حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
بهمن ۹۲


به بعضیهام میگی ،شام هویج پلو خوردم! میگن اَیییییی...اَخ و پیف و این حرفها!!!!

خداییش این غذا اَخ و پیف داره! من که خودم خیلی دوسش دارم! مخصوصا آزی پَزشو!!!!!!!! خود شیفته هم خودتونید!!! خداییش هویج پلوهایِ خوبی میسازم :))) فوت کوزه گری داره!!! به هیچکسم نمیگوم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

چه عکسای خوشمزه ای :))
پاسخ:
:) 
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۴ سرهنگ تمام
آیکون ِ بغض
پاسخ:
ای بابا....دستمال کاغذیمونم تموم شده چیکار کنیم حالا :))))))
بسیار خوشمزه اس
دوس میداریم زیاد...خودمان هم بلتیم درست بنماییم.انشاالله تشریف بیاورید ویرونگا ولکانئوس یک بشقاب مخصوص بامبو پلو تقدیم کنیم
پاسخ:
متاسفانه هر کار کردیم روادیدِ ویرونگا ولکانئوس رو به ما ندادند....نه قانونی نه با رشوه نه با پاچه خاری....خلاصه که بیخیال شدیم!!! داغ بامبو پلو هم به دلمان ماند!!!!

نوش جان سر آشپز گوریلیو :)
به جای این کارا یه روز همه ی دوستان وبی رو به صرف شام دعوت کن بیایم دلی از عزا در بیاریم نامرررررررررررررررررد! :)
پاسخ:
اون وقت باید یه هیئتو غذا بدم که!!!!! :)))))

شما رفتی سربازی ما دعوت میکنیم خخخخخخخ
ضمناً ترشی آلبلو رو عخش است
پاسخ:
yes!!!!! :)
کلا از هویج پخته بدم میاد اینم که هویجش پختس پس نیخورم
پاسخ:
منم هویچ پخته خالی دوس ندارم.....اما اما میان این و آن تفاوت از زمین تا آسمان است جانم! :)
سَهمِ منو بدین برم!لای لالای لالای لای میخوام به قربونش برم!!لای لالای لالای لای![ایکون گوجه سبز بشقاب بدست در حال رقص]خخخخخخخ
پاسخ:
آخی......آخیی........چه خوشکولم میرقصه :-*:-*
قیافه ی خوبی که داره...از دلشم که ما خبر نداریم ;)
پاسخ:
دلشم پاکه!!!!بچه خوبیه....زنش میشی؟؟؟؟ خخخخخخ
sheklesh kekhobe mazasho nemidonam...be shirinimizane????ajab tahdigii...nosh joonet 

پاسخ:
بعضیها شیرین  درست میکنن....اما  من نه! شیرین نیس:)

مرسی
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۱ masi_ bi asabo saltane
خوشگل ک شده...
مزشم به به...با آلبالو ترشی می خوری...
عکس غذا میذاری نمیگی یه دختر گشنه شکم گنده اینجا نشسته...
می بوسمت سرآشپز آزی...
پاسخ:
آخی الهی الهی.....

شکم گنده؟؟؟؟؟؟ :))))))))))
بوووووووووووووووووووووس
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۶ خانومه آقای x
زارت مو دوستِش نِدِروم!


پاسخ:
اونم تِره دوست نداره......
آزی منم می خوام خوب.....دستورشو با جزئیات...اگه وقت کردی لطفا...
پاسخ:
چشم....اگه وقت کردم مینویسم کاری نداره باوووو شوخی کردم گفتم فوت داره :)
ولنتاین مبارک. هویج پلو هم نوش
پاسخ:
ممنون :)  جدید بیدی؟؟؟؟ یا خاموش بیدی؟؟؟؟؟ :)))))
یادم نمیاد واسه هیچ غذایی اخ و پیف کرده باشم. این سوسول بازی ها و لوس بازی ها تو کار ما نیست.
ته تیگشو بیش تر کنین لطفا
پاسخ:
آفرییییییییین بر شما.....مرامِ شما عشقه اصن :)))))

چشم :)
شیرینه ؟ :|
پاسخ:
نه چندان :)
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۲۲ خانم مهندس
من تا حالا هویچ پلو نخوردم!!!!!!

شیرینه؟؟؟
پاسخ:
سعی کن اولین بار یه خوبشو بخوری :)

هم شیرین میپزن هم نه!!!!! شیرین پلو نیست که! :)))
مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم بی بهانه دوستت دارم عقشم:-* @-}-- @-}-- @-}--
پاسخ:
ولنتاین توهم مبارک عزیز دلم :)
فوتش برای خودتون یک بشقاب بفرستین بیاد این طرف
Yummy!
:دی
پاسخ:
:))))))

تا اونجا برسه از دهن میفته هاااااااا حالا ما میفرستیم :)
عاشق هویج پلو هستم. باورت نمیشه
پاسخ:
O_0

نه باورم نمیشه!!!!!!
من غذای شیرین دوز ندارم! ولی نوش جانت! عکسا هم خیلی خوشمزه بنظر میرسن حتما بخاطر همون فوتشه
پاسخ:
شیرین نیست....طعم خوبی داره! :)

ینی شله زردم دوس نداری؟

:)
میشه بگویی؟؟؟:(
پاسخ:
چیو عزیزم؟؟؟؟؟ غصه نخور حالا!!!!! چیو بگم؟ :)
راست میگین پس ما خدمت میرسیم:p
پاسخ:
چه آماده به خدمتم هست......
من تا حالا هویج پلو نخوردم :))
ولی عکسا به نظر خوشمزه میرسه :) مخصوصا ته دیگش :))))
پاسخ:
عه یه بار یه خوبشو بخور :)))

قابل نداره :))))))))))))
شبیه کلم پلو شده
خوشمزه هم نباشه ی جوری عکس میندازی که نگو ;)
ترشی آلبالو مغفول مانده!
چ کم میخوریا
پاسخ:
اینجوری باشه همه پلوهای مخلوط شبیه هم هستن !

این کمه؟؟؟؟؟؟؟؟ :O
مویَم دوست نِدِرُم :p
پاسخ:
اونم همچنین....

شما از بس تخم مرغ و ساندویچ خوردی ذاعقه ات خراب شده.....خخخخخخ
دی:
پاسخ:
:)
فوت کوزه گری !:)))
پاسخ:
چشم میام به خودت میگم :)
منم عاشق هویج بلوهم
پاسخ:
ای جووووووووووووووووون خیلی خوبه.....داشتم دیگه عقده ای میشدم ها :)
من عاااااااااااااااااااااااشقشم .اونایی که اخ و پیف میکنن سلیقشون مشکل داره ;)
شما هم که ماشالا هوس انگیز و خوش رنگ و خوشمزه درست کردی با تصویرشم دهنم آب افتاد خوش بحال اونایی که نوش جون کردن
پاسخ:
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم دمت گرم اصن حرف دل منو زدی :))))))))))))

:)

اتفاقا من که غذای شیرین دوست ندارم از هویج پلو خیلی خوشم میاد.میدونی بهش شاهانه پلو هم میگن.خیلی خوبه.

ترشی البالو میخوری؟اممممممممم!

پاسخ:
آفریــــــــــــــــــــــن بر شما :)

میگم من فکر میکردم اسم دیگه شیرین پلو شاهانه پلوئه؟

:)
سلام عزیزم  موفق باشی
پاسخ:
ممنون :)
من عاشق این غذام با مرغ و خلا پسته و یکم و زرشک...عاشقشمممم
پاسخ:
من با گوشتشو بیشتر دوست میدارم :)
نوش جونت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">