حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
اسفند ۹۲
و عایا من اینگونه به نظر میام؟


مامانم یه جمله ای داره که از بچگی زیاد به ما گفته و اونم اینه که :
دوست آن است که آیِنه باشد!

دلم میخواد شما هم به من بگید که من از اون ور از پُشتِ این دنیایِ مجازی چجوری به نظر میام؟

لطفا هر آنچه در دلتان است بریزید رو دایره :)
هوچ خجالت نکشید.. :)

+از دیشب دارم فکر میکنم که حالا چرا نظرش رو خصوصی میگه... اگه از نظرِ خودش راضیِ ، چرا دوست نداره بقیه هم نظرش رو ببینن؟؟ !!! شما چی فکر میکنید؟ 
:)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۱)

خوب نظزشون قابله احترامه و امیدوارم که بهشون توهین نکنن
+بی اعصاب السلطنه الان میاد بی اعصاب بازی خخخخخ
++نظر من: اتفاقا خیلی هم خاکی هستی و واقع گرا و شدیدا صادق. گاهی هم در راستای حقایق خود زنی میکنی.
+++مینو جان گاهی تنها یه جمله ساده قلب بزرگی رو میرنجونه و میبره به سمت کوچیک شدن. نذار صادق بودن و بی پرده بودن با این حرف ها جاش رو به دروغ و تزویر و ریا بده.
++++آزی دوستت دارم، ا نه، چیزه، ها، چی، دوستت داریم. خخخخخخ
پاسخ:
لابد فکر نمیکرده که قابلِ احترامه که خصوصی گذاشته :!!!!

این خود زنی رو قبلا هم زیاد بهم گفتن حتما واقعا اینجوریه :) مهندس عمران مگه میشه خاکی نباشه ؟خخخخ

ای کلک :)))
اتفاقا تا وقتی کسی رو نشناسی و رودربایستی باهاش نداشته باشی ,اجباری واسه تعریف کردن نیست...ایشون کلا فیوز پرونده.
پاسخ:
عاره دیگه...چه اجباری واسه تعریف کردن اجباری هست وقتی سود و منفعتی در کار نباشه :)


اینکه همه تعریف میکنن دلیل خودشیفتگی و  لوس ملنگی نیست ...خب هر کی دلش نمیخواد تعریف نکنه ...گماشته نذاشته در وبلاگش که.
اما چند تا مطلب هست که مهمه :
همه از آدمای مستقل و قوی خوششون میاد.
-همه حتی اونایی که دچار خودسانسوری هستن دوست دارن حرفها و مطالب بدون سانسور بشنون و بخونن
-گیرایی هر نوشته ای ناخودآگاه ، باعث مراجعه مستمر به مطالب اون نویسنده و پیگیری مطالب میشه
-استفاده بجا از عکس های مختلف و مدیاهای متفاوت جذابیت مطلب رو بالا میبره .
-دخترا کلا زیاد قربون صدقه هم میرن چون احساساتشون زودتر سر ریز میشه و چون وبلاگها میتونن یکی از ابزار های تبادل عواطف لطیف باشن و نویسنده این وبلاگ هم یه دختره ، لذا بازم همه چی طبیعیه .
-اقبال به دختران مجرد در بین پسرها طبیعتا بالاست و این مختص ایران نیست . اغلب هم پسر در موضع نیازه و دختر در موضع ناز ...پس شاید شاید شاید یکی از دلایل تعریف و تمجید پسرا همین باشه
از همه مهمتر : این خانوم مهندس ما ، به شعور و نظر خواننده هاش کاملا -اگر نگیم اهمیت میده ولی احترام میزاره .بنابراین همشو پابلیک میکنه ، میخونه و حتما جواب میده .مردم هم واسه روی باز میان خونه آدم نه سُفره ی باز
-حداقل مطمئنم که تا حالا موردی از خود شیفتگی اینجا ندیدم گرچه موارد خودزنی نویسنده کم نبوده
یکی دو مورد دیگه هم هست که چون از قضاوت کردن در مورد شخصیت آدما خوشم نمیاد و ممکن هم هست اشتباه باشه نمیگم.





پاسخ:
خب شاید از نظر مینو من لوس و ملنگ و بی مزه ام هر چند نمیدونم ملنگ دقیقا ینی چی؟!!!! ولی اگه من اینقد بدم چرا برای بارها باید بیاد و  وبلاگ من رو پیگیری کنه از این در عجبم....

و ممنون از نظر بلند بالا و کارشناسانه تون  :)

+مورد خود زنی هم شما اشاره کردید که دیگه دارم یقین میکنم وقتی همه میگن ینی حتما خود زنی دارم :))))


یا ابلفضل الان یادم اومد

نکنه مینوجون باشن ایشون ...آقا من رفتم  هر وقت امن بود خبرم کنین

پاسخ:
خخخخخخخخ....نترس...بعید میدونم این مینو خانوم اون مینو جونِ شما باشه :)))) عاخه من ندیده عاشقِ اون مینو جونِ قصۀ شمام و چون دل به دل لوله کشی داره پس خیالت راحت گوریل جان :)))
خو میدونی عقشم ادما باهم متفاوتن به همون نسبت نظراتو دیدگاههاشون باهم فرق میکنه.یکی ازنوشته هات از قلمت ازتفکرت ازمَنِشِت خوشش میادو میپسنده یکی ام نه دوزنداره.ولی خب اینجاباید گف ای کسانی! که اینجارو دوزندارین!خو نخونین!مجبور که نیستین!اگَرَم میخونین توهین نکنین خعلی قشنگو رو راست بیاین نظرتونو بگین بااحترام متقابل.هوم?!?!نظر خودمم در مورد خودت!فککنم کاملا از کامنتام اسمسام صحبت کردنامون مشخص باشه دیه!خودت میدونی که کلی دوزتدارمو باهات راحتمو در کل باهات عقش میکنم^_^کلی ام بهت مدیونم بابت مشورتا دلگرمیا همراه بودنا وفراترز یه دوست بودنا!!!خیلی وقتا که خیلی حرفارو نمیتونم به کسی بزنم باگفتنش به تو کلی سبک میشم:) تو اینقدرخوبی که کلی زحمت میکشی واسه شادشدن,خندیدن ولذت بردن کسایی که حتی تاحالا ندیدیشون ویعالمه انرژی مثبت افشانی!میکنی تواین دنیای مجازی که اثراتش به دنیای حقیقی هم میرسه:) تاحالا ام ازت بدی ندیدم که بخوام بگم وایینه بازی دربیارمD= ولی سوگند میخورم[ایکون بالابردن دست به علامت سوگندخوردن!]هروقت ازت بدی دیدم پیتیکو پیتیکو بیام بهت بگمD=
پاسخ:
بعله آدمها متفاوتند و به همین دلیل هم نظرها و سلایق متفاوت دارند اما به قول خودت کسی که از چیزی جایی یا کسی بدش میاد نباید با مداومت و پیگیریه شخص مورد نظر خودش رو آزار بده و همچنین با جملات تلخ دل طرف رو بشکونه اما متاسفانه همه جا و در هر مقیاسی این اتفاق میفته :)))

