حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
بهمن ۹۲

بچه ها هـــــــــــــــــــــــــــــــوچ نگران نباشید

آزی زنده است :)


حالم خوبه... فقط کمی بی حالم....الان از روی تخت به صورت افقی در خدمتتون هستم با اینا:


از همهٔ شماهایی که واسم دعا کردید و نگرانم بودید ممنونم....واقعا کلی واسم دلگرمی بودید.... موقعی که میخواستم برم بیمارستان همش تو ذهنم حرفهای خوب شما بود.... مرسی که هستید مرسی که خوبید !!!


گوجه سبز عزیزم مرسی که واسم دعا کردی :-* قربونت برم من الهی




دوستم ببینید چه خلاقه :)




و از همهٔ شماهایی که ایمیلها و کامنتهای محبت آمیز برام فرستادید ، خیلی ممنون :-*


و در آخر باید بگم ای کسانی که مرا دوست میدارید منم شما را بسیـــــــور دوست میدارم


Love Heart animated emoticon


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۱)

خدا رو شکر آزی خوبه که حالت خوبه 
زود خوب شو
آزی آزی آزی :*
پاسخ:
ممنون.....چشم سعی میکنم :)
واااای خداروشکر ازیمون بسلامتی برگشت[ایکون گاو و گوسفندو شترو دود کردن اسپندو اینا:-D] خعلی خوشالم که مرخص شدی عقشم اصن یه وضی:-* این عکسارو چرا گذاشتی اخه هَی وای من :$ دلم برات خعلی تنگ شده بودا مِرَبون:-*:-*
پاسخ:
:))))))

این عکسارو خعلی دوست داشتم خوب!!!گفتم همه ببینن :D

ما که همش در تماس بودیم فقط تو اتاق عمل تماسمون چند ساعتی قط شد خخخخخخخ
من بیشتر تر دوستت میدارم :*
پاسخ:
 اییییییی جوووووووووونم........

فدا مدات اصن :D
خداروشکر که خوبی ازی جون :*

شیطونی نکن ،خیلی مراقب خودت باش که زودی سلامتت برگرده ♥
پاسخ:
اره والا نباید شیطونی کنم =/ که امروز یه حرکت کردم =/ هم دردم بیشتر شد هم خیلی ناراحتم الان عرررررررررر =/): عمدی نبود هااااا ): ولی خب!
ایشاله زود خووب شی چرخات واست همیشه بچرخه P:
پاسخ:
ممنون جیگر طلا :D
نه دیه ببین عقشم مجازی جدا حقیقی جدا وقتی تو یکی باشی تو یکی دیه نباشی دلم تنگ میشه!!:-P
پاسخ:
عجـــــــــــــــــب ! :)
خوشحالم که اینقدر حالتون خوبه که آپدیت کردین.
ایشالا زودتر از بیمارستان مرخص میشید
پاسخ:
همین آپدیت فسقلی شیش ساعت طول کشید...خخخخخخ

ولی خوبم :)

آزی قویه :P
خدارو شکر که خوبی،اناناس زیاد بخور جایه عملتو زود جوش میده
پاسخ:
چشم میخورم :)
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۱ خانومه آقای x
به به ازی خانوم زیر تیغ رفته حال احوال
دیگه بی معرفتیمونو برو مون نیار!
خوبی ؟
ایشالا که بهتر بشی !

پاسخ:
ما نمیخواستیم به روتون بیاریم منتها خودتون یادم اوردین دیگه خخخخخ :D

خوبم بد نیستم :)
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۰۷ خانومه آقای x
باور کن در گیر بودم
امان از خواهر بزرگ بودن!

پاسخ:
میدانم عزیزم..... :-*
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۱ خانومه آقای x
فدای تو !
حالا الان خونه ای؟

پاسخ:
اره عزیزم....مرخص شدم

آره همونجا
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۸ masi_ bi asabo saltane
خدا شکر ک خوبی...
دوستت دارم آزی جونم...
مواظب خودت باش...بوس.بوس...
پاسخ:
ممنون عزیزم
منم دوست دارم
آزى خدروشکر مرخص شدى... دیشب به یادت بودم و همش دعا کردم زیاد درد نکشى
خیل خوشحالم که خوبى و حسابى استراحت کن که خوب خوب شى و ایشالله دیگه این درد کذایى سراغت نیاد
:***
پاسخ:
قربون تو ممنون

