حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
اسفند ۹۲

خُب من هیچ وقت از قدم گذاشتنم به این دنیا اونقدرها راضی نبودم!!! اما روزِ تولدم رو خیلی دوست دارم...همیشه از اینکه بگم بیستِ اسفند احساسِ خوبی بهم دست میداده...کلا بیست گفتن یکجور انرژی خاصی داره انگار...:)

از بچگی عاشق تولد بازی بودم، بیشتر از اونی که دلم بخواد صاحب تولد باشم دلم میخواست مهمونِ جشن تولد باشم...کلا نه اینکه فقط با روزِ تولدِ خودم حال کنم ها نه!!! با تولدِ همهٔ اطرافیانُ دوستانم حال میکنم!!! اصن به نظرم واسه کسی که روزِ تولدشه جشن میگیرنُ جنگولک بازی در میارن تا یادش بره یه سال به پیر شدن نزدیک شده و غصه نخوره خخخخخخخ ;) منم که استادِ جنگولک بازی :D

شاید این حسِ درستی نباشه اما من از 25 سالگی به بعد احساسِ در سراشیبی بودن بهم دست داده! البته ممکنِ مسخره به نظر بیاد اما همینه که هست...خب من امسال در شب تولدم بر خلافِ چند سالِ اخیرِ گذشته احساسِ اندوه و تنهایی ندارم...امسال میونِ دوستهای مهربونی مث شما...مث همهٔ شماهایی که به من لطفِ بی اندازه دارید، احساسِ خوبی دارم! مرسی که هستید مرسی که اینقد خوبید... دوستون دارم :-*

در ادامه مطلب عکس


20 اسفند 1366

آزی یکساله :)


امشب یکی از بهترین شبهایِ تولدم رو داشتم به خاطرِ دوستِ مهربونی که با خوبیش منُ غافلگیر کرد !!! برای امشب ازت خیلی ممنونم خانمِ هموستات :)

+کامنتهای قشنگتون برای پست قبلی رو بعدا تایید میکنم ...معذرت بابته تاخیر :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۵)

منم مثه توام واسه تولد

خیلی دوس دارم تبریک گفتنشو خودشو

از باقیه تبریکات اندازه این لذت نمیبرم

اما چون احساسمو راحت نمیتونم بیان کنم

سرد دیده میشم :(

 

الانم یه 20مینه که هی میام و میرم اما نمیدونم سرعت چجوری بود که نمیتونسم کامنت بذارم

که بگم تو راهی داری برمیگردی

اخه کامنتامو تایید نکردی :دی

 

حالا

تولد تولد تولدت مبااااااااااااااارک

ایشالا همیشه سالم و تندرست و شاد شاد باشی مثه همیشه و به ارزوهای قشنگت برسی

 

ماااااااااااااااااچ

پاسخ:
نه نبودم.....خسته کوفته جنازه بودم.... نمیشد کامنت تایید کنم ببخشید :)

ممنونم عزیزم.....تو هم همینطور :-*

هیچم سرد دیده نشد خیلی هم گرم دیده شد والا :D
راسی این ازیه یه سالتونم یه کوچولو بزرگ نیس به نظرتون؟! خخخخخخ
پاسخ:
چرا بزرگه....از بس خانوووووووووم بودم دیگه...... ;)))))))))))
من کلا از اولش اینجوری بودم خخخخ

الان فردا واسم حرف در میارن میگن خودشیفته  :)))))))))))
عقشم ازی من عزیزم مهربونم گلم دوست جونم خواهر جونم تولدت مبارک خدا رو شاکرم بابت بودنت:***انشاالله120سال زندگی باعزت,شاد,داشته باشی جیب پرپول لب خندون دل شاد داشته باشی همیشه بهترینا واست اتفاق بیفته همیشه سالمو سلامت باشی و خنده لحظه ای از لبات محو نشه چشای خوشگلت همیشه برق شادی داشته باشه دوزتدارم دوسته دیدم!!!!D=[ایکون فرشته ای به اسم ازی:*+بیهوش شدنD=]
پاسخ:
قربون تو مهربونم :-*:-*:-*:-*:-* مرسی گل کوشولوی خوشگلم 120 سال زیاده لطفا کمترش کنید خخخخخخ جیب پر پول و سلامتو هستم شدید.... :D
منم دوست دارم :)