منم از تو و بقیه ممنونم که همیشه به من انرژی دادین...حرفهای صد من یه غازم رو خوندید..نظر دادین و احساسه تنهاییه منو با بودنتون کمرنگ کردین....
در مورده خودتم که دیگه میدونی لازم نیست چیزی بگم که بدونی چقد واسم عزیزی...اونقده کــــــــــــــــــــــــه (آیکونه چشمک)

و واقعا بابته اینکه اگه یه روزی حرفی یا رفتاری ازم دیدی که ناراحت شدی میدویی میای بهم میگی ازت ممنونم...چون خیلی وقتها خیلی چیزها سوء تفاهمی بیش نیس و با گفتن خیلی راحت حل میشه...منم که میدونی طاقت قهر ندارم :)
لایک کامنت عاغای گوریل=) بااون قسمت دخدرا قربون صدقه هم میرن خعلی حال کردم خخخخD=
پاسخ:
:)

مخاطب !!!!؟؟؟؟؟

بوق !!!!!؟؟؟؟

شیب!!!!!؟؟؟؟

 

بانو جان اون وبلاگ گمونم فقط یه خواننده داشته باشه تازه اگه لطف شما شامل حالش بشه . فکر کنم فقط شما منو میخونین .

پاسخ:
خب از بس که کم آپ میکنی دیگه...مخاطبها میرن متواری و پراکنده میشن.. :)))

حالا گیریم که فقط هم من اون وبلاگ رو بخونم...من مخاطب حساب میشم دیگه :))

شیب نه بام!!! خخخخ بام...چرا شیبدار... :))))
نظر گوجه چشم سبز قجری اشک را در دیدگانم جاری کرد. گوجه جون بیا بغلم با هم گریه کنیم [به قول خودت: آیکن حواسم باشه خشم این آزی الان جرم نده]
+نظر گوریل کاملا موافقم
++مینو قول میده دختره خوبی باشه، مگه نه مینو جون؟ اصلا بیا بغلم قایم شو خجالت نکشی، بیا عزیزم [گوجه: آیکن الفرار]
+++گوجه این آیکن هات جهانی شده ها خخخخخخخخخ
پاسخ:
زهی خیال باطل فک کنی گوجه میاد بغل تو گریه کنه خخخخخخخخخخ

با میینو شوخی نکن ...اعصاب نداره شر میشه ها :)))

آیکوناش حرف ندارن اصن :)

تنها چیزی که نمیشه واقعا بهت نسبت داد لوس بودنه!!

اینو یقین دارم که میگم ازی جون :)

پاسخ:
بقیه رو میشه عایا؟؟؟؟؟ :))))))))))))))))))))))

ممنون سایه عزیزم :*

خخخخخخخخ

نه بابا:)))))))))

اخه دیگه لوسو خدایی خیلی بهم فشار اومد گفته بهت

پاسخ:
ملنگ بی مزه، خود شیفته...اینا فُشارش کمتر بود؟؟؟؟؟ :))))))))

الان لوس بازیم گل کرده خخخخخخخخخخخخخخ
چشم، من از محضر مینو خانوم عذر میخوام اگه ناراحت میشه.
+آخه گوجه گناه داره خب. پس تو بغل کی گریه کنه؟ [آیکن خیلی گناه داره بیچاره پس بیاگریه کن تو بغلم] خخخخخخ
پاسخ:
:)

بغل خودم به این خوبی هست...آیکونه تو بغلتو ببر اون ور :)))
من تازه واردم 
نظری ندارم :پی 
اما اگه کسی از خوندن مطلبی لذت نمیبره یا با افکار نویسنده اش موافق نیست میتونه نخونه، این نصیحت ها و ابراز نظرها واسه وقتیه که مجبوری طرف رو تحمل کنی، میگی تا شاید فرجی بشه و اون شخص تغییر کنه. 
نفهمیدم چرا همچین چیزی نوشت. من حتی در مورد بدترین وبلاگ هم حاضر نبودم چنین چیزی بگم به نویسنده اش! مگه کسی نظرش رو پرسیده بود؟
الان به من برخورده :)))))))))))))) جوگیر شدم :پی
پاسخ:
زیادم تازه وارد نیستی ها جانم تازه من دیشب خوابتو دیدم...باورت میشه ؟؟؟ :))) یه سبد پر خرتو پرت واسم فرستاده بودی که باورم نمیشد...داشتم به خودم میگفتم واییییییییی چقد مهربونه...میخواستم یه پست راجع بهت بنویسم تو خواب !!!خخخخخ دیدی تازه وارد نیستی خخخخ

منم با حرف شما کاملا موافقم :)

من اصن عاشق مخاطب جو گیرم به غورعان خخخخخخخخخخ
نظر من در موردت! اوووووووووووووووم، آدم رله ایی هستی.همین خوبه
:آیکن ماچ موشکی
پاسخ:
ای ول دادا :))) نظرت منو چوبکاری کردی اصن :)))


آیکونه ماچ تانکی :)))

ببین چجوری من پیرزنو به حرف میگیریااااااااا

هی  من میگم حال کامنت ندارم :))))))))

 

اقا همش خیلی فشار اومد خیلیییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااد

انقد که میخوام..........

