حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
اسفند ۹۲

درسته که امروز ناهار نخوردم اما عوضش عصرش داداشم یه حالِ اساسی بهم داد و مرا بعد از دو سال به مُراد دلم رسوند :)

یعنی راستش رفتیم دیزی بزنیم، تموم کرده بود....مجبور شدیم اینو بزنیم...مجبور شدیم، میفهمید؟؟؟؟ مجبــــــــــور! خخخخ



میدونید کِلَپچ از اون غذاهاییِ که دوستدارانش،فداییِ آنند و دوست ندارانش دچارِ حسِ انزجار به آن :D

یه سری به به و چه چه سر میدن یه سری اَخ و پیف خخخخخ

منم که اصلا تابلو نیس جزِ کدوم دسته ام؟ :))))

خداییش تو زمستونُ هوای سرد یا ملس ده برابر