حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
اسفند ۹۲

بچه ها از دخترها کی پایه است با هم بریم پیش دکتر ماهی؟؟؟ :)))

هر کَس هم بیاد مهمونه منه :دی



اگه میخواید بیشتر راجع به دکتر ماهی بدونید اینجا


+ البته ما فقط برای پا میخایم بریم خخخخ

+ تا فردا صبح اعلام آمادگی کنید لطفا !!!

+شجاعها و اهل کارهای جدید ، دستها بالا :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

من شدیدا پایه ام ازی
پاسخ:
ای ول... نفر اول مشخص شد... نفر بعدی :D
خخخخخخخخخخ عقشم من خودم رفتم تاحالا:-P همون استخری که اموزش شنا میرم هردفه میرم یواشکی دستمو میکنم تو اکواریومشون اوناام میان دستامو میبوسن خخخخخخ تاحالا پاهامو امتحان نکردم!اخه باید شارژ کنم حسابمو ازش کسر کنن منم که لازم نداشتم تاحالانرفتم یه دل سیر بشینم پاهامو بکنم توش;-)خعلی ام گرونه ماساژ ماهی:-S
پاسخ:
آی قربون تو برم من :D بیخود نیس عشق خودمی... حیف که نیستی وگرنه باهم میرفتیم کلی هم میخندیدیم :))))
ازی به احتمال 99.999% هم نفر بعدیشم خودمم :))
پاسخ:
عه؟؟؟ ینی باید دوبار مهمونت کنم خخخخخ

نهههههه

میترسم

پاسخ:
خخخخخ

منم گفتم شجاها دستا بالا :D

مهمونِ تو یعنی ؟! واقعی ؟! :دی

پاسخ:
والا....شوخی دارم مگه....
شما اعلام کن میای بقیش اوکی :D
عزیزم شما مگه بعد از عمل استراحت نباید بکنی؟ این دکتر بازیا چیه ؟ بذار وقتی خوب شدی برو :*
پاسخ:
واسه هفتهٔ دیگه است... الان که نمیخام برم... مال بعد از استراحت :)
برج میلاد؟
پاسخ:
عاررررررره
عاره حیف:-( میرفتیم کلی میخندیدیم!اینقَده قشنگ میبوسن دست ادموووو که نگو^_^
پاسخ:
اوخی :-*
آی آی آی با این دست و دلبازی ;))...خوش بگذرونین با قلقلک ماهیا.اگه مثل من باشی که از اولش غش میکنی از خنده.(آبروتم میره )
پاسخ:
شما نمیای عایا؟؟؟؟؟ :D

من زیاد قلقلکی نیستم! :)
همیشه این اتفاق و تو خواب دیدم با ماهیای قرمز  الان یهو یاد اونا افتادم...اگه بودم حتما" میومدم:))
پاسخ:
عه چه باحال...
الان کجایی مگه؟؟؟؟ =/
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۰ خموش تازه نورانی شده (منور بانو)
سلااام...( اولین کامنتم برا شماست)
وووووویییی.... من باشم سکته مکنم از ترررررس.... ماهی که نیستن هیولاعن...
پاسخ:
ای منور ای درخشان ای هفت ترقه ای آبشار کوزه ای ای جونم خخخخخخ :))))

کوشولو اند اتفاقا تو عکس گنده افتادن تازه دندون هم ندارند :)

آزیتااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!

سلاممممممم :********* چقدر خوشحالم پیدات کردم! وب قبلیتو شروع کرده بودم به خوندن  و یکی یکی میومدم جلو و رسیده بودم به روزایی که ناراحت بودی.. چندبار اومدم برات کامنت بذارم اما میدیدم باید خوبه خوب فکر کنم تا یه چیز به درد بخورم بگم توی اون حس و حالت. یه روز که دیگه تصمیم گرفتم روشن شم وبتو باز کردم و دیدم که... :|

تا یه مدت هم هی اسمتو سرچ میکردم شاید جای دیگه بنویسی اما دیگه گفتم گم کردمت و بی خیال شدم! تا لاان که باز سرچ کردم یافتمت :دی اول فک کردم یکی دیگست! نوشته های این یکی دو تا پست اخیر رو خوندم! آزیتا بی پروا تر از این حرفا بود! اما آرشیوتو که خوندم فهمیدم خودتی :)

چقدر خوب شد که باز پیدات کردم :*

پاسخ:
سلاااااااااام
ای یار سفر کرده باز آی باز آی خخخخخخ

چه خوب که اومدی...کلا حال میکنم منو پیدا میکنن :))))))))

راجع به بی پرده بودنم خدمتت عارضم که وقتی میخوره تو برجکه آدمها.... اینجوریه دیگه....خخخخ ولی هنوزم همون آزیتام :P

بووووووووس
یاد ی سکانس فیلم مجیدی افتادم 
اسم فیلمش فک کنم کفش های . . .دقیقشو یاد نیس اما قشنگترین صحنه فیلم بود پسر بچه فیلم تو مسابقه دو مدرسه ب سختی اول شد و وقتی اومد خونشون پاشو کرد تو حوض خونشون و ماهی ها ب پاهاش بوسه میزدن :)

پاسخ:
اسم فیلم بچه های آسمانه :)

زیاد دیدم فیلمشو ...
آره سکانسه آخر :)

آره آره

بچه های آسمان...

