حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۳
اسفند ۹۲
نمیدونم فقط من این احساس رو دارم یا بقیه هم مثل من هستند...تماشا کردنِ آسمون هیچوقت واسم عادی نمیشه! انگار نه انگار که 27 سالِ هر جا رفتم آسمون همین رنگِ! دیدنِ آسمون منُ سر ذوق میاره!!! منُ تو خودش غرق میکنه!!! من عاشق آسمونم!!!


شما رو مهمون میکنم به یه فنجون آسمون :)



20 اسفند 92
ساعت 5 بعدازظهر

بر فراز آسمان




******



******



******




******



******




******



20 اسفند 92
ساعت 6:15 بعدازظهر
فرودگاه مهرآباد :)



نوش جان!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

خوبه زود رسیدم گرم گرم نوش جان فرمودم.
میدونستی دلیل علمی داره؟
یکیش بالا برن سر و دیگری رنگ آبیه. چه ربطی دارن به هم که آرامش میده رو نمیدونم
پاسخ:
:)
شنیده بودم...
ولی اولا که من چه سرم بالا کنم چه مث این عکسها از تو هواپیما عکس بگیرم خوشم میاد از آسمون دوم اینکه من بیشتر از اونی که آرامش بگیرم به وجد میام
:)

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۲ masi_biasabosaltane
آسمان ماله خداست...مث تنهایی...
آبی آسمان رنگ تنهای ماست...
شعر شد...:) :*

پاسخ:
ینی خدا آسمونشو به ما نمیده :)))))

شاعری دیگه فدات شم :-*

عکس 1/4/6 عاااااالیند!

عکس 6 که کاملا حس خوب و دلگیری میده به آدم!

1/4 هم دقیقا ابرا مثه پنبه هاییه که توی تصورات کودکیم هست!!

منم یه عالمه عکس از آسمون دارم!

پاسخ:
دلگیری و خوب چه جالب دو تا صفت که بهم نمیان  :))))

دقیقا!!!من هنوزم گاهی دلم میخاد واقعا میشد رو ابرا راه رفت ;)

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۲۵ مهران مهرگان
قشنگ بودن !
هوس یه سفر هوایی کردم .
پاسخ:
ایشالا برید :)
مخصوصا اگه توی یه دشت سبز دراز بکشی و ساعت ها به ابرا نگاه کنی...

میگم کلاه قرمزی پخش میشه ها!!! تازه میگفتن کلاه قرمزی و آقای مجری نیستن ولی طی تحقیقات من همه هستن ;)
پاسخ:
وای آره ابرا از بالای سرت رد میشن چه حالی میده :)

عه چه خوب :D
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۲۸ مهران مهرگان
این آخری شبیه عکس های خبری شده . فقط بابک زنجانی رو کنار هواپیماهاش کم داشت !
پاسخ:
عاغا ذهنه شما خبریه...وگرنه برا من که اینطور نیست :دی
چقد آبیش خوش رنگه .. 
چقد شیشه تمیز بوده عکسا واضح شدن
شیشه هواپیما رو کشیدی پایین عکس انداختی؟:))
پاسخ:
آبیه آسمون وقتی آلودگی جلوش رو نگرفته باشه به همین قشنگیه :)

نه باوووو شیشه افتضاح بود...اونقد خط خطی بود که نگوووو منم دستمو از شیشه آوردم بیرون :)))))))خخخخخخ

چقدر زیباست :) دخمل ِ خوش ذوق خودمی :*****

آره منم حس خوبی به آسمون دارم . اتفاقا همین دیروز بود که توی ماشین ، دم غروب به آسمون و ابرها نگاه میکردم و اون تضاد بین ِ رنگها و سایه روشناش مجذوبم کرده بود و به این فکر میکردم روزی که ازین دنیا برم دلم برای دیدن ِ آسمون از روی زمین ، تنگ میشه ! :)

پاسخ:
:P ملسی از کِی تاحالا دخملت شدم؟؟؟؟ :)
اره تهران بارون زد یکم دیدنه آسمون مقدور گشت

شاید اونجا آسمونش قشنگ تر باشه ;)
قربون آزی لطیف خودم..
موچ..
 موچ..
 موچ..



آخخخخخخخخی آزی یاد اون وبت افتادم.. :)
یه پست خوشگل و خوش آب و رنگ مثه همین پستِ خوشگل و خوش آب و رنگ گذاشته بودی..  :)
دستت درد نکنه خــــــــــانـــــــــم گل.. 










:-*
پاسخ:
:P خدا نکنه :)

آره اونجام یه پست آسمون گذاشته بودم.... دلم نیومد اینجام نذارم...از بس خوشرنگ بود آسمون :)




:*
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۲ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
+آزی هی میگم جزء بچه های بالا هستی میگی نه !
++ببین تو هواپیما که دوربین دستته هیچ کی هم بهت هیچ چی نمیگه !!
+++از تو هواپیما وسط آسمون با تلفن خود هواپیما به من زنگ زدی کارم داشتی که دیگه واویلا !!!
++++ وسط فرودگاه هم که با دوربین گز کردی (اونم فرودگاه مهرآباد) واسه خودت زاویه عکس گرفتن و سوژه عکس گرفتن پیدا کردی و عکس گرفتی !!!!
+++++ به بچه های بالا بگو بخدا استاد سلام علیکم بچه خوبیه خخخخخ !!!!!
پاسخ:
خب تو هواپیما دوربین اشکالی نداره که!!!!!
من عاخه با تو چکار دارم از تو هواپیما بهت ز بزنم؟؟؟؟؟؟ خالی بند :)))))

