حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
اسفند ۹۲



دریافت
حجم: 210 کیلوبایت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۴)

باید یه اسم 5 بخشی پیدا کنیم تا سوگلی جناب همکار رو بشناسیم :)

شناختی، به منم بگو آزی. کنجکاو گشتم :)

پاسخ:
آره البته باید به اسمهای قجریشونم توجه کرد خخخخخخخ

ووووی ووووی کنجکاو شده :D
اِمه مه مه دیگه کیه؟! D:
راستی سلام این اولین کامنتیه که میذارم :)
پاسخ:
والا چه میدونم....دیدی که مث ادم جواب نمیده خخخخخخ :))))))

سلام به روی ماهت :) کار خوبی کردی کامنت گذاشتی دستت دُرُست :P

گوجه کال قجری میگه!!

بعدشم یعنی چی آزیتا به این خوبی و باحالی رو ندیده دنبال سوگلی میگرده!بیا این ور ازیتا من اون روی پلنگ خشمگینم عود کرده بذار چنگش بزنم!

البته با کمال احترام نسبت به گوجه کال قجری!...شایدم بی اعصاب السلطنه میگه هان؟!

 

پاسخ:
خخخخخخخخخ

نه دیگه از بس منو سر کار دیده شبیه مردها... خخخخخخ تازه مردها چندتا دارند یکی سوگلی دارند :)))))))

اوه اوه پلنگ خشمگین وارد میشود احترام بزارید :D

هان!
عاغاااااا من تو این قسمتم می خوام سوگلی باشم ، عاغااااااا می خوام....
این امه مه مه مه کیه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
شاید خودت باشی جانم خدا رو چه دیدی... کلا عشقه سوگلی داری هااااااا :)))))
خخخخخخخخخخ یاسرجوخه تمامه یا ماعده![ایکون همزه ندارم خو!]یا مَسی یا میس!یا اِمِمس خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ..... سرجوخه نیست مطمئنا چون اصن نیس که همکار بخواد علشقش بشه :D
ولی تو این پست صوتی صدای خودتو عقشه عقشم:-*:-*[ایکون صدای گوش نواز :-*]
پاسخ:
وااااای آیکونه قند در دل آب شدن :D
بی اعصاب السلطنه ام بهش میخوره هااااااااا;-)
پاسخ:
شایدم ;)
سرکاریه؟
پاسخ:
چی سر کاریه جانم؟
شاید سرهنگ تمام همون قضیه خط کش این حرفا دیگه[آیکون بی حیا]
البته من پوزش میخوام از سرهنگ تمام به بی اعصاب السلطنه هم میخوره
پاسخ:
والا من در جریانه مناسبات نیستم :D
خخخخ
شایدم منظورش دلزندس میگه مهدیه خخخخخخخخخخخخخخ:-D
پاسخ:
خخخخخخ عمرا اون نیست O_O
همین خانم مه مه مه مه مه!
وجود خارجی داره آیا؟    :)))))
پاسخ:
فکر کنم داشته باشه :)
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۵۷ دست و پا چلفتی
یعنی فقط اون کدومشون که میگی
پاسخ:
خخخخخخ :D
ا چیچیووو منظورش گوجه سبزه(ایکون غیرتی شدن:پی)

پاسخ:
اوه اوه... آیکونه بکش پایین، غیرتو میگم :دی
عاغا باتوجه به نظرات دوستان بی اعصاب السلطنه عزیزبه مقام سوگولی منصووووب میگردند![ایکون عاغای همکار رمزگشایی کردیم حرفتونو:-P]
پاسخ:
زود قضاوت نکن عجیجم ;)
خخخ 
ما ک از اوناش نیستیم زرتی بکشیم پایین،زمان بره،غیرتو میگم :دی
ما ته غیرتیم اصن(آیکون شرمنده شدن و عذاب وجدان)خخ
پاسخ:
آیکونه غیرته اینجوری به درد عمه میخوره خخخخ
خخخخخخخخخخ ایشش چه غیرتیم میشه واسه من حارا!بذار آوا و زری و سکینه رو صداکنم ببینم اونوقتم جرعت داری غیرتی شی:-P خخخخخخخخخ[ایکون خلع سلاح کردن دلزنده:-D]
پاسخ:
:))))))

