حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
اسفند ۹۲

خب بعد از چند سال سپری کردنِ شب و روزِ تولد در سوتُ کوریِ مطلق و یا حتی تنهاییِ مفرط، امسال آدمهایِ دوست داشتنی تولدِ من رو رنگی و شاد و با طراوت کردن! کاری کردن که تولدِ 27 سالگی من بره تو لیستِ روزهایِ خاطره انگیز...

وجودِ تک تکِ شما گرما بخشِ این روزهایِ زندگیِ منِ! از خدا که پنهون نیست از شما هم همچنین، همه میدونن که من آدمِ تعارفی ای نیستم...پس مطمئن باشید که این رو از صمیمِ قلبم میگم...از همۀ شمایی که بهم تبریک گفتین..به یادم بودید و یا من رو سورپرایز کردید از تهِ تهِ اعماقِ قلبم ممنونم ... از شما دوستهایِ مشهدیِ خوبم که واقعا کاری کردید که تصمیمِ ییهوییِ مشهد اومدنم به یکی از بهترین تصمیماتِ زندگیم تبدیل بشه، خیلی خیلی ممنونم...شما بیشتر از اونی که من استحقاق (عجب کلمۀ قلمبه سُلُمبه ای خخخخ) رو داشتم بهم محبت کردید... گوجه سبزِ عزیزِ خوشمزه ام که کلِ وقت و همچنین کلی مایه از کیفِ پولش (آیکونِ شرمندگی در حدِ لالیگا) رو تو این سه روز برایِ من گذاشت...که گرمایِ محبتش رو که همیشه از دور احساسش میکردم، از نزدیک نثارم کرد... خانم هموستاتِ گُل که با سورپرایزش و کادوهایِ خیلی خیلی خوشگلش کاملا در حدِ تیم ملّی هیجان زده ام کرد... و النای مهربون با دخترِ گُلتر از خودش حانیه جون که امروز مدرسه رو پیچوند تا بشه که هم دیگه رو ببینیم و من بفهمم که آدمها هنوز هم خوبن...هنوزم مهربونن ...که اگه بابایِ من اصلا یادش نیست امروز تولدِ من بوده که اگه مامانم روزهایِ میلادی و شمسی رو قاطی کرده بود و فکر کرده بود تولدم دیروزِ...اما اونا با حضورشون با گرمای مهر انگیزشون نه تنها نذاشتن امروز دلِ من بگیره بلکه یکی از بهترین روزها رو برای من رقم زدن ....

و همۀ شماهایی که با اینکه همدیگه رو ندیدیم و یا حتی نشنیدیم...اما حضورِ تک تکتون واسه من اینجا مهمه حتی شماهایی که خاموشید...یا حتی اونایی که بی معرفتید:) که وقتی سر و کلۀ یکی تون پیدا نیست نگرانتون میشم بهتون فکر میکنم.. و یه جورایی از خیلی از اطرافیانِ نزدیکِ من به من نزدیکترید....مرسی که هستید مرسی که خوبید مرسی که من رو تحمل میکنید...مرسی که قضاوت نمیکنید مرسی که از زیباییهای روحتون به من هدیه میدید...مرسی که....مرسی که خیلی چیزها....الان چونه ام گرم شده هِی دارم فَک میزنم یکی بیاد منُ از برق بکشه !!!کمــــــــــــــــــــــــــک :)))


دیشب رستورانِ Roof Garden هتل درویشی

من و خانم هموستات

ساعت 10 شب :)






امروز در کافه سیب مشهد

من، گوجه سبز ، النا و حانیه :)

ساعت 12 ظهر

بچم گوجه تو عکس نیس عاخه داره عکس میگیره اینجا :|

تولدِ کوچیک و با صفایی بود که جایِ همۀ شما خالی بود...


