حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۳
اسفند ۹۲

امروز هفت هشت نفر به من تنه های محکمی زدند که همشان خانم بودند... چند نفرشان جز دستهٔ سنگین وزنها بودند و بقیه معمولی... همچین در پیاده رو بدو بدو میرفتند و حرص میزدند که من به این همه شور و ذوقشان برای خرید غبطه میخوردم! مثلا یکیشون شونصد تا کیسه دستش بود اما همچین به منِ بیچارهٔ نحیف که تازه دستم هیچی هم نبود تنه زد و رد شد که من یک آن فکر کردم، تانک از رویم رد شده و دوباره عمل لازم شدم!!! چند باری هم نزدیک بود تا دهنم را باز کنم و چند تا از آن آبدارها نثار کنم!!! بعضیها فکر میکنند اگر دمِ عید خودشان را با خرید، جِر ندهند!!! سال تحویل نمیشود و یا چیزی کم میماند... به غورعان کمرِ یک آدمِ مصدوم خیلی مهم تر از خنزر پنزرهایی ست که قرار است در این وانفسایِ بازار بخریم!!!بعد من آمدم حرصم را در تاکسی، سر یک پسرهٔ ابله خالی کردم که لنگش را 120 درجه باز گذاشته بود و خیلی احساسِ باحال بودن بهش دست داده بود!!! همچین بهش گفتم ببــــــــــین پاتو جمع کن که فکر کنم علاوه بر پا جای دیگه اش هم جمع و جور شد!!!

ها راستی از کپسولی هم متنفرم!!! به قدری که از چارشنبه سوری هم زده شدم!!! کلا این روزها هر چیزی بجایِ اینکه شادی آفرین باشد، بهانه ای میشود برایِ مردم آزاری ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۴ دست و پا چلفتی
البته که از قصد نوشتی طعنه نه تنه
و میدونی اونی که برخورد فیزیکی توش صورت میگیره اسمش تنه است
و اونی که به صورت لفظی اجرا میشه اسمش طعنه است

خخخخ
پاسخ:
ممنون که ریپِ مغزیِ منو در حالی که دارم از گردن درد و حال بد میمیرم تصحیح کردی...اجرت با هر کی دوس داری...
هرچند با اون تنه های تنومندشون طعنه ای به من زدند بس جانکاه!


خخخخ نداره که!!! داره؟؟؟؟ داره؟؟؟؟
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۰ دست و پا چلفتی
یکی دیگه هم وسطای خط چهارم هست درستش کن
خخخ گذاشتم که بدونی دوستانه گفتم و نه مثلا ضایع کردن و مچ گیری
پاسخ:
میدانم میدانم موتوشکرم..... عاغا ممنون...

فکر میکنم الان حالم خیلی بده..........................
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۳ دست و پا چلفتی
پس استراحت کن دخترم
پاسخ:
چشم پدرم :)
این در صورتیه که تاکسی گیرت بیاد...تهران که کلا قحطی اومده انگار تا 5 شنبه قراره نابود شیم...کل فروشگاهارو بار زدن...آی آزی جون منم دلم خونه ..خون خوناااااا...نه آپارتمان یا دوبلکس ;)
پاسخ:
تاکسی بود منتها 300 گرونتر گرفت :|
ایستگاههای متروی نزدیک بازار............. :| چقدر دلشون خوشه ملت :|
خونه خونه خونه ندارم....مستاجرم بابا :))))))))
بازار سر پوشیده ای داریم تو شهرمون ، تو این روزا محشر کبرایی به خدا:)))
من هر سری رفتم مامانم اینا رو گم کردم زنگ زدم من گم شدم بیاین منو پیدا کنین خخخخخ
پاسخ:
خخخخخ :)))))) من گم شدم بیاید منو پیدا کنید :)))))))

آخی......چه با مزه :)

سلام
ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
یا زهرا

پاسخ:
بعله!
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۹ خانم مهندس
آزی مون بنظر عصبانی میاد؟!!![تشویش]

اگه نمیزنیم,منم امروز یه چندتا از این فشفشه های آبشاری خریدم:-D
صدا نداره بجان خودم,فقط نور داره!!!!;-)


پاسخ:
نه چندان نگران نباش ;)