اووووو چه اینهمه دختر
من میگم مسی بی اعصابه سوگولی یا به احتمال زیاد سرکاریه بوخودا
پاسخ:
چرا همه گیر دادان به بی اعصاب خخخخخ :D
خخخ هر کدومو میخای صدا کن،سکینه رو نه خخخ
ما از اوناش نیستیم این هزار بار،نو ک میاد ب بازار ...(ایکون خود تخریبی)
پاسخ:
سکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنه آی سکینه بدو بیا:))))
خو حدسه دیه حالا خودت میدونی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ سفارشم یادت نره ها از ته دل ازلکیم نخنده
پاسخ:
نوچ...منم نمیدونم :D
عه?زود قضاوت نکنم?!?!باشه عزیزم پس یوزی سلطنه رو هم به نظرات من اضافه کن قربون دستت:-*:-D
پاسخ:
چشم اضافه کن ولی خودت چی تو گزینه ها نیستی؟؟؟ :)))))
پس لازم شد برم تو کار پوآرو بازی :))))
پاسخ:
 برو تو کار پوآرو بازی :D
 آزی گیر دادیااا خو نیس تو گزینه ها
اصن اممم اممم اممم میخوره گوجه سبز باشه؟!
نمیخوره دیگه
همون بی اعصابه دیگه می اما مه ینی بی اصابه
خخ
پاسخ:
می اما مه :))))))))))))))))))))))))))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ سکینههههههههه بیا این مَتی عشقتو جم کن خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سکینه با دل بی کینه کجاییییییییی :)
پوآاروو بالا غیرتا بیخیال ی نفر شو
اصن گوجه چادرتو سر کن برو تو اندرونییییی :دی
شومام همشیره انقده پای نامووووس مردمو وسط نکش(با صدای قیصر بخون لطفا)
خخ

پاسخ:
بیشین بینیم باوووووووووو:))))))
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۲ masi_ bi asabo saltane

ب من ک این وصله ها نمی چسبه...این فایل صوتی شماره 2 هم باید داشته باشه دیگ خانوم آزی ...ما منتظریم ببینیم سوگلی کیه؟ م م م مه چیه؟:))))
نگرانیه خوشمزه گوجه سبز عزیزم تو حلقمون...



پاسخ:
نمیدونم شاید داشته باشه خخخخخ :)))))))
ببین من چند روز نبودم چه عشق و عشق بازی ای شده!
آقای همکار عاشق کی شده آزی؟
طرف خودش هم میدونه که آقای همکار عاشقش شده؟
+حسین اگه فهمیدی کیه به ما هم بگو. پوآرو خوبی هستی؟
پاسخ:
عه سلاملیکم سلام خان :D

نمودونم الکیییییی خخخخخخ
نوچ طرف نمیدونه از کجا بدونه اصن :)))))

+ قابل توجه چپه جان :D
خب خانم ام زاده شما به چه شخص یا اشخاصی مشکوک هستین؟
:)))
پاسخ:
والا.... چی بگم... من به همه مشکوکم :D
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۳ masi_ bi asabo saltane
آقای همکارم همه رو ب من مشکوک کرده آزی...
آزی جونم...زودتر شماره 2 شو بساز توش لکنت آقای همکارم درمانش کن...


پاسخ:
شایدم واقعا خودت باشی...دوست نداری؟ ;)
خوش به حال هر دختری که آقای همکار عاشقش بشه [به قول گوجه چشم سبزه قجری: آیکون الکی جو دادن ]
پاسخ:
اوه اوه الکیییییییییییییییی
ینی کی میتونه باشه آزی ؟! هوم ؟ بیا خانوم ِ مارپل بازی در بیاریم از زیر ِ زبونش بکشیم بیرون ! :) مفاوقی ؟! :) بیا با هم بزنیمش حتی ! کتک خورشم که ملسه خخخخخخ :) با این شیوه مطمئنم مث بلبل حرف میزنه :))))))

سرم خوب شد عزیزم :) مرسی بوچ بوچ بوچ :*
پاسخ:
من میتونم نقش خانومه لمون تو پوآرو رو بازی کنم....اما کتک متک کار خودته من که کمر ندارم :))))

خدا رو شکر :):-*
آزی بهش بگو اگه عاشقه سوگلی من شده باشه میکشمش و چشماش رو در میارم خخخخخخ
+من دارم میرم سلمونی کلی کار دارم، این همایون هم دهن ما رو عنایت فرمود، بعدا باید اون سوگلی رو واسه من خواستگاری کنی تا از دلم در بیاد این گرفتاری با همایون که دست پخته جنابعالی می باشد سرکار خانم لمون :))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
اوه مگه اینجا بنگاهه عشق یابیه هی واسه خودتون سوا میکنید؟؟؟ :))))

اون همایون که کلا شغلش عنایته دهانه :D بعد میگی من برم بدبخت شم که دهن تو خوب شه ینی؟؟؟ :))))
خخخخخخخخخ دلزنده پای چادر منو وسط نکشاااااا[ایکون غیرت رو چادرم:-P]
پاسخ:
چه همه غیرتی اند اینجا خخخخخخخ
آزی برو گوش این همکارو بکش و ازش اعتراف بگیر کیه الان اینجا سر این موضوع دعوا میشه و چند نفز تلفات میدیما
پاسخ:
فعلا دستم به گوشش نمیرسه :D
سلامَلِکُم استاد سلام علیکم [ایکون میبینم که از ایکونای من استفاده میکنین!ولی خب اورین که باذکر منبع میگین خخخخ:-P]
پاسخ:
بعله بعله :D
بعله پَ چی اصن من خودم کلی رو تو غیرتیماااااا!کسی چپ نگات کنه چَپَش میکنم![ایکون قلمبه شدن رگ غیرت:-D]
پاسخ:
اوه اوه.... رگو ببین این هوا زده بیرون یا خداااااااا ^0^
حتی گوجه سبز؟:))))
پاسخ:
یکم به اون مضنونم خخخخخ
باشه کتک زدنش سهم ِ من ، حرف کشیدن از زیر ِ زبونش کار ِ تو ! :دی عادلانه هم هس ! :)

