حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
اسفند ۹۲

آزی: آقای همکار این متن رو ایمیل کرد واسم و گیر داد که بذارش تو وبلاگت.من اصلا برام اهمیتی نداشت که بخوام جوابی به کسی بدم، اما آقای همکار خواهش کرد منم قبول کردم!

بخونید

قضاوت با خودتون :)


سلام

من آقای همکار هستم.

واسه پست "گوشهای خود را به ما بسپارید (9)" یه بنده خدایی به اسم "رهگذر" این کامنت رو گذاشت: "خاک بر سر خودت و اون همکار گوه تر از خودت فک کردین خیلی با نمکین چندشای عوضی اینا حرفای بی پرده نیست اینا حرفای از سر زیادی فشار اومدن به شما عوضیاست".

این کامنت خیلی من رو ناراحت کرد و خواستم جوابم رو به ایشون داده باشم.


آقا یا خانوم رهگذر
نمیدونم چرا امثال شما تا میخوان دو کلمه حرف بزنن چهار تا فحش و بد و بیراه هم قاطی جملاتشون میکنن! به هر حال شمایی که ادعای نجابت و دینداریت میشه لطفا این حدیث امام رضا رو فراموش نکن که: "نزد خداوند، کافر خوشرو از مومن ترشرو عزیزتر است!"
خوبه به جای جمع آوری دوستان تو این محیط صمیمی بریم تو فیسبوک و امثال فیسبوک، عکس های لخت خودمون رو بذاریم و با هم بلاسیم؟ تا تفکرات امثال جنابعالی وجود داره و تا با این لحن صحبت میکنید معلومه که میریم تو سایت هایی که نیاز به آنتی فیل.تر داره تا از لحن صحبت امثال شماها دور باشیم.
به جای اینکه به یه فایل صوتی که خودمون با کلی اغراق بهش گفتیم +15 فحش بدی، برو یه سری به سایت ها و وبلاگ های +18 بزن تا بفهمی دنیا دست کیه! تا بدونی ما اینجا دور هم جمع شدیم تا غم ها و شادی های همدیگه رو با هم تقسیم کنیم. تا کمی مشکلات زندگی رو فراموش کنیم و بفهمیم زندگی هرچند هم سخت باشه ولی میشه خندید! تا کماکان امید داشته باشیم و امیدوار زندگی کنیم.
امثال من و خانوم م.زاده(آزی) از صبح تا شب داریم تو یه خراب آبادی که بیش از 1000 کیلومتر از تهران فاصله داره جون میکنیم تا امثال شماها دلشون خوش باشه که چرخ صنعت و تولید مملکت در حال چرخیدنه! حالا به نظر جنابعالی اینجا به دور از همه امکانات، به دور از یه ذره آسوده آرمیدن، به دور از حسرت یک لحظه زندگی بدون استرس بابت از سرویس خارج نشدن واحدهای تولیدی، به دور از آسایش و رفاه با دوستان و آشنایان بودن، داریم جون میکنیم تا باعث افتخار باشیم، عوضی بودنه؟! گه بودنه؟! حالا تو این شرایط سخت نیایم یه سرگرمی درست و حسابی درست کنیم تا دلمون خوش باشه؟! نیایم خودمون خودمون رو بانمک فرض کنیم تا لحظه ای استرس های کاری فراموش بشه؟! تا کماکان با امید کار کنیم و روحیه خودمون رو برای تولید و افزایش تولید حفظ کنیم؟.

هیچ میدونی روزی چند تا کامنت خصوصی دریافت میکنیم که "به جای رفتن و لاس زدن تو فیسبوک اینجا سر خودمون رو گرم میکنیم"، "به جای زانوی غم بغل کردن از شماها امید رو یاد گرفتیم و تلاش میکنیم"، "مرسی که من رو از تو خیابون علاف بودن و سوار ماشین پسرها شدن، پای سیستمم میخکوب کردید" "مرسی که از افسردگی بعد از طلاق نجاتم دادید" و ... !!!

