حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
بهمن ۹۲

دیدم خیلی وقتِ خوشمزه جات نذاشتم، خیلی وقته هنرمو به رختون نکشیدم، خیلی وقته دهنتونو آب ننداختم! خیلی وقته عمه هام فحش نخوردن، خیلی وقته تو روحم صلوات نفرستادید! این شد! که این شد! :)






+ یه گارفیلدِ لازانیا خوار هم هست، زیاد این طرفها رد میشه! تقدیم به تو miss ! :)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

بازم اول

پاسخ:
بیا این مدالِ طلا رو بگیر بی خیال شو :))
واااااااااااااااااای دهنت سرویس میدونی چقد گشنمه... چه ویو خوبی عکس گرفتی :دی
پاسخ:
آخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش!

فحشِ خونم اومده بود پایین!

عزیزم خب شام بخور :* چرا گشنه موندی؟

زاویه عکست منو کشته
بعدشم قبول نیست امضا نداره
پاسخ:
خدا نکنه! :)

حرف من سنده....نیست عایا؟؟؟ :))))
من ک ی مین پیش مث خرس خوردم سیر سیرم اما حالا محض خالی نبودن عریضه...عمه کوچیکتو خخخ
آشپز باشی جله دوست دارم،جله!
إ راستی من ی چیزی یاد گرفتم یادت بدم؟جله ی شیشه شکسته
میدونم سوژه دادم دست شما دوتا اما خواستم مفید باشم :)
پاسخ:
نوش جانتان ....

ژله شیشه شکسته اصلا دوس ندارم! خیلی سفته! فقط قیافش خوشکله :)))
جرئت داره کسی به زیتونای من چپ نیگا کنم میکشمش
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ....یک زیتون خوارم داریم:))))
آخه ای درسته؟ تو نمیگی بچه دلش میخواد؟ دهنش آب میفته؟
میــــــــــسی
نوش جان
:* :*
پاسخ:
خخخخخخخخخ....خب دستم که نمیرسه واست بیارم...همین دیگه از دستم بر میاد :)

:**
به به به ببین چه کرده خوشگل خانوم:-* نوش جووووونت:-* اشپزی 20عکاسی20 اصن همه چی20 عقشم?!?!خانومه داداشه نداشته من میشی?!?!D:
پاسخ:
مرسی عشقم :))

تولدمم که 20 اسفند :)))))))))) خخخخخخخ

بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله! زن خودتم میشم اصن :)))
إی بابا 
خب ی چیز یاد داشتما 
البت نخوردم فقط دیدم خخخ
اونم تو کوفت کنید شام 
مگه میشه جله سفت باشه؟!
ی چیز دیگم یاد دارم 
املت با رب :پی
اینم مامان از سامان گلریز یاد گرفته بود 
خوشمزست 
پاسخ:
بله میشه ژله سفت باشه...وقتی آبشو کم بریزی سفت میشه! عمدا سفت درستش میکنن که بشه بُرشش داد! تیکه تیکه اش کرد! آره همون که مرتیکه سامان درست کرد ...شووَرِ اون فرزانهه...مِشَدی بدجنسه! :/

ماهم وقتی گوجه نداریم با رب میزنیم :))))))))))خخخخخخ
عقشم?پس کمپوتای من کوووووو:| D:
پاسخ:
کمپوتا تو یخچاله :))) داغ بود! هنوز نخوردم که بخام عکس بگیرم :) :*
من ژله خرده شیشه درست کردم قیافش خوشگل شد اما طعمش نه زیاد اخه چنتا طعم قاطی پاتی شده بود یجوری بود:-S
پاسخ:
گفتم فقط قیافه داره...مزه نداره! :)
آها افتاد :)
دیگه بیشتر از این انتظار نداشته باش ازم :دی

پاسخ:
:|باشه
پس زن خودم شو:-* وای چه زندگی عقشولانه ای داشته باشیم کا خخخخخ:-*:-*:-* بعله تولدتم که20اسفند گفتم دیگه اصن همه چی بیستی تو:-*:-*
پاسخ:
ای جونم :)

تو خودت نمرهٔ بیستی عخجم....:-*:-*:-*
آها پس مراقب کمپوتای من باش عقشم دیگه جون تو و جون این کمپوتا خانومم:-* خخخخخخخ:-*
پاسخ:
مواظب؟؟!؟! که نمیتونم باشم قراره برن تو شیکمم:D
به حمد الله که ما لازنیا دوست نداریم...خدا به عمه ی گرام لطف کرد ;)
پاسخ:
خدایا شکرت...:دی

چی دوست داری؟ غذا مورد علاقه ات چیه؟
دختره به دوست پسرش زنگ زد با کلی کلاس و عشوه گفت: "میخوام باهات کات کنم؛ ما به درد هم نمیخوریم، باید از هم جدا شیم!" پسره حیوونکی هم موند چی کار کنه که دختر نپره، هول شد بهش گفت: "ازت حامله ام"!!!خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخ


:)))))))))))
دیبونهٔ سبزِ خوشمزهٔ من :-*
دهنم آب افتاد
پاسخ:
آخی...دلم به تاپ تاپ افتاد

