حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
اسفند ۹۲

عاغا تو پُست قبلی از بس اسم بادمجون کباب اومدُ کبابمون کرد، گفتم یه پُست بزارم که دیگه قشنگ جزغاله بشیم :)))

یکی از خوراکیهای موردِ علاقهٔ من ، که به عنوانِ میان وعده یا حتی شامم بعضی وقتها میخورم چیزی نیست، جز بورانیِ بادمجون Tongue Out animated emoticon



درست کردنشم واقعا راحته....میتونین بادمجون هم رو گاز کبابی کنید ، اما باید پیه کثیف شدنه گازو به تنتون بمالید دیگه خخخخخ

میتونید بهش سیر تازه یا پودرش یا موسیر اضافه کنید که ایناش دیگه دلبخواهِ


+ مائده مطمئنا بورانی بادمجونِ آزی بهشتی تر از بورانی بادمجون نایبه... گفته بودم که ;)

+ماهک حاضری با کله توش شیرجه بزنیم :))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد
پاسخ:
آخی اون دل تو اونقده خوشگله که ...باید هزار ساله دیگه تاپ تاپ کنه :-*:-*:-*:-*:-*ووووییییی
آخ آخ آخ ...حوری بهشتیه این دیگه .
پاسخ:
خخخخخخخخخ مخصوص تو....تقدیم به تو اصن :D
با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من دخملم
پاسخ:
وایییی اینجوری به من میگی نمیگی من خجالت میکشم عاخهBlushing Hello Kitty animated emoticon
هعـــــــی وای من عقشم دیه شمشیرو از رو بستی میخوای معده ما رو به بوق فنا بدیاااااخخخخ[ایکون جوجوالسلطنه]
پاسخ:
ای وای....من شرمنده شمام من غلط بوکونم بخام به بوق فنا بدم من خودم اصن بوق فنام :))))))
ولی همش یه طف اون شکلکه دلبره نازه پرتقالیه از همه طرف [ایکون فشار فشور بوس اصن یه وضی]:-*
پاسخ:
خخخخخخخ از همه طرف خخخخخخ :D
کدبانو???آی لاو یو:-*:-*
پاسخ:
آی لاو یوووووووووووووووووووووووووو گوجوووووووووووووو
آخ آح کردی کبابم آزی . نمیگی من سردرد دارم الان حالم بده نمیتونم چیزی بخورم :( بعد ازین عکس خوشگلا میزاری :( هعی
پاسخ:
آخی الهی بمیرم... برو سرتو با دستمال ببند بعد بخواب :|
لپ کشونیا ک خجالت نمی کشن مادر!آزی دارم بادمجون کباب میکنم واسه شب بورانی درست کنم،اینجور مادر شکموی هستم من
پاسخ:
واااااااایییی راستی؟؟؟؟ دمت گرم به غورعان خعلی باحالی مامی جان........ جای منم بخوری ها :D
سه.. دو.. یک
حمــــــــــــــــــله
پاسخ:
آرام آرام ....آرامش خودتُ حفظ کن جانم :)))))))))
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۵ masi_ bi asabo saltane
 با بادمجون دودی میرزاقاسمی هم دوس داریم با سیر زیاد...
هنرآشپزی نمی دونم هنر چندمه اما هنریه که منو سرپا نگه داشته تو مراحل غم زده زندگی...

پاسخ:
بعله بعله....اما من بدون تخم مرغ دوز دارم :دی

ایشالا که همیشه سرخوش و خوشحال سر پا باشی مهربونم :-*

اصن همینجور هنره که ازت شرره میکنه ازی جوووووووووووووون

پاسخ:
هویجور گُر و گُر از میپاچه بیرون خخخخخخخ الکی :)))))))
ما بادمجون دوست داریم اما زیاد نمی تونیم بخوریم ،حساسیت داریم 

پاسخ:
آخی چه بد..... حیفه! :)
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۲ خانم هموستات
دستور درست کردنش؟
پاسخ:
عکس مراحلشو گذاشتم دیگه....یه چی میپرسی هااااا....بادمجونو کباب میکنی و بقیه ماجرا... :)
اصن بادمجون عشق است
من کشک و بادمجونم خیلی دوس دارم :)
پاسخ:
منم عاشق هر غذایی هستم که با بادمجون درست میشه اصن :D
شمالیا بهش میگن کال کباب... من عااااشقم. انقد میخورم تا بخاطر سیرش فشارم میره زیر صفر :دی
پاسخ:
اها :)

