حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
اسفند ۹۲

به یکی دیگر از قسمتهای خاطرات تاج الملوک گوش جان بسپارید :)



دریافت
حجم: 1.31 مگابایت


صداپیشگان:

آقای همکار

آزی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۰)

خخخخخخخخخخ خعلی باحال بود عقشم![ایکون حال کردن!]چقد جوجو دوزداشتنیه^_^
پاسخ:
خخخخ.... میدونی گوجه جوجو یه شخصیت واقعیه ;)
اصن من عاشخ این نقاشیت شدم عقش خوشگول موشگول منD=
پاسخ:
خخخخخ....نقاشیه رو سر یه دقیقه کشیدم....عاخه عکس مرتبط نداشتم :P
خخخخخخخ این دیالوگ عاغا بهزاد خعلی باحال بود خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخ......تو عطارخانه :D
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۱۱ خانم مهندس
مگه,بچه ها رو لک لک ها نمیارن؟؟؟!!!!!:-)
والامن فک میکردم لک لکا میار:-D

پاسخ:
نه عزیزم....میخوای بگم جوجو بیاد واست شرح بده :))))))

ایول گلم
کامنت اول خدا بده برکت خخخخ
پاسخ:
کامنت اول رو عشقه :)))))

خدا به شما هم بده برکت :D
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۲۵ یه نفر تنها
وبلاگت خیلی با حاله حال کردم
پاسخ:
قربان شما ;)

لااااااااااااااااااااااااااااایک

پاسخ:
:)
:دی
خیلی سخت جواب دادن این سبک سوالات به بچه ها
پاسخ:
:)

چون ماهارو واسه اینکار آموزش ندادن :)
بهترین جوابی که میشه به بچه داد:
ببین عزیزم این جوابشسخته، الان کوچولویی، وقتی بزرگتر شدی رفتی مدرسه علوم و زیست خوندی این درس ها رو یاد گرفتی واسط توضیح میدم عزیزم.
بعد بچه میپرسه علوم و زیست چیه؟
که بهش یاد میدی علوم و زیست راجع به چیه :D
+موسسه تربیتی استاد سلام علیکم در خدمت شماست [به قول گوجه چشم سبز قجری: استاد بفرمییو]
++ دوستت دارم آزی و گوجه، ا ، نه ،چیزه، چی بود، آها، دوستت داریم آزی و گوجه.
+++ خخخخخخخ.
پاسخ:
بعله استاد سلام شما اصن در این مسائل پیشکسوتی :)))))))

چه دل خجسته ای هم داری تو :D
:)))
من که اصن تو این زمینه کنجکاو نبودم،
پاسخ:
منم همینطور (آیکونه پینوکیو) :))))))
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۵ masi_biasabosaltane
:))))))))))))))))))))))))))))
فایل صوتی خیلی دوس دارم...
مرسی آزی جونم و آقای همکاری بابت خلاقیتتون و زحمتتون...
می بوسمت...:)*
پاسخ:
ای جونم......ما هم تو رو دوست داریم....

اصن تو عزیز دلمی عزیز دلمی عزیز دلمی (آیکونه منصور)
:)))))))
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۳ عطیه مهدیه
مهدیه ام همین الان
پاسخ:
چاکریم :)
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۵ نــــــــــــــدا
ضربان قلبم رو روی صدای خنده تو تنظیم کردم پس بخند تا من زنده بمونم
پاسخ:
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بابا :))))))))))))  
این لک لک نبود 99 درصد مامان باباها کل قضیه رو لو میدادن...قربون خودم که سوالم برام پیش نمیومد :|...اون دارو خونه ایییییه :)))))))
پاسخ:
عه ....والدین ما که لو ندادن :)

چه بچه خوبی بودی تو ^_^
فیلا دانلودینگم خرابه نیمیتونم دانلود کنم اینو :( ولی انگار قضیه سر بچه س . اگر کسی سوالی چیزی داره من در خدمتن کامل هم توضیح میدم تازه ! میخواد طرف 2 سالش باشه یا 20 سالش یا 200 سالش حتی ! :دی
پاسخ:
شما برو وبلاگ مشاوره قبل و بعد از ازدواج بزن اصن :)))))) اینجام تبلیغ نکن لدفن ;) خخخخخخخ
چرا میخوای مخاطبهای چشم و گوش بستهٔ منو گمراه کنی عاخه :)))))))
آخ آخ..

