حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
اسفند ۹۲

لطفا دست به گیرنده هایِ خود نزنید، صدای آزی را از مشهد میشنوید.... بعله بعله به گوشهای خود شک نکنید... اینجا مشهد است و بنده هم آزی هستم :) کوچیکه شما :)

خوب اینکه من الان مشهد هستم هیچ ربطی به هیچی نداره جز ارتباط مستقیمی که با تصمیماتِ ناگهانی و دلِ خجسته ام دارد!!! بعله!!! همین که من ییهو دلم برایِ دوست جونم گوجه سبز ، پر زد و خودم سر از مشهد در آوردم... :)


خب همین الانه الان که مناز هتل در خدمتتان هستم، بنده از ساعت پنج صبح یک کله بیدارم و بعد از پریدن از فرودگاه مهرآباد و رسیدن به مشهد نیز کُلی مشهدگردی کرده ام... و بهترین قسمتش این بود که شخصی رو برای اولین بار تو زندگیت ببینی اما باهاش اونقدر احساسِ صمیمیت، دوستی و نزدیکی کنی که انگار صد سالِ میشناسیش :) من گوجه سبز رو خیلی دوست داشتم مثلِ خواهرِ نداشته ام... اما الان خیلی خیلی خیلی بیشتر دوسش دارم :) امروز به طور قطع یکی از بهترین روزهای زندگیم بود ;)

در ادامه میتوانید گوشه ای از امروز را ببینید :)


ناهار به صرفِ جیگر ;)



بعد از نهار آبمیوه سجاد

سمت راست شیر انبه خامه

سمت چپ شیر نارگیل خرما

عاغا چشتون روز بد نبینه اینارو که زدیم تو رگ، بعدش که اومدیم تو خیابون تا نیم ساعت لرزیدیم آی لرزیدیم... مشهد هم که از امروز ســـــــــــــرد شده... به خیالش لابد من ، ننه سرمام... اصن اشتباه گرفته ;)





یک عدد آزی در حالِ خریدنِ چیزهای خوب و خوشمزه :)))


عاغا ینی من تو اینجور مغازه ها عنان از کف میدم...دلم میخواد هر چی هست و نیست بار بزنم بیارم خونه... خخخخخ





وقتی آزی خود را خیلی کنترل کرده و فکر حملِ بار خود را نموده و به همینها بسنده میکند :)

کاملا معلومه که من اصلا زرشک دوس ندارم :)))))

اون قوریِ نازِ فسقلی هم گوجه جونم واسم کادو خرید :)





پمادِ الاغ بمالید تا مفاصلتان همچون الاغ قوی شود!!! خخخخخ


آقاهه میگفت قدیمترها پمادِ الاغ خیلی بویِ بدی میداد اما خیلی موثر بود الان دیگه بو نمیده اما خاصیتش هم بسی کاهش یافته... حالا هِی من میگم چیزهای بدبو مفیدترن ها...شما قبول نکنید :))))))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۲)

چه جالب. من که اینجا بودم شما داشتی آپ می کردی. :)
پاسخ:
:) چه جالب که شما اینجا بودی... بنده مورد خاص اصن دوس دارم :))))))
به به میبینم که حسابی داری عشق و حال میکنی. سلام وبژه استاد سلام علیکم رو به گوجه جونم برسون و از طرف منم ماچش کن [به قول گوجه چشم سبز قجری: آیکون آزی غلط کردم گوجه جونه خودته اصلا از طرف خودت ببوسش]
+جدا از شوخی امیدوارم  همیشه سالم و شاد باشید و مثل دوتا خواهر تا 120 سال با هم جیک جیک کنید. :D
پاسخ:
سلامو میرسونم اما از طرف خودم میماچمش :)
ممنون :)
به به  زیارت قبول 
به گوجه خانم سلام برسونید از نوع ویژه و سفارشی :دی
نوش جونتون هر چی تا الان خوردین جای من رو هم در تمامی این لحظات بخور بخور خالی کنید :دی
پاسخ:
والا هنوز زیارت نرفتیم خخخخ ولی حتما میریم :)
چشم سلام میرسونم
عمرا خالی نمیکنیم :دی

آخییییییییییییییییییی ! چه خوووووووووووووب :))))))))


ولی آزی :( من یذره حسودیم شد الان :( یذره ها ! اینقد ! :دی

خوش بگذره عزیزم :*******

پاسخ:
مرسیییییییییییییییییییییییی :)