نه بابا من خودمم از خوشگلاش خوشم میاد گفتم که کپسولی بدم میاد ازینا که صدا بمب میده... موج داره!!!! اونا خعلی مزخرفه :|
:-*
جمعه ها همه جا شلوغه و بی در و پیکره نزدیک عید هم که میشه مردم همش شروع میکنن هر چی رو که می بینن میخرن(به عبارتی مثل جاروبرقی همه چی رو می بلعن) وقتی هم خسته میشن فقط میخوان سریع خودشون رو برسونن خونه!!!!
اما رفتار اون پسر دیگه کمال خودخواهی بود تاکسی که ماشین شخصیش نیست هر طور بخواد بشینه ای کاش با کیف هم دو سه تا میزدین تو سرش :دی
+این فرهنگ چهارشنبه سوری جدید خیلی اعصاب خرد کنه البته تقصیر پدر و مادر ها هم هست به عنوان نمونه اینجا رو که یک معلم از دانش اموزهاش نویشته که از چهارشنبه سوری گفتن بخونید تا ببینیند پدرهای بچه ها چه کارها که نمی کنن:
پاسخ:
نه بابا الان نزدیک عید جمعه و غیر جمعه نداره که! والا اگه خسته میشدن بازار رو ول میکردن نه اینکه بازم بگردن تو بازار!
از این پسرها زیاد تو تاکسیها پیدا میشه، و همیشه هم مورد خشم بچه ببر قرار میگیرن :D
چشم میخونیم :)
هر سال به خودم میگم سال دیگه بهمن همه کارامو انجام بدم که به شلوغی اسفند نرسه،اما نیدوونم چرا نمیشه!امسال که کلا هنوز هووچ کاری نکرم!اینجوریم که بوش میادقرارم نیست کاری انجام بدم،بسکه من تو خرید کردن تنبلم همسر جانم از من بدتر،
پاسخ:
اوهوم.... من میخواستم اما با جراحی و اینا نشد...تو چرا تنبلوک شدی عزیزووووم ؟ :-*
ای بابا! کاش منم میتونستم انقد سرخوش باشم...
من امسال برای عید هیچی نگرفتم. فقط یه کفش اونم نه چون عیده چون کفش نداشتم برم بیرون :| 
من نمیتونم تحمل کنم پول الکی برای هرچی بدم!!! 
نمیدونم دقیقا این آدمایی که از گرونی شکایت دارن همین آدمان یا از فضا میان که شب عید تازه یادشون میفته هشتشون گرو نه شونه؟! خب خرید نکنن که یکم بازار درست شه!!!
آخ منم غرم گرفته بود اینجا خالی شد. ببخشید :)
چهارشنبه سوری هم که کلا دیگه بنظرم تمام بی فرهنگی یه ملت یه شبه میریزه بیرون!!!! واای خدا کی ازین وضعیت خلاص میشیم؟!
پاسخ:
والا به غورعان من انگیزه خریدم ندارم :|
اره بابا دو برابر قیمت میکنن تو پاچهٔ آدم منم دلم نمیخواد الکی پول مفت بدم =/
غر تو گلوم فراوونه نمیدونم کجا بریزم...همینجا همینجا ;))))
:-*

 

 

نمیدونم چرا اینجا ارومم میکنه

خوندنت حالمو خوب میکنه

حالا تو هر چی که نوشته باشی

یکی اینجا یکی هم پرسپکتیو

مسکنین شماها؟؟!!

پاسخ:
آخی.... دکتر آزی در خدمت شماست...
مسکن ، آرامبخش ، سُکر آور .... همه در یک قرص :))))) قرصِ بی حفاظ :P خخخخ
بیا! D:
خودتم می گی، خب آدم بین این مردم آزارا چه جوری لبخند مربایی بزنه؟:((((
پاسخ:
بیرون میری اخم کن اینجا میای خنده مربایی یادت نره :D
آزی بعد از عمل رفتی مسافرت طبیعتا تو مسافرت آدم کلی خسته میشه. تازه ساک و چمدونتم هم سنگین بوده که گفتی دستات درد گرفته حالا هم که اومدی تهران استراحت نداری . چشم دکترت رو دور دیدی؟؟؟
پاسخ:
من خیلی دختر بدی ام...حرف گوش نکنم عررررر دکترم بفهمه من این کارارو کردم منو کلا از لیست مریضاش خارج میکنه  عرررررر

سلام اجی

ای بابا این روزا ک تا میری بیرون باید جنازه برگردی...

 

انقد ک میزنن و دوود بر هواس..

 

الان از صب دم اتاق بنده فک کنم 4 شنبه سوریه..والا بوخدا

پاسخ:
سلام زری جون
بمب و خمپاره و تانک و اینا .... :)))))

فکر کنم به برق شهری وصلند که انرژیشون تموم نمیشه :دی
اگه یک مدت با اقای همکار صحبت میکردن یا میدونستن شما ببرید دیگه از قسم جسارت ها نمیکردن :پی
چشمتون بی بلا (لخند)
پاسخ:
همینو بگووووو :)
حتما باید خشن بود تا به آدم جسارت نشه...
:)
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۹ خانومه آقای x
انقد خیابونا شلوغه که برااحتیاج های ضروری هم نمیشه رف بیرون!
خدابخیر بگذرونه این 13 روز مشهد دیوانه کننده میشه!

پاسخ:
دقیقا :|
مشهد عید که دیگه واویلاست =/
اواااا خوب خودتو از جلوی خریدای مردم بکش کنار... نمی بینی هزار جور کار و بد بختی دارن تازه ترقه هم نخریدن هنو... از این دست سازاااا :)) 
پاسخ:
من شرمنده ام من نفهمی کردم =))))))
سلوم ننه
من خو اصن هیچ شور و شوقی برا عید ندارم
خرید مَریدم اصن حالشو ندارم
حالا اصن تو خیابونای مشهد که نمیشه پا گذاشت اصن اعصابشم ندارم
عررررررررررررررررررررررر اصن من هیچ حس خوبی ندارم عررررررررررررررررررررر
پاسخ:
سلام دخملم
منم هیچی... اصن انگار نه انگار عیده... هوچی دلم نمیخواد =/
عرررررررررررررر بیا باهم بعریم :D
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۱ masi_biasabosaltane
هنو خوب نشدی ک؟
حقوق بشر حق مسلم آزی ست...
پاسخ:
نه به این زودیا که خوبه خوب نمیشم مصی جونم
دوران نقاهت چند ماهی به طول می انجامه :)

:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">