چ ناز بودی تو...:*

تولدت مبارک، زندگیت سراسر به شادی و خوشبختی :*:*

(چ کامنتم آدم واری بود.اه اه)

پاسخ:
مرسی :-]
ممنون  شاتوت جون ;)
چون آدم وار بود شاتوت صدات کردم :)))))
وااااااااای عسکشووووو ناااااازی بوس رو لپ خوشگلت:**[ایکون ازی هرروز زیباترز دیروزD=]
پاسخ:
مرسیییییی....نه باووووو هر روز بیریختر از دیروز :D آیکونه قبلنا بیتر بودم :))))
مبارکه آزیتا خانوم.....:))
پاسخ:
ممنون :)
راستی چه خوشگلی ما شالله....:))بوی اسپند...
پاسخ:
آخی ممنون...خوشگل بودم البته:)
بابته اسپند ممنونات زیاد ;)
اون شمعه یا دسته بیل؟ :))))))
تولدت مبارک:)
می خواستم ساعت که دوازده شد،زودی بیام کامنت بذارم که دیدم خودت پست تولدتو گذاشتی.
ایشالا سال دیگه بچه بغل خونه شوور:)))
پاسخ:
نه اون شمعهایی که تو ساختی دسته بیله خخخخخخخخ آیکونه مقابله به مثل :)))))))

مرسی :)

ینی اینقد یادت بود تولدمه.؟؟؟؟ :) ممنون :D
آیکونه الهی آمین اصن همچنین ;)))))
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۳ مهندس بهشت
HALA BEZA TAFALODET BESHE BAD BEHET TABRIK BEGIM
پاسخ:
خب شده دیگه....موقعی که کامنت گذاشتی 23 دقیقه از روز تولدم گذشته دیگه وااااالا
شما کدوم بهشتی؟؟؟؟ :)
آخهههههههههه..
آزی خوردنی..
موهاشووووووووووو.. :-*
آزی با چی بسته بودن برات.. خخخخخخخخ
جون دلم..

آزی جونم تولدت مبارک گلم..
ایشالله یه عالمه شادی و خوشی و خوشحالی جوجو جونم..
هدیه ت هم محفوظ..
برا وقتی دیدمت.. ؛)



:-**************
پاسخ:
:P
با کشِ قیتون بستن :D جنگ بوده خوووووو امکانات در همین حد بوده :))))))

مرسی باران جونم.... تو خودت و کامنتهات هدیه است عزیزم.... هدیه نموخام اصن :-*
تفلدت مباااااااااااااااااااااااارک عزیزم :************
دلم می خواست کلی انرجی میداشتم امشب کلی حرف می زدم کلی چیزای قشنگ تر می گفتم ولی خوب گردن دررررررررد شدیدی گرفته ام که نگووووووو و نپرس لذا همین دیگه تفلدت مبارک :*
پاسخ:
آخی چرا گردن درد؟؟؟؟ :( منم کمی درد در تمامی نقاطه بدنم دارا هستم هم اکنون :| زود خوف شو توکا جونم :)

مرسی عزیزم :)
بله واقعا 20 اسفند روز ابرومندانه ای برای متولد شدنه.
فکر کن مثلا یکی اول مهر به دنیا بیاد یا توی چله ی تابستون!!
این شمعت منو یاد میله ی تخت خواب جهیزیه ی مامانم می اندازه!
مطمئنی این عکس تولد خودته؟ چرا این قدر کیک ازت دوره؟انگار خواستن یک جایی بگذارنش که دست تو بهش نرسه.
من هنوز تبریک نگفتم؟
خب پس تولد مبارک آزی جون. دوست داشتنی هستی و لایق بهترین ها. امیدوارم هر سالت زیباتر از سال پیش باشه
پاسخ:
واسه اینکه کیک را از دسترسه یک عدد آزیه زیادی کنجکاوه اولین بار کیک به این عظمت دیده دور گذاشتن که از له شدن و لت و پار شدنش جلوگیری شود :دی