من گاهی بی ادب میشمااااااااا خخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
منم میدونم تو کامنت کم میدی دارم ازت کامنت میکشم خخخخخخخخخخخخ

اصن من مخاطبهایی که گاهی بی ادب میشن اونقددددددددددددددد دوز دارم که نگو :)))))))))

ای جونم ای جونمممممم :*********
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۵۵ دست و پا چلفتی
یه نفر انتقاد(اگه بشه اسمشو انتقاد گذاشت البته)کرده،اتفاقی نیفتاده

چرا همه میگید نیاد بخونه ؟

و اما نظر من
لوس بودنت رو میشه به کامنتای بین تو ودخترای وبلاگت رد وبدل میشه مربوط دونست که از نظر من کاملا طبیعیهواسه جنس دختر (موافقم با دوستان قبلی که کامنت گذاشتن)

خود شیفتگیم احتمالا منظورشون بیشتر به تعریف از غذاها و دست پختت مربوط میشه 
دست پخت خوب رو باید تعریف کرد دیگه خواهر من

جای دیگه ای ندیدم از خودت تعریف کرده باشی

در ضمن مرسی ازادی بیان

خخخخخخ

پاسخ:
خب بحث همینه انتقاد یکم با این فرق داره... بعد آدمی که فقط به یه نفر همیشه انتقاد داره ینی از منش طرف خوشش نمیاد دیگه :)

بابا درسته من عکس غذاهامو میذارم تو وبلاگ اما خدایی هیچوقت ازشون خیلی تعریف نکردم...اما خوب آشپزی کردن یکی از مهارتهاییه که واقعا نسبتا خوب بلدمش دیگه :))

مرسی از کامنتت و مرسی از اون پستی که عکسشو گذاشتی و گفتی عمومیش نکنم...خب منم عمومیش نکردم دیگه :))
نه عزیزم گلی شما
تو هموونی که هستی رو نشون میدی تو اصلا لوس نیستی.من که وقتی میام حرفاتو میخونم حس میکنم مثه یه همکلاسی صمیمی حرف میزنی.موفق باشی
پاسخ:
آخی...سلام
ممنون...نظر لطف شماست :)
خیلی خوشحالم که همچین حسی به من دارید :)
آزى تعریفهایی که تو قالب کامنت از نویسنده یه وبلاگ میشه به نظر من دو دسته است...
اولیها تعریفهایی ان که مبناش جذابیتهاى ظاهریه وبا نیت نزدیک شدن یه اون نویسنده اس... دخترا تعریفهاى زیادى از کامنتراى پسر دارن و بالعکس پسرا اغلب تمجید کننده هاشون دختراى کامنترن.. بعضیهام فراتر از مسئله جنسیت مثلن بعضى وقتاست که اون فرد نویسنده وبلاگ پراسم و رسمیه و در دنیاى مجازى مشهور و نوشته هاى درخورى داره یا برعکس نویسنده وبلاگ نوشته هاش درخور و جذاب نیست ولى چون با اسم و هویت حقیقیش مینویسه و اون فرد شغل و جایگاه اجتماعى ویژه اى داره که جذاب ،این جور وقتهااغلب تعریفهاى غلو شده اى براى نزدیک شدن به نویسنده و توى چشم اومدن میشه... دسته دوم تعریفها اما واقعى ان ، خواننده و کامنتر روح نویسنده رو توى نوشته هاش دیده و فهمیده اش و باهاش همدل شده و سر ذوق اومده واحساس کرده اون آدم حرف دلش رو چقد قشنگ گفته و احساساتى میشه و نظرش و با چاشنى تمجید میگه که شاید در نظر بقیه غلو شده باشه....
پاسخ:
بعله درسته ...حق با توئه ای بانوی تحلیلهای عمیقِ مسائل :)
خخخخخخخخخخ وای خاک عالم!استادخیلی ناشناس علیکم بغل?!?!?!هعی وای من![ایکون چادرم!!!]واا!مگه کامنت من گریه ناک بود?!?![ایکون کامنت هندی+بیا این دسمال بگیر اشکاتو پاک کن ]خخخخخ ایکونا هم قابل شما رو نداره[ایکون لدفن باذکر منبعD=]خخخخخ عقشم ای لاو یو بغلت اصن یه وضی:****
پاسخ:
:)

ای دوستان دیوانۀ دوست داشتنیه من :)
... ولى فرقى که این دو تا دارن تعریفاى دسته اول چون یه نیتى پشتش بوده اینکه به نویسنده نزدیک شه، یا یه جور رودروایستى و دیدو بازدید وبلاگى بین وبلاگاى همسایه باشه کم کم و به مرور کم رنگ میشه عین اینکه کم کم با گذشت زمان خواننده ها و کامنترا غربال شن و کم کم اونایی میمونن که واقعن خواننده وفادارن و بدون چشمداشت نظر میدن و همدلى میکنن و گاهى هم تمجید... کسى که گذرى رد بشه و کامنتها رو بخونه شاید در نگاه اول متوجه نشه ولى خود اون نویسنده و خواننده هاى دایم فرق این دو تا رو درک میکنن ... و این به نظرم توى هر وبلاگ پر طرفدارى اجتناب ناپذیر که از هر دو دسته خواننده زیاد باشه و درهم .. ولى گذشت زمان فرق این دو تا رو معلوم میکنه و این دست نویسنده نیست ک جلوى تمجید دسته اول رو بگیره .. البته بعضی نویسنده ها که رک ان سعى میکنن یجورى تندتر این گروه رو متوارى کنن ولى خوب بعضیا هم مث تو لطف دارن و با همه مهربون ان که البته شاید گاهى حتى باعث دردسرشون هم بشه ولى در نهایت من اعتقاد دارم اگه نویسنده نه از تمجیداى الکى به عرش بره و نه از فحشاى و انتقادى بی پایه ناامید و سرخورده کمى صبر کنه اونوقت که دوستاى واقعی رو میشناسه
پاسخ:
دقیقا همینطوری...ولی خوب من منم معمولا سعی میکنم تو جوابم به کامنتهام دقیقا همون حسی رو القا کنم که واقعا بهم دست داده ینی اینطور نیست که بخوام زورکی مهربون باشم :) یا گاهی حتی اگه از کامنت دوستامم ناراحت بشم حتما بهشون میگم...ترنج جونم من اگه قرار بود سرخورده بشم که خیلی وقت پیشها باید این اتفاق واسم میفتاد... که خدا رو شکر من نه در زندگی واقعیم نه اینجا به این راحتیها تسلیم نمیشم... و میدونی یه کامنته دوستهای مث تو میتونه 10 تا کامنت با بار منفی رو واسه من جبران کنه :*
پیشفت که زیاد بشه یک سری هایی که نمی تونم پیشرفت دیگران رو تحمل کنن پیداشون میشه.
دو روز دیگه خودش خسته میشه میره پی کارش یک همکار دیگش رو میفرسته :دی
پاسخ:
پیشرفت؟؟ بابا من چه پیشرفتی کردم خخخخخخ البته انتقاد همیشه خوبه اما به شزطی که واقعا انتقاد باشه نه قضاوت  :))

