حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
بهمن ۹۲

این پُست همون گوشهایِ خود را به ما بسپارید (4) هستش، اما عنوانشو عوض کردم... :)

پُستهایِ خودمِ،اصن هر کار دلم بخواد میکنم :دی



Smiley listening to music animated emoticon

دریافت
حجم: 1.88 مگابایت




+من دلم واسۀ "یه عاشق مهربون" تنگ شده...چرا کامنت نمیدی خب؟؟؟ :(



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

دیکتاتور زور گو
صدا آغا محمد خان تو حلقم 
خواجه ک چ عرض کنم مشکوک ب تی إس(transexual) میباشند؟همکار بود؟دمش گرم بابا چقد استعداد تو این بشره آخه؟!
خودمتم ک ترکوندى اصن 
پاسخ:
همین دیکتاتور زورگو خیلی آدمِ عجیبی بوده...سرنوشتشو بخون یه بار!

نخیر خواجه بوده...اونم به عمد اینجوری شده بود :| تخمِ کینه رو یه آدمِ ظالم تو دلش کاشته!

اشتباه برداشت نکردم!!! فهمیدم به همکار بدبختم تیکه انداختی حالا به روت نیوردم...خوشت میاد جاز بزنی؟!؟!

بهله همکار بود! استعدادشو کشف کردم اصن یه وضی :)))

:)
اعتراضی نداریم بانو صاحب اختیارید :p
فکر میکردم خودت سوگلی میشی :D
پاسخ:
دوستان به جای ما...منو دوستان نداریم که :))))
اول و دمو و اینها رو نمیدونم :P
اما خووب بودد... دووست داشتم... این از نادرترین صوتی هایی بود که دووست داشتم :D
پاسخ:
سوم شدی :)
خدایا شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر وافر :))))))
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۳ حوری بهشتی
پس من کوجاشم دهه من بهشتم حوریه بهشتی منم بفرست اندرونی اندرون دی
پاسخ:
بهشت جون....شوما تو اندرونیه ناصر جونی :D
بازم ک اول شدم 
البت ریا نشه :)
پاسخ:
مدالو که بهت دادم....راضی نشدی؟ :)
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۳ masi_ bi asabo saltane
آزی بگم خدا چیکارت نکنه...دو ساعت منو داداشم دلمونو داشتیم خندیدیم...
آزی خعله باحالی...بعد این فایلاتم خیلی باحاله...
ببخشید با اجازتون این فایل صوتی تونو اندازه خودتون دوس دارمش...
خوب...اندرونی دوس دارم...:)))))))))))))))))))
می بوسمت...دنیا دیگه مث تو نداره...نداره...
پاسخ:
هه هه....دو ساعـــــــت؟ ای جونم سوگلی بی اعصاب دو ساعت میخندد :)))))

باحالی از خودتونه....:-*

:)

اوههههههه اندرونی هم دوس داری پس ^_^

هیشکی مث تو نمیتونه ، نمیتونه قدرمو بدونه :Dخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ صداشوووووو خخخخخخخخخخخ صدای اقای همکار خعلی باحال بود صدای یوزی ام خعلی ناز بود ولی من نوموخوام با محمدخان ازدباج کونوم [ایکون شیون ها بکرده موی ها بکنده هعی وای من!]
پاسخ:
خودمم خعلی باحاش حال کردم :)))))

آخی الهی الهی....خوبه زنش شو بی آزاره ها....بساطم نداره که مایه آزار باشه خخخخخخخ
اووووف گفتنش تو حلقم خخخخخخخخخخ
پاسخ:
ها ها ها :)))))))
چقدم خوش اشتها بود نکبت ! :دی
با صدای ِ یوزی حال کردم خعلی بانمک بود :*
پاسخ:
بابا داشت قومپوز در میکرد :D

خخخخخخ  یوزِ پِلنگ :P
:-*
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۱ سرهنگ تمام
ژوووووونــم اندرونــی
:))))))))))))))))))
کثافت

پاسخ:
تو رو که فرستاد ور دل فتحعل.....کارت ساخته است، پوستت کنده :))))))))

بوس :-*
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۱ masi_ bi asabo saltane
هر کس واسه این پستت از دو تا کمتر پست بذاره اصن اصن عادم نیست...
من خودم ب شخصه واسه هیچ پستی دو تا نظر نمی ذارم...میگم حق دیگران ناحق نشه...
اما نمیشه فایل صوتیش خیلی خوب بود...