به نظرت من واسه چی میام ادا در میارم؟ فکر کردی خوشم میاد؟ فکر کردی شخصیتم اینجوریه؟! نه عزیز من، فقط و فقط به خاطر اینکه خانوم م.زاده چند تا از این کامنت ها رو به من نشون داد که بفهمم بهتره اون خشک بودن و اتو کشیده بودن و ادعای شخصیت شدنم رو بذارم کنار تا یک دل دردمند شاد بشه!

ببین دوست عزیز، خواهشا وقتی حرفی میخوای بزنی و احتمالا "نهی از منکر" کنی، فحش نده! چون این دوره زمونه وقتی یکی کم میاره، سخن به ناسزا میگه! پس اگه میخوای تو زندگیت کم نیاری و موفق باشی نذار کسی بفهمه که کم آوردی.

سخن آخر اینکه "فکر میکنید به من فشار اومده"؟! راجع به این حرفت کلی واست نوشته بودم ولی بهتره سکوت کنم. سکوت خیلی معنا داره، خیلی !


و اما سخنی با خوانندگان این وبلاگ: "من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم! ولی اگه روزی خانوم م.زاده گفت که آقای همکار از ایران رفته و از فایل صوتی تو وبلاگ من و افزایش تولید تو شرکت هم خبری نیست، بدونید به خاطر امثال این دوست عزیزمون، خانوم یا آقای رهگذر بوده! به قول خانوم م.زاده کمی خودشیفته فراهانی میشم و میگم که اگه مغزی دیگر اینجا را ترک کرد، فقط و فقط به خاطر ناسزاهایی بوده که شنیدم. من نه از اوضاع سیاسی گله دارم و نه از اوضاع اقتصادی و نه از اوضاع فرهنگی. ولی چند نفری بودن که به من خیلی توهین کردن و متاسفانه این کامنت "رهگذر" هم اون خاطرات رو برای من زنده کرد".


ادامه مطلب هم، کلامی از "حاج آقای همکار"!


  • ما بهشت را برای کسانی که دل مومنین را شاد کنند مباح ساختیم. (حدیث قدسی)
  • نشانه آدمیان بهشتی تبسم همیشگی است. (رسول اکرم (ص))
  • بعد از سلامتی، خنده بزرگترین نعمت خداست.(امام علی (ع))
  • خنده و تبسم نشانه بارز خوشرویی است و آن موجب دوست یابیست. (امام علی (ع))
  • خوشحال کردن قلب مومن از ده حج با ارزش‌تر است. (امام صادق (ع))
  • هر که مؤمنی را از غم و اندوه شاد کند، خداوند دل او را در روز قیامت شاد می‌کند.(امام جواد(ع)) 
  • هیچ چیز مثل خوشرویی زندگی را شیرین نمی‌کند. (امام حسن عسگری(ع)).

و حدیثی که خیلی باهاش حال کردم:

  • نزد خداوند، کافر خوشرو از مؤمن ترشرو عزیزتر است. (امام رضا (ع))

خدارو شکر، کافر نیستیم ولی سعی میکنیم خوشرو باشیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۵)

هر چه میخواهد بگوید هر که می خواهد... من یکی که هردوتون رو خیلی زیاد دوست دارم و واقعا" از نوشته هاتون انرژی میگیرم .

:***

به خاطر حرف یک رهگذر و امثالهم، از ایران میخواهید برید؟! 

پاسخ:
تو لطف داری عزیزم مرسی :)

به خاطر یه حرف نیست دوستم...صحبت از پژمردنِ یک گل نیست...وای جنگل را بیابان میکنند :|

حرف حساب جواب نداره...

فقط آقای همکار خدا رو شکر اینجا فیلتر ورودی نداره و هر کسی با هر عقیده ای میتونه بیاد،اما همیشه این اکثریتا ک تصمیم میگیرن و خوب و بدو تشخیص میدن...فک میکنم یه نفر بین این همه مخاطب گم باشه ...