اوه اوه پس گروهی کار میکنن همکارن دارن ...واویلا :))))
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۴۲ masi_biasabosaltane
ی نیروی جاذبه ای در تو هست ک روزی فک کنم دروغ نگم 6 الی 8 بار میام اینجا...حتمن ی چیزی هست دیگه...ی چیز خوب...
اما خوب اینو در نظر داشته باش جای حسودی هم داریا...حسادت مجازی داره این مینو خانوم...
یا یکی از دوس پسراش میاد زیادی واس تو نظر میذاره...
ربطی به شخصیت جذاب و فانتزی و خوشگله شما نداره...نظر اوشونو جدی نگیرید...
می بوسمت...
پاسخ:
ینی میخوای بگی من کاریزماتیک هستم ؟؟؟؟ ( دوباره گل کردنه خودشیفته فراهانی):)))))

یکی از دوست پسراش؟؟؟؟؟ :))))))) ع کجا میدونی چند تا دوست پسر داره خخخخخخ 
میگم مصی جون اینکاره ای ها.... چه نظر پخته ای :)))))))

نظر لطف عزیزی مث توئه.... موووووووووووووووووووووووچ
خوب خصوصی گفته تا هوادارات دهنشو سرویس نکنن:))))))

هرکسی یه نظری داره دیگه....کمی خودشیفته که هستی:))ولی لوس نه.اصلا نیستی.اون یکی چی بود؟ملنگ؟نه....آزی ملنگ نیست:)))

نکته مثبت آزی روراست بودنشه.و آبکی نبودن افکارش.و حافظه خوب و پر از خاطره های جالب و نگارش روون:)
شناخت بیشتر حضوری کسب میشه.لوبیاپلو رو بار بذار شب بیام بقیه شو بگم:))
پاسخ:
خخخخخخ...پس میدونستی این وصله ها به من نمیچسبه :))

خود شیفته ام؟؟؟؟ اخ بابا...... خداییش چی ازم دیدیکه اینو میگی دلم میخواد بدونم... :)

ممنون از این چیزهای مثبتی که در من میبینی :)

لوبیا پلو نیس ولی عدس پلو در خدمتیم عزیزم :))
و اینک راجع به نوشته ها( نمیگم خودت چون این نوشته ها همه تو نیست) خواستى نظر بدیم... شاید نوشتن از روزمرگیها و شخصیت خودت یه کمى خطرناک و جسارت میخواد چون هم در معرض قضاوتى و هم اینکه یه مرز نازک بین بی غرض و تمام و کمال خودتو نوشتن یا اینکه به قول مینو به ورطه خودشیفتگى و همش خودتو پرزنت کردن افتادن....و این تعادل رو حفظ کردن خیلى سخت ولى توخوب از پسش بر اومدى و خوندن از وقایع روزانه و تجربه هات یجورایی دلنشین ..مثلن  وقتى عکس غذاها رو میذارى آدم حس نمیکنه خواستى شو بدى و خودتو نشون بدى ، وقتى از تجربه هات میگى همینطور، انگار آدم ماجراهاى معمولى رو که از مجراى دید تو رد شدن و امضاى تورو دارن تجربه میکنه...و مهمترین و دوست داشتنى ترین خصوصیت خودت و نوشته هات که من خیلى دوست دارم اینه که بى عقده هستى و مینویسى و تکلیفت با خودت مشخص و این خیلى خوب و حتى توى کامنتاى دوستات هم که نظرات رو میبینم خیلى رکى و این خیلى عالیه و من اینکه انقد خود خودت هستى رو دوست دارم و پرانرژى بودنت رو با همه تجربهاى تلخ خانوادگی و زندگیت تحسین میکنم
نمیدونم مینو دائم تورو میخونه یا گذرى .. اگه گذرى بوده که خوب قضاوتش شتاب زده بوده اگه هم همیشه میخونت که خوب شاید اون ارتباط قلبى رو نتونسته با نوشته هات داشته باشه و اینجورى قضاوت کرده 
پاسخ:
ترنج جونم دقیقا همینطوره من همیشه خیلی زیاد سعی میکنم خودم باشم...چون خود نبودن چیزیه که تو دنیای واقعی آزارم میده...سعی میکنم خودم باشم...و من...منه آزی وقتی خودمم ینی آمیخته ای از رفتارها و عاداتِ خوب و بده خودم هستم پس مطمئنا نمیتونم و نمیشه که آدم خودش باشه و همیشه خوب باشه و همۀ خصوصیاتش مثبت باشه... خوشحالم که شما دوستهای خوبم بیشتر به خصوصیات خوب من توجه میکنید و بدیهاش رو نادیده میگیرید و ازشون میگذرید...این به خاطر لطفیه که به من دارید..:))
اهل(چس کلاس،خودشیفتگی،کینه ورزی)نیستی
(مستقل،بانمک،متواضع)هستی
+
معرفتت نرماله
+
احساست کمرنگ تره نسبتا
+
ب نظر میا کمی زود از کوره در میری و وقتی عصبی شی دیگه واویلاست
و قشنگترین خصلتت قلم روون و زیباته و این ک با هر نوع آدمی بر(bor) میخوری،این بهترین صفت ی آدمه ک بشه با اکثر آدما بجوشی!
در کل بهت امتیاز 9 رو میدم(از ده)

+
پاسخ:
بابتِ تعریفهایی که کردی ممنونم ازت... :)

