حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
اسفند ۹۲

خب میدونید از اونجایی که من کلی مرخصی استعلاجی و همچنین پارتیلاجی گرفتم ;) الان یه خانومِ اومده جای من که در نبودِ من کارها رو پیش ببره...هر چند که عمرا نمیتونه جایِ من رو پر کنه و این رو نه تنها من نمیگم بلکه تمومِ عالم میگن خخخخ ( یک خودشیفته فراهانیِ دچار کمبودِ محبت شده) حالا این خانوم خانومها روز اول که اومده به شرایطِ اتاق کارِ مای بدبخت گیر داده که چقد اَخه و پیفه !!!!هی چپ رفته،راست اومده که این خانم م.زاده انگار نه انگار که خانومه...چطور اینجا رو تحمل کرده و فلان و بهمان!!!فکر کرده اونجا دفتر کاخ سفیده که باید لوکس و تر و تمیز باشه نمیدونه اونجا چه خبره!!!اصن واویلاست ;) حالا از اتاق که بیخیال شده گیر داده به این آقای همکار ما که چرا نظافت عمومی و شخصی رو رعایت نمیکنید خخخخ...حالا من سر یه لیوان چایِ خودم ‌غُر میزدم، بهم میگفتن غر غروووو ،اینکه اومده به کفشهای کثیفِ همکار ما هم گیر داده....

حالا این خانومه قرار دوماه آزمایشی باشه که اگه خوب بود، به طور ثابت در کنار ما بمونه...ولی با فقدانِ وجودیِ من در آن محلِ کار خشن و هردمبیل که بنده نقش لطیفیزور(کلمه ای برگرفته از واژهٔ کاتالیزور به معنی نفری با نقش موثر در تلطیفِ اوضاع)  رو به خوبی ایفا میکنم...این خانوم بعیده بتونه عملکرد خوبی از خودش نشون بده!!چون فقط با گذشتِ چند روز از تلفیقِ نبودنِ من در مکانِ مذکور و غرهای مداومِ خانوم خانومها...و طیِ گزارشات رسیده و مخابره شده به بنده...بوی توطئه بدجور مشامِ اینجانب را پُر کرده و امیدوارم که این خانم دست از غر زدن و کندنِ گورِ خود و همچنین مرخصیِ بنده بردارند!!!


امضا : یک آزیِ خرکیفِ نگران من بابِ مرخصی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

خب یه کم تمیز باش آزی از تو بعیده D:
پاسخ:
به تمیزیِ من چه ربطی داره؟؟؟؟؟ :|
نکنه محل کارم من باید برم بروبم؟؟؟؟؟

+شکوفهٔ بدجنس خان
رو دیوار اتاقت بگو یه تابلو آویزون کنن "حسود هرگز نیاسود" :پی
پاسخ:
خخخخ دمت گرم!!!!

میدونی این خانومه نفهمیدی وقتی یه محیطی خعلی مردونه است باید مث مردها باشه تا زیاد زجر نکشه :O)
خخخخخخخخخخ بعله ازیه ماایــــــــــــنه!وقتی نباشه همه جا میلنگه[ایکون منظورم کاراس!] قدر بدون عاغای همکارD=
پاسخ:
الان به چیز خوری افتاده بدجور...عاغای همکارو میگم :)
معلومه که هیشکی نمیتونم جای آزی ما رو پر کنه!!!

 
حالا که این خانوم اومدن همکار هم قدر شما رو بِیتر میدونه :)


پاسخ:
خخخخ فدا مدای تو.... چه مِرَبون شدی ;)

yes دقیقا :)

میخواد تغییرات اساسی به وجود بیاره لابد :| جوگیر  :|

 

پاسخ:
زهی خیال باطل فکر کردی مثلا ما چغندر بودیم بلد نبودیم تغییرات بوجود بیاریم یا حسه زیبایی شناسی نداریم...داغه هنوز :))))

خوو من تنبلم دیه!!:دی

یه چی دیه هم هستم خخخخخخخخخ

 

اما همش اینجا پلاسم

دوستدارم خیلیییییییییی

پاسخ:
تنبلی کارِ زشته :D
چی هستی اعتراف کن ;)

مونم میدوستمت :)
اکه قاتل میخواین خودم اسپانسرش میشم تا شرشون رو کم کنه البته در کمال احترام :دی
پاسخ:
این قاتله چند میگیره واسه یکی دیگه میخوام نه این خانوم :دی
شاید آقای همکار عاشقش شد و با هم ازدواج کردن [رضایت]
پاسخ:
فعلا که هر دقه زنگ میزنه فحشهاشو به من میده بوی عشق و عاشقی هم نمیاد..
عوضش پدر آقای همکار و درمیاره بعدم میره :> D:
عمرا بتونه جای آزی رو پر کنه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی نفس کشششششش :|
پاسخ:
مطمئنی میره؟؟؟؟؟ با قسمت پدر در آوردنش کاملا موافقم :))


سیفونُ بکش خخخخخ
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۵۶ تختخواب خدا
این خانومه رو بی زحمت به امام معرفی کنید
میزون پیزونش میکنیم تحویلتون میدیم
اصن شما شماره ش رو بده بهمون، قول میدیم به راه راست هدایتش کنیم دیدنی
پاسخ:
والا شماره اش رو ندارم وگرنه دو دستی تقدیمتون میکردم ببینم میخوای چکار کنی.... اگه تویی قربوسش میری خخخخخخخ :)))
بستگی به قد و وزن هدف داره :پی
پاسخ:
زیاد نیس در حد متعادل.... :)))
جنسیت و روش کشتن و همه اینا هم مهمه :دی
پاسخ:
حالا شما معرفی کن ما کنار میایم با قاتل :)
این آقای همکاری که من میشناسم این فحش ها فیلمشه!
باید ببینی اون پشت مشت ها چه خبره!
آخرش مخ این دختر بدبخت رو میزنه و رامش میکنه!
خخخخخخخ
+مرخصی پارتیجات رو کی واست گرفته بگو واسه ما هم بگیره؟ خخخخ
پاسخ:
مث خودته لابد ، خوب میشناسیش :))))

شما هم با بالادستیهات رفیق باش عوض اینکه لج باشی بهت میدن...مرخصی!
نه بابا مستخدمو زور کن بروبه D:
پاسخ:
مستخدم زورش به همه میرسه اونجا.... به روبیدن نیس که...روزی صد تا عمله با کفش خاکی و گلی میان دفترو میرن ...شرایط همونه دیگه!
ای مگس عَرصه ی آزی نه جولانگه توست
عِرضِ خود میبری و زحمت او میداری


 
پاسخ:
والا همینو بگو با این نوناشون :D
ادرس بده افقی تحویل بگیر :دی
پاسخ:
همه تو کار قتلن اینجا :)
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۹ masi_ bi asabo saltane
یعنی دلشون اومد جای تو کسی رو بیارن...چقد بی رحمانه...
:)*
پاسخ:
جای من که نیست، خب فعلا که من نیستم جای منه...بعدا اگه خوب باشه میره جای خودش ;)

میگم تو هم نیستی که روش کار کنی بیاریش تو گروهتون یه سر بی حفاظ پروداکشن رو بدی دستش،اونم یک استعداد یابی براش بکنی...

ای امان از کمر درد بی موقع که الان استعداد دختر مردم داره تلف میشه با غرغر کردن به جون آقای همکار!

پاسخ:
همینو بگووووو،،، ولی اون یُبسی که من دیدم عمرا نمیاد تو کار :)
شخص جنابعالیم :پی
پاسخ:
عجب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">