پس ما(ما مخاطبا) و شما بلاگرا به راه خودمون ادامه میدیم ...

تـــــکــــبـــــیر :))

+آزی منم خیلی موافق نیستم بخوایم هر دفه سر یکی امثال اینا یه حرکتی بزنیم اما خب هرزگاهی باید حساب کار دستشون بیاد،بعدشم حالا یه بارم آقای همکارو متنی بخونیم چی میشه :)) خیلی هم قشنگ نوشته بود،اصن آزی پَسٍتو بده آقای همکار پست بذاره(آیکون بابای آزی):دی

پاسخ:
البته یه نفر که نیستن اما بازم میونه این همه مخاطبِ خوب گم اند :)

تکبیررررررر :D
خوب حقیقت من دیشب با دیدنِ این کامنت هار هار خندیدم، داداشم شاهده ، خب من عادت دارم ;) اما خب این کامنت تنها خطاب به من نبود، پس آقای همکارم حق داشت نظر خودش رو بگه :)
این خیلی بده آقای همکار. خیلی. اینکه یکی به شما توهین کرده رو نمیگم، اینکه شما میذارید میرید رو میگم. بعد اونوقت بعد از سالها ایران میشه کشور توهین ها. چون همه اونایی که بهشون توهین شده پاشده ن رفته ن. خوب نیست، هست؟ پس کی جلوی اینا وایسه خب؟
پاسخ:
:|

من که هیچی دیگه... آقای همکار با شماست :دی

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۲ masi_biasabosaltane
خوب ب آقای همکار حق می دم ناراحت شه...
گاهی یک جمله تو ذهن یکی ک انسانیت می فهمه میشه یک جرقه واسه آتیش زدن ب...
آقای همکار همون جوری ک با یک گل بهار نمیشه با یک عوضی هم دنیای شما نباید عوض شه...
حسادت درمان نداره ک...و علاقه ما هم ب فایلای صوتی تمامی نداره...
واقعن من فایلای صوتی آزی رو ک یک کار جدید و خوشمزه هست و شما هم کمکش می کنید دوس دارم...ما می دونیم وقت با ارزشتونو واسه شاد بودنمون می ذارید...
و از شماو آزی جونم کمال تشکرو داریم...
ما(من و داداشم) منتظر فایلای صوتی جدید همچنان هستیم...
بعد سلامتی خنده بزرگترین نعمته که شماها زحمتشو می کشید...

پاسخ:
خیلی با خط سوم کامنتت موافقم مصی جون :)
مرسی که اینقده به ما لطف داریید هم خودت هم داداشت...
ما از شماها انرژی میگیریم از خنده هاتون اگه شماها نباشید .... :)
الهی من بمیرم که اینقدر ناراحت شده ببین چه طوماری هم نوشته :' (
بابا به حرف گربه سیاه که بارون نمیاد!! این همه طرفدار ،این همه عشق فایلهای صوتی، این همه تعریف کننده و تشکر کننده!! حالا یی نفری که صد در صد به خودش فشار اومده [تو این یه مورد شک نکنید چون اصولا کافر همه را به کیش خود پندارد] اومده یی حرفی زده!!!
جان من اقای همکار حالا نیای از فردا بگی فایل صوتی بی فایل صوتی که من یکی رسما دق می کنم!!! گفته باشم!! نگی نگفتم!!
افتادم دق کردم تصقیر شماست!!
بعدم اینکه کافیه آزی یه نظرسنجی بزاره میبینی 99.999999999 درصد بازدید کننده ها میگن شمارو دوس دارن ،اصن از کل ایران طرفدار جمع می کنی و همون 0.0000000000000000000001 درصد که شخص این رهگذر باشه میاد دوباره چرت و پرت میگه!!
و همیشه هم حق با اکثریت می باشد:))
شما هم به دل نگیر:))
حالا بخند،اِاِ بخند دیگه، خندیدی؟؟؟