اما شاید اینی که میگی درست باشه احساسم کمرنگ تره چون خواستم که اینطوری باشه من دیگه یه دختره 18 یا نوزده بیست ساله با احساساتِ سرشاره بی پایان نیستم...به هر حال اونقد به احساسم ضربه خورده که بخوام کمتر احساسی باشم هر چند بازم اینطور نیس...
خب به هر حال وبلاگه من یه وبلاگه احساسی نیست و این طبیعیه که تو از تمام احساسه من خبر نداشته باشی...
اما در مورده از کوره در رفتن شاید حق با تو باشه هر چند خیلیها بازم نظرشون اینه که من صبورم...هر چند خودم معتقدم کمی بی طاقتم :)
در کل موتوشکر..
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۵ خانم هموستات
رک بگم بی ادب ،صادق و بامزه ای
پاسخ:
خخخخ.....بی ادب؟؟؟

خدایی من خیلی سعی میکنم با ادب باشم اما تو از کجا فهمیدی من بی ادبم :))))
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۰ خانم مهندس
این مینوه کی هست اصن؟؟؟معلومه اصن وبتو نخونده,همینجوری یه چرتی گفته.والا
وگرنه تنها وبلاگ نویسی که تعداد مخاطباش زیاده و درعین حال اصن تو نوشته هاش غرور نیست,خودشو نمیگره,تویی:-*

پاسخ:
والا اگه شما فهمیدی ما هم میفهمیم کیه :))

بابا چوبکاری کردی....ینی اصن هلاک شدم با این نظرت دمت گرم :))))
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۹ خانم مهندس
آزی چرا من اینقدر بی اعصاب شدم:-D
دیشبی که تو وب حاجی,به یکی از مخاطباش تیکه انداختم
الانم به این مینوه یه تیکه انداختم.
الانم عذاب وجدان گرفتم:-D
خدابخیر بگذرونه.
پاسخ:
نکنه میخوای جای بی اعصاب السلطنه رو بگیری خخخ :)))

عذاب وجدان نگیر این که تیکه نبود :))))))))

خدا آخر عاقبته ما رو بخیر بگذرونه با خانوم مهندسمون :*
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۸ خواستگار سابق
شاید بشه گفت هیچ کسی به اندازه من تو رو خوب نمیشناسه:
تو دختر مهربونی هستی که دوست داری با تمام وجود دنیا رو مملو از مهربونی کنی و لبخند رو، رو لبهای همه بنشونی و شادی رو تو صورتشون ببینی. دلیلش هم اینه که همیشه غمگین و تنها بودی و حتی عزیزترین افراد زندگیت هم به این تنهاییت دامن زدن.
ببخشید که نظر گذاشتم،دیگه تکرار نمیشه. هر کجا از متن رو هم خواستی سانسور کن.
پاسخ:
عه...همابون!!!! :)
آخی...تو اینجوری منو شناختی؟؟؟ من این همه تلاشم رو کردم که تو از من بدت بیاد..ولی مث اینکه اصلا موفق نشدم :) تو هم خیلی آدم خوش قلبی هستی با یه عالم اخلاقهای  گَند و گُه :)))))))))))))

نظر بد نذاری اعتدال العقول باشی که ناراحت نمیشم :)
کامنتها هم طولانی هستند چه!!! ولی من اول کامنت خودمو میذارم بعد میرم میخونم ببینم بقیه چی گفتن، میترسم یادم بره چی می خواستم بگم:)))

این چیزایی رو که میگم واسه چاپلوسی و اینا نمی گم ها واقعا از ته دلم اینجوری فک می کنم:
به نظر من تو خیلی مهربونی یعنی نسبت به بقیه احساس مسئولیت میکنی و واست مهمه که ناراحت نشن و دل همه رو شاد کنی
و دیگه اینکه به نظرم خیلی هم بی پروایی یعنی اینکه نظرتو و حرفتو راحت میزنی و برات مهم هم نیست دیگران راجع بهت چی فک می کنن و هرکاری هم که دوست داشته باشی انجام میدی حالا اگه کل جامعه بخواد فک کنه اون کار درست نیست...
بعد اینکه خوب می تونی روی پای خودت وایسی و مشکلات شاید از دورن اذیتت کنن ولی تو به ظاهر نشون نمی دی و قوی هستی...
اعتماد به نفست هم بالاست...
حساب مردا و پسرا هم خوب بلدی برسی...
خیلی هم صبور می باشی...

من توی ایم مدت که مجازا با هم دوست بودیم این چیزا به نظرم اومد می باشی:)))
در ضمن من خیلی هم دوست میدارم[آیکون یه قلب ورقلمبیده ی گنده]

پاسخ:
خوب من سعی خودم رو میکنم که بقیه ناراحت نشن اما بعضی وقتها میشن دیگه... ولی خوب شاید خودم کمی زود رنجم :)
دقیقا...من از تابوها بیزارم از اینکه آدمها همرنگه جماعت میشن تا رسوا نشن بیزارم از اینکه از مُد پیروی کنم همینطور...ینی صرفا کاری رو انجام بدم که دوسش ندارم اما چون مده اینکار رو بکنم...من دوست دارم خودم باشم...حتی تو ظاهرم هم اینو نشون میدم البته فقط سعی میکنم و مث اینکه از نظر تو موفقم :)

حقیقت اینه من روزی اعتماد به نفسه وحشتناکی داشتم خیلی کم بود اما تلاش کردم تا بدست بیارمش :)
صبوری رو نمیدونم چجوری برداشت کردی ولی بضیها میگن زود از کوره در میرم :))))

منم خیلی تو رو دوست دارم...منم تو ایم مدت جز مهربونی و مثبت بودن چیزی از تو ندیدم :***
منم بگم؟
عرضم به حضورت که فکر میکنم این مطلب رو گذاشتی تا به نوعی فشاری که اون خصوصی به روحیاتت وارد کرده رو با تعریف و تمجیدایی که میشنوی و اعتراض دوستان به "مینو" ، خنثی کنی. میشد اون خصوصی رو علنی نکرد و فقط کمی فکر کرد به حرف اون خانم. یا  حق داشت و یا نداشت. همین. با تچکر خشخشخشخشخش امضا
پاسخ:
اولا که خدمتت عارضم هیچگونه فشاری این کامنت به روحیۀ من وارد نیورده که بخوام با عمومی کردنش از بارش کم کنم... و فقط این فکر رو به ذهنم انداخت که ببینم نظر واقعیِ بقیه مخاطبها چیه و من چجوری به نظر میام...دوما من این همه کامنت خصوصی بد و خوب دریافت میکنم اگه اینطور بود که تو میگی باید همه رو عمومی میکردم  تا بهم فشار نیاد...
تو پست گفتم نظرتون رو راجع به من بگید نه در مورد پست!!!!!!!!