تازه میبینی که به شمع هم رحم نمیکرده حتی :D

ممنون آیبک جان :) فدای تو..... ممنون :)
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مبآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرررکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه آزی جون
انشالله همیشه شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد باشی خانوم گل
پاسخ:
ممنووووووووووووووووووون ;)

مرسیییییییی
راســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتی چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــدر ناز و دوست داشتنی بودی
والان هم هســـــــــــــــــــــــــــــــــــــتی
پاسخ:
خخخخخ موتوشکر...... الان نه زیاد اما ممنون :D
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۰۴ خانم مهندس
تولدت مبارک:-*:-*
پاسخ:
مرسی :-*
تولدتون مبارک آریتا خانم
یک سالگیتون چه با مزه بودین چطوری به شمع نگاه میکنید :دی
پاسخ:
ممنون :)
با کنجکاویه هر چه تمامتر نیگا میکنم :D
نولد تولئ تولدت مبارک؛ بیا شمع ها رو پر کن خخخخخخخ
+آزی 1 ساله در حال کنجکاوی و کشف حقیقت شمع خخخخخخخ
++آزی از همون 1 سالگی معلومه که جنگولک بازی خخخخخ
پاسخ:
شمعها رو پر کنم؟؟؟؟ خخخخخخخخ پُر؟ پَر؟؟؟ پُف؟؟؟؟ یا فوت؟ :)))))))
بعله در حال بررسیِ پدیدهٔ سوختنِ پارافین خخخخخخ
بچه به این خوبی کجاش معلومه؟؟؟ ;)

مرسی بابت تبریک :)
تفلدت مبارک!
من اول رفتم تو "حرفی داری اینجا بوگو" تبریک گفتم ولی الان دیدم پستی که گذاشتی مال تفلدته :">
عکست خیلی خوشمله!!
اینم ماچ مخصوص تفلد :****************
پیر شی ننه :* :* :* 
دوســـــــت دارم هزارتا 3>
پاسخ:
عاخییییی ممنون که یادت بود مرسی :)
چشات خوشگل میبینه :)
ننه من خودم ننه ام که خخخخخخخخخ
منم دوست دارم مهربون خانوم :)
این فندق رو ببین:))))
آزى جان تولد مبارک، برات بهترینهارو از خدا میخوام و امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه:******
پاسخ:
ممنون ترنج جونم :-*
تو خوبی تو ماهی تو خیلی مهربونی ...دوست میدارم زیاد زیاد :)


گل دخترم تولدت مبارک،بهترین ها رو برات آرزو می کنم
پاسخ:
واااااااااای مامانی ملسیییییی :)) :-*:-*:-*:-* مامان دارم مث پنجهٔ آفتاب :P
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۳۶ دست و پا چلفتی
لا مصب یه سالگیش اندازه ده سالگی من بوده

تولدت مبارک،ایشالاه تا هر زمونی که از زندگیت لذت میبری و محتاج دیگرانم نباشی زنده باشی
پاسخ:
بابا کوشولو بودم...قیافم فهمیده بوده :D هه هه

مرسی...آفرین عجب دعایِ توپی ;)
ووووای ... تولدت مبارک دختر گل ... ایشالا زود به ارزوی دلت برسی ... قربان بچگیاش برم من :* :* ( و البته بزرگیاش )
پاسخ:
مرسی مهربون مرسی نورانی ;)
تو هم برسی به آرزوهای خوب خوبت :)

خدا نکنه عزیزم آیکونه خجالت :P
تولددددددددددددددددت مبارک. ایشالله تو سال 93 که سال اسبه آزی خانوم ما هم سوار اسب آرزوهاش باشه و چهار نعل بتازه.
پاسخ:
واااااای... مرسی.،..، چهارنعلم نشد یورتمه رو بره دیگه :))))))
همچنین واسه تو عزیزم

تولدت مبارک آزیتای دوست داشتنی ( آیکون هزارتا قلب با دوست داشتن شدید)

برات آرزو میکنم روزهای درخشان و بینظیر زندگیت رو امسال تجربه کنی....