پاسخ:
خخخخخ طومار رو خوب اومدی :D
آفرین توکا جون...منم کلی این حرفها رو بهش زدم اما بقیه بگن موثر تره :)
خدا نکنه دق کنی عزیزم.... فایل صوتی هست غصه نخوری ها ;)
:) من که خندیدم عاغای همکار رو نیدونم :)
اخ ژون فایل صوتی هست!!!
پاسخ:
پ نه پ فکر کردی تعطیل!!!!! تا خون در رگ ماست فایل صوتی رو به راست  :)))))))
ما هم با جون و دل و تشکرمندانه گوش می سپاریم :)))
پاسخ:
قربونِ ‌جون و دل و گوش شما :))))
من از این سبک ادمها دل پری دارم که اینجا جای طرف کردن نیست و حیف در و دیوار سفید اینجا رو سیاه کنم
چی می تونم بگم غیر اینکه:
قبول باشه آقای همکار عبادت خالصنتون
پاسخ:
خخخ عبادت :D

چه دل پری اوه اوه
ای بابا ببین چطور با اعصاب آدم بازی میکننا . خو آخه شمایی که مثلا اومدی میگی شما فلانیدو فلان نیستید ، خو عزیزم نخون اینجارو ! نخون ! کسی با ساطور بالا سرت وانستاده که بیای حتما فلان پست رو بخونی و فایل صوتی رو دانلود کنی و بگوشی بعد دهنتو وا کنی اراجیفو چرت و پرت بریزی بیرون ! هی ما هیچی نمیگیم شوما هم هیچی نمیگی ! نه یعنی میگی ! ( یکی جلوی منو بیگیره الان وبلاگستانو به آتیش میکشم ! آااااااااااااااااای نفس کـــــــــــــــــش  ! ) والاع
شما هم خودتو ناراحت نکن آقای همکار . این افراد فکر و ذهنشون مسمومه و اثلا نیّت واسشون معنا نشده و نمیتونن درک کنن خوشحال کردن ِ یه سری آدم یعنی چی . ما خودمون قدر ِ کاراتونو میدونیم و مشتاق ِ دیداریم ! عه چیزه یعنی مشتاق ِ شنیدن ِ صدای ِ زیبای شما هسدیم ! ای بابا نه یعنی .... بابا پست ِ صوتی بسازید وخت ِ برنامتونم بیشتر کنید لطفا ! با تشکر از عخشم آزی و آقای همکار ِ محترم و مغز ! :دی

پاسخ:
بابا حالا اونم اومده نظرشو گفته دیگه فقط یگم گُه و عوضی هم باهاش قاطی کرده خخخخخخ
حالا شوما یکم آرومتر.... حیفه بخدا آتیش نزن :))))
که مشتاق دیداری؟؟؟؟ هااااااااااا؟؟؟؟؟؟ باز طناب دادی عسل ;))))))))))
خواهش فوکولیم :P
چیزی که توی این پست صوتی و با طنز بیان شد یکی از واقعیتهای تلخ جامعه ماهست ،مروری بر کلمات کلیدی اکثر امارگیرا نوع و عباراتی که سرچ شده هم همینو نشون میده(همه طیف سنی رو هم در برمیگیره ) از یه نوجوون کنجکاو تا ناصرالدین شاه ..به نظر من خیلی هم خوب و زیرکانه بیان شده ...

رهگذر حقیقت رو نمیشه با وارونه نشون دادن واقعیات کتمان کرد .خوبه که نظرمون رو هرچند مخالف باشه درنهایت احترام و بدون توهین به دیگران بیان کنیم .

تهیه این پستها هم وقت و انرژی زیادی لازم داره ،واینکه برای پستهای وبلاگ وقت میذاری و فکر میکنی نشون دهنده احترامی هست که برای مخاطب قائلی ...