بعد یه چیزی دیگه...میشه کامنتهای بقیه رو خوند و متنِ پست رو به راحتی نادیده گرفت و کلی به مخ نداشته فشار آورد که یه حرف و کامنتی گذاشت که خیلی با حرفهای بقیه فرق کنه که مثلا نشان از فکر متفاوت طرف باشه..آره این کار اگه راحت نباشه، چندان هم سخت نیست!!!!!!!!!!
من واقعا نمیدونم اینکه ادما از ویژگی خوب هم دیگه تعریف کنن چه اشکالی داره؟درسته خیلی از افراد کامل نیستن  اما حتی بدترینشونم یه ویژگی خوب که داره.که شاید خودش اون ویژگی رو نشناسه.اینکه همیشه به اسم انتقاد حتاکی کنیم پایین اوردن شان خودمونه.من خودم ممکنه خیلی از وبلاگارو که مسیرم بهشون میوفته دنبال نکنم به خاطر تفاوت فکری که ممکنه باشه.دلیل نمیشه که صفت های ناجور به نویسندش نسبت بدم.کاش ادما به جای پریدن به جون همدیگه و نیش زدن باحرف های شاخدار اروم تر رفتار کنن.
آزی جان غذاهای شما هم خوشگه,هم به نظر خوشمزه میاد
صد در صدم تو دوبله و صداپیشگی استعداد داری
نقاشیاتم قشنگن واقعا
طنزاتم واقعا طنزن
این نظر من:)))
مواظب خودت خیلی باش:)
پاسخ:
دقیقا.... آدمها همه ملقمه ای از بدیها و خوبیها هستند و من خیلی خوشبختم که دوستهایی دارم که سعی میکنن بر بدیهای من چشم بپوشن :)
ممنون واقعا که از نظر تو اینطوریه...خوشحالم :)))

تو هم مواظب خودت باش..دوست داشتنی :)
غلط کرده
تو شیک زیبا بادوام هستی
به حضرت عکاس
پاسخ:
عه...خخخخخ
شما که تازه از گردِ راه رسیدی ع کوجا فهمیدی این چیزهارو؟؟؟؟ :)))

حضرت عکاس هم که خودت میباشی جانم :)
دیوونه دوز دارم^_^[ایکون برای صدمین بارD=] کامنت ترنج جونم لایــــــــــــک:)
پاسخ:
منم عاشق دیوونه هام اصن :))
:*
واسه تو و ترنج :*:*
وااااااااااااااااااااااااای چقد مستم من (با صدای ساسی مانکن تصور کن)[چشمک]
چه حس خوبی بهم دست داد، اصن یهویی احساس صمیمیت کردم، بپر بغلم [ماچ ماج]
اون قسمتی که میخواستی در موردم پست بنویسی خیلی رویایی بود :دی 

پاسخ:
خخخخخ.....
آخی منم دیشب تو خواب کلی حال کردم بعد میخواستم برم دوربینم رو بیارم از خرت و پرتهایی که فرستادی عکس بگیرم بزارم وبلاگ بگم ریما جون واسم فرستاده :D
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۴ masi_biasabosaltane
تا کور شود هر آنکه آزی ب این خوبی را نتواند دید...
پاسخ:
اصن هر چی مضی جونم میگه...
این کلکل خانوما هیچوخ تمومی نداره! 
پاسخ:
شما به ایم میگی کل کل؟؟؟

واقعا ممنون که در سوالی که پرسیده بودم مشارکت کردی :دی
دقیقا همین پاسخی هم که به کامنت من دادی  نشون میده چه وضعی داره اعصابت. 
پاسخ:
عاغا حرف زدی ، جواب گرفتی...چه ربطی به اعصاب من داره؟؟؟ خوشت میاد انگار هااااا.... 
سلام آجی جونی
ادرستو نداشتم نبودمم زیاد نت دنبالت بگردم
شرمنده از غیبت

راستش تو رو تو ی جمله بخوام بگم

ی دختر بی شیله پیله شیطون با کلی انرژی


نظر دوسمون محترم ولی اینایی ک اسمش و گذاشته بی مزگی اینجا طرفدار زیاد داره
کسی مجبورش نکرده بخونه ک
شما راحت باش :)
پاسخ:
آدرسمو به همین راحتی گم و گور کردی؟؟؟ دستت درست والا :D

عاغا مچکر :)
اینایی که میگم فقط نظر منه ممکنه دوستان و یا خودت متفاوت فکر کنید خب از نظر من مهربونی البت خیلی.......لوسم نه نیستی بهت نمیاد التفاقا خیلیم خاکی بیدی خوشم میاد خیلی عصبانی نمیشی یعنی زود جوش نمیاری ...... به نظرم خیلی تنهایی و این آزارت میده به خاطر همین خیلی از مخاطباتو دوس داری و برات خیلی مهمن  .... در کل بخوام بگم آدم باحالی هستی منکه دوست میدارم و الا هر روز نمیومدم سر بزنم بهت
پاسخ:
وقتی تو بگی من مهربونم اصن من ایمان میارم که مهربونم :)))

تو نظراتت حساب شده بود و من نمیدونستم خخخخخخ دمت گرم منم شما را بسیور میدوستم و ارزوی بهترینها رو واست دارم :-*
نمیدونم چرا بعضی ها اصرار دارن همیشه نقش منفی رو بازی کنن!!!
خب الان محبوب شدن تو خار شده رفته تو چشم این خواهر گرام؟!!!

خب ناراحته نیاد بوخونه ما که براش فرش قرمز پهن نکردیم!!! 
اگه هم میخواد بیاد بوخونه و ازت تعریف نکنه!
ولی باید به نظر ما احترام بذاره که شوما رو دوز میداریم!!!!