:***********

پاسخ:
مرسی یکی عزیزم... اوووووو چه این همه قلب :)
ممنون دوستم از آرزوی خوبت :)
تولد تولد تولت مبارک
مبارک مبارک تودلدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن تا 100سال زنده باشی D:
تولدت مبارک آزی جون 
ان شالله 100 سال زنده باشی و موفق هیچ وقتم احساس سراشیبی نکنی آزی گوگولیه من :*D:
پاسخ:
کو کو ؟کجارو فوت کنم.؟؟؟ خخخخخخ :D

مرسی سارا جونم... خخخ:-*
تولدتون مبارک بانو

یه دنیا آرزوهای خوب
پاسخ:
ممنون گوریل جان :)


مگه 66ای نیستی؟ چه جوری اسفند66 یک ساله بودی؟ اسفند 65 بدنیا اومدی و چون با 66ای ها رفتی مدرسه میگی 66ای؟ :پی 
یه هم اتاقیم متولد 24 اسفند 63 بود ، از این سوال متنفر بود، همه هم ازش میپرسیدن :))))))))))))))
تولدت مبارک آزی جون
سال به سال جوونتر و شادتر و موفق تر و سالم تر و آزی تر بشی :*
آزی خودش یه صفته به معنی عالی و این چیزا :پی
پاسخ:
منم یه جورایی اونقد از این سوال بدم میاد خب 20 اسفنده 65 چه فرقی لا 66ای داره؟؟!؟!؟!!!!!!! شناسنامم 66ه اصن !!!! :)
مرسی :)
خیلی با لین ساختِ صفتِ آزی حال کردم اصن ;)
لحظه تحویل سال 1393 ساعت 20:20:20 بوقت ایران است! امروزم که 20اسفند! آزی خانومم که کلا 20! دیگه جمعتون جمع! اصن احتمال میدم در سال جاری شوما یه سال جوونتر شی! تولدت مبارک ازیتا جون
پاسخ:
گفتن شایعه است.... تقویم جدید نیگاه کن لطفا ;)

مرسی :) جوونترو پایه ام اساسی :D
آزی من عاشق این شمعه شدم بوخودااااا ! خخخخخخخخخخخخخ اصن خیلی تو چشمه بعد تو اصن در کنارش گم شدی ! مث پایه ی مبله ه ه ه ه ه ه خخخخخخخخخخخخخ
شوخی میکنم فدات شم ! چخده نازییییییییییی تو ! قیافشووووووووووو  :)موهاشووووووووووووووو ای خدااااااااااااااا ! بوخورمش من :)))))))) ناز بشی تو :****************
تولدت مبارک مهربونم :) ایشالا صد ساله شی ! نع صد و بیس ساله شی !  نـــــــــــــــع صد و بیس سال کمه ! خخخ همیشه زنده باشیییییییییییییییییییییییییییی !لالای لای لالای لای ( با آهنگ لیلا فروهر بخوانید ! )عروس دومادو ببوس یالا ! عه چیزه نه قاطی شد اون یچیز دیگه بود ! خخخخخخ عسل آزی رو ببوس یالا ! یالا یالا یالا ! اوووووووووووووووم :*************
عاجـــــــــــــــــقتم اسفندی بانو :)

پاسخ:
من خودمم احتمالا تو یه سالگی عاشقش شده بودم که اینگونه میخواستم قورتش بدم :D
همیشه زنده؟؟؟؟ هعی وایِ من :D
آخی منم دوست دارم شیرین عسل :-*:-*:-*:-*
عاغا راستی شرمنده من دیشب نبودم . یه مورد اضطراری پیش اومد درگیر اون شدم بعد همش میدونستم که تو احتمالا پست گذاشتی ! :(
دیگه الان اومدم ولی :)
پاسخ:
اکشال نداره...چه فرقی داره :)
به به...تولدت مبارک ازی خانم جان
برات بهترینا ارزو میکنمممم  :*
پاسخ:
به به ببین کی اینجاست...مرسی مولود خانم جان :)