+ جا داره از همین تریبون به  آقایِ کافه چی که یه آهنگ واسۀ ما نذاشتی و وقتی هم خودمون یه آهنگ با صدایِ کم گذاشتیم ، زرت  جفت پا اومدی تو ذوقِ ما.بگم که.....خیـــــــــــــــــــلی بدی خخخخخخ

+قول میدم تا سالِ دیگه این آخرین پستِ تولد باشه...نیاید بگید از بس تولد تولد کردی بالا آوردیم هااااا...خخخخخ چیکار کنه بچه ذوق زده است !!! :)

+صدای مرا از تهران میشنوید :)

امضا: یک آزیِ ذوق زده، مشغولِ نیگا کردن به کادوهاش 



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۸)

دینگ دینگ.. ؛)
برم بخونم..
:)














:-*
پاسخ:
اول شدی بلا ;)




:-*
سلام آزی جون خسته نباشی

ما که کاری نکردیم [آیکون یک عدد حانی شرمنده]

خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشته

به ما که خیلی خوش گذشت

دوسمت میدالم آزی جووووووووون
پاسخ:
سلام به به ...مهمونه کوشولوی عزیز من :)
شما خودتون گل و کادو بودید اصن :)
من بیشتر خوشحالم که به شما خوش گذشت :) مرسی
منم دوستت دارم حانی جون...ممنون که نرفتی مدرسه خخخخخ خیلی حال کردم ;))))
روزها و لحظه های خوش ت مستدام آزی جونم.. 
:-***
ما ک سعادت نداشتیم در خدمت باشیم..
انشالله دفعات بعدی.. 
:)
بازم مبارکت باشه گلم..


+ آدم ک خوب و مهربون و دل پاک باشه تنها نمیمونه..
اینو همیشه یادت باشه آزی جونم..
از فرمایشات باران.. 
:))))))))














:-*
پاسخ:
روزهای خوش تو هم مزید عزیزم :)

کم سعادتی از بنده است :)
ایشالا بتونم همین زودیا ببینمت ^_^
.
.
.
من تنهایی زیاد کشیدم...شاید اون صفتهای خوبی رو که گفتی ندارم...اما امسال به یمن وجود شما دوستهای خوب عالی بود :-*
ما چاکر باران (ع) هم هستیم :D
تولدتم مبارک :)
پاسخ:
مرسی آق رامین :)
سلام...
از اینجا رد میشدیم دیدیم تولده گفتیم  تبریکی عرض کنیم....

ایشالله همه ی روزهات به کامت باشه...

زیارتتم قبول رسیدنتم به خیر...  :)
پاسخ:
سلام
مگه اینجا سر گذرِ که رد میشدی؟؟؟؟؟ خخخخخ از کجا اومده بودی به کجا میرفتی حالا :))))) ؟
ممنون :)