من بچه بودم تحت تاثیر این فیلمایِ تلویزیوونی قرار گرفته بودم..

فرتُ فرت از بابام میپرسیدم جریانِ آشنایی تو و مامان چی بود؟

از کجا پیداش کردی؟

پدر جان هم میگفت از تو ویترین بوتیک :|

منم هر بچه ای میدیدم میپرسیدم مامان توام تو ویترین بود؟ :/
پاسخ:
خخخخخخخخ

خوب سوال تو که زیاد ناموسی نبوده که میگفته از بوتیک!!! :| محل آشنایی هم سِکرِت است عایا؟؟؟؟؟

آخی....نه مامان منو بابام از تو شهروند خریده ;))))))
آ قربونت برم بچه جووووووون این حرفا چیه بچه ها رو لک لکا میارن اگه بگی نه میزنمتا دی
پاسخ:
این بچه مارو کودک بزنی میره یونیسف شکایت هاااااااااا :)))))
عه?!واقعیه?!نکنه کودک درون خودته عقشم?!D=
پاسخ:
حتی از کودکه درون هم کمی فراتره قضیه خخخخخ ;)
آهاااااااااااااااااااای اهل ِ وبلاگستاااااااااااااان ! بدانید و آگاه باشییییییید که بچه با لک لک نمیفته بغل ِ ننه باباااااااش ! قضیه ازونجا شروع میشه که ... ! عه عه آقا ولم کن بزار بگمممممم ! ( اسمایلی ِ جلوی دهن ِ عسلو گرفتن دور کردنش ازین مکان ! ) خخخخ
پاسخ:
جوجو السلطنه هم میخواست همینو بگه دیگه بابا بزرگش حلقش رو بست....حالا زیاد دهانت را جر نده عزیزووووم ..... همه فهمیدن بچه با لک لک نمیاد.... خخخخخ :O)))))))
خخخخخ ازین ببعد سوالامونو از استـــــــــاد سلام علیکم حال شماخوبه خونواده خوبن قوربون شما سلام برسونین بپرسیمD=
پاسخ:
از استاد سوال بفرمیو :D
1- گوجه جون هر سوالی داری بپرس عزیزم، ا ، نه ، چیزه ، خواهرم [به قول خودت: آیکونه بدو بدو چادرت رو بپوش]
2- عسلی بانئ میشه یکم بیشتر توضیح بدی؟ من تو جریان نیستم آخه :D
پاسخ:
سلام پر روووو شدی هااااااااا......... باید یه گوشمالی بدم بهت :))))))))
این جوجو یکی مثه پری رو می خاسته تا از سیر تاپیاز رو واسش تعریف کنه خخخخخ
پاسخ:
جوجو خودش میدونست میخاست ببینه بابا بزرگش خوب بلده یا نه خخخخخخخ
آره سلام جان میشه . ببین فقط من اینجا امنیت جانی ندارم . بیا وبم خصوصی بهت میگم ! از سیر تا پیاز ! خخخخخخ :)))))))))
پاسخ:
دیگه چی؟؟؟؟ هااااا؟؟؟ خصوصی بگی؟؟؟؟ به به چشم و دلم روشن....
نکنه خصوصی میخای چند تا ضربه بزنی کلا ساقطش کنی که دیگه سوالی هم واسش پیش نیاد :D
اره فک کنم پری باید بیاد پیش جوجو درس پس بده:))))
پاسخ:
خخخخخخخخخ....در این حد :))))))))
نه "عسلی بانو" من تنهایی نمیام وبت خطرناکی با این بحث هات. میدونم دون پاشیدی واسه ساده ای همچون من.خخخخخخ
بعدشم اگه تو سوگلی این آقای همکار باشی میده این آزی دخلم رو میاره پس من به قوله آزی هوووچ جا نمیام.
+حیف اون روی ماهت نیست که نشستیش؟ [به قول گوجه کال قجری: آیکون بهت نخ دادم صورتت رو بشور بریم سینما دوتایی با هم این روز جمعه ای]
پاسخ:
عسل جون با شما هستن... :D
نــــــــــــــــــه من تشنگان ِ علم رو نمیزنم ! :دی
پاسخ:
فقط تو این زمینهٔ علمی تخصص داری خخخخ :))))
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
;)
خو نیا میرم به آقای همکار از سیر تا پیاز توضیح میدم اصن ! والاع