نکته:مملکت ما داریم اون صاحب قدرتش گفته ما رو ببرن اندرونی...آقا هنوز دارن می برن...آقا من می خوام برم اندرونی...من اعصباشو ندارم...آزی تو ک می دونی من اعصابشو ندارم...بگو من زودتر ببرن...من آخر گذاشتی...نمیشه دیگه...مملکته ما داریم....
آزی جونم در آخر دستتان را می فشاریم...و روی ماهتان را آزی جونیمان می بوسیم...مدله بی عصابی می بوسیم...ماااااااااااااااااااااچ

بازم وبلاگ شما...بازم شما...
پاسخ:
الهی فدای مهربونیات ...تو بگو بیان یه بارشو کامنت بذارن دوبار پیشکش ملت تحریم کامنت کردن :)

+نکته: نکته ات خیلی باحال بود :))))))
با مزه بود،امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه
پاسخ:
همچنین شما :-*
از یه عاشق مهربون : آزی جون الان تو ترافیکم. فعلا با میرزا خوش باش تا برسم
پاسخ:
ای بابا.....تو؟ پووووووووووف!
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۴۳ خانم مهندس
تو روحت آزی :-))))))))

پاسخ:
شما اندرونی ،،بحث نکن! :))))))
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۴۶ خانم مهندس
مردم از خنده:-D
این یکی رو حتمن باید واسه دختر دایی ام بزارمش;-))))
پاسخ:
:))))))))) همیشه بخندی...
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۴۷ خانم مهندس
بیداری دختر؟؟؟
فک کردم,خوافیدی:-)
پاسخ:
همون موقعها خوابیدم دیگه :D
بذار من ببینمش روحشو شاد میکنم

آخه آدم بی دندون این همه گوشت میخواد چیکار کنه

ان درون روحش
پاسخ:
واسه قمپوز در کردن میخاد!!!!!
خخخخخخخخخ
گفته باشم ها پس فردا این اعلی حضرت بخواد براش بافتنی نمی بافم ها!!!!

این سرجوخه تمام تو حلقم :))))))))))
پاسخ:
چراااااااا.......اندرونی دوس نداری یا چون سوگلی نشدی ،لج کردی؟ :)))))))))))
بله دیگه من به این بی اعصاب السلطنه از همین حالا اعلان جنگ می کنم برای غصب کردن مقام سوگلی خخخخخ
ما اعلی حضرت را دوس نداریم فقط مقام سوگلی دوس داریم :)))))
پاسخ:
خخخخخخ.....عجب دخدرایی پیدا میشن....اعلی حضرت به این نازی....صداش به این دلبری....چرا دوسش ندارییییییی؟ خخخخخ
فک کن...
آزی تو اندرونی...
چی میشه!!!
پاسخ:
آقایِ روح خان شما هم به ما نظر داری عایا؟؟؟؟؟
یه سری از این مخاطبهات چرا میخوان زرنگ بازی در بیارند؟ آن هم به طورِ خنگولانه! مثلا میخوان خیلی ناشناس باشن ؟؟؟
+ کلا یادم رفت چی شنیدم تو این فایل صوتیم. در جریان که هستی خیلی زورم میاد وقتی یکی فکر میکنه زرنگه.
+الان دوباره گوشیدم.
+ این سر سلسله به بوق فنا بده مملکت خوبه که بند و بساط نداشته وگرنه چه کار میکرد؟ لابد فتحعلی رو هم خودش آموزش داده؟ تو این کلیپ هم که هواشو داشته و سرهنگ تمام رو بهش بخشیده؟
+آزی تو کسی رو نداری به ما ببخشی؟ ;-) [آماده کتک خوردن و به بوق فنا رفتن]
+ میگم فکر کنم یه سری ژن از این قاجارها یحتملا داری. درسته؟
پاسخ:
آره مثـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا! خخخخخخخخخخخخخخ اما ری......................دن! :))))

بله در جریانم به شدت آتیشی میشی شوما!

خخخخخخخخخخخخخ....آره آموزشش داده یحتمل!

بچه پررو مگه من اعلی حضرتم از کوجام بیارم بهت ببخشم :)))

نخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر غلطه! [خشمناک]
وای ننه دلم ترکید از خنده ماخ تاخ
پاسخ:
دلت از خوشی بترکه صلوات :))
وای مامییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مامانم داره وسط اتاق هلیکوپتری میزنه از خنده خخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))))))))))))) خدایی راست میگی مامانت اینا دوس دارند؟

خوشم میاد خوششون میاد :) :*
واااااااااااااااااااااااااااای چه اندرونی شد :))))))))))))
این آغا محمد خان رودل نکنه یه وقت ؟ :)))))))))

میگم آقای همکارم به اندرونی رفت و آمد میکنه ؟ :)) بش بگو از اونورا بیاد حتما :))

پاسخ:
نه معدش ظرفیتش بالاست :)))))

میگم حتما یواشکی هم شده پیش شما بیاد :))

خیلی بامزه بود.اون سرجوخه اش به خصوص!

ازیتا آقای همکارت اینجا رو میخونه دیگه؟عجب استعدادی ازش کشف کردی!

صدا یوزی رو.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باو صدا یوز خشنه :دی
پاسخ:
شوما شنیدی صداشو؟؟؟؟ من که نشنیدم :))))


قبله ی عالم با کمبود آب مواجه نشوند صلوات! 
پاسخ:
اصلا آبی در کار نبوده برایِ این قبلۀ عالم ...فقط زرِ زیادی زده بوده این وسط خخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">