ممنون عزیزم :)
تفلدت مبارک آژی جووووووووووووووووووون
پاسخ:
مرسی زری جون....
از رفیقت چه خبر؟؟؟؟ چرا قاطی پاتی کرده؟؟؟؟ :|
سلامتی 
سعادت 
و موفقیت ، همراه همیشگیت :-*
تولدت  مبارک ♥
پاسخ:
مرسی بیتا جون... :-*
تولددددددددددددد تولددددددددددددددددددد تولدتتتتتتتتتتتت مبااااااررررررررررککککککککککککککککککککککک مبارک مبارک تولدت مبارکککککککککککککککککککک :*          :*              :*
عزیزم قشنگم انشالا خوشبخت و عاقبت بخیر بشی انشالا هر چی میخوای از خدا بهت بده ارزوی بهترین ها رو دارم برات ...
چ دعایی کنمت خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق :)
خدا پنجره ی باز اتاقت باشد
:)
عزیزم بووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
پاسخ:
مرسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییی :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
همچنین تو هم عزیزم
ممنون با این دعای خوشملت ممنون نگین جونم :)
آخِی! مبارک باشه!
(راستی سلام!)
پاسخ:
ممنون :)

سلام به روی ماهتان :)
به و به و به و به... تولدت مبارک...:)) چه عزیز بودی توووووووو و البته هستی:)
پاسخ:
مرسی موتو شکر :)

مرسی...همون بودم خخخخخ دیگه نیستم :P
تولدت مبارک. :*

چه عکس با کیفیتی. آزیتا چه زیباست.
پاسخ:
ممنون :)
دوربینمون خوب بوده.. مامانمم عکاسیش همینطور خخخخخ ;)

مرسی ;)
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۵ masi_biasabosaltane
تولدت مبارک...
امیدوارم امسال به همه آرزوهات برسی...
هدیه تولد یک ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ بی اعصابی...
آزی کوچمولو توی عکسو دوسش دارم ...:)
پاسخ:
ممنون بی اعصاب جونم :-*
تو هم ایشالا سال بهتر تری داشته باشی:)
ماچ دوز دارم :)
اوخی... منم تو رو دوز دارم :-*
ای جووووووووونم موهاشو ببین :)
تولدت مبارک آزیتا جان :) :*
امیدوارم یه زندگی پر از آرامش و خوشبختی در انتظارت باشه :*
پاسخ:
خخخخخ :)
مرسی یوزی جون :)
همچنین برای تو گل دختر :P
عاغا من الان که دارم از فرودگاه برمیگردم دلم برات تنگ شده عرررررررررررر:(
پاسخ:
آخی.... منم دلم یجوری بود موقع رفتن =/

قربونت برم کلی زحمت کشیدی :-x
مبارک باشه.سلامت و شاد و موفق باشی.
پاسخ:
ممنون...مرسی :)
وای آزی جون چه خوشمل بودی
پاسخ:
خخخخ ئه حانی جون :)
ینی الان نیستم ;)؟؟؟ هه هه :)
تفلدت مبالک
پاسخ:
ملسی :D
تولد تولد تولدت مبارک
تو کافی شاپ که نشد درست حسابی بگیم :دی
آزی بزرگتر شدی نازتر شدی
ای کسانی که به تولد آزی نیومدید سوز به دلتون به ما خیلی خوش گذشت:دی
پاسخ:
والا.... هی صاحابش میومد :)))))
عه...جدی نازتر شدم؟؟؟ آخجونمی :)
خوشحالم بهتون خوش گذشت خداروشکر :D
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۷ خانومه آقای x
سلاملکم خانوم مشهدی!
چه بی خبر اومده بودی من الان فهمیدم !
تولدت مبارک باشه !
ایشالا نوه هاتو ببینی مادر!
پاسخ:
سلام علیکم به به بالاخره فارغ شدی شما؟؟؟؟ :))))

بی خبر نیومده بودم هاااا....کامنت گذاشته بودم واست شما سرت شلوغ بود خب :)
ممنون :)

ایشالاااااا خخخخخ همچنین تو ;)

آزیتای عزیزم با تاخیر تولدت مبارک!

