حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
اسفند ۹۲

عاغا یه نفر هست با ویندوز 98 میاد وبگردی...وبلاگ منم زیاد میاد تقریبا هر روز میاد.....



جون خودش

جون خودم

جون عمش

جون عمم

بیاد بگه کیه؟؟؟؟

اونقده کنجکاوم بدونم کیه که داره از انقراض ویندوز 98 جلوگیری میکنه.....در نوع خودش اصن یه پا فداکاریه....

جون من بیا بگو.... این تن بمیره بگوووووو....

:)


اصن خصوصی بگو در گوشم :دی


+عاغا هِی میری، میای میخوای ببینی ملت چی گفتن...بیا و خوبی کنُ روشن شو دیگه.... اصن عرررررررررررررررررر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

من من من :)) 



من از وقتی کامپیوتر یاد گرفتم تهنایی کار کنم ویندوز اکس پی بود
پاسخ:
حالا xp مورد زیاد هست....98!!!!!!!!!!!!!!! 98ییی کیه....آخرم نگفت =/

چرا میگی من پس.... نود و هشت نداری که :) ینی میخوای بگی تو زمان 98 نینی بودی خخخخخ.... ولی من ویندوز me هم داشتم خخخخ
خخخخخخخخخ دمش گرم واقعا![ایکون عجب صبرو حوصله ای داره که با98کارمیکنه هنوز]
پاسخ:
در حد فدا کاری!!!!
ینی کی میتونه باشه خب :)
یه ادم صبور!کیا از بین کامنترا صبورن?!دستا بالا:-P
پاسخ:
مطمئنا کامنت نمیده عزیزم...خاموشه :)
چقدر باحال ===)))))))))))))))))
پاسخ:
خخخخخخ

کاش بگه کیه؟؟؟ دوسش دارم اصن :P
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۹ خانم مهندس
آی پی ها  هم که چک میشه!!!!!
آمارمونم که در میاری!!
من اینجا اصن امنیت ندارم:)))
چه وضعیه آخه:)))
پاسخ:
امنیت داری ..... چرا نداری من اصن چکار دارم.... بیاید برید...فوحش بدید...اصن هر چی :D
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۰ masi_ bi asabo saltane
حتمان با این ویندوز خاطره عشقی داره...:)))))))))

پاسخ:
شایدم مزدوج شدن خخخخخ :D
یعنی واقعن همچی کسی هس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله هس !!!
ما در دوران جوانی از این ویندوز استفاده میکردیم بسیار هم عاشقش بودیم
یاد فارسی سازش پارسا 99 بخیر
پاسخ:
دوران نوجوانی منظورتونه دیگه!!!:پی
اولش که تحت DOS با کامپوترم کار میکردم، بعدش NC خیلی محبوب شد و کلی حال میداد، این کلید های F1 تا F9 هم اونجا خیلی کاربرد داشت و یادگار NC رو کیبورد ها هستش. بعدش ویندوز 3.1 اومد معروف به ویندوز 31، بعدش هم که 98 و me و 2000 و XP
حال کردی تاریخچه رو؟
تازه من درایو B رو هم یادم میاد. الان دیگه کم کم درایو A هم ور افتاد.
یادمه تو اون دیسکت های به حجم 1.4 مگابایتی کلی برنامه Q basic مینوشتیم و کلی عکس داشتیم
بعدش یادمه بابام از آلمان یه فلش آورد به حجم 125 مگا بایت. مارو میگی دهنمون باز موند در حد خفن. فکمون افتاد. 125 مگااااااااا بااااایت!!!!! بابام میگفت به خدا یه چی بود میگفتن 1 گیگ فضا داره. ما میگفتیم خالی نبند !!!! خخخخخ
پاسخ:
مستر شما که داشتی تاریخچه میگفتی 95 وME رو هم میگفتی دیگه..: دی

125؟؟ یا 128؟؟؟ خخخخ الان یه ترا بایتم الکیه :D
آخه من 95 استفاده نکردم از 3.1 رفتم به 98  :D
me رو گفتم که، فکر کنم meliniom (همون هزاره، املاش رو الان یادم نمیاد) بود واسه همین بهش میگفتم ویندوز me
آره 128 بود.  یادته چقدر باهاش کلاس میذاشتیم خخخخخ
خوب یادته ها. من فکر میکردم 125 بود. ABB آلمان بود تبلیغه روش :D
پاسخ:
ها اره می رو گگفتی ندیدم :)