با تچکر و این صوبتا :))

پاسخ:
زیرکانه رو خوب اومدی دمت گرم اصن خستگیم در رفت :))))))
رهگذر با توئه :)
قربان تو معلومه که احترام قائلم :)
با تچکر از شما ;-):-*
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۵ نانا (همکاردکترمظاهری...!)
من که با کلیپای صوتیتون واقعا حال میکنم آزی جون. 
کار فوق العاده خلاقانه ایه. 
این حرفا هم که جناب رهگذر گفتن بنظر بنده حقیر فقط از روی حسادته!
پاسخ:
قربونه تو....خوشحال میشیم :)
:)
لطفا با صدای بلند بخوانید

رهگذر حیا کن بی حفاظو رها کن
بی صدای همکار. جهنم است روزگار
وب فقط وب آزی.رفیق فقط جعفر قلی :دى

پاسخ:
جعفرقلی رفیقِ بی کلک :))))))))
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۲ خانم هموستات
نمی فهمم چرا وقتی از چیزی خوششون نمیادبجای انتقاد آروم کل شخصیت طرف مقابل رو میبرند زیر سوال .
پاسخ:
اینجوری حال میکنن :دی فحش دوز دارن :D
آزی بیا تو همین تریبون قول ی آلوئورا پلو ک نمیدونم چیه رو ب آقا همکار بده،بلکه به خاطر دستپخت تو،قید فرار مغزها رو بزنه :)


پاسخ:
ایییی آلئوورا پلو چیه اییییی.....با آلوورا شربت درست میکنن :)
من خودم متواری ام بیام جلو اونو بگیرم؟؟؟!؟!؟!
 حالا از کجا فهمیدید طرف دین داره و هدفش نهی از منکر بوده؟ چرا پای دین رو میکشی وسط همکار جان؟
طرف کلا خوشش نیومده! کجا گفت کار شما و خانم م.زاده ضد دینه؟
همین الان دوباره دیدم! حرفی از دین نبودا!
پاسخ:
دلش خواسته پای دین رو وسط بکشه اصن!!!! شما مدعی العمومی خاله جون؟ :))))))) نه طرف نمیخاسته نهی از منکر کنه میخاسته امر به فحش کنه...یه جمله گفته از ده تا کلمه هشتاش فحشه!
شما چرا حرص میخوری حالا؟!!!! نخور برو شام یه چیزه بهتر بخور حرص خوب نیس خخخخخ
آقا همکار دوس داره خب!مهم اوشونن!
خود آلوئوورا ک تلخه مث زهر مار:|
حالا میری ناکجاآباد سفلی دیگه،اونجا بپز:)
پاسخ:
نه چندگونه داره...یکیش تلخ نیست :) 
ای بابا...سایه ی این عقده ها بیشتر از هر جای دیگه ی دنیا رو کشور ما پهن شده...مگه هر کسی چقدر میتونه جواب بی خاصیت های اطرافشو بده...انرژی که واسه خوب موندنه,حیفه صرف این قشر بشه...که  کم هم نیستن.
پاسخ:
اوهوم!
خب مث اینکه شومام دله پری داری، هر چند من اصلا اهمیت نمیدم، اینام حرفهای من نبود ...
خب من خیلی وقته سعی میکنم خونِ خودمو کثیف نکنم :)
من عاشق این آقای همکار شدم :">



آقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای همکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار عزیز!!! تو رو به خدا ایران رو ترک نکن!!! پیش ما بمون!!!! ما قول میدیم دوستای خوبی برات باشیم و این رهگذر که متاسفانه یه نمونه از یه قشر این جامعه است رو هم ندید میگیریم تا قونش بسوزه ;)
پاسخ:
ایشالا به پای هم پیر شید خخخخخخخ ;)

دنیای مجازی که ایرانُ جای دیگه نداره عزیزم، همه جای دنیا سرلی من است ;)

قونش بسوزه رو پایه ام :))))
شوما اصن خودشو ناراحت نکن ؛ اینا مشکل روانی دارن .
اخماتو وا کن  و یه کم بخند عمو ببینه :)
پاسخ:
عمو رو با عاغای همکار بودی؟؟؟؟
وگرنه من که هر هر خندیدم با دیدنِ اون کامنت :))))))
فلسفه نوشتنتون خیلی حال داد...

