حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
اسفند ۹۲

عایا مسافرت آمدید؟ عایا زیارت آمدید؟ عایا به ماه عسل آمدید؟ عایا همهٔ اینها را باهم آمدید؟

پس

لطفا صبحانهٔ خود را با لبخند بخورید!

عایا با نمکدان دعوا دارید سرِ صبحی؟ عایا املت، خَبط و خطایی فجیع مرتکب شده است که نمک ندارد؟ به خدا ثواب دارد که در کوتاهی اش اغماض کنید ;)

لطفا اگر ماه عسل آمدید ، آن را با ماهِ زهرِ مار اشتباه نگیریرد، لااقل به فکرِ اشتهایِ این تنهاترین مسافرِ هتل باشید :) ای زوجهایِ جوان چرا به هم چپ چپ نگاه میکنید؟؟؟؟ نمی گویید همین کارِ شما تاثیراتِ منفی رویِ یک دخترِ جوانِ دمِ بخت میگذارد؟ (ارواح عمهٔ دخترِ جوان خخخخخ)

کلی مرباهای خوشمزه روی میز صبحانه قطار بود!!! عایا هیچکدام از آنها زورش نرسید کامِ تلخِ صبح شما را شیرین کند؟؟؟


به غورعان ثواب دارد سرِ صبح کمی لبخندِ شیرینِ مربایی بزنیم!!!!



+ یه دوستی دارم که خیلی جیگره، وقتی باهاش حرف میزنی اینقد خنده های خوشگل واست میکنه که اصن جیگره آدم حال میاد...(یه دوستِ) مهربونم غزالِ خنده مرباییِ من دوستت میدارم بسی :)

+آدم صبح اگه خوابشم میاد که تقصیرِ زمین و زمان نیست، بیاید اخم نکنیم، اینقده خوبه....

+من امروز صبح یه لشگر آدمِ اخمو دیدم که با خودشون ،همسرشون و صبحانه شون دعوا داشتن، واسه تقویت روحیهٔ من شما واسم یه لبخند خوشگُل بزنید اقلا ;)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

بس که کامل و گویا بود من دیگه حرفی ندارم :))
پاسخ:
ینی تا این حد؟؟؟!!!! خخحححح
موتوشکر از لبخندتان :)
سلام صبح زیباتون بخیر
چرا سر صبحی بد اخلاقی می کنن بعضی ها
پاسخ:
سلام
نیدونم والا...از صبح خوششون نماد لابد :)
هم اکنون کامنت مرا از لابی هتل دریافت مینمویید!اینجانب گوجه سبز منتظر یک عدد ازی جون [ایکون ملقب به عقشم]خوشگل و خوش تیپ وخوش رنگ میباشم که دوساعته تو دستشویی هتل بسر میبرد:| D=[ایکون ازی بیاااااااااا دیه+لبخــــــــــــــندمربایی]D=
پاسخ:
بعله...با عرض شرمندگی من معضل بداخلاقیه صبحگاهی ندارم اما معضل توالت صبحگاهی دارم :دی خخخخخ
نقاشیشووووو:)))
پاسخ:
;)
حالا من مربا که ندارم ، لبخند خالی هم قبوله؟ :)
پاسخ:
بعله که قبوله....حتما قبوله :)
لبخنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد :))))))))))))))))))))))
پاسخ:
آعععععععع بارک الله :)
عزیزکم منم تو و خندهای نقلی قشنگتو یه دنیا دوست دارم
پاسخ:
آخیییییییییی بوس بوسی :-*:-*:-*:-*:-*
اینم یه لخبند ِ گنده و مربّایی واس آزی جووووووووووووووونم که امروز تفلدشم هس تازه ه ه ه ه ه ه ه ! خخخخخخ ( آیکونه یه عسل که نیشش تا کجا وازه ! )
پاسخ:
میدانم که بعدا پی به اشتباهت بردی و فهمیدی که عجله کردی و فردا تولدم است ;)
اما لبخند مرباییت را عشقست :-*
من دوس دارم صبحانه رو با انرژی و لبخند بخورم! اصن دیگه بعضی وقتا بابا میگه چه خبرته کله صبحی :دی

اینم لبخند ملبح من :)))))))))))))))))))))))
فقط بخاطر تو!
پاسخ:
آفرین به تو آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین :-*
ای جونم لبخند نیس که لبخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنده :)))))

دلشون با هم نیست که با هم اینجوری میکنن

من مطمئنم [سایه ای که کشیده و میدونه چی میگه]

 

 

من دروخگوهم نیسم تازشم ...بیا نازمو بکش بهم تهمت زدی خخخخخخخخخخ

پاسخ:
همشون؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! این همه زوج در هتل دلشون باهم نی ینی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
آخییییییییییییییییی

شوخی بود عزیزم....به دل نگیری قربون دل کوشولوت :-*
رفتی زیارت منو هم دعا کن خیلی محتاجم از خیلی هم بیشتر :)
پاسخ:
چشم دعا کردم همه رو دعا کردم :)

آخ گفتی.ناز نفست:))

ببینم تو هتل شما به سمت صبحانه یورش نمیبرن؟هرکدوم پنج تا تخم مرغ آب پز و سه تا شیر و چهار تا آب آناناس؟

نمیدونم چرا ما هردفعه میریم هتل حالا هرجا که باشه،قوم عاج با ما تو هتل اقامت داره!طفلک ها انگار از قحطی سال اومدن.صبحانه رو که میخورن دوباره متشخص میشن!!!!