امیدوارم عزیزم:-*:-*:-*
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۰ ﺩﺳﺖ و ﭘﺎ ﭼﻠﻔﺘﯽ

ﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺗﻮ؟


ﺣﺎﻼ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺍﻣﻴﺰ ﺑﻮﺩ ﻋﻤﻠﺖ ﻳﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺸﺨﺺ ﻧﻴﺴﺖ

پاسخ:
متاسفانه اره=/


الان معلوم نیس...باید بگذره....حس خودم میگه 50 50
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۴ خانومه آقای x
ینی دیگه بااین عمل خوب خوب میشی هیچ مشکلی نداری ایشالا؟
پاسخ:
قطعی نیس....بعدا معلوم میشه :|
ایشالا منم مثل شما قوی باشم تا چند وقت دیگه نوبت منه:p
پاسخ:
ایشالا حتما... :)
 خداروشکر
ایشاللا دوره ی نقاحتت هم زودی بگذره و سر پا بشی آزیتا جونم♡♥
پاسخ:
ممنون گلم  :-*
ای جان :) خداروشکر که خوبی عزیز دلم :) حسابی استراحت کن ورجه وورجه هم نکن ! :)  خب ؟ مواظب خودت باش :) دوسم میاد بهت :*
بوووووووس
پاسخ:
فدای تووووووووو منم تو رو میدوستم:)

همین قسمت استراحتش سخته خیلی
بسی خوشحالمون کردی. همیشه حالت خوب باشه آزی. :) 
پاسخ:
:)
منم دوست دارم...امیدوارم زودتر خوب بشیی بوس بوس
پاسخ:
ای جونم مرسی....

ببخشید کامنتت تو پست صوتی جا افتاده بود :|
حالا دیگه برگشتی :)
خوشحالم حالت خوبه 
پاسخ:
اصن رفتنم احساسم شد به نظرت؟ :)
به قول شکوفه ایشالا چرخش واست بچرخه خخخ
قدر سلامتیشو بدون ازش خوب استفاده کن :دی
+میگم ازی منم اونجامو عمل کنم عشقت از این کارا میکنه واسم؟!اخه از اون عکس قبلیه ک واسم نفرستاد :(
باز دوباره برم تو کارش :دی

پاسخ:
اایشالا اگه سلامت شه قدرشو بدونم

چقد تو حسودی هااااااا باز عشقم به روت خندید پر روووو شدی؟؟؟؟ :)))))
عه آقا من از همه جا بی خبرم! عمل چی بود ؟؟؟

ایشالله که خیلی زود سلامتی اتُ بدست میاری :)
پاسخ:
عمل دنبالچه بود..... دیر رسیدی نذری تموم شد :)))))

مرسی
چقدم تپلللهههههه عشقت خخ
اره بابا بیشتر از ۲۴ ساعت نبودی 
اما انصافا توقعم بیشتر از این حرفت بود
ماشالا مرد شدی واس خودت خخخ
پاسخ:
خیلی هم نازه و خوشگله....

توقعت از چی بیشتر بود؟
راستی دست اونی ک زحمت برچسب تبتو کشیده صمیمانه بفشار
به معنای واقعی کلمه...ن اول بگو کی این کارو کرده تا بگم فعلشو خخ

پاسخ:
میدونی این تبلت نیس اسمارت پیسیِ(اینجا)....بعد تو ایرانم نایاب!!!!

اونوقت این برچسب اولیه خودشه....که به مرور زمان خراب شده اما از اونجایی که هر چی گشتم محافظ با این سایز نیافتم ، مجبور شدم با این سر کنم! :| تازه کِیسم واسش نیست به خاطره سایزش!
خدارو شکر. امیدوارم همیشه سرحال باشی عزیزم
آزی ناخونات کو؟! ;)
پاسخ:
ممنون!!!!

ناخونام بی لاکه خو....باید بدون لاک میرفتم اتاق عمل:D
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۷ دیااکو ایزدی
هورااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره تموم شد.خوشحالم که صحیح و سالم ،سور و مور و گنده هستی.انشالله از این بهترترم بشی:-*
پاسخ:
مرسی عزیزم...بابت ایمیلتم واقعا ممنون :)

:-*
نتیجه عمل چجور بوده آزی؟؟ایشالا که بهتری؟

عشقت به وبت و بچه های اینجا خیلی زیاده!!!من تا یه ماه بعد از عمل حال نداشتم با کسی حرف بزنم.فقط عین مرده میفتادم رو تخت می خوابیدم.افسردگی گرفته بودم اصن.