دقیقا..... اونقد میخورم تا بترکم... من سیر نمیریزم :D
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۷ خانم هموستات
بقیه ماجرارو نفهمیدم دیگه:))))
پاسخ:
عکس داره هاااااا O_o
پوستشو میکنی خردش میکنی با ماست و هر چاشنیه دیگه که دوس داری قاطیش میکنی والسلام :)
وای...چقدر خوشمزه به نظر میاد...کلا بادمجون ذاتا لذیذه...اینم که همون کال کباب ماست....منم عاشقشم...اصن دلم خواست یهو نصف شبی!!!:))))
پاسخ:
واغعا لذیذه واغعن :D

منم عاشخشم :))))))

آخی بچم دلش خاست :P
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۴۶ خانم مهندس
از ایناهم اولین بار زن دادشم واسم درست کرد:-)))
همه خوراکی هایی که خوردم رو یادمه کی واسم درست کرده,برا بار اول:-D
طعم خاصی داشت!
پاسخ:
جالبه که یادته اولین بارهاشو....شاید چون بعد از اون کمتر خوردی....من دیگه اینقد خودم درست میکنم وقتی چیزی خوشم بیاد که اولین بارش یادم میره :))

خاص خوب؟ یا خاص بد؟

با بادمجون میونه ای ندارم :)

بهترشدی آزیتا جون؟ البته معلومه که خوب خوبی که اینجوری هنرنمایی کردی :) 

اون قسمت گل سرخش مال من که با یک عدد قاشق درسته بخورمش:)

پاسخ:
عه؟ چه حیف؟ خانومها معمولا دوس دارن!!! یکی جون تو در معدوداتی :D

گل سرخ پس دور میداری :دی
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۱۷ خانومه آقای x
خیلی نامردی اصن من دیگه اینجا نمیام:((((((((((((
هنوز تو کف اون فلافلات موندم هی میخوام درست کنم هی پیش نمیاد
حالا بادمجونم بهش اضافه کردی؟خیلی نامردیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چند وقته هوسه میرزاقاسمیم کرده!
ویار کردم اساسی!
پاسخ:
حالا نه که خیلی هم میای ، دنبال بهونه بودی واسه نیومدن خخخخخخ :)))))

پیش نمیاد چیه ؟ تنبلیه... شوخی میکنم میدونم سرت شلوغه :)

بادمجون آسونه ها مث فلافل دنگُ فنگ نداره!! برو تو کارش :دی

نکنه خبریه ویار کردی!؟!!!! ;)
آزی جون تو تازه عمل کردی قربونت . بزار من به جا تو هم شیرجه میزنم :)
پاسخ:
ای نامرد، ای تک خور :)))))

این که کال کباب نیست!این بورانی بادمجونه.کال کباب توش بادمجون کبابی له شده میریزی با گردوی اسیاب شده با سیر فراوون وسبزیجات معطر ویکمی اب انار...و برای زیر دوندون هم دونه ی انار ترش.

که بهش نازخاتون هم میگن.

ولی اینی که شما یاد آزیتا این بورانی بادمجونه.

پاسخ:
اتفاقا منم واسم عجیب بود...چون منم نازخاتون خوردم خیلی هم خوشمزه است ولی اصن ماست نداره که... ولی خب گفتم شاید دوستان یه چی میدونن که میگن... وگرنه هر سبزیجاتی با ماست قاطی شه اسمش بورانی میشه...بورانی اسفناج، بورانب بادمجون، بورانب لبو ، بورانی هویج... :)
تا یک مـــــــــــــــرد اینجاست خانم ها که نباید تو ظرف غذا شیرجه بزنن :p
پاسخ:
عه؟؟؟؟ یک مردِ بادمجان خواره نایاب :))))
من اخرین بازمانده از این نسلم :)))))))))))
پاسخ:
امیدوارم منقرض نشی...حیفه :))
انشااله و تعالی :)))
پاسخ:
زیر سایه همایونی :)))))))
:))))))))
پاسخ:
((((((((:
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۷ خانم مهندس
خاص دیگه:D
راستش خوشم نیومد!نگفتم که نگین!نگا خاهرررررشوهرررر بازی در آورده:)))
تاره چون ترسیدم یوخت نکنه.زن دادشم ناراحت شه!مجبور شدم همشو تا ته بخورم:((
اصن خوش مزه نبودش:(
پاسخ:
از همینجا اعلام میدارم خعلی بد سلیقه ای خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">