"ما اینجا دور هم جمع شدیم تا غم ها و شادی های همدیگه رو با هم تقسیم کنیم. تا کمی مشکلات زندگی رو فراموش کنیم و بفهمیم زندگی هرچند هم سخت باشه ولی میشه خندید! تا کماکان امید داشته باشیم و امیدوار زندگی کنیم."

پاسخ:
قابلی نداره :)
فاصله افراد همون فاصله درکشونه، (جریان نرود میخ آهنین در سنگ و این حرفا) پس بیایید با هرکس اونجوری رفتار کنید که ازش توقع دارید و با این پست های طولانی خودتون رو خسته نکنید و انرژیتون رو هدر ندین.


پاسخ:
آقا پست متعلق به من نیس... وگرنه من پاسخ اون کامنت رو تنها با یک این>>>>>>O_0 دادم :))))))

خواهشی بود اجابت کردم :)
"دلش خواسته پای دین رو وسط بکشه اصن!!!! شما مدعی العمومی خاله جون؟ :))))))) نه طرف نمیخاسته نهی از منکر کنه میخاسته امر به فحش کنه...یه جمله گفته از ده تا کلمه هشتاش فحشه!
شما چرا حرص میخوری حالا؟!!!! نخور برو شام یه چیزه بهتر بخور حرص خوب نیس"

شفای عاجل همه مریضان :|
تو از رهگذر خیلی داغون تری بابا! سوال پرسیدم به خدا. ان شالله که خوب میشی :)
پاسخ:
به نظرت دچار سوء تفاهم بودن هم یه جور مریضی نیست؟؟؟
به هر حال من جوابت رو با خنده و شوخی دادم اما اینکه از نظر تو من بی ادب و مریضم حتی از اون رهگذرم بدتر.... اووووم ولش میترسم باز بگم سوء تفاهمت عود کنه نگم بهتره!!!

یه سری هم هستن سوال میپرسن اما یا باید جوابی رو بشنون که تو ذهنه خودشون دارنُ منتظرشن یا اگه یه چیزی بشنون که با چارچوب فکریِ اونا متفاوت باشه ،میگن وااااااا چه مریض!!!! واااااا چه بی ادب!!!!! بعله آق مجید!
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۲۱ خانم مهندس
یعنی بایه حرف میخوان از ایران برن؟؟!
اقای همکارهم,اینقدنازک نارنجی عاخه؟؟!:-\

پاسخ:
ینی تو فکر میکنی اینقد کودنه که با یه حرف پاشه ع ایران بره؟؟؟؟؟ :D

عزیزم صحبت از پژمردنه یک گل نیست....:(
شاد کردن دل بنده های خدا هم عبادته از شما هم قبول باشه خدا اسپانسر برنامتون رو هم راهی بهشت کنه :)))))
پاسخ:
بعله بعله.... خدا اسپانسرُ برکت بده صلوات.....
اسپانسری که هیچوقت دست به جیب نشد :P
بنده اما یک تچکر ویژه دارم از رهگذر عزیز دلم ! 
چون این آقای همکار بسیار صدا قشنگ هستن. اونروز که کلیپ رو گوش دادم گفتم چقدر صداش خوشگله ( به گوش خواهری و به چشم برادری البته )
خلاصه این رهگذر اگه سیخ نمیزد و به قول ما مشهدیا کخ نمیریخت آقای همکار که اینجا برامون چیز نمی نوشت ..
آزی جون تو برو ...بگو آقا همکار بیاد چیز بنویسه اینجا :)
پاسخ:
دستت درد نکنه خانوم ال...ای آدم فروش:))))))  مارو باش دل به چه طرفدارایی خوش کردیم :D
خخخخخ
ولی کاملا خوش بینانه به قضیه نگاه کردی دمت گرم :)
آقای همکار دوستت داریم :دی 
چش مایی :پی
پاسخ:
اوه اوه...بقول داداشم چشُ چالِ مایی خخخخخ