کو نخ کو ! یکی بهم نخ داده اینجا ؟! نخه منو کی دزدید ؟! چند دیقه نبودماااااا ! :دی
پاسخ:
امروز رفتی تو نخ و طنابها گره خوردی اصن :))))

حالا سلام بچه مظلومه..واسه عاقای همکار چی میخای توضیح بدییییییییییییییییییی توووووووووووووووو عاخه :دی
اومدم که :D
+ای بابا اون نخ رو کی دزدید همش چند دقیقه رفتیم ها :(((((((
++ اوه اوه اون آقای همکاری که من میشناسم احتمالا بعد از توضیح ........ . ول کن اصلا به من چه :D
+++ آزی فکر کنم گوجه چشم سبز جونت یه چی تو گلوش گیر کرده آخه فقط میگه "خخخخخخخخ" بزن پشتش خفه شد بچه :D
++++آزی داریم با عسلی بانو میریم سینما شما نمیای؟ خخخخخخخ
پاسخ:
بالاخره نخ دزدیده شد یا دارید میرید سینما؟؟؟؟ O_O

این چه وضعیتیه عاقا...مگه اینجا....:)))))
یچیزایی که نیمیدونه ! با آقای همکار تخصصی حرف میزنم !خخخخخ با آقای سلام در حد ِ آماتور که این چیه اون چیه این چطو میشه که با اون یکی میشه ازین حرفا !خخخخخخخخ
ولی با آقای همکار میشینیم سلولی مولکولی و جنین شناسی و ازین چیزا میگیم !خخخخخخ
پاسخ:
عه؟ اینجوریه... اون عاغای همکاری که من میشناسم تا عملی همه چیز رو اثبات نکنه دست بردار نی ها...دیگه خوددانی...از من گفتن :D
ما بادی نیسدیم که با این بیدا بلرزیم ! خخخخخخ :دی
پاسخ:
ایشالا با شاخهٔ بید عاغای همکار میلرزی خخخخخ :))))
آزی جون دفه ی بعد تورو هم میبریم ! الان واسه ماتحتت بده ! جیزه دس نزن بچه دهه ! :دی

پاسخ:
کی گفته من اصن با یه زوج عاشق پا میشم میام سینما؟؟؟؟ :& اون وخ همش مجبورم صحنه های چیزدار ببینم اَییییییی :D
این چیه؟
اون چیه؟
این چطو میشه که با اون یکی میشه؟
سخت شد بابا. زیر سیکل صحبت کنید. در حد پنجم دبستان!
پاسخ:
زهــــــــــــــــــــــــــــــر! :دی
خب ببین اسلام دست و بالم را بسته آقای سلام ! آزی هم دهانمان را با دو دست گرفته ! حیف که ماتحتش را گربه خورده وگرنه ... و گرنه بی وگرنه اصن کی گفت رو حرف ِ آزی حرف بزنی ؟!!!! هااااا؟! الان ما تحتش خونریزی میکنه دیه میگیره خداد تومان ! :دی