پاسخ:
نقش منفی دوس دارن خوب :D

هه هه چقد به این جمله ات خندیدم اصن :)))

اوخی....منم شوما رو دوز میدارم خو دل به دل راه داره :)
تو ازون دخترهایی هستی که من باهاشون حال می کنم. حالا این که یعنی دقیقا چه جوری بماند. حوصله ندارم توضیح بدم. خخخخخ
پاسخ:
عه...جدا؟؟؟ ذوق مرگ شدم :D

ولی کاش اینقد خسیس بازی در نمیوردی شرح ما وقعه رو میگفتی :))))
دوست آنست که گیرد دست ِ دوست در پریشان حالی و در به دری !
همین به ذهنم رسید الان ! دیگه ببخشید دیگه . وسعمون همینقدره ...

تنها مطلبی که میتونم اضافه کنم همین است که دوستم می آید بهت آزی و همین یک جمله اقیانوسی عاطفه درش نهفته است و مشتی گره کرده بر دهان ِ اجنبی ! خخخخخ :)
پاسخ:
اصن نابغه بودنت تو این کامنت بروز کرد ییهو :D

بعله من در اقیانوسی از عاطف در حال غرق شدنم و دارم جیغ میزنم منم دوستت دارم عسلییییییی خخخخ
میدونی اگه مینو می دونست این کامنتی که میده یه همچی انقلابی به پا میکنه عمرا میومد بهت اون حرفا رو میزد خخخخخ

جان من مینو بیا و دوباره کامنت بده اگه خودت لوس و ملنگ و خود شیفته نیستی!!!!
پاسخ:
نهضت آزی دوستی بپا کرده اصن خخخخخخ

مینو جون با شماست :))))
سلام خانومی من آزی را همینطوری دوست دارم گاهی خوب گاهی بد گاهی ملوس گاهی خشن
آدم باید همین طوری باشه آزی یه دختر خوب هست که داره سعی میکنه بهتر از همه زندگی کنه و این سعی کردن بسیار قابل احترامه مخصوصآتو ی این دنیای هر دمبیل که به جرم زن بودن میخورنت حتی با چشمهاشون
پاسخ:
ممنون که اینقد منو خوب میبینی.... تو هم همینطور...تو هم یه خانوم خیلی خوبی که داره سعی میکنه با تمام مشکلاتی که داره همچنان خوب و با انرژی بمونه ;-):-x:-*
میگم فتوشاپت هم خوبه ها P:
راستش امروز تو یه خیابون یه دختری و دیدم حس کردم تویی... قد بلند و خوش پوش بود... اما لوس راه میرفت D:
چون گفتی بگو گفتم D:D:D:
پاسخ:
خخخخخخ....یکمی بلدم ولی حوصله کار باهاشو ندارم :)
من؟؟؟ لوس راه برم؟؟؟؟؟؟ :)))))))) بابا من از بس تو جای مردونه کار کردم مث سر کاگرها راه میرم، این وصله ها به ما نمیچسبه آبجیییییی :D
Iq باین علت بهت خصوصی میدن که تو دیونه متوجه شی یه دل واسط میتپه و در اینده یکی از همین خصوصیا ازت تقاضای مبارکه دارن مطمن باش اون یه نفر من نیستم .حالا افتاد.خاک تو سر من که تو یجو عقل سیاسی نداری.
پاسخ:
پروفسور یکم دقت کن....طرف دختره!!!!!!!!

دختره ازم میخاد تقاضای مبارکه کنه..... شفای عاجل را برای شما خواستاریم 8-))))))
آزیتا. جون خییییییییییلی باحالی...خییییییییییلی هم وبت باحاله.
رومیو عوض شد
اییییییییییییول
پاسخ:
قربون تو....ممنون....همیشه شاد باشی:)
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۲ عطیه مهدیه
من خواهر تو میشم
پاسخ:
خب چجوری؟؟؟؟؟؟ :))))))) تو که خودت یه جون جونیشو داری ..... میخوای خواهر منم بشی من از این خواهر وقتگیرهام ها خخخخخخ باید کلی لوسم کنی:)))))))
به آخرتِ من نفرین وارد نیستآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ :دی

لحاف خودت بیفته نتونی بکشی بالا :/

مدال نمیخوام.. مدال اصلی مالِ ویندوز 98 ه..! پیشکسوته :)
پاسخ:
نه من واسه آخرتت نگفتم واسه دنیات گفتم ;)

والا لحاف من تو همین دنیا هم تا حالا پیش نیومده بیفته :D

پیشکسوت 95ه خخخخخخ بابا بزرگه ;)
عه وا..

95 یادم نبود :)

آره.. بده به اوشون :)
پاسخ:
خخخخخخخ ولی تو بعد از 95 و 98 میتونی برنز بگیری جانم :)))))))

تقدیم به خودت....مدالو بنداز گردنت ;)
جا داره از همین تریبون از زحماتِ آزیتا خانوم جهت به حرف اوردن بنده تچکر

بکنم..!

منم میدمش به تو :*
پاسخ:
بنده هم از شما کمال و جمالِ تشکر را دارم که دست رنجه فرمودید و نطق کردید :D
والا من که یه بر یه انتقاد کوچولو کردم اونم نه به خود شما! به وبلاگتون، بعد تا جایی که یادم میاد به آر‌پی‌جی ها و مایلوکتکاهایی که از سمت شما میومد جا خالی میدادم! :|
اگر انتقاد به خودتون بود فک کنم الان به هیروشمیا و ناکازاکی پیوسته بودم :/
پاسخ:
عاغا جان شما اشتباه یادت میاد خوب...من اتفاقا با یه لحن خیلی ملایمی آمدم جواب شما رو دادم منتها نمیدونستم نه تصویر میاد نه صدا شما فک میکنی بنده خمپاره زدم :O)))))

الانم هر انتقادی داری به خودم بگووووو اما خب هر حرفی یه جوابی داره دیگه! نداره عایا؟؟؟؟ :)))))

من که دوست دارم خیلی زیاد آزیتا جون

 

پاسخ:
به به ببین کی اینجاست!!! :)

