حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
اسفند ۹۲
 فقط خیلی کنجکاوم...;)








!!!!!!!


حالا باورتون شد؟
 :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

خخخخخ
:دی
:پی
:)))))))
اصلا هر جه نماد خندست.
اینا الان مومیایی نیستن؟ :دی
پاسخ:
شایدم روح باشن :D
خخخخخ

امروز روز اول شدنت بود :))))
الان که خوب فکر میکنم می بینم احتمالش زیاده :دی
امروز روز شانسمه :پی
پاسخ:
هر روز روزِ شانستون باشه ایشالا :)
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۲ masi_ bi asabo saltane
ما خوب خودمون جهان سومیم...اینا چی عن دیگه...!
 ویندوزتونو عوض کنید ...
یاد خواب اصحاب کهف افتادم با ورژن جدید ک اصحاب بیدار میشن می بینن ویندوزشون هنوز 98 هسته...باز میخوابن...

پاسخ:
خخخخخ نه بیدار میشن میبینن ویندوز 95 باز میخوابن ;) ینی مال 19 سال پیش :D
الان ینی میخاستی بگی خواننده هات پولدارن ک ویندوز سون دارن؟ ما رو همون 98 بس است:دال یا
پاسخ:
الان شما این برداشت رو کردی؟؟؟؟
به حق چیزای نشنیده و ندیده ... واه واه واه
پاسخ:
والاع اصن :D
اخه ویندوز 98 چطوری اپرا وژن 10 ساپورت می کنه؟؟
آذری 100% وب سایت که امار وبلاگت رو بهت می ده اشتباه می کنه.
شک نکن.
پاسخ:
من به این امارگیرم شک ندارم...خیلی امتحانش کردم...هیچ وقت خطا نمیکنه... :|
از ویندوز 98 مینالیدیم 95 اش هم اومد :))))))))))))))))
جالبه بروزرش آپدیته تقریبا :پی 
اینترنت اکسپلورر نیست :پی
پاسخ:
رفته باباشو اورده خخخخ
گاهی هم هست :)
خخخخخخخخخخخخ چه نوستالوژیگولیانس این ویندوزا[ایکون هعی یادش بخیرالکـــــــــــــــــی]D=
پاسخ:
:)
فدات بشم که شلک فامیل دور شدی:))
 
به قول ببعی:  فامیل،فامیل...اوووووممم:*

میگم دیگه بش گیر نده دیدی فردا با داس و این صوبتا اومدا خخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ خدا نکنه عزیزم..... =)))

وای من عاشق ببعی ام :D

همینو بگووو :)
چه خوب که انقد وفادارن به سیستمشون:)
من دوست دارم این آدمارو ... براشون مهم نیست همه چى به سرعت برق جلو میره و نو میشه وقتى با این ویندوز راحت خوب راحت دیگه
+ فامیل دور عشق من:))
 آزى رفتى دکتر؟ از نتیجه عملت راضی بود؟ خوبى؟ 
پاسخ:
احتمالا مجبورن ترنج جون :)

+ ببعی ایز مای لاو :)))))

اره عزیزم رفتم دکتر....راضی بود گفت فقط باید خیلی رعایت کنم :|
95!؟!؟!؟ 
پاسخ:
آره دیگه :)

هه...چه باحال!!

 

اووخ از کجا متوجه میشی؟

کی میاد کی میره؟

 

اماره منو داری

که همش میام اما تنبلم کامنتم نمیاد :دی

پاسخ:
خخخخخ :)

از آمارگیر :P

خخخخ ای تنبل بعله بعله امارت دستم...ای کامنت نده ;)
چجوری با این ویندوز اینترنت پرسرعت داره و میاد فایل صوتی هاتم دانلود میکنه خدا داند D: اینترنت زغالی!
پاسخ:
شاید پر سرعت نباشه خو :) گازوئیلی :D
عجب :)))
پاسخ:
مش رجب :))))
اونوقت رو 98 اپرا هم نصب میشه؟!!! آیا درست دیدم یا عکس ابهام برانگیزه؟!!! o-O  l من یادمه مامان بخاطر این ویندوزمون رو اکس پی کرد که برنامه هایی که میخواست روی 98 نصب نمیشد
پاسخ:
شاید بشه نمیدونم...ولی هر چیزی ممکنه :)
عَعَعَعَعَعَعَعَــــــــَـــــــــــــَـــــــــــــــَــــــــــ...
!!!!!!!!!!





پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ اووووووووووووهَ هَ هَ هَ هَ هَ
ممنونم به همچنین
پاسخ:
:)
میبینم که تا یه پست راجع بهش نوشتی رفته با ویندوز 95 اومده!!!
+هرکی هست خیلی اهل حاله :D باید بهش آفزین گفت !!!
++ خطاب به ویندوز 98 و 95 جان، آیا ویندوز با ورژن پایینتر هم داری ولی کانکت نشه؟
+++چرا خاموشی پس؟!
پاسخ:
خخخخ آره دیگه خواسته منو خوشحال کنه :D


نمیدونم چرا خاموشه :|
o_O بابا خب بیا بگو کی هستی ما ببینیم این آدم اعصاب فولادین کیه که هنوز از 95!!!!!!!! و 98!!!!!!!! استفاده میکنه!!!! به خدا من خودم سرلوحه قرارت میدم به عنوان اسطوره ی اعصاب قوی!!!! :|
پاسخ:
والا خوب منم همینو میگم....اصن اگه معرفی کنه من بهش یه تقدیرنامه اعطا میکنم :D

windows 95  و Opera browser?!

پاسخ:
لابد شده دیگه :O
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۰۸ خیلی ناشناس
رصدخانه IP آزی م.زاده
IP شما را در کمتر از سه سوت با پیک به درب منزل شما خواهد فرستاد.
آیا نمیدانید از چه ورژنی از بروزر نصب شده در سیستم خود استفاده میکنید؟
آیا نمیدانید وضوح صفحه نمایش شما چیست؟
آیا مایل هستید IP خود را حتی قبل از ورود به فیلتر شکن رویت کنید؟
رصدخانه آزی م.زاده در خدمت شما است!
حالا اگه گفتی من کی هستم آزی؟ :D

پاسخ:
خخخخخخخ
دیوانه!!!!!!

شما که تابلوئه کی میباشی.....به قول عشقم گوجه ضابلو :))))))

میگم اپرا رو ویندوز 95 نصب میشه!؟؟؟؟ عجیبه!
پاسخ:
لابد میشه دیگه :O
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۶ خیلی ناشناس
خخخخخخخخخخخ گوجه چشم سبز قجری خخخخخخخخ
پاسخ:
بهله عشخ من دیه ;)
بررررررررررررررررره؟

با فامیل ما چیکار داری؟
پاسخ:
کاری ندارم خواستم یه نقشی بهش داده باشم و احساس خودم رو بیان کرده باشم :D
خخخخخخخخخخ خیلی ناشناس علیکم خخخخخخخخخD=
پاسخ:
;)
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۵ خیلی ناشناس علیکم
عمرا اگه فهمیده باشید من کی هستم خخخخخخ
+آزی یه کیس خوب واسه این گوجه چشم سبز قجری بدم خدمتتون؟
++ kiss نه ها، case خخخخخخ
+++الکی خخخخ
پاسخ:
باز تو الکی حرف زدی؟؟؟؟ میخوای خودت رو بندازی به دوسته من؟؟؟ :D
خیلی سادست، طرف اهل رعایت حق کپی رایته، نسخه 95 و 98 رو خریده حالا دیگه وسعش نرسیده نسخه های جدید رو بخره! خیلی هم عجیب نیست.
پاسخ:
یه همچین نظر خوش بینانه ای از شما از کدخدا بعیده واقعا...چه حالی کردم ینی:)
آقا اگه استقبال شما ازش زیاد بشه فکر کنم واسه شادیه بیشترتون دفعه ی بعد با داس  و مرورگر گوگل کروم بیاد :)))
پاسخ:
خخخخخخ
دقیقا....من منتظر یه همچین معجزه ای ام اصن :D
عااااااااااااااااااشق فامیل دورم اصن سال جدید بی فامیل دور هیچه
پاسخ:
عررررررررررر......اصن بدون اونا عید خوب نیس....هرچند من همیشه حسرت میخوردم که چرا نمیتونم درست حسابیشو ببینم :( عرررررر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">