پاسخ:
خخخخخ :D
نه خدایی اونقد بی حال بودن حمله نمیبرن اینجا اما کیش رفته بودم نه که تنوع غذام بالا بود دقیقا همین....یورش میبردن....بعد روی میزها بازماندهٔ غذاها یه هیئت آدم رو سیر میکرد :|

میگم دختر بلا فردا تولدته:))

تولدت مبارک باشه و امیدوارم که همیشه سالم وتندرست باشی وبا قلبی پر از شادی وآرامش.

من امروز تبریک بگم که فردا وقت نمیکنم بیام بگم.بازم تولدت مبارک باشه.

 

پاسخ:
واااااای ممنون چه خوب یادت بود مهسا :-*:-*:-*:-*

خیلی ممنون..... خیلی خیلی ممنون :)
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۲ خانم مهندس
:)
پاسخ:
آفرین :)
عه امروز 19 هم میباشد ! اصلاح میکنم فردا تفلّدته ! خخخخخخ
پاسخ:
این یک اصلاحیه است :D
:)
همین دوستا همیشه ب داد ادم میرسن خوشبحالت :)
پاسخ:
:)
خدا قسمت شماهم بنماید :)
کدوم دوستا اخموها عایا؟؟؟؟

:)))))

خوبه؟ ؛)
پاسخ:
عالییییییییییییییه :)
آزی امروزم با گوجه رفتین ددر دودور و مِشَد گردی که هنوز از ظهر کامنتا تایید نشده اند یره :)))
من لبخنــــــــــــــــــــــــدم خشک شد خخخخ
پاسخ:
عااااااااااااره....ینی کَفِ پا واسم نمونده خخخخخخخخخخ
نه دیگه....کمی مرا درک کن و لبخندت را ریفرش کن ;)
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۸ سرباز ایرانی
هیچی مثل بیدار شدن ساعت 6 صبح منو اذیت نمی کنه . . . . . .
یا به قول شاعر " خواب در وقت سحرگاه گران می گردد "
پاسخ:
عه؟؟؟ خب شب زودتر بخاب :) حالا اخم نکن باووووووو
تقصیر مائه که تک و تنها دختر چشم و گوش بسته و حساسمون رو میفرستیم مسافرت ;)

*اعصابا ضعیفه مربا جان.
پاسخ:
میبینی؟؟؟؟؟ نمیگید دچار یاس فلسفی میشم.؟؟؟؟؟ خخخخخخ

اعصاب مصاب یُخ اصن :)
شاد بودن مطالبت خستگیو درمیکنه خسته نباشی
منتظرقدماتم
پاسخ:
خدا رو شکر ... چه خوب :)

میدونم شوخی بود عزیزدلم:-×××××××××

فقط کرم دارم الکی بگم بیا نازمو بکش خخخخخخخخخخ

 

دقت کردی چه کامنتر فعالی شدم؟! :دی

پاسخ:
اصن فعال شدی در حد لالیگا...منم که کلی حال میکنم یه وضی :O)))))
سحر خیزم که هستی :-x

2ساعته الان بیدارم دیگه8 که سحر خیزی نی

 

اون زنو شوهرام جووناشون اگه با هم سر چیزای کوچیک دعواشون میشه 9/99٪ اره دلشون با هم نی عزیزم

پیرپاتالام که عادت کردن به کل کلای الکی

 

میدونم که میگما :دی

پاسخ:
چقد زود بیدار میشی :)
بعله میدونی دیگه میدونی :))))
:) 
اینم لبخند
خوب بید ؟
پاسخ:
بهله عالی بید :)
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۰ masi_biasabosaltane
به مقر آزی با لبخند وارد شوید  :)
پاسخ:
بعله صد البته :)
:)

این لبخندش مربایی نبود. قیمه ای بود :)) آخه تازه قیمه خوردم :))
پاسخ:
:)
اوه اوه چه بویی هم میده 8-))))))
(آیکون ی خنده خوشگل از نوع مرباییش)
فق واس آزی جونی
پاسخ:
آفرین بر توووووو ...مرباش چی هست حالا؟؟؟؟ :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">