شما تاج سری ریما خانوم :-*
الهم .... :پی
شما شماره کارت بدین با یک کلیک منتقل میشه :دی
پاسخ:
وجه مورد نظر را اعلام کنید :))))))
یک عددی با چند تا صفر :پی
پاسخ:
چند تا صفر؟ الان پول ایران مث پول هنده شونصد تا صفر داره اون وخ میشه یه آدامس :)))))
من با دلار باهاتون حسابی میکنم با شش تا صفر خوبه؟
:دی
پاسخ:
اوه اوه...چه اسپانسره پولداری داریم ما :دی

من تنها سوالی که دارم اینه که مگه مجبورن بیان جایی که ناراحتشون میکنه

 

ای بابااااااااااااا چرا نمیذارن مردم اونجوری که میخوان زندگی کنن

 

اقای همکار غصه نخوریا بیخیال باب ادمای مریض همه جا هستن

 

ازی جون میشه اسم منو هم بیاری ایندفه توی پست صوتی

خیلی دلم میخواد :دی

پاسخ:
فدای تو

آره عزیزم چرا نمیشه؟ این کلیپها قبلا پر شده، اون موقع تو کامنت نمیذاشتی واسه همین اسمت نیس... تو کلیپهای جدید اگه منوال کامنت گذاران ادامه داشت حتما اسمتو میگم عزیزم :)

واسه خودش یه حرفی زد دیگه...اولا که جواب ابلهان خاموشی است دومندشم حیف که خانم متشخصی هستم وگرنه بهش میگفتم:اوهو...شب بود سیبیلاتو ندیدیم!!

آزیتا این آقای همکارم دنبال بهانه است بیاد پست بذاره!ببین شم پلیسی من اینو بهم میگه!

پاسخ:
آره بهانش بوده خخخخخ دنبال دلیل میگشت حالا پیدا کرد :D

:)))))
بلی همین طور است :دی
پاسخ:
اوه اوه!
عه عه عه! چ خبره اینجا؟
کی آی همکاره من و اذیت کرده؟: آیکن بی توجهی به آزی.خخخخخخخخخخخخ
من برا آی همکار باس یه دوره فشرده دایورتینگ بذارم که در موارد مشابه این قضیه عمل دایورتینگ و انجام بده.والا
در ضمن آی همکار، تو حق نداری از ایران بری، حق نداری.اینُ بفهم(به صورت هندی وار خانده شود)خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
آیکونه به درک :D
آقای همکار جونه من بیا نخ و طنابُ زنجیره این شاتی بگیر از بس نخ داد من خسته شدم :))))())
مرسی آقای همکار....
یه عالمه ممنو بابت این متن
پاسخ:
:)

