حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
اسفند ۹۲

عاقا بگوشید دیگه....عکس مرتبط ندارم بزارم :)




دریافت
حجم: 284 کیلوبایت




صداپیشگان:

آقای همکار

آزی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

مطمئنید؟
:دی
پاسخ:
مطمئنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟ خخخخ
مــــــــطــــــمــــــــعـــــــنـــــــــی?!?!?!?!O_Oخخخخخخخخخخخ عاغا دیگه!عاغای همکار ازدباج کن ما بیایم برقصیم دیهD=خانوم مسعول ای تی عاغای همکارو ببوس یالا یالا یالا یالاD:
پاسخ:
زن نمیدن بهش خوب :)))))

اگه مسئول آی تی رو ببینی خخخ
عقشم این کلیپ خعلی چسبیداااا!عاخه صدات بود انرژی گرفتم اصن یه وضی:*
پاسخ:
خخخخ اصن به خاطر تو گذاشتم ;)
خخخخخ عقشم اون لبخند ته جملت رژ زده?!?!?D=
پاسخ:
اوهوم...رُژ زدم لبخندم ملیح شه :)))
ای بابا............. :دی 
آقای همکار می خواستی بازار گرمی کنی برا آزیِ ما نشدا.... :>
خوردی تو دیوار  :دی =))
پاسخ:
میخواست چُس کلاس بزاره نمیدونست قبلا راپورت رسیده خخخخ

گناه داره طفلک :D
خخخخخخ چشاش رو در بیار خانومه IT
:D
آزی تو هم خبره ای ها تو مچ گرفتن و ضدحال زدن خخخخ
پاسخ:
تو چرا با این بنده خدا لجی؟؟؟؟ :D گناه داره خو ;)
مطمعنی عکس مرتبط نداری؟ن مطمعنی؟

پاسخ:
نن الان داری میگی یکم شک کردم :D
چرا عاقل کند کاری که بعدش ضایع گردد؟!!چرا!چرا اخه!!:دی
پاسخ:
والاع همینو بگو.... مودت داری میگی عاقل خخخخخ
من فقط به این مطمئنم که اینار اِول ما اِول شدم
:دی
پاسخ:
خخخخخخ بعله اِوَل شدی در اظهارات چپه جان، بزن کف قشنگه رو :D

عاغاااااااااااا من اینجا اینترنت دارم ولی اجازه ی دانلود ندارم:((((((((((

موخام ببینم این اقای همکار چه کردههههههه!!!!!

راستی اون اهنگها هم خودت اگه لطف بفرمویی حداقلمن تا غروب دق میکنم :((((((((((

 اسم اهنگای معین یا همون شادمهر رو چندتا نام ببری همونا که بیشتر دوسشون داری من ممنون میشم:)))

پاسخ:
بابا این که هوش چند کیلو بایت بیشتر نیس مث اینکه چندتا وبلاگ باز کنی :) دانلود حساب نمیشه!

چشم میام میگم...
چــــــــــــــــــــــــــــــــــی شده! 
آخی آقای همکار شکست عخشی خورد رفت!!!! :))
پاسخ:
شکست عشقی رو ولش...اومد لاف بیاد ضایع شد رو بگووو :D
عکس مرتبط میشه یه آقای همکار دست گل به دسته یه چشم.
پاسخ:
خب یه همچی عکسی موجود نی خخخخخ :D
ایول خانوم مسئول آی تی :P
اصن کلا IT woman ها همشون در ضد حال زدن استادن. عه هم عه هم. خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
عه.... شما که خیلی سر و دس میشکوندی واسه عاقای همکار حالا چی شده؟؟؟؟؟ :P
خواهش میکنم تشویق نکنید :دی
پاسخ:
:)
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۳ masi_ bi asabo saltane
مطمئنی این آقای همکار...همکار مطمئنیه...!
:)...:)*
پاسخ:
نه شک دارم یه وضی :O)
یه بار دیگه در خواست کنه ، 100% اینترنت کل واحدتون قطع میشه! :)))
پاسخ:
خخخخخخخ عاره لابد :D
به نظر که 50 درصدش حل بوداااااا.... فقط نصفه ی مسعول آتی مونده:)))
پاسخ:
خخخخخ

خسته نباشه اون پنجاه درصد حلش :)
با این بنده خدا لج نبیدم که:D طرفدار خانومه IT بیدم :D نمیدونم چرا هرجا من میخوام رو مخ یکی کار کنم قبلش این آقای همکار اونجا پلاس بوده خخخخخخ.
پاسخ:
دو تا تون سر و ته یه کرباسید.... از بس پر رویید خو ;)

آزیتا میخوای به آقای همکار بگو من به عنوان ریش سفید وبلاگ تو، براش قدم پیش بذارم، برم خواستگاری :))

 

پاسخ:
آقای همکار مصر هست که مدام این کار رو خودش انجام بده ولی اگه شما دوس داری پا پیش بزاری بسم الله :D
اخی به اقای همکار...(الان دارم یک چشم تصور میکنمش!)
پاسخ:
خخخخخ...گناه داره بیچاره ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">