حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
اسفند ۹۲

اصن باهاتون قهرم

معلومه همتون رفتین بیرون، دنبال خریدُ کارهای عید اینجا مگس پر میزنه!!! خب آسمونم که بُغ کرده دلم پـــــــــوکید بی مروتها

اصن عررررررررررررر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

منم خونه ام:) :*
هى میام نگاه این عکس میکنم ببینم چیه هى میرم هى دوباره میام
 یا معدن یا دره است... یا یه خوراکیه از نزدیک عکس گرفتى
پاسخ:
خب شما عذرت موجهِ ترنج جونم :)
:)
ولی من دلم گرفته خو :|
نعر آزی جون . من اینجام :)
هیچم نمیخوام برم خرید و اینا .  بیا بغلم
پاسخ:
عرم میاد :D
بیام بغلت میعرم هاااااا ، نینی هم بوس میکنم :D
اول :دی
من که همیشه اینجام :پی
پاسخ:
سوم :دی
:D
من داشتم تخم مرغ رنگ می کردم و دستبند می بافتم تخم مرغها رنگ شد ولی دستبنده درست نمیشه:(
پاسخ:
چرا دستبنده درست نمیشه مشکلش چیه؟؟؟؟ :|
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۲ masi_biasabosaltane
من ک همیشه اینجا م...
اینجا از وبلاگ خودم هم بهتره...اصن اینجا وبلاگه من بشه؟...:))))
پاسخ:
الهی قلبونت برم...قابل تو رو نداره....
اصن یه مطلب بنویس به اسم خودت بزارم اینجا نورانی شه :D جدی میگم :) بنویس لطفا :)
اتفاقا سه رو بیشتر از یک دوست دارم :پی
پاسخ:
خوبه :)
نیگاه 
منم اینجام :)))
پاسخ:
آخجون :*
اون عکست که با کلاه انداخته بودی کو په؟
پاسخ:
اون بالا " من اینجوری ام" کلیک کن اونجاست :) همینجام میتونی بکلیکی
حالا چرا دنبال اون میگردی؟ :D
:-*
آزی جون کلیپ گدایان پست مدرن رو دیدی ؟ من الان دیدمش خیلی بامزهست :)
پاسخ:
کلیپش چند تا لایک داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!
خخخخخخخخ ;)))))))
هااااااااا 
معلوم شد ندیدیش :))))))))))))))



پاسخ:
من از کمپینه بی حفاظ میام این وبلاگ چند تا لابکــــــــ داره؟؟؟؟؟؟؟ :))))))
حالا جایزه پست قبل چیه ؟ 
من جواب پست قبلو میدونم هااا آما به نفع بقیه دوستان کنار رفتم (ایکن بیتای فداکار )( پینوکیو حتی )
پاسخ:
جایزه ش شارژه :D :دی
حالا بیا از خودگذشتگی نکن :))
داشتم ازین دستبند دوستی ها می بافتم از روی الگو ولی الگوهاش فقط تا تیکه ی اول رو نشون میدن که یعنی بقیه رو خودتون دیگه باید یاد گرفته باشین و ادامه بدین ولی من یاد نمیگیرم و هی قاطی می کنم فک کنم یه هزار باری باید بشکافم و گره بزنم تا بالاخره درست بشه!!
پاسخ:
اگه مبتدی هستی از یه الگوی ساده شروع کن توکا جونم :)
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۵ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
آزی تو که یک میلیارد نفر عاشقتن کلی خاطرخواه داری. من چی بگم به زور 100 تا عاشق دلباخته دارم :D
کلا بچه ببر اعصاب نداره امشب انگاری!
این عقشم گوجه( ببخشید حواسم نبود این عقشت گوجه) کجاست پس؟
+آزی تو چه جوری با یک میلیارد خاطر خواه که نصفشون ننه و خواهر و مادر و برادر و بابا و عمو و زن عموت شدن احساس افسردگی میکنی من نمیدونم!!!!
از این بیماری باکلاسا که پولدارها میگیرن رو گرفتی نشون میده باکلاسی. من پام میشله که چون بدبخت بیچاره هستم مرضه شلی و کلی دارم خخخخ
پاسخ:
یه میلیاررررررد نفر یکم اغراق نیس عایا؟؟؟؟؟ :))))
عرررر اعصاب دارم دلم گرفته عر دارم :|
گوجه مسافرته گفته بود کم پیدا میشه :(
هالیوودیها واسه همین میرن معتاد میشن من تازه فهمیدم خخخخخخ منم میخام برم معتاد شم اصن :D
نه خرید نه کار خوااااااااااااااااااااببببببببببببببببببب
کمر درددددددددددددددد
خوردن نون خامه ایییییییییییییییییییییییی:)))))))))))))))))))
پاسخ:
وااااای از درد نگوووو که من نابودم
شیرینی خامه ای خخخخ :))))))
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۴ تختخواب خدا
جهنم ضرر
پاشو بیا بغل عمو
....
پاسخ:
آخی بمیرم که تو اینقدر فداکاری :))))