مرسی از شما
برو ب ب! من پیرمرد میخام چیکا؟تازه ماشینم که نداره.ایییییییش
داداش خوبه ؟خخخخخخخخ
پاسخ:
پیرمرد؟؟؟؟ O_0
 داداشم به درد تو میخوره همچین پوستتو بکنه تا بفهمی یه من ماست چقدر کره داره :دی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
روش جدید؟خخخخخخخخخخخخخخخخ
کش شورت؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عکس العملش نسبت به حال و حول منُ کشت.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نمیرین شما دوتا.تازه گوش دادم....
پاسخ:
احتمال اینکه از شدت خخخخخخخخ بمیری وجود داره شاتی جان خودتو کنترل کن :)))))))))))
اون فایل صوتی که ایرادی نداشت...
واقعا پستتون عالی بود
ممنون آقای همکار:)
پاسخ:
مرسی  :)
کاش به اعتقادات هم احترام بزاریم فقط...
پاسخ:
کاش....چه خوب میشه :)
آقـــــــــــــــــای هـــــمــــــــــــــکـــــــــــــــــــــاررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟
نالاحت نشووووووووووو.....بــــــــــیــــــــــــــا بخلم
نه...چیزه.....الان میان به منم گیر میدن...برو بخل آزی.....ای بابا اونم که نامحرمه.....آها.....برو بخل دل زنده. غایب همیشه حاضر:))))))))
پاسخ:
از تو بعید بود همچین جوشش احساساتی :D

غایب همیشه حاضرو خعلی خوب اومدی :))))
راه خعلیییییی خوبیه واسه جلب توجه.
خعلییییییی توووووپ.
اما داره تکراری میشه در عرض یه ماه موضوع تکراری.
دلخوشی خوبیه بیاین منتقداتونو به اصطلاه خودتون له کنین.
خخخخخخخ
پاسخ:
عه مینو جون نطقش وا شد!!!!
منتقد که فحش نمیده جانم! نقد میکنه!!! بهش میگن نقد سازنده... ایراد کار رو میگه!! روش بهتر بودن رو از نظر خودش میگه پیشنهاد میده!!!
منتقد تنها کاری که نمیکنه!!! فحش دادنه عزیز دل برادر!!!

+ در ضمن چون تو این کامنت به جز من به نفرِ دیگری هم فحش داده شده بود، اونم حق داشت حرفهاشو بزنه!!!
:|
باز ب حضور پر رنگ من گیر دادین؟خب برم موعتاد شم خوبه؟برم وبلاگای +۱۸خوبه؟برم گوگل سرچ بوغ بزنم خوبه؟ن خوبه؟:دی
آ
پاسخ:
:) بابا من که چیزی نگفتم.... حساس نشووووو حساس نشوووووو آیکونِ ارسطو :D

"یه سری هم هستن سوال میپرسن اما یا باید جوابی رو بشنون که تو ذهنه خودشون دارنُ منتظرشن یا اگه یه چیزی بشنون که با چارچوب فکریِ اونا متفاوت باشه"

یا شایدم شما توقع داری بیان اینجا بگن:وای وای! حق 100% با آزیه، هر کس که هر چیزی غیر این بگه آخ و تیخن!

بیخــــیـــــال :)
پاسخ:
آقاجون شما سوال میپرسی منم جوابت رو میدم بعد هر بار دلخور میشی فحش میدی! من کِی گفتم اخ و تیخن شما هر بار جوابت رو دادم یه چی بارِ من کردی!!!! عجب! من کی گفتم کسی بگه حق با آزیه!!!!! آخرم من بدهکارم!!! باشع اصن تو خوبی والا به غورعان تو خوبی....

من کلا از بحثهای بی مورد و بی نتیجه فراری ام!!!! عاغا من اه من پیف من خر....بی ادب... خوبه؟؟؟ شما هم تاج سر!!! جدی میگم همشو...

والا بخدا :)
آقای همکار من به عنوان یه آدم که مثلا مذهبی ازتون عذر میخوام خوش حالم که این احادیث رو از قلم شما دیدم بدونین که مذهب ما اینجور آدمای بد دهن رو از خودش نمیدونه...
پاسخ:
:)
دوستون داریم بدجور :* همتونو :*
پاسخ:
آخی...ما هم :)
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۳ انسان غریب
سلام

حالا هر بی سر پایی ی حرفی زد بهش دیندار و نجیب نگید 

دیندار واقعی دل نمیشکنه حرف مفت ب ناموس مردم نمیزنه و تهمت هم نمیزنه

در پناه خدا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">