ایول ایوله...ایول....آزی گل دختره...ایول:)))
پاسخ:
نتیجه هنوز معلوم نیس

بعله واقعا زیاده....بعد من کلا ششیرزنم از ببرزنم قویتر خخخخخ:D الکییییییی

ایول به شما.....دم شوما گرم!
خدا روشکر که سلامت هستی عزیزم :)
ایشالا نتیجه ی عمل هم خوب میشه و سلامتیت 100در 100 میشه اونوقت دوباره می تونی بری پیست :)))))
پاسخ:
اگه خدا بخواد خوب بشم دیگه کلامم باد ببره پیست نمیرم برش نمیدارم :)
خدا را شکر آزیتا خانوم با یه باسن سالم سر حال داره دوباره شیطونی میکنه .
تمام امروز به یادت بودم خدا را شکر خدا را صد هزار مرتبه شکر
پاسخ:
ایشالله خدا بخواد سالم بشه، قول میدم دختر خوبی باشم دیگه زیاد شیطونی نکنم.:)))))))
منظورم از باسن همون استخوان کذایی ها میتونی تصحیح کنی :))))))))))
پاسخ:
میدانم میدانم :)))))
عقشم فککنم باز این دل زنده کامنتدونیش میخاره!!!!!بایدمثه کامنتدونیه پست اول وِبِش حالشو جابیارم:-P واااااا من کجام چاقه?!?!?!?!!!من50کیلو ام همش!!![ایکون حلال شدن خون دل زنده!]
پاسخ:
والا به غورعان، همینو بگو :)))))))
مواظب خودت باش ازی جون.ایشالا زود خوب میشی.ما همه واست دعا میکنیم :))) :*
پاسخ:
ممنون عزیزم. :-x :)
توقعم این بود ی هفته نباشی :|
اوف
توأم ک همه چیزت نایابه :دی
با اینم بده ی بوغ بزنم :دی
پاسخ:
خودت که تبلت دار شدی هنوز هم به اموال مردم چشم داری؟ حالا چون میخوام عقده ای نشی بیا بوق بزن :))))))
سلااااااااااااااام

خوبی آزی جان؟
انشالله زوده زوده زودددددددد خوووووبه خوبههههههههههه خوبببببب میشه

بوس+ماچ
پاسخ:
سلام، مرسی. قریون تو. ماچ + بوس
ببخشید ک کامنتی ندادم اما نگرانت بودم خیلی
:(
عزیزم (بغلللللللللللللللللللللللل )
پاسخ:
ممنون عزیزم که به فکرم بودی، همینکه به فکرم بودی کافیه. بوس بوس
ایش
کاپشن  پرچیزیتم بده بپوشم،سوار شاسی بلند اسپرتت بشم،تو ویلا ساحلیت با إسمارت پی سیت وبلاگمو آپ کنم،خودتم ویلا رو مرتب کن درم پشت سرت ببند
پاسخ:
باز گفتی شاسی بلند؟؟؟؟ :دی

همینه دیگه میگن به بچه رو نده!!!!! شما خیلی دلت میخاد داخل ویلارو ببینی فقط یه راه داره....بری تمیز کنی که من عید میخوام برم اونجا تمیز باشه :)
الان خوب شدی بالاخره؟ منم خوشحالم که خوبی
پاسخ:
در دوران نقاحت به سر میبرم!!! ممنون
خدا بد نده بانو :***
برا ما ببخش، ما تازه واردیم از عمل و ناراحتی شما بی اطلاعیم خاهر [نادم و پشیمان ]
پاسخ:
عزیزم نادم و پشیمانی نداره.
میدونم تازه واردی، قدم رنجه می فرمایید.
سلام.
امیدوارم بزودی بهبودی کامل پیدا کنین.

پاسخ:
ممنون عزیزم :-*
سلام عزیزم انشالله حالت خوب بشه فدات بشم همیشه صلوات بفرست ویس بخوان منم برات دعامیکنم
پاسخ:
ممنون عزیزم..... فدای تو مرسی از پیشنهاداتت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">