اره فکر میکردیم بی ام و است همچین کلاس داشت خخخخخ
من 98إی نیستم اما 98یا رو دوس دارم :دی
پاسخ:
Me too :)
خوب ما در کافی نت چند تا ایمیل کاری ارسال کردیم دیگر نت کاری نداریم. تا قسمت بعدی همه شما رو به خدا می سپاریم. خخخخخ .
فعلا
پاسخ:
خدانگهدار سلام جون..... چاکرات :)
الان دیگه پیر شدم همون جوونی منظورم بود :پی
پاسخ:
کهولت سن داری الان احتمالا:دی
خوب هستید آزیتا خانم؟
پاسخ:
خوبم ممنون...
منم با دایل آپ اومدم الان نشون میده اونجـا ؟؟ :/
همچین آدم ِ سنت گرایی هستم من  :دی

پاسخ:
نه فقط زده ع مشهد اومدی با ویندوز سِوِن :D

بابا سنت بابا آرمانهای هخامنشیان خخخخ
بله بله 
با عصا راه میرم از این پیرمرد غرغروها هم همینطور
حواستون باشه :دی
پاسخ:
خدا رحم کنه.... شما عصات نشکنه یه وقت!:D
البته بنده به شخصه این انسان رو یک آدم خبه میدونم زیرا چونکه :دی 
پاسخ:
اها....بعله!
یه مدت با 98 کار کردم...
با nt هم...ولی بعدش 2000 و بعدتر هم xp
سون هم کار کردم...کریستال هم حتی...
اما هیشوقت رو سیستم خودم 98 نداشتم:دی
پاسخ:
عاقا ما همه همین سیر رو طی کردیم به خودا...اما الان تو این دوران 98 دیگه خیلییییییییی.........


۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۲ خانم هموستات
می فهمی دخترم بالاخره در می یابی
پاسخ:
فکر نکنم مادرم :D
منم یادمه 98  یه عهدی ویندوزمون بود اون موقع که تازه خریده بودیم پی سی....
اونموقع ها چقدررر سی دی رایت می کردیم ،بیشترشونم شو و آهنگ بودن خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ آره دیگه اول سیستم ما هم 98 روش بود :)
من از زمان "داس" کامپیوتر داشتم D: جمله بابام وقتی میخاد بگه اونم توو تکنولوژیه D:
پاسخ:
آفرین بر شما...

من جملهٔ باباتون دقیق متوجه نشدم :دی
۱۵۴۷ تااااااا
بابا چه جمعه شب پر انرژی بود امشب :دی
۹ اسفنده دیگه چه میشه کرد خخ
پاسخ:
الکی الکی بنام خودش تموم میکنه...فرصت طلب خخخ
:دی
پاسخ:
:پی
من بی صبرانه مشتاق شدم بشناسمشون، اگه وبلاگی دارن فالوشون کنم :پی
هنوز این شخصیت برجسته مشخص نشدن؟
پاسخ:
نخیر متاسفانه بروز ندادن که کی هستن، با اینکه اینقدم خاطرخواه داره :D
dos قبل از ویندوز بود :) نوعی از سیستم عامل
پاسخ:
ینی فکر کردی من نمیدونم داس چیه؟؟؟؟؟O_O

نفهمیدم راجع پدرت چی گفتی شکوفه جون.... که الان فهمیدم دیگه :دی
مسافره زمانه یحتمل ;)
پاسخ:
خخخخ احتمالا ...خانومه ذهن خلاق :D
آزی جون کمکت کنم؟ :پی 
فکر کنم منظور شکوفه جون این بود که اون جمله اول رو پدر محترمشون میگن در مواقعی که بعد از :D نوشتن. با عرض پوزش از پابرهنه وسط پریدن 
اعتراف میکنم به دنبال کشف 98ای تمام کامنتها رو خوردم
(حس ارضا شدن نخود آش بودن )
پاسخ:
ممنون از راهنماییتون ...ما نخود آش میدوستیم اصن :D

انگار جمله افتاده بود روی نقطهٔ کورم...هر چی میخوندم نمیفهمیدمش خخخخخخخخ مال  سردرده احتمالا :P

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">