:*
پاسخ:
خوبه.... deal Funny Strong Hand Shaking animated emoticon

آروم فشار بده باوووو مصدومم خو :))))))

:-*
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۰ masi_ bi asabo saltane
نمی دونم چرا درگیر این پستتم...؟

پاسخ:
ای بابا.... چرا عاخه؟ بیخود نبود بچه ها یه چیزایی میگفتن خخخخخ :D
ها؟
پاسخ:
ها؟ چی؟
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۰ masi_ bi asabo saltane

حالا تا فایل صوتی شماره 2 بیا خودتو ب آزی ثابت کن...

پاسخ:
کی خودشو ثابت کنه عزیزم؟؟؟؟

زیاد جدی نگیر خخخخخ :D
رمز گشایی اینو کم داشتیم فقط :\
پاسخ:
اوه چه بد اخلاق... :)
عاغاااااااااااااااااااااا من دارم از فضولی میمیرم ...ترررررررررررررررخدا بیا بگو این کیه؟؟؟؟؟
پاسخ:
به جون خودم نمیدونم خو :)
مستر همکار هی میگه مه مه مه آدم یاد چیزای خاک بر سری میفته :)))))))

آزی یه بار دیگه بگو وا :P
پاسخ:
اون دیگه ارتباط مستقیم داره با ذهنه منحرفه شما جانم :))))


واااااااااا
یعتی کی میتونه باشه؟؟؟ :))))
پاسخ:
نمیدونم خخخخ
:))

بهتری ازی جون ؟
پاسخ:
بهترم قربونت خوبم :-*
آزی کم کم داریم تلفات میدیما مچند نفری الان کم مونده از فضولی بترکن ......این مستر هم میدونه دقیقا نقطه ضعف دخترا چیه ها خخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ خدا رحمت کناد شهیدان راه عشق را :)))))
به جان سبزک این آقای همکار همه رو گذاشته سرکار:))))

اینجا همه بی اعصابن،بنده خدا مگه جرئت میکنه دس رو کسی بذاره؟


انگار جو متشنجه.آزی دوباره برم اون لباس زیر سفیده که بندش پاره شده بودو بزنم سر پرچم؟:)))))
پاسخ:
بعید نیست :)))))

همه میریزن سرش خخخخخ

بدو بدو جای اون لباست چند وقته خیلی خالیه :D
پرونده خاصیه باید از شرلوک هلمز و خانم مارپل هم کمک بگیرم خخخخخخ
پاسخ:
اوه اوه...کی میره این همه راهو :D
من خو نفهمیدم سوگلیش کیه هرکی هَ خدا حفظش کنه از وسط نصفش کنه خخخخخخخخ شوخیدم خودا نکنه نصف شه
همون خدا حفظش کنه فقط
پاسخ:
خیلی باحال بود :D

به نظرت نمیگه نازنین بنت الننه :D؟
1) حالا دو تا جوون رو به هم برسون چی میشه مگه؟
2) گوجه جان من به خاطر شغلم یاد گرفتم که همیشه با ذکر منبع کار کنم
3) بی اعصاب خیلی مشکوکی!!!!
4) یوزی نظرت باحال بود خخخخخ
5) میادی اون پرچمت چرا شبیه شورت زنونه هستش؟ خخخخخخ
6) عاغا کسی نفهمید این آقای همکار با من رغیب عشقی شده یا نه؟
7) من عاشقه م ممم ممم ممممم مم مممم شدم خخخخخ
پاسخ:
تو روح تو یکی صلوات اصن :))))))

تو هم کامنت ام پی تری میدی.... جواب همه رو یه کامنت میکنی سر جمع :D
آآآآآآآآرررررررررهههههه   خخخخخخ
حالا اگه بیان ببینن جواب بدن خوبه ;-)
پاسخ:
اوهوم امید وارم بیان ببینن :)
اورین استاد سلام ما به شما افتخارمیکنیم:-)[ایکون الکــــــــــــی:-D]
پاسخ:
آیکونه تِر تِر :D
الکی؟ چرا الکی گوجه جون؟
+البته با عرض پوزش از آزی بابت "جون" دونستنه عقشش :D
پاسخ:
میبخشمت حالا :دی
هویجوری^_^
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">