نبودی کجا بودی عزیزوم :)
آزی کیه؟ یعنی چیه؟ نه همون بهتره بگم یعنی چطوریه ؟ خودش پرسیده ازم. من احساس میکنم آزی یه دختر قوی شاد بامرام باهوش شیطون پرتلاش خلاق امیدوار صادق رک (البته میدونه کجاها رک گویی کنه) با محبت هست. یه دختری که دوستای دنیای حقیقیش میتونن روش حساب کنن. البته یه گوشه ذهنش همیشه غم و ناراحتی رو داره اما همیشه تلاش میکنه که نذاره تو روزمره زندگیش اثری بذارند. این دقیقا حسی هست که به تو دارم آزی.
پاسخ:
آزی چیست؟؟؟ خخخ آزی دقیقا موجودی ست با همین مشخصاتی که شما فرمودید...مرحبا به شناختِ خوب شما ;) موتوشکر :-*
همچنان بی ادب!
به دلیل پست های نخود و لوبیایی  و عکس های دانشجو جلویی و یه سری کلمات خارج از عرف صحبت خانم ها تو جمع!
پاسخ:
اگه اینا بی ادبیه...اصن همون بهتر که من بی ادب باشم :))
بعد از چند روز تاخیر باید بگم که تعارف معارف نداری و خیلی رک و راست حرفتو میزنی :)
مهربونی و بخاطر اینکه خیلی مستقلی اصلا بنظرم نمیرسه لوس باشی :)
پاسخ:
تاخیرات داره زیاد میشه :D

ممنون که منو اینقد خوب میبینی :)

من صادقانه بگم روزی که وبلاگتو برای بار اول خوندم توی بلاگفا بروز شده ها عنوانت منو جذب کرد! گفتم اوه چه پررو و جسور با این عنوانش :))

بعدش نوشته هاتو خوندم که درمورد سفر مکه ات بود به نظرم یه تینجر تخیلی اومدی که داره داستان میسازه و ی سری تینجر دیگه رو هم دور خودش جمع کرده!! هی رفتم پست های قبلی تر رو خوندم و دیدم که چقدر داره خوشم میاد ازت! دیدم که نه انگار کاملا عاقل و بالغی!

با طنزهات خنده ام می گرفت!

من با آدمایی که اعتماد به نفس دارن (نه از نوع کاذبش) خیلی حال میکنم. تو یه شخصیت خودساخته داری و البته خودسانسوری نمیکنی و صادق هم هستی! من دوست داشتم اینو

ی بار یه پست صندلی داغ گذاشته بودی اون یارو هی کامنتای مسخره میذاشت تو همه رو سر صبر و حتی طنز جواب میدادی اونجا بود که دیگه دوست داشتم همیشه بخونمت!

 

پاسخ:
ها ها تینیجر تخیلی O_0 خخخخخ نمیدونستی ننه همه ام ;)
چه خوب :)
وای ممنون که این همه چیزهای خوب در من میبینی :P وای وای اون صندلی داغ رو دیدی به کجاها کشید؟؟؟ خخخخ :)
سلام به نظر من تو فردی با چشمای قهوای وموهای مشکی وخوش رو مهربون
پاسخ:
خخخخ جای رنگ چشم را با مو و مو را به زیتونی تغییر دهی ، بقیه اش را درست گفتی :D خخخخ
تو این مدت کم....خب ....منی که کم تر وب دوستان میرم به دلیل کنکور ...ولی تو ...خیلی تو این دل بی صاحاب جا باز کردی...ینی ازی کم تر کسی تو مدت کم تو دلم جا میشه و مهرش به دلم میشینه...ولی ببین کسی که به دلم بشینه اونم تو این مدت کم یعنی وری پرفکته:))خوبی...بانمکی..

ببخشید که اسپم دادم واسه این پسته قدیمی ولی نمیدونم چرا دلم خواست حتما نظر بزارم واسش
پاسخ:
آخی این کامنت که اسپم نبود خیلی هم به جا بود :)
ممنون به من لطف داری دل خودت مهربونه که من زود توش جا شدم :)
:-* منم خوشحالم که الهه هم بی حفاظی شده مرسییی :-x


آقا آدم باید موقع نظر دادن رک باشه با صداقت کامل...مهم خلوص نیسته !

اکثر پست هات رو خوندم و و آدم خیلی پر انرژی ،اکتیو ،گرم و بسیار تو دل برویی هستی. و واقعا ، واقعا خوش به حال عشقت و دوستانت...

در مورد تیپ و اینا هم اینایی که همه گفتن به کنار ، اول از همه یه دختر باید سک.سی باشه بعد میریم سراغ جاهای دیگه:د

پاسخ:
هوم!
جدیدا یهو از این ور اون ور کامنترهای عجیب غریب سر میزنه !!
عرض شود خدمتت. ما که عبوری بودیم اما خب کبوتر جلدت شدیم.هر چند هفته یبار میرسیم خدمتت. و پستاتو شخم میزنیم. حرفی نداریم جز اینکه:
- خوش سلیقه ای.
- بعضی چیزا برات اصلا مهم نیست(خیلی نرم و ملو خواستم بگم نمیفهمیشون)
- تنهایی، در میان جمع هواخواهانت.
- مهربونی
- گریه میکنی هرازگاهی برای خودت
- عاشق وبلاگتی
- از انتقاد بدت میاد. درست و غلط هم نداره.
- عااااشق اینی که یکی ازت تعریف کنه که ریشه های عاطفی داره. که البته بنظر من بد نیست من بدتر از توام.
- دیگه اینکه کلا بیخیال. بچسب به دنیای واقعی. یه دوست توپ و مشتی تو دنیای واقعی به همه ای کامنت ها و عشق های محازی و ...میرزه.

پاسخ:
نفهمیدن با مهم نبودن خیلی فرق داره ها؟ چیا رو نمیفهمم یعنی؟
عاشق وبلاگم بودم اما الان فقط دوسش دارم
به نظرت کسی هس که از انتقاد لذت ببره؟ معلومه که نه! اما من بدم نمیاد از انتقادهای درست
به نظرت کسی هست که از تعریف بدش بیاد؟ این تو ذات هر آدمیه
دنیای واقعیه من زیاد شیرین نیس مجبورم اینجا تلطیفش کنم 
:) 
با بقیه نظراتم موافقم معبوری که عبور نکردی خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">