فیلم نامشم یه جورایی کپی ...کاور...هر کوفتی حالا :دی

از یه فیلم اگه اشتبا نکنم چینی بوده...اما به هر حال قشنگ بود...

:))))

اصن الان حس منتقد بودنو دارم خخخ

 

پاسخ:
عه نمیدونستم کاور یه فیلمه چینی ایه ولی عاشقه بازیگرهای کودکش بودم خیلی خوب بازی میکردن :)

فک کنم شخصیتاش علی بودن و سمانه

من سمانه رو دوس داشتم :دی

کاپشن قرمز داشت

مث همون کاپشن تو ک توش پر چیزه :دی

 

پاسخ:
:)

خو من دوس دارم بیام منتها حسش نیس ! :/ گشاد بازیو این حرفا خخخخخ "دی

پاسخ:
گشاد بانو به این درجه ارتقا یافتی :)

مسی ک اومدی وبم...خخخخخخ

 

باز بیا خو؟؟؟؟؟؟؟؟بیایا اجی

پاسخ:
میام چشم...آپ خوشگل کن میام...اینقدم جعفر قلی رو لوس نکن خخخخخ

جعفر قلی عاغاس.خخخخخخ

پاسخ:
خدا از خانومی کمش نکنه :)))))

مخسی

پاسخ:
:P
حالا کی میخوای بری؟ آدرسش کجاست؟ چه جوریاس؟ اگه فردا باشه نمی تونم بیام وسط خونه تکونی هستیم ولی بعدا باشه شاید بیام.تهرانه دیگه؟
در ضمن جایی مهمونم کن که متروخور باشه راحت پیدا کنم.....صبحونه ناهار شام هم مهمون تو.....بعد از ماساژ ماهی یه دونه از این ماساژور خوش تیپا هم بگو بیاد شونه هامو بماله...دیگه...فعلا همینا....اگه شرایطی بود بازم میگم:))))

ولی جدی آدرسشو بگو خیلی خوشم اومد
پاسخ:
هفته دیگه میخوام برم....از بستر که برخاستم :)

دیگه سفارشی نداری عایا؟؟؟؟؟ :D

پایینه برجه میلاده :)

خاستی بگو بهم که میای یا نه :)
خخخ یه بار تو چرا که نه ؟ ندا رفته بود ، بعد اصن پاهاش تو آب نرفته جیغ و داد و بیداد و مامانم اینا خخخخخخ
به هر حال عاغااااااااا منم با خودت ببر ،منم با خودت ببر[ایکون مجازی بیا دستمو بگیر ببر]
پاسخ:
ندا ریقوئه :D

بیا ببرمت بیا ببرمت عزیزووووم

حیف نیستی =/
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۳۳ masi_ bi asabo saltane
من قلقکم میاد...
عکسشم می بینم قلقلکم میاد...
فک کنم همش باید بخندم...مدل غشی...:))))))))))))))))))
پاسخ:
اخی قلقلکی هستی پ.....آیکون آزی داره انگشتاشو تکون میده میگه گیلی گیلی خخخ

نه نه همون عسل بانو برازنده ی عسلی چون ما میباشد ! خخخخخ

شایدم اومدم نمیدونم !

:)


پاسخ:
الان میری یه قرن فکر کنی؟؟؟؟؟ بعد بیای بگی عه منم میخاستم بیام :D

کمرت خوب شد راه افتادی به سلامتی؟

من که وحشتم میگیره.حتی از کنار اکواریومشونم نمیتونم رد بشم.

پاسخ:
والا نه هنوز راه نیوفتادم از دوشنبه امید خدا راه میفتم ایشالا :)

عه چرا دندون که ندارن کوشولوها :D
منم دوز دارم! ولی هفته دیگه تهران نیستم :(
پاسخ:
عه چه بد!کِی هستی خب....اون موقع بریم :D
خیلی خوبه که دوره همی دارید میرید. حیف که فقط خانوما رو دعوت کردی وگرنه میومدم :D
خوش بگذره.
پاسخ:
خانومها عایاقون جداست خو :|

فعلا که یه نفر فقط اعلام آمادگی کرده :|
بخاطر پروژه پایانیم روزای دقیقی که تهرانم معلوم نیست. روزی که داری میری رو بگو بتونم همون روز میگم میام
پاسخ:
دقیقش معلوم نیس عزیزم :)
سلام آزیتا بانو
ببخشید گه گداری خاموش میخوندمتون
اماااااااااااااااا اینبار یک دوستی منو اغفال کرد بیام این پست رو بخونم و اعلام وجود کنم :))
میشه بگید دقیقا کجاست از چه ساعتی تا چه ساعتی و تا کی هست :))
در هر حال مثل خیلی از پستهاتون جالب بود :*
پاسخ:
سلام مموله خانوم

ببخشید نداره که ، هر چند ما روشن باشید بیشتر میدوستیم :)

منم که اصلا لابد نمیدونم که اون دوست کی بوده؟؟؟؟ خخخخخخخخخ;)

پایین برج میلاد.....فقط 20 دقیقه است!!! ساعت ایناش هنوز معلوم نیس، چون باید هماهنگ کنم....  ولی اگه بتونم برم آخر هفته میشه...و صبح میرم :)

مرسی :-*
عایا این دکتر ماهی حقیقت دارد؟
بدرد میخورد؟
پاسخ:
اره خوب بود ولی یبارش فایده نداره باید بطور متوالی چند بار رفت :) خیلی هم باحال بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">