حسودی چرا؟؟؟؟ خب تو تهرانی هی میگی حوصلم نمیشه و این حرفا تحویل نمیگیری... خب یکم تحویل بگیر بریم حال کنیم ;)
ایش نگو روغن الاغ که حالم بد میشه .. 
ما که رفته بودیم مشهد همه جا نوشته بود روغن الاغ موجود است نقطه
بابامم از رو کنجکاوی یکیشو گرفت باز کرد همونجا نزدیک بود رودم از تو حلقم بزنه بیرون .. 
میگن روغنِ شتر مرغم برای مفاصل خوبه .. 
اما من که میگم روغنِ رضازاده از همشون بهتره :)) والا
پاسخ:
والا ما اینو بو کردیم کلا بو نمیداد ، لابد تقلبی بود...خودش میگفت تصفیه شدست.... ولی بوشو بگیرن خاصیتشم میره :)

:))))))))))
عزیییییزمممم عقش خوشگله مِرَبونم:* امروز از بهترین روزای عمر من بود ممنون بخاطر بودنت بخاطر این همه حس خوبی که به من دادی بخاطر تمام مهربونیات تمام محبتات :* منم الان خیلیییییی بیشترز قبل دوزتدارم:*** منو ببخش که امروز خستت کردم زیادی:-S کمرت کلی درد گرف:( قول میدم جبران کنم بهترین دوستم;)
پاسخ:
الهی فدات :-* تو این همه انرژی رو به من دادی راستش... وگرنه من صدتا چاقو میسازم یکیش دسته نداره ;)
تو به خاطر مهربونیات تو به من انگیزه دادی :-* تو خستم نکردی که من خودم خسته شدم :D
من هنوزم باورم نمیشه امروز از صب تاشب کنارت بودمD= احساس میکنم یه رویا بود!چقد زود گذش:***
پاسخ:
آخی.... منم ;)
عزیزم... خوشحالم زود گذشت پس ینی خوش گذشت... :)
همیشه به سفر،امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره گل دختر،لپ گوجه رو بجای من کشونی کن
پاسخ:
قربون تو... ممنون مهربون جیگرم :-*

میکشم..اونقدم لپش کشونیه که :D
اول خوش بگذره...
بعدشم التماس دعا...
پاسخ:
مرسی عزیزم...چشم حتما چرا که نه :):-*
وای ازی اون لحظه اول که تو لابی دیدمتو بغلت کردم از قشنگترینو بیاد موندنی ترین لحظه های عمرم بود:))))) مرسی که اومدی مشهدو شادم کردی:****
پاسخ:
وااااااای آره....اون گل خوشگلو بگو که واسم آوردی حیف نشد عکسشو بزارم :| اما تو دوربینم هست بعدا میزارم چقد خوشگله گله مث خودت :)

دلم میخاست فشارت بدم اصن :)
لطف داری شما. :))
پاسخ:
;) قدم رنجه کردید :D
از اون ظرف جیگر همینجوری داره خون میچکهاااااااااا :|

*هی از صبح دارم میگم این آزی ینی کجاهه که خبری نیست ازش :))))
پاسخ:
خب بچکه... :D اون خون نیس بهش میگن خونابه :))))))

عه تو هم منو یادت بود پس ؟؟ ;)))))
این ظلم در حق بشریته
خب خالی کنید چی میشه مگه؟:پی
پاسخ:
خب حالا گریه نکن ... باشه :))))))
میگم صبح تا حالا خبری ازت نیستاااا! چه خوب که بعد از چند روز خونه نشینی یهو سر از مشهد درآوردی! :) خوش بگذره عزیزم :*
به گوجه جان هم سلام ما رو برسون
زرشک هم میخوای یکم دوس داشته باش!!!! کمه ها! ;)
پاسخ:
عاره یهو جبرانه مافات کردم اون کسالته چند روزه رو :D
بزرگیتو خانم میرسونم :)
عاره کمه...واقعا ظلمه اصن ;)))))
آخی... تو این پست دیگه خبری از کامنتای گوجه نیست...اون بزن و بکوبا رو به صورت عملی اجراییش کنین ;)
پاسخ:
چرا بابا کامنتاش هس :D عملی هم انجام دادیم...مجازیم میدیم... ما اینجوری هستیم خخخخخ :)

اخیییییییییییییییی

چه باحال

خوش بگذره ازی جون

 ماچ و این صوبتا

پاسخ:
مرسی سایه خوشگله ;)
ماچ و بغل و اون صوبتا :D
خوشحالم که بهتری 
دم گوجه جون هم گرم ...دوستیتون مستدام 
پاسخ:
ممنون عزیزم...اگه با این پر رو بازیهام دوباره بدتر نشم خخخخخخ ;)

