۀ من گیر دادی تا فیل تر شد :/

بچه ببر هم دوز دارم :)

(گُل عرعر) و یا اَراَر... :)))
ترسناک نه اصلا! با ابهت میشین :P
پاسخ:
آها :)
عخشم چرا میگه موشکل داره ؟ 
پاسخ:
سلام

تو کدوم رابطه عخشیم هستی؟ :*

+ مشکل داشت اما الان درست شد!
میخوای من یه لیوان مخصوص پست کنم تا آقای همکار تو اون چایی بخوره ؟! آیکون خجالت :))))))))
پاسخ:
هَی وایِ من!

نیکی و پُرسش؟:)
ما مدت زیادیست شومارا مطالعه میکنم آزی بانو :)

خیلی مچکر 
بوس 
پاسخ:
خوشحالیم ابرازِ وجود کردید :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">