حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
اسفند ۹۲

الان خیلی منتظرید که من بیام مطلب جدید بنویسیم؟!؟! الان بی تابانه و مشتاقانه نشستید هِی اینجا رو ریفرش میکنید ببینید تنور اینجا پُخت کرده یا نع؟!؟!؟! (آیکون خود محبوب پنداریِ مزمنِ الکی) cuddling girl smiley

خُب چه انتظاراتی دارید شما از منِ بیچاره!!!! شما از یک فردِ افقیِ در بستر افتاده انتظار دارید تنورش ره به ره پُخت کنه....همهٔ نویسنده ها احتیاج به ایده های جدید دارند، از این مهم تر یه نویسنده باید مغزش کار کنه تا بیاد شِر و وِر بنویسه تحویلِ جامعه بده!!!!!

شما الان فکر میکنید ،مغزِ من کار میکنه عاخه؟؟؟؟ خب اشتباه فکر میکنید دیگه!!!! این روزها، گلاب به روتون روم به دیفال، یکی از معضلاتِ عدیدهٔ من، دستشویی رفتن است Pissing animated emoticon و بنده برای اینکه از این عملِ شنیع خودداری کنم، سعی میکنم، حداقل مقدارِ ممکنه آب مصرف کنم..،زین رو نه تنها آب به مغزم نمیرسه بلکه حتی خون هم نمیرسه!!!! و از اونجایی که 75% مغزِ بیچاره را آب تشکیل داده  الان احتمالِ قریب به یقین چیزی ازش نمانده!!!! silly face smiley

بعد شما از یه چنین مغزی انتظار کار کردن دارید عایا؟؟!؟!؟! نه واقعا شما یه همچین انتظاراتِ بیجایی دارید؟؟؟؟ همینه دیگه این کمرِ من زیر همین انتظارات شکست، الان افتادم تو رختخواب، زخم بستر گرفتم، تنورمم تعطیل شده!!! عاخه خدا رو خوش میاد؛ آدم، سرِ بچه مردم این بلا رو بیاره؟؟؟ نه خدا که هیچی، بندهٔ خدا رو حتی خوش میاد!!!!!!! نه میاد؟؟؟؟ میــــــــــــــــــــاد؟؟؟؟؟ بوووووگــــــــــــــو خجالت نکشhappy smiley

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

آخی..واس اون مشکل گلاب به رومون میگم...

بکشیم پایین

بچه ها بیاین بکشیم پایین راس میگه دیگه...

سرهنگ تمام و میادی ک کششو تحریم کرده  پایه کشیدن پایینن،انتظارو عرض میکنم :))

همه با هم بکشیــــــــــــــــــتم پایین :دی

پاسخ:
از کل پست گیر دادی به همین یه جمله اش...خیلی خوشت اومده انگار :))))))
من به شخصه چنین انتظاری ندارم عزیزم هر وقت خوب شدی ...اینجوری تازه به نفع من هم هست والا قبلا اینقدر سرعت پست دهی بالا بود که من روزی دو سه بارم میومدم بازم میدیدم جا موندم از خیلی پست ها بعد کامنت این یکی پست با اون یکی قاطی می شد ....خلاصه که به خودت اصن زحمت نده و استراحت مطلق باش تا هر چه سریعتر خوب بشی ایشالا جانم:))
پاسخ:
الهی فدای توی مهربووووون :-*

آها پس به نفعته هاااااااا خخخخخخخخ:))))

:)
ماانتظار داریم مطلب نیاااااز داریم[ایکون شعار دادن]D: تو خوب شو عقشم اصن نمیخواد مطلب بذاری[[ایکون الکــــــــــی:-P]سلامتی شما ارزوی ماست :-*:-*:-*
پاسخ:
آیکون متفرق کردنِ شعار دهندگان خخخخخخ

آیکون الکیت منو کشته :))))))))))
:*:*:*
اوفففف چه خوگشل خود محبوب پنداری مینمونی عقشم!ادم دوزداره بوخورتت:-*:-*:-*
پاسخ:
پیشی بیا منو بخوووووور اصن :)))))
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۲ خانم مهندس
خوش میاد !!میاد:))))

خودت گفتی بگو:دی
پاسخ:
خوش میااااااااااد هااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ :D
تقصیر خودتونه بد عادتمون کردین اصلا یک جورایی اعتیاد پیدا کردم به اینجا همش هم تقصیر شماست :))))
پاسخ:
نوچ نوچ....ای معتاد آیکون سر تکان دادن از روی تاسف خخخخخخخخ
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۳۲ خانومه آقای x
ها که میاد خوبشم میاد براچی نیاد!
پست سبوس دارهم پخت میکنین عایا؟
میگن خیلی خوبه!
پس اون عاغای همکار اونجا چه کاره بوگو لگن بزاره زیرت!