مرسی مهربون
کم پیدایی خانومی؟ :D

خب بریم ! من از جمعیت زیاد خوشم نمیاد و گرنه مخلصتم هسدم :) کی بر میگردی ؟

پاسخ:
والا ما هم نخواستیم دسته جمعی جایی بریم... منم گله ای دوست ندارم اصن خخخخخ :))))
من سه شنبه بر میگردم :)
عاقا اصلن اشک توو چشمام جمع شد D: خیلی حال کردم باهاتون ... دمتون گرم :* :*
پاسخ:
عه...آخی.... دم خودت گرم :)
مرسی :-*:-*:-*:-*:-*:-*

همه میگن منم بگم :دی

از صبحه منم چند بار اومدم دیدم خبری ازت نیستاااااااااا

 

منم دوستدالم :)

پاسخ:
عه؟؟؟ دروغ نگوو دروغ نگووووو خخخخخخ ;)

مرسی عزیزم منم دوست دارم :-*:-*:-*
من باهات قهرم اصن
من از ظهر منتظرم بزنگی نگو رفتی ددر
پاسخ:
ای وااااااااای قهر نباش تو رو خدا عررررررررررر :(
واااای دو خواهر غریب به هم رسیدین خخخخ
خوش گذرونی هاتون نوش جانتون:*
ما هم هفته ی دیگر عازم مشهد می باشیم :))

پاسخ:
خخخخ آره دیدی بالاخره :D
مرسی
عه چه خوب ایشالا به شما کلی کِیف بده :)
می گم حالا این پماد الاغه از کجای الاغ دقیقا استخراج شده !!! :))))))
پاسخ:
منم همینو پرسیدم :) گفتن از غضروف و استخوان اولاغ :D
عه این گوجه سبزه همشهری دراومد :)
آزی حال کردی ؟ دیدی ما مشهدیا چققققققددددر خوبیم ؟
{ یکی دیگه مایه گذاشته پزش رو من هم بدم دیگه }
پاسخ:
بهله :)
عه...چه میزنه به حسابه مشهدیا... شما هم که گلی ولی ..ولی.... هیچی اصن مِدونوم هااااا اما نموگوم :)))))))))))))))
چه خوب :)
پاسخ:
:)
خخخخخخ سلامت باشی استاد سلاملکم[ایکون ای شیطونD=]سلامت باشی جناب چپ الدوله[ایکون ای شیــــــــــــــکموووD=]خخخخخ مرسی ازسفارش لپ کشونی یه دوست عزیز:*ممنونات الی جون[ایکون تو چقد مهربونی:))]خخخخ اجراییش میکنیم ماعده جوون[ایکون بزن بکوبو قِرواینا;)]
پاسخ:
تمامِ سلامها رسونده شد و جوابها داده شد خخخخخخ :)
به به ، تشریف آوردین مشهد ، اقا بفرما ماهم درخدمتیم ها دوست جان (اسمایلی دسته گل)
پاسخ:
خیلی ممنونات :)
اینبار در مشهد شما مارا خوش گذشت :) برعکسه هر دفعه ;)
الان قیافه من معلومه حسودی کردم؟! :|
پاسخ:
حسود هرگز نیاسود هاااااااا........ قیافه به این خوبی خوشگلی حیف نیس؟؟؟؟ :))))))))

چلا حسودی کردی عزیزووووم؟ :-*
ممنونم گوجه خانم (ایکون لطفا سهم من از خوراکیم هام رو بفرستین :دی)
از شما هم ممنون آزی خانم که سلام ما رو بی کم و کاست به مقصد رسوندین :)))))
پاسخ:
خوراکیها پَررررررررر خخخخ
خواهش :)
چای سفید چیه راستی؟!!
پاسخ:
یه نوع چای گیاهیِ مفیده :) مزشم بد نیست...:)
سفر به سلامت زیارت هم قبول:)))))))))
پاسخ:
ممنون حیران جونم....زیارته دخمله شما هم قبول :)
به به ...چه کار خوبی کردی آزی جان ...دست گوجه جون درد نکنه که این همه لحظه های خوب برات ساخته... پاینده باشین هر دو تون :*
پاسخ:
مرسی منور بانوی مهربان...ممنون از نورافشانیان ;)

همیشه به سفر.سلام ما رو به امام رضا هم برسون.