دست شوما درد نکنه خوش مزه بود :)
پاسخ:
نوش جان :D
این عکسارو خودت گرفتی؟
هر آسمونی هم قشنگ نیست. بعضی آسمونا اصلا دیگه رنگ و رویی واسشون نمونده مثل آسمون تهران.
منم یبار که خوزستان بودم دیدم ابرا خیلی زیبا کنار هم قرار گرفتن یک عکس خیلی قشنگ گرفتم.
پاسخ:
بعله خودم گرفتم :)
آسمون تهرانم وقتی بالای دودها باشی هنوز قشنگه بیچاره...
خوزستان که آسمونش حرف نداره عالیههه
من اسمون پر از ابرای کومولوس پُف پفی توپولو دوزدارم(=^_^=)
پاسخ:
بعله منم دوست دارم :D
عکسشم منو به هیجان آورد....بسیار عالی..منم از دیدن آسمون سیر نمی شم...:)
پاسخ:
آخی....چه خوب :)....منم سیر نمیشم هِی پیاز میشم :)))))))
منم عاشق اسمونم.یکی از لذت های زندگیم اینه که از اسمون و ابرا تو حالت های مختلف و تو شهر های متفاوت عکس بگیرم.همین باعث شده یه ارشیو چندصدتایی از اسمون داشته باشم.فکرشو بکن گیلان با این همه تغییرات اب و هوایی چه اسمونا و ابرایی داره واسه سوژه شدن.اصن این پستت حالمو خوب کرد...مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــی :*
پاسخ:
چه باحال منم هر وقت باهاش حال کنم ازش عکس میگیرم انگار دلم میخاد لذتِ اون لحظه رو ثبت کنم

:)
:*
من صدها عکس دارم از اسمون..یکی از تفریحام اینه ک از اسمون عکس بگیرم و خسته هم نمیشم
پاسخ:
بعله شمارو مطلع هستم ;)
تو وبلاگت هم زیاد دیده میشه :)))
خیلی زیباست :)
پاسخ:
ممنون :)
من هم آسمون رو دوست دارم خیلی زیباست و با عظمت
پاسخ:
اوهوم.... آبیه بی کران :)
من دخملتم یا تو ؟! :دی
شاید :)
پاسخ:
والا قاعدتا تو باید باشی.... کوشولوتری دیگه :)
به به ... از معدود وبلاگنویسان قعال در روزهای تعطیلی تو :)
پاسخ:
من همیشه فعالم...اصن فعالیت ازم میباره :D
انصافا عکاسیت خیلی خوبه. 
پاسخ:
موتوشکر :D
عههههه! پس نظر من کوش؟؟؟
پاسخ:
تایید کردم :)
وا من عاشق این ابرای پنبه ایم  مخام تلپ خودمو بندازم رووشون ٠٠٠٠ یه فنجون که به جاییمون نمیرسه یه لیوانی میدادی فدای دستت :)
پاسخ:
واقعا منم همیشه میگم کاش میشد :D

شما اصن یه لگن بفرما :))))))))))
بابا عکـــــــــــــــــــــــــــــــاس!!!
فنجون اسمونه چبسیــــــــــــــد:)
پاسخ:
نوش جوووووووون :)
ایناش اینم عکسی که من گرفتم:

http://s5.picofile.com/file/8116842218/DSC00142.jpg
پاسخ:
قشنگه :) 
باشه من دخمل تو :)
پاسخ:
آورین :)
منم همینجوریم.خیلی آسمونو دوس دارم.یه نمونه ش همین امروز.هوای تهران خیلی پاک و خوب بود.هرچی نگاش میکردم سیر نمی شدم از دیدنش:)
پاسخ:
آره تهران بالاخره آسمونش معلوم شد بعد از مدتها.... :)

ما هر دفعه با هواپیما میخوایم بریم مکافات داریم.آخه هرچهارتایی مون دلمون میخواد کنار پنجره بشینیم ابر ببینیم که نمیشه!

فکر کن یک خانواده ی چهارتایی اعم از مامان و بابا و دوتا دختر هی نیم ساعت یه بار جاشون رو بخوان عوض کنن!!!

اصلا ما رو ممکنه به جرم هواپیما ربایی بگیرن!

دفعه قبلی سنگ کاغذ قیچی کردیم.رفتنی من نشستم برگشتنی خواهرم.مامان و بابام اخم کرده بودن!!:))))

پاسخ:
همیشه هم آسمون به این قشنگی نیست :)
ما بچه بودیم همش به نفع هم کناره گیری میکردیم اما الان من اکثرا به طور اتفاقی کنار پنجره ام یه پیرزنم کنارمه :)))))
nتاااااااااااااااااا لایک داره 
nتا
خیلی قشنگ و خوشمزه بود :)
پاسخ:
ای جونممممممم
من این کلیپ رو که دیده بودم تو هر جمله که میگفتم یه چند تا لایک داره هم میگفتم خخخخخ تا یه ماه

:-*:-*
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۶ خانم هموستات
چه حس خوبی.تاحالا سفر هوایی تو روز رو تجربه نکردم
پاسخ:
عه؟ ایشالا تجربه میکنی ، صندلی کنار پنجره هم میشینی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">