مو تو شکر :دی
ان شاالله که همیشه از این روزای شاد داشته باشی...:))
+بابا و مامانا همیشه تولدو یادشون می ره...مال منم همین طورن...:((
پاسخ:
ممنون... شما هم شاد باشی ایشالا :)
+ همه مامان باباها که نه!!! البته مامانم یادش نرفته بود که قاطی کرده بود :)
آخی! چه کیفی میده آدم دوستای خوب داشته باشه :) کاش منم تو جمعتون بودم... دلم یه دور همی دوستانه خواست...
پاسخ:
خیلی خیلی کِیف میده اصن عالیه :) خدا قسمت همه کنه :D اره واقعا کاش بودی ...
عزییییزم...الان صدای یه آزی چند ساله رو از تهران میشنویم؟ (بیا در گوشم بگو عین یه مرد)
پاسخ:
عزیزم من چشم پزشک خوب سراغ دارم هاااااا :))))))
27 به اون گنده ای رو وسطِ کیک نمینگری عایا؟؟؟؟؟؟ دیگه عین مرد و زن نداره که :D
عزییییزمممم اصلا قابل تو رو نداش تو بیشتر ازینا ارزش داری واسم عقشم:* بمن این3روز واقعا خوش گذش ینی اصلا متوجه گذر زمان نمیشدم یهو بخودم میومدم میدیدم9ساعت گذشته!!!![ایکونwOwخخخ]باید این3روز رو ثبت کنم تو خاطراتم;) مرسی بخاطر بودنت:* راستش امروز تو فرودگاه بعدزینکه رفتی بغضم گرف[ایکون بغض واشک اصن یه وضی!][ایکون سر پایین!!]کلی بهت عادت کردم ازی 3روز باهات زندگی کردم دلم الانم برات تنگه چقد زود گذش امیدوارم بهت خوش گذشته باشه:**من این3روز صبح زود به عشق تو بیدارمیشدم تازودی بیام پیشت ولی فردا...[ایکون دلم گرف اه!]تولدت بازم مبارک عزیزم:****
پاسخ:
خیلی لطف کردی واقعا :-* واقعا اصن معلوم نبود کِی شب میشد :) تازه وقتم کم میومد :D خوب شد جلوی من بغض نکردی هاااااا وگرنه دلم میپوکید :)
بهم عالی گذشت الان فول آو انرژی ام....منم که اصن کاملا سحرخیز شده بودم چه حالی میداد... دوست دارم گوجه جونم :-*:-*:-*:-*:-*:-*
خخخخخخخخخ گوجه عکاس طفلی خخخخخ[ایکون مظلوم نماییD=]
پاسخ:
آیکون خب حالا الکی مظلوم نمایی نکن ;)
ازهمین تریبونم النا و حانیه جونمم میبوسم خعلی خوشال شدم دیدمشون[ایکون بوس موس بغل مغلD=] اون عاغای کافه چی هم خعلی بووووووق بود![ایکون بووووق]دیگه پامو تو کافش نمیذارم البته واسه تولدD=سال دیه بیا جای بهتر میبرمت امشب کفش کردم تازه[ایکون نوش دارو بعد مرگ سهراب:|]
پاسخ:
النا جون و حانی که خیلی حال دادن که اومدن مجلس مارو گرم کردن :) اون کافه چی هم که خیلی بووووووووق و بوووق و بوق بود اصن :D