البته هنوز وقت دارم انگار :)

تولد خیلی خوبه!

برات از ته دل میخوام که روزای شاده شاد داشته باشی

همیشه طعم غذاهات خوشمزه بمونه!

پازل های قشنگت بزرگتر و بزرگتر باشن!

توی خراب آباد روزای خوشی داشته باشی که اسمش بشه آبادستان مثلا!!!

قلمت موندگار و خوشی هات بی پایان :***

پاسخ:
تاخیر نداشتی که عزیزم :)
مرسی عزیزم ، توهم سالی پر از روزهای خوب داشته باشی
کلا بگووووو از خراب آباد کوچ بنمایم یه دفه :)
مرسی عزیزم مرسی
تولدت مبارک آزیتای مهربون
ایشالا به هرچیز دوست داری و به صلاحته برسی :* 3>
پاسخ:
ممنونم دوست مهربونم
مرسی :-x
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۵ masi_biasabosaltane

مقیاس سنج اعصاب من==> طبق آخرین آمارش
"همون قدر معصی بی اعصابه تو عزیزی آزی جونم..."
آزی نازم...:*:*


پاسخ:
آخیییییییی.....مصی جون کاش تو هم با اعصاب بشی.... اینقده غصه نخوری خب :)

بوس موچ ماچ
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۶ نانا (همکاردکترمظاهری...!)
تولدتون مبارک آزی خانوم

انشالا همیشه سالم و سلامت و موفق باشی.

(از طرف یه خواننده خاموش)
پاسخ:
ممنون ناهید خانوم! شما واقعا همکار دکتر مظاهری هستید؟!!!!!!!!
ممنون :)

خواننده های خاموش هم نیز دوست دارم :)

راستی چقد بامزست این عکس بچگیات :))

هنوزم همین شکلی هستی؟؟؟

 

این لینک زیر رو باز کن کادوی تولد من به تو :)

http://wisgoon.com/media/pin/images/o/2013/8/1376297488800710.jpg

پاسخ:
چه مزه ایه؟ خخخخ :)))))
نه دقیقا که نه...ولی مامانم معتقده همین شکلی هم هنوز خخخخخخ

خخخخخخخ خیلی کادوی باحالی بود آخجون :))))))))))))

سلوووووووووووم ننه جونم
تفلدت مووووووبالللللللللک
اینم کادوت:
http://www.persiancards.com/index.php/ecards/view/87

حالا ماچ بده.اووووووووووووووووووم مااااااااااااااهههههههههچ
پاسخ:
سلام دخمل گولوم :) مرسی.. ننه تا مِشَد اومد نیامدی ببینیش که =/

کادوتم خیلی ناز بود مرسی :)

ماااااااااااااچ
ای جونم مامی چه نی نیه نازی بودی قلبونت برم
پاسخ:
خدا نکنه عزیزوم :D
 تولدت مبارکــــــــــــــ ، شرمنده از این جنگولک بازیا و تبریکای مرسوم موقع تولد بلد نیستم پس یدونه غیر مرسومش رو پیشکش میکنم :D
 زندگی همراه با:
آرزوهاییه که توی دل رشد میکنن،
راههاییه که طی میشن
و اهدافیه که همیشه حاصل نمیشن،
 شاید اهداف آرزوها و راههای افراد متفاوت باشن اما برای زندگی اصلا  مهم نیست، هیچوقت گذر عمر متوقف نشده و همه یه روز رفتنین، اما بازم این به اون معنی نیست که همه مثل هم بودن...
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
                                 هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صــحـنـه پــیــوســتـه بـه جــاســـت
                                خـرم آن نغـمه کـه مردم بـسـپـارند بـه یـاد