دست گوجه سبز هم درد نکنه بابت این خواهر بودنش:)))

پاسخ:
چشم...سلام میرسانم :)
به قول خودش دستم درد نمیکنه، هر بار این جمله رو بهش میگم :D
جدی جدی بلن شدی رفدی مشهد؟!! باباااااااااااا خیلی باحالی تو :)))
گوجه سبزو از طرف من لپشو بکش چون خعلی با نمکه :)
پاسخ:
اوهوم جدی :) میدانم باحالم خخخخخخخخ آیکونه خودشیفته فراهانی :)))))))

تازه ندیدیش ببینیش چی میگی دریاچه نمکه اصن ;)
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۰ خانم مهندس
چه یهووویی:))
خوش گذشته پ:)
خب مشهد که ما هم نزدیک بود!خبر میدادی منم دعوت میکردم اینجا:)

پاسخ:
کاملا یهویییی :)

بعله داره خوش میگذره :)
دیگه شرمنده هر چند بنده خیلی دوس دارم شهر شمارو هم ببینم :)
به به به جای ما خالی زیارت قبول:))))))
:)
خیلی هم خوب
پاسخ:
مرسی....البته که شما تازه زیارت بودی خانووووووم ;)

:)

آزی؟!خره پاشو با آی همکار بیا اصفان تا حسابی بهت خوش بگذره.ولی حتمن با آی همکار بیا.خخخخخخخخخ

اوی!یه وخ فک نکنی برا آی همکار نقشه ایی دارما!اصلن.گفدم بیاریش تا دغدغه ماشین نداشتع باشیم و راحت از این ور شهر بریم اون ور شهر.همین.[آیکن جدیت]

پاسخ:
عرضم به حضورِ اَنورت :D آقای همکار ماشین نداره.... آیکونه ضدحال زنی :)))))))))
دم تو ام جیز بیتاجووون تچکرات شکوفه جوون ممنونات توکاااالممالک جانمان:)) ارادت داریم خانوم ال[ایکون نی نی رونازکن ازروشیکمت:)))]قوربونت منوربانوی نورانیه عزیز:*** فدات مهساااای مهربون:*خخخخخ عاغامحسن عقش من خعلی باحالترز باحاله بعله:)))[ایکون بانمکی از خودتونه چشاتون بانمک میبینهD=]
پاسخ:
الان تو اتوبوسی؟؟؟؟ خخخخخخخخ داری آداب معاشرت به جا میاری.... من بگووووووو کجام؟؟؟؟ خخخخخخ همون جای دیروزی که دو ساعت بودم ....ااین دفعه با تبلت اومدم یه وضی خخخخخخخخخ
حسودی واسه اینکه با گوجه رفتی بیرون با من نرفتی:| P:
پاسخ:
خب تو کجایی؟؟؟ تو که نخواستی عزیزم :)
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۰ عمو خاردار !!
خب خدارو شکر !! خوشحالم از این همه خوشحالی !! خوشحال میشیم میبینیم که خوشحالید !! حال خوش مثال .. سال خوش !! سال خوش !! مثال نگاه خوش !! و خلاصه ... که خوش خشون !! عید و سر کنیم ردیییییفههههههههه !!

پاسخ:
ببین کی اینجاست :)

فعلا که بوش میاد سال خوشی باشه تا ببینیم بعد چی پیش میاد :)
اصن انگا ن انگا ی داداشم مشد داش
هی
پاسخ:
تو بی معرفتی کم سر میزنی :|

دیر رسیدی واسه ابراز وجود وگرنه..... =/
تهرانم من
آخه همه چیو که نباید گفت از قیافم معلومه دیگه نگام کن D:
ولی من لبخند مربایی ندارمااااااا تازه کمم حرفم میاد:|
پاسخ:
بذار خوب نیگات کنم :) هااااا عاره معلومه از قیافت :دی
حرف اکشال نداره ولی لبخند که باید بزنی ;)
بوخودا نیسم آزی جونی
بی معرفت نیسم ولی خو زیادم وقت واس نت ندارم
ولی میام ختما بهت سر میزنم
پاسخ:
ایشالا که کم وقتی و بی وقتیت واسه کارهای خوب باشه و موفق باشی :)
هررررررررررررررررررررررررررر :-
من این پستُ الان دیدم :/
مَشَد هم جِواد شُد رَفت :دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
با عرض پوزش از بقیهٔ حضار مشهدی شما نشنیده بگیرید اما بنده مجبورم جواب ایشون رو بدم!!!