خخخخخ
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۶ خانم هموستات
رسیدن بخیر خانم.بووووووووووووس بوووووووس یه عالمه.
پاسخ:
مرسسسسسسییییی
بوس بوس......
نشد زیاد بوست کنم....احساس کردم زیاد بوس و بغل دوس نداری ;)
چه قددددددر خوب ،چقدددددر قشنگ:))
کاش منم مشد بودم کاش!! کاش ما عوض هفته ی دگ این هفته میومدیم مشد،هعــــــــی!!!
تفلدت دوباره و صدباره و هزارباره مباااااااااااااارک:*
کاش منم یی روزی همچین تفلدی داشته باشم!!!
تولد منو فقط و فقط مامانم یادش می مونه!!!
پاسخ:
:O))
عاره واقعا بابا یه هفته زودتر میومدید دیگه تازه قیمتهام همه ارزونتر بود از 24م همه جا گرونتر میشه :| اگه بودی چه حالی میداد...
ممنـــــــــــــــــــــــون عزیزم :-*
ایشالا چرا نداشته باشی... یک عدد کیک و چند تن دوست خوب لازم داری :D
منم مامان و داداشم یادشونه معمولا :)
باَاَاَ چه جشن باحالی...چقد شما دوسنای خوبی داری...اصن منم ازشون موتوشکرم...اصن مرسی ...:))
پاسخ:
خخخخخ جشن باصفایی بود جای شما خالی :)
شما هم جز دوستان خوب هستید البته :)
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۳ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
به به ببین چه خبر بوده. خوب نامردا من رو هم دعوت میکردید خوووووب :D +قول میدادم کادو هم بخرم.
++آی لاو یو گوجه و هموستات و مامانه حانیه و حانیه سو ماچ ( so much یه وقت با ماچ استباه نشه پلیزززز خخخخ)
+++آزی کادوت محفوظه یه کلاهبرداری کردم واست یه کادو خوب میارم به زودی خخخخ
++++آقای همکار واست کادو چی گرفته؟اصلا میدونسته تولدته؟
+++++جواب دادن به کامنت من خودش یه پسته خخخخخ ( منظور از پسته یعنی a post و نه pistachio  خخخخخ )
++++++آزی فایل صوتی میخوایم خو o.O
پاسخ:
شما دعوتم نباشی باید کادو رو بخری حتما :D
چرا من تو آی لاو یوهات نیستم؟؟؟؟؟ :)))))))
ای کلاهبرداره نمونه :D
بعله که میدونسته...کادو خوب خوب گرفته ;)
فایل صوتی هم میزارم برات :D
ای جان :)
تا باشه ازین شادیا :)
پاسخ:
ممنون....واسه تو هم همینطور ایشالا :)
به به تولدتون مبارک ایشالا 120 ساله بشی {گل} :دی 
پاسخ:
مرسی...ایشالا تو دوران ساندویچ خوریت
تموم شه به امیدِ خدا ;)))))
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۵۲ تختخواب خدا
بَه بَه
تولد 27 سالگیت مبارک باشه عمو جون 
ایشالله بهترین لحظه ها رو تو این سال جدید داشته باشی 
بهترین آدما و بهترین موقعیت ها سراغت بیان و سال دیگه رو ببینیم که دو نفره این شمع 28 سالگی فوت میشه .
ایشاللهههههههههه
اگه دیر شد ببخشید ...
خبر نداشتیم تولده .. وگرنه با کادومون حضوری خدمت می رسیدیم.
در هر صورت تولدتتتتتتتتتت مبارک یه عالمه
بوس موس ماچ موووووووچ
پاسخ:
مرسی عمووووووووووووو
ایشالا ...همچنین شما :)
من شمعم رو با کسی تقسیم نمیکنم گفته باشم...فوتش مال خودمه :D
نه بابا...شما عذرت موجه بود ...جاسک کجا اینجا کجا....
مرسی قربانه تو :)
ایشالا تولد 28سالگیت همه پیش هم باشیم 
پاسخ:
از اون حرفها بود ها....اما ایشالا :D
این حسای قشنگ همیشه برات مستدام باد:)

(یه چیز تو مایه های همون کوفتت بشه:)))) )
پاسخ:
مرسی :O)

(ای بخیل :)))))))))   )
ایشالا همیشه شاد باشید و این دوستای خوب کنارتون باشن.
خدا رو شکر که به سلامت رسیدین خسته نباشید
پاسخ:
ممنون....شما هم همینطور ...دوستای واقعی کنارتون باشن
مرسی :)
تولدت مبارک[نیشخند]
پاسخ:
ممنون :)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۲۰ خانومه آقای x
چه دوستای خوبی خدا قسمت کنه ایشالا دسته جمع !

پاسخ:
ایشالا.... ما که سعادت نداشتیم شمارو ببینیم....بعله!
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۱ مینا مینا زاده اصل
یوهاهاها
پاسخ:
خخخخخخخ
چرا میشه عوض کرد اسمتو اینارو :)

عکسا واسه من وا نمیشن :((

پاسخ:
عه چرا؟؟؟؟؟؟ :(
شاید سرعتت کمه =/

azi azizam tavallodet mobaaraaaaak

salamati, shadi va movafaghiatet ro arezumandam

پاسخ:
عه چه عجب :) کجا بیدی نبیدی؟ :D
ممنون عزیزم ممنون :)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۰ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
TA VA LODET
MoOoOoOoOoOoOoOoO
BaAaAaAaAaAaAaAaAaA
RaAaAaAaAaAaAaAaAaA
!!!!!!!!!!!!

ما خاموش میخونیم!