... امیدوارم در لحظه در لحظه زندگیت، چه در سختی و چه در آسونی، چه در خوبی و چه در بدی، همیشه انسان بمونی و نغمه پرداز خوبی باشی ;)

پاسخ:
مرسی...غیر مرسوم دوز دارم :دی

عالی بود...تبریکتون عالی بود :)
امیدوارم بتونم اینگونه که شما گفتید نغمه پرداز خوبی باشم :)

تولدت مبارک آجی خل و چلم :)
آزی یکسالگیت ک خیلی ناز بودی
الانم هستی ؟


پاسخ:
مرسی.... آجی به داداشش میره میدونستی؟؟؟؟؟ :)))))
الانم میگن هستم اما بشنو و باور نکن خخخخخ
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۵ خانم هموستات
واسه منم شب عالی و منحصر به فردی بود عزیزم.امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت بشه .پر از شادی و اتفاقات خوب
پاسخ:
چه خوب واقعا ممنون به خاطر همه چی :) ممنون فعلا که شروعِ عالی ای داشته... امیدوارم همینگونه بمونه :)
من اینجا کامنت نذاشته بودم؟!

تبریک گفته بودم. :(
پاسخ:
تایید نشده بود هنوز :)
دوباره ممنون بابت تبریک.... تعداد کامنت بالا بود منم جنازه بودم وقت نشده بود تایید کنم :)
آره خدایی یادم بود.یادته تو وب قبلیت یه یارویی اومد یه سری اطلاعات مهم و حیاتی و کشف نشده!!!! تو رو پرده برداری کرد؟:))) از اونجا یادم بود
پاسخ:
آره یادمه خخخخخخ.....معلومه تو دستهٔ فضولها هستی خخخخخخ ;))))))) مرسی یادت بود 
فکر میکردم اول فروردین روز تولدتون هست! ما که دیر رسیدیم، با این حال تولدتون مبارک!
پاسخ:
شناسنامه ای... اول فروردینه...
ممنون :)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۹ خانومه آقای x
کامنت منو کی قورتید؟
بعد میگن بلاگفا کامنت خوره !
والا!
پاسخ:
کسی نقورتید.... شما سالی یه بار کامنت تایید میکنی...ما اجازه نداریم چند ساعت تاخیر داشته باشیم عایا؟؟؟؟؟ :)))
ننه تو مشهد بودی؟
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
بعله دخمل بی وفایم....مشهد بودم سه روز.... دیشب برگشتم
پستشم گذاشتم بعله!!! :(
تولدت مبارک :)

از اومدنت به دنیا خوشحالمون کردی :)
پاسخ:
خواهش میکنم ...فقط به خاطر شماها قدم رنجه کردم دیگه خخخخخخخخح :))))))
مبارکه:)
پاسخ:
مرسی :)
صن به نظرم واسه کسی که روزِ تولدشه جشن میگیرنُ جنگولک بازی در میارن تا یادش بره یه سال به پیر شدن نزدیک شده و غصه نخوره

منم دقیقا چنین نظری در مورد جشن تولد گرفتن و دادن هدیه دارم.. اگه آدم بخواد از این بُعد به ماجرا نگاه کنه گند زده می شه تو شادیه تولد گرفتن و داشتن :دی
پس بی خیال!
تولدت با تاخیرِ خیلی زیاد مبارک :)
(تبریک گفتن رو آخه خیلی دوست دارم :دی)
پاسخ:
اووووووووووعَ
ممنون بابت تبریکتون :D
آو چ دختر خوگشل نا نازی
پاسخ:
چشات خوشگل میبینه :)
آقا من دارم ته وبلاگتونو در میارم :دی
چه بچه نازی ^_____^
من دو روز از شما کوچیک ترم
البته به روز :دی
77/12/22 :دی
پاسخ:
اوه کجاها رفتی :))) 
دو روز و ١٢ سال مثلا خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">