پاسخ:
از بدجنسیتونه دیگه :D

ما کلا سبوسدار میزنیم ....:)

آقای همکار لگن بزاره؟؟؟؟؟O_O
زیادی انتظارات بیجا دارن! برو استراحت کن بهت مرخصی میدیم اصن یه ماه! :*
پاسخ:
ای ول به شما میگن مخاطب چیز فهم اصن خخخخخخ
ازیتا جان وبلاگت خیلی زیباست
ولی برای اینکه بازدید کننده ی بیشتری داشته باشی بهتره که نوشته هاتو رنگی بکنی   اینجوری بازدیدت بیشتر میشه
بازم ممنون که به وبلاگ ما سر زدی
پاسخ:
ینی اسم و نظرت منو هلاک کرد :))))))))
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۹ خانم هموستات
آخ آخ مشکل دستشویی.چقد خاطره برام زنده شد:)
پاسخ:
نوستالژیک بود؟ خخخخخخخ

فکر کن یاد چه چیزا که نیفتادی :))))))
الهی...
خودتو اذیت نکن اصن...خوووووب استراحت کن,زووووود خوب شو,ما همین جا هستیم.والا... :دی
مواظب خودتم خیلی باش:*
پاسخ:
دلم به همین شماها قرصه والا :)

:-*
تو چقدر مریض می شی!
کلنگی شدیا آزی :))
پاسخ:
بابا چند روز پیش عمل کردم....چه مریضی شدم قبلا؟؟؟؟؟ هاااااا؟
آیکن کشیدن پایین...خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
ای بی حیا :)))))) اینجا خانواده رد میشه :D
تخت ندارید؟
برای ترک اعتیاد بهش نیاز دارم :)))))
پاسخ:
نه والا ما خودمون فعلا تخت لازمیم اصن :D
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۶ masi_ bi asabo saltane
هنوز خوب نشدی؟
ایشالا زود زود خوب میشی...
مواظب خودت باش...آزی قوی باش...
پست نذاری ما همه افقی می ریم بیمارستان...پستاتو از ما نگیر...
می بوسمت...
پاسخ:
عمل کردم دو روزه که خوب نمیشم عزیزم :)

دور از جون شما :)

میبوسمت خیلی گنده :-*:-*:-*:-*
بسه دیگه چن روز میخوای بستر اختیار کنی؟ :|
پاشو راه برو آروم آروم...
این گوجه سبز جونت چرا یه چشمی شده؟؟ دارم مشکوک میشم به این شخصیت، احتمالا از دارودسته ی شیطان پرستاس!! :/

پاسخ:
 ده روز باید استراحت مطلق باشم حالا من که مطلق نیستم...شما همینم روا نداری به ما؟؟؟؟؟

یه چشمی؟؟؟؟ ینی چی؟
پس مرخص شدی بسلامتی
اینم مثل شکستگیه پاس که دیر خوب میشه؟
فک نکنم نخوردن راه مناسبی باشه تازه بعد عمل که بدن ضعیف میشه!
پاسخ:
چارهٔ دیگه ای هم ندارم :|

این حتی دیرترم خوب میشه!
عکسش منظورمه. شما یه چشم بیشتر میبینی تو عکسش!؟ :|

پاسخ:
عکس اصلیش اینه....اونجا کوچیکه معلوم نیست 
:))))

پاسخ:
:)
عکس من چشه?!?!?!?![ایکون آااااااای نفس کششششش]خخخخ:-P
پاسخ:
عکسه تو خعلی هم خوشکله :-*
بکشم پاینن زش نباشه؟:دی
پاسخ:
عه وا مث اینکه اونی که باید بکشی پایین عوضی گرفتی ها :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">