:-*
پاسخ:
خیلی
مم
نووووووووووون.......
!!!!!!!
خاموشان با معرفتند.....از اصولِ نانوشته :)))
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۳ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
مبااااااااااااااااااااااااااارکککککککککککککککککک
هووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!
پاسخ:
هووووووووراااااااااا:)
مرسسسسسییییییی
عزیزم :* انشالله تمام روزای 27 سالگی ات مث همین تولد بی نظیرت، خاص و بی نظیر باشه :*
ما کادومون همین دعاهلی نن جونی از ته قلبه، اگه بپذیرین [شرمندگی]
پاسخ:
ممنون...منم امیدوارو خوش بینم....
دعا خیلی خوبه عالیه مرسی...تازه شما تو خواب واسه من کادو فرستادی خخخخ :))))
تولدتون مبارک
پاسخ:
تچکر :)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۸ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
تورو تو لیست آی لاو یو هام نگفتم چون میزنی لت و پارم میکنی خخخخخ
+از همه کادوهایی که گرفتی عکس بگیر بعدا با ذکر نام کادو دهنده بذار تو وبلاگت. من کادوم رو 5 فروردین بهت میدم تا اون موقع پست نذار خخخخخ
++فایل صوتیت رو عشقه خخخخخ
پاسخ:
قول دادم دیگه پست تولدی نذارم...اگه کادوهامو بذارم باز میشه پست تولدی :D
خخخخخخخ ممنونات استاد سلاملکم خیلی ناشناس خوش صدا[ایکون باقر دادن رفتن خخخخخخخ]
پاسخ:
خخخخخخ...آیکونه چشمک... قر دوز دارم
آخی چه تولد جمع و جور و خوبی بوده :)
حس خوبی از توی عکسا به آدم منتقل میشه :)

ایشالا همیشه دلت شاد باشه :)
پاسخ:
:)
عه؟ خدا روشکر...تو خودت خوبی که حس خوب میگیری عزیزم :-*

دل تو هم B-)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۵ masi_biasabosaltane
همیشه خوش باشی...
پاسخ:
مرسی عزیزم... :)
اووووووف!چه بریز به پاشی کردنo_O
خب شد نیومدی اصفان! خره اصی هوا اینجا خب نیست.ایقد آلوده اس که نگو.بعدم هیج جای قشنگی نداره .رستوراناشم که داغون...اصن در شان و منزلت تو نیست که بیای اصفان.[آیکن یه اصفانی مقتصد که از خرج کردن بدنش ب لرزه افداده]خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
نوچ نوچ.... حالا کی خواست بیاد اصفهون باوووووو یه وخ سکته نکنی حالا :)))))
آقای همکارو باش میگفت ااینبار برو اصفهون، دلش خوشه اونم ها...شما اصفهونیها رو نشناخته :))))))))))))))))
ولی یه بار یه نصف روز اومدم اصفهان یه رستورانی رفتم هنوز مزه غذاش زیر دندونمه از بس خوب بود :)
ولی هیچ جاشو ندیدم :|
مگه تولدت بود؟
پاسخ:
نه الکی فیلم در آورده بودیم دور همی کیک خریدیم خوردیم :D

عه !آقای همکار[خجالت]

اصن با آی همکار بیا،درسته ماشین نداره ولی پول که داره.خرجمون با اون.خخخخخخخخخخخخخخ

چ رستورانی رفدی؟

پاسخ:
آقای همکار خرج کنه؟؟؟؟؟ مرض داریم مگه بیایم تو رو هم ببریم رستوران؟؟؟؟؟ :))))) خب دوتایی میریم :D والا ...نون خور اضافه که نمیخوایم:)))))))

یادم نیست...معروف هم نبود...کوچیک بود ولی غذاش معرکه بود.... شاید اسمش کیمیا بود شایدددددددد
salam Azi jo0n, man 20 esfand padegan boodam va nashod tfallodet ro tabrik begam. haminja az hamin tribun Tavalodet ro samimane tabrik migam va omidvaram hamishe shad o moaffgh bashi dooste man. 
پاسخ:
مرسی محسن جان سربازِ غیورِ کشور خخخخخخ
ایشالا تو هم سیل موفقیت به زندگیت باز بشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">