منم اینجام عخشم :) نبینم غمتوووووو :) ( آیکون عسلی که آزی رو بخل کرده زرت زرت بوسش میکنه ! ) خخخخخ

پاسخ:
وووووووووییییییییی آخجونمی........ 
من فقط امروز بیرون بودم،اونم فقط حمالی واس پدر :)
ب شخصه جز معدود آدمام ک تا کنون ی قلم پوشاک،خوراک،جی اف جدید:پی هیچیا واس عید نگرفتم،فعلا ک تو فاز عید نیستم،delay دارم گویا. :دی
پاسخ:
منم یه جوراب خریدم :D
فکر کنم خیلیها تو فاز عید نیستن :|
با این همه کامنت میگی اینجا پرنده پر نمیزنه؟؟؟؟ 
پس وبلاگ من تار عنکبوت بسته :)))))))))))
قربون عرررررررررررررررررهات برم :دی خیلی باحالن
پاسخ:
بابا چند ساعتی من اینجا دلم گرفته بود هوووووچ خبری نبود به جان خودم تا من عرررررر زدم ملت پا شدن اومدن :))

آخی وبلاگت خوبه که :)
خدا نکنه عزیزم :-*
ما رفتیم بیرون؟! نه خداییش ما رفتیم بیرون؟!!
روزی شونصد بار میایم اینجا ببینیم کی آپ میکنی که هووووچ خبری نیست. حالا یه امروز ترکوندی مثل قدیما سه بار آپ کردیا!!!!
بعد به من میگن اعصاب نداری!!! وااااا!!!!
پاسخ:
نرفتید عایا؟؟؟؟
بابا من که روزی دو تا آپ میکنم تو کوه و کمر و هتل و خستگی و در حال مردن هم آپ میکنم :D
تو اعصاب دالی تو محشری از همه سری...تو یک افسونگری لطفا با قر بخوانید :)))))
مبتدی!!!کی ؟؟!!!من!!!؟؟؟ [ایکون واه واه حرفا می زنی ها خواهر]
پاسخ:
والا چه عرض کنم، شما اصن استاده مایی :D
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۲ خانم مهندس
ماهستیم;-)
پاسخ:
الان دیگه؟؟؟؟
عصر داشتم دق میکردم!!!!! اون موقع کجا بودی ها ها ها ها ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))))
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۴ خانم مهندس
نبودم خوووو:-(
پاسخ:
منم گفتم نیستین دیگه...چیز دیگه گفتم مگه؟ گفتم نیستین...نیس تین :D
بیرون کجا بود خواهر!!! همش نشستیم خونه و در و دیفال و نیگا میکنیم ;)
قربون آزی بشم من!!! همین که در همه حال آپ میکنی شدی محبوب دلها!!!! :*
پاسخ:
نزدیک بود از اتاق عملم آپ کنم، دیگه نشد ولی تا چشمام وا شد اعلام وجود کردم:D

محبوب دلهاااااااا وااااااااااای کی میره این همه رااااااااه....نه باووووووو :-*
عرر.......
خخخخخخ

پاسخ:
عاغا عررررررر


خخخخخ عررررر خخخخخ عررررر

salam azi junam

ishalla k hamishe shado salamat bashi golam , sorry man dir b dir barat comment mizaram akhe man aksaran ba mobile mikhunam webet ro bara hamin nemishe comment bezaram, vali hamishe donbal mikonam matalebet ro khanum gol

duset daram, sale no pishapish mobarak bashe

پاسخ:
سلام عزیزم...فدای تو...مرسی که میخونی...باشه اکشال نداره! :)

منم دوستت دارم، سال نو تو هم پیشاپیش مبارک :D
منم هستم پیشت:)
پاسخ:
اووووووووو چه دیر....... ;)

:))
پاسخ:
ای جانم چه خاص میخنده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">