من یک مثال ِ کوچک برای شما میزنم . شما پیچ و مهره را در نظر بیگیر ! خو اینها ساخته شده اند که با هم چفت شوند و سقفی بسازند برای آیندگانمان ! پیچ میرود درون ِ مهره و یکی میشوند ! حالا در این بین یکسری فعل و انفعالاتی هم صورت میگیرد که بماند ! :دی  به همین سادگی و خوشمزگی ! خخخخخخ
تا اینجارو گیرفتی یا یجور دیگه حالیت کنم ؟!
پاسخ:
اولا که ما تحته من الان خیلی هم خوبه.... جهت اطلاع دوما شما مباحث آمیزشی را با زبان مهندسان مکانیک توضیح میدهید عایا؟؟؟؟؟؟ :)))))))
والا من هووووچ نفهمیدم. پیچ چیه؟ مهره چیه؟ اصلا سقف چیه؟ آیندگان؟
ببین عسلی بانو جونم ، ا نه چیزه چی بود ها هان، عسلی بانو خانوم شما مثال ساده تر غیر مهندسی بلد نیستی بزنی؟
+زود لباسات رو بپوش تو راهم دارم میام بریم سینما، سینما پارک ملت خوبه؟
++ آزی رو هم نمیبریم به جای فیلم میشینه به مادوتا کفتر عاشق زل میزنه بیتربیت
+++ آزی نیا شیرینیت پیش من محفوظه خخخخخ
پاسخ:
من با شما دوتا دیوونه هوچ جا نمیام خیالت راحت :D
خو ببین آزی جون باید با اجناس ِ مذکر با زبون پیچ و مهره ای حرف بزنی تا بیگیرن مطلبو وگرنه تو بوگو اینقد عاطفه ماطفه حالیشون بشه !نع نیمیشه ! خخخخ  البته زیستشونم خوبه ها ! میشه من با پدیده ی اسمز توضیح بدم الان ؟! خخخخخ
پاسخ:
شما پدیدهٔ اسمز توضیح بده اصن بیا پوس کنده بگوووو عزیزووووم فقط اینو حالیش کن..... :D

در ضمن خدمتتون عارضم بنده دارم میرم بیرون و دیگه نیستم که کامنت تایید کنم شما تشریف ببرید اون بالا حرفی داری اینجا بگو حرفهاتون رو ادامه بدید کامنتشم بازه...
با تچکر :D
ما هم اسمز و ریورس اسمز ) osmosis and reverse osmosis ) آشنا هستیم عسلی بانو ولی تو زیست به چه معنا هستش؟
+تو رشته ما وقتی از یه لوله و جداره یه سیال عبور میکنه ..... وای خاک بر سرم انگاری اون قضیه تو رشته ما هم مشکوکه ها ولی اونجا لوله و غشا و جداره و ایناست از این پیچ و مهره ها نیست! [به قول گوجه چشم سبز قجری: این چادر من کو؟] [آیکون من که چادری نیستم، مانتویی هستم] 0.o
پاسخ:
ادامهٔ این بحث در حرفی داری اینجا بگو :)
عسلی ولش کن این سلامو همون بهش بوگو بچه رو لک لکا میارن قبول میکنه خخخخخخخخخخخخخ  باس آقاها عملی انجام بدن ای جوری حالسشون نیشه دیااااااا من الان پیشنهاد سینما داشتم رد کردم ولی میتونم با شوما ها بیاما(آیکون آویزون شدن )
پاسخ:
اینو بین فقط :))))))
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۸ دست و پا چلفتی
آزی چه وضعشه؟ها؟
اینجا رسما شده مکان
بیست دقه طول کشید کامنتارو خوندم،عه
پاسخ:
عاغا من از شما عذرخواهی میکنم :)

یکم دیر رسیدم دیگه بعدش فرستادمشون طبقه بالا تو حرفی داری اینجا بگو :D خخخخخ

حالا به چشماتون فشار نمی آوردید واسه خوندنه کامنتها ;)
عه خو میذاشتین جوجو حرفشو بزنه ببینیم بچه چی میخواست بگه :دی
پاسخ:
والا دست ما کوتاهه... ناصره دیگه :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">