حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
اسفند ۹۲

ترکِشهای تولد ادامه دارد... صبر پیشه کنید لطفا!


هم اکنون ، دوستی فرشته خوی ، محبتِ سرشارش را که از خوبیِ خودش نشئت میگیرد ، کادو پیچ شده با پیک ، دمِ در خانهٔ ما فرستاد!!!



نگو پیکِ بیچاره دیروز هم در آن باران تند تا دمِ خانهٔ ما آمده بوده اما زنگِ ما نزده بود و بیچاره او و بیچاره من که منتظرش بودم!!! اما امروز صدای موتورش را شنیدم بعد تا سینه کله ام را از پنجره بیرون آوردم، داد زدم ببخشید پیک هستیــــــــــــــد؟؟؟؟؟ سرش را بالا آورد با یک نیش تا بناگوش باز شده که اطرافش را موهای قِژقیلی (همان مجعد) فراگرفته بود مواجه شد و در حالی که خیلی سعی داشت جلوی خنده اش را بگیرد ، گفت بعله!!!


بشنوید آهنگِ دلِ من را :)

منُ این همه خوشبختی محاله محاله محاله.....


آزیتا در حالِ قِر دادن و بشکَن زدن و محو شدن در افق :))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

هوریااااااااااا دم این دوست فرشته گون!گــــــــــرم بزن دس قشنگه رو!![ایکون دست شما دردنکنه چرا زحمت کشیدین ما به یک شاخه گلم راضی بودیم!!!!الـــــــــکیD=]عقشم تا باشه ازین ترکشا وخمپاره ها باشه صلوااااااااااات[ایکون یه گوجه بسیور خوشحال ازخوشحالیه عقشش^_^]
پاسخ:
هوریاااااااااا کف مرتب به افتخارش :D
تا باشه اینجوری با تانک از رومون رد بشن صلوات :D
آخی قلبون تو برم من :-*:-*
چقدر خندیده بیچاره.. احتمالن تا حالا انقد کسى رو مشتاق کادو گرفتن ندیده بوده

پاسخ:
آره اصن اومد طبقه سوم داشت هه هه میخندید.... منم که جفت پا پریده بودم دم راه پله با اون وضعیتم خخخخخ موهامو بگوووو :)))))
کادو نو رسیده مبارک :دی
پاسخ:
ممنــــــــــــــــــــون :)
ولی ازی داغ اون مانتو رو به دلم گذاشتی!:|[ایکون یادت باشه فقدD=]
پاسخ:
به دل خودمم موند... دیشب مث سگ پشیمون شده بودم عرررررررررر....... کاش پوشیده بودمش لااقل عررررررررررر =/

سایز مانتوهات معمولا چنده?![ایکون چقد اونجا بهت گفتم برو پرو کن لااقل:|]
پاسخ:
38ه ولی اعتبار نداره... قضیه شونه و اینا که گفتم عزیزوم... بی خیالش بعد عید میرم همینجا یکی میخرم :-*:-*:-*:-*
دیشب داشتم فایلای صوتی که اینجا میذاری و دانلود کرده بودمُ گوش میدادم که توو یکیش داشتین میگفتین رشتیا تنبل و کامنت نمیذارن و اینا بسی حقیقت داره هم :))
اینگونه شد که تصمیم گرفتم روشن بشم ُ کامنت بذارم ُ حفظ آبرو کنم :دی
پاسخ:
خخخخخ...بعله!!!!
پس موثر افتاد :)))
آفرین آبرو داری کن ;)
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۳۶ فرزانه خانوم
تَبَل کُدِت مبالک
پاسخ:
مرسی... این به چه زبونی بود ؟؟؟ خخخ ;))))
دیگه همینجور ادامه داشته باشه تفلد و عید باهم قاطی میشه ;)
پاسخ:
خوبیه تاریخ تولد من همینه :)
شیرینیش کو ؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی

پاسخ:
اول کادو میارن بعد شیرینیشم میخورن ، والا!
سیل کادوهای دریافتیت قطع نشه صلواااااااااااات :)))))))
پاسخ:
صلوااااااات :D
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۶ masi_biasabosaltane
الهم صل علی محمد واله محمد...:)
پاسخ:
:)))))))))))
الهم صل علی محمد و ال محمد
پاسخ:
:)
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۲ خانم هموستات
چه ذوقی میکنه آدم:)
پاسخ:
در حد تیم ملی :)
آره کلا اسفندیا کلی یهوووو خوش بحالشون میشه. منم همیشه کادو تفلد و عیدی داداشمو جمع میکنم یه جا یه چیز خوب براش میگیرم
پاسخ:
مخصوصا اگه آخرهای اسفند باشی مث من ;)
عکس ؟
دی:
پاسخ:
نداره
:پی
سلام.وبلاگتون قشنگه
اگه با تبادل لینک موافقید لطفا لینک کنید
پاسخ:
سلام مرسی...اگه قشنگه لینکش کن دیگه چرا مبادله کالا به کالا میکنی؟؟؟؟ :)))
مطالب وبتون عالیه خیلی خوشم امد تقریبا نصف بیشترشونو خوندم 
قلم متفاوتی دارین تبریک میگم
موفق باشید
پاسخ:
نظر لطف شماست
ممنون که وقت گذاشتید :) اراجیف بنده رو خوندید :D

مرسسسیییی
قر دوز دارم :))
چقدم بهم میاووود با این هیکل گونده خخخخخخخخ
پاسخ:
تو قِر بدی انگار یه هیئت قر داده ... در این حد :))))))
خعلی خعلی خوفه ی دوست خوف با ی کادوی حیرت انگیز یاد ادم کونه
دلم خواست :))))))))))))) موباووورکه
پاسخ:
تو که این همه یه قول خودت رفیق مفیق داری... بگو سورپرایزت کنن...فقط در حد اندازهٔ تو کادو کم گیر میاد خخخخخخخ
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۵ تختخواب خدا
:)
شماره پیکیه رو بده ببینیم موتوری نمیخوان

پاسخ:
شاید بخوان :)
ولی از کجا معلوم دیگه کسی واسه من کادو بفزسته ;)))))))
خو میدونم...میگم بزار عکسشونو دی:
پاسخ:
حالا یه بار عکس نذاشتم ها تو بیا گیر بده :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">