برووووووو عامووووووووو اُ مِشَدِ شما جِواد بـــــــــــــود در حدِ تیم ملی.!!!! دو روز اونجا بودیم مارا با چشم قورتیدن!!!!!! چقد رووووووو دارن بعضیا :))))))))
ممنون واس جوابت آجی جونی :)
جواب ای یرگه بالایی هم خوب دادی :دی

آخ آخ باز ای بچه محلای ما ی دخی خوشگل دیدن خودشون و کنترل نکردن ؟؟؟

مشدین دیه ب دل نگیر
پاسخ:
:)
ها حال کِردی؟؟؟؟ ;)

مشدین؟؟؟؟ به دل نگیرم؟؟؟؟؟ اصن یه وضی بود چرا این همشهریات اینطورین؟؟؟؟؟
زرشتکتو با من نصف می کنی؟
پاسخ:
نوچ زرشک ناموسه منه :D
مجبوری 
پاسخ:
عمرا!
اصلا؟
پاسخ:
یکم بهت میددم بخولی حالا!!
زیاد می خوام
پاسخ:
اینقد پر رو نباش!!! خوب نیس...
بیا با هم میخوریم :)))
پررو نیستم حقمو می خوام:)
باش ولی بیشترش مال من
پاسخ:
حق؟؟؟؟ تو در زرشک من حق داری عایا؟؟؟؟؟ برو سر کوچتون بخر اصن!!! یه دونشم نمیدم والا!! :D
ندی خودم ور می دارما حقمه
هر روز میام وبتو متر می کنم عابو جارو می کنم هنوز دستمزدمو ندادی:)
پاسخ:
از این دل زنده یاد بگیر فی سبیل الله کار میکنه!!! کارگر پررو نخواستم :D
کارگر کجا بود؟
باعث افتخارتم باشه هر روز بهت افتخار می دم می یام وبت:D
پاسخ:
هی میگم پررو دوس ندارم!!!حالا نیگا!!!!!! دم عیدی بزار خوب و خوش باشیم دعوامون نشه بچه جانم :)
من پرروام ؟بچه به این خوبی
تقصیر خودته زرشک نمی دی بهم . 
برم یونیسف شکایت کنم؟
پاسخ:
مُشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید :)
راستی چن سالت بود؟
پاسخ:
27
معلومه چقدر وبلاگم رو آب و جاری میکنی!!!!:)
اونوخ اون شعره یهنی چی؟
تقریبا دو برابر من سن داری:))
می خوای عابو و جاری نکنم؟ :(
پاسخ:
اون شعره ینی اینکه خودت نباید بگی که دختر به این خوبی... باید خوب باشی تا دیگران خودشون اینو بهت بگن :)

نه آب و جاری که هرجور مایلی ولی همین چند روز پیش تولدم بود تو پستشم نوشتم چندسالمه!!!! اگه خوب اب و جاری میکردی نباید الان یادت میرفت! :)
خوب ، خوب هستم دیگع:)
واقعا؟ پس چرا من یادم نمی یاد...
به هرحال من زرشک می خوام.
پاسخ:
ببین پست بعدیه همینی که الان داری کامنت میدی توش پست تولده O_0

بخواه!!! به مامی جانت بگوووو :D
الان فهمیدم من همه ی پستات رو نخوندم
شایدم آلزایمر گرفتم رفت:(
خسیــــــــس 
پاسخ:
مطمئنم نخوندی چون تازه این زرشک رو کشف کردی که مال ده روز پیشه !!بعله!
نه واقعنی این یکی رو خونده بودم ولی کامنتی به ذهنم نمی رسید :)
بعد که اون زرشک رو دیدم دلم خواستو از این حرفا:)

پاسخ:
باشه نصفش مال تو ... اینم عیدیت :)
ینی پست دعوا نیومدیم پست تولده؟
پاسخ:
پست تولد بوده!!! اونم بالاییش نه این :)
آخ جون عیدی اونم زرشک!!  مرسی :))
منم بهت عیدی یه بوس گنده می دم :)

پاسخ:
:)))
مرسی :)
چ خوب :))))))))))))))))))))) همدان اومدی مام میبرمت پیش یار غارت ابوعلی سینا :) آزی : به مجهول الهویه های تازه وارد نمیشه اعتماد کرد اینو تجربه بهم یاد داده خخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ
همدان بیام خودم بلدم برم پیش عشقم نمیخواد یه مجهول الهویه منو ببره خخخخخخخخخخ هار هار :))))
دیگه ما مثه شما نیستیم بیای شام هم میدم چی فک کردی گفتیم بیاییم شام برتریت تو بلاگ ماچهای تخل رو بخوریم یه تعارف شاعبدالعظیمی هم نکرد ؟ خخخخخخخخ
پاسخ:
ما که برنده نشدیم آخرم دوم شدیم اونم اشتراکی :)))))))))))))
دیگه شام بی شام :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">