+خانومی آدرسم بزار دیگه :P
عه عه عه
باس روحتو شاد کنم
نمیگی یه روح سرگردون گشنه میاد رد بشه روحش میره تو این غذا
خب دلم خواست دیگه!!!
[آیکون روح شیکم گنده]
پاسخ:
فکر میکردم روحها از این حواس دنیوی فارغند O_0
شما که همه خوشمزه هاتون رو رونمایی کردین!
یک چیزی هم برای من بزارید که سی ام بری نشون دادن داشته باشم :))
پاسخ:
من که گفتم 30 ام خیلی دیره =/

مسابقات جهانی ام اینقد فرصت نمیدن بوخودا :دی

بعدشم یه چیزایی هست که نذاشتم اینجا :)

تازه مخاطبهای شوما این طرفا نمیان ;)

حالا لازانیاش به یه طرف، که حسابی خوشمزه به نظر میاد

اون سالاده که ازون ور داره چشمک میزنههههههه

دلم خواست سر صبحی...

پاسخ:
آخی....سالاد دوست داری ؟ الهی الهی قلبون دلت برم من سر صبحی :-*:-*:-*:-*:-*
اخه دارم براش با اکسل نمودار و جدول میسازم که آمار دقیق بهتون بدم :p
مخاطبام که یکسریشون سه چهار خط در میون میام بعضی هاشون هم که اصلا بی ذوق بی ذوقن :|
پاسخ:
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووعععععععععععععععه....بیخیال بابا... :)))

اه اه به این مخاطبها! :))
نوش جونت:-* شیکم تو و شیکم من نداره که عقشم:-P
پاسخ:
:*:*:*:*:*

داداش منم یه گارفیلد لازانیا خور به تمام معناست:)))

نوش جونت:)

پاسخ:
خخخخخخخخخ....من زیاد عشقِ لازانیا نیستم....دیر به دیر هوس میکنم خودم :)

مرسی:*
اِ فک کردم داری آدرسموD:
پاسخ:
آدرستو که دارم! منتها تنبلم :))) همیشه بزار خخخخ
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۷ خانومه آقای x
من که دلم نخواست!
(ایکون حرص خوردن زیر پوستی)
پاسخ:
تو اصن واست خوبم نیست :))))))) جدیدا خیلی چاق شدی خخخخ

[آیکونِ حرص دادن زیر پوستی]

ی دخترخاله دارم ک عاشق آشپزیه بر عکس من عاشق اینم ک بیاد خونمون...لازانیاش خیلی خوشگل و خوشمزست...مث لازانیا تو...
آزی جونم...لازانیا دوس دارم اما نه ب اندازه تو...
می بوسمت...
پاسخ:
ای تنبل :)

نوش جونت...

منم دوست دارم :-*
منم دلم می خواد....خیلی ام الان گرسنمه.....
پاسخ:
آخی .... :)
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۴ سرهنگ تمام
آیکون ِ تشنج
پاسخ:
عه وا چرا؟!؟! خخخخخ خودتو کنترل کن :))))
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۳ خانم مهندس
خدا از رو زمین برت نداره آزی:))

الان من میتونم صلوات برفستم عایا؟؟؟؟:))
پاسخ:
آمیــــــــــــــــــــــــــــــن! بفرست! :)))))))
با وجود این که معده م پره ، ولی تو به خوبی موفق شدی منو به عرصه ی نابودی بکشونی .
آزی عزیزم ، من به عشق عمه ی تو هم که شده تغییر جنسیت می دم .
پاسخ:
معدتو با محصولات کاله پر کردی؟!؟!!! :دی خدا نکنه نابود شی عییییزم :)

اَییییییییی عمه های من....کوچیکشون 50 سالشه...اَییییییی :)))))))
کاله نااموس جدید منه . مواظب باش چطوری باهاش حرف می زنی :دی
عمه ی تو باشه ، قبوله !
پاسخ:
میدانم میدانم!

تو تغییر جنسیت بده...من خودم میام جای عمم اصن خخخخخخخ :)))))))))
ننه من لازانیا موخوام
دلوم گارفیلدم موخاد میخوام بگیرم بماچمش لامصبو
پاسخ:
الهی....به اون ننۀ در دسترست بگو برات بپزونه :))))))

گارفیلدم  دوس نداروم مال خودت بچلونش اصن :)))
زیتونا رو!!!! خیلی خوشمزه بنظر میرسن! :) 
پاسخ:
زیتونا خوشمزه به نظر میرسن! غذام که بره کشکشو بسابه :)))))

چه عجب الی خانوم قدم رنجه فرمودید :)
آخه همون موقع که این پست رو خوندم لازانیای خوشمزه مامان جان رو از یخچال بلعیده بودم فقط زیتون دلم خواست :دی

نبودم خواهر رفته بودم دَدر ;)
پاسخ:
عه؟ چه جالب :)))) خخخخخخخ

آها نبودی پَ....همیشه به ددر دودور خانـــــــــــــــــــــم ;)
من عاشق لازانیامــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
:)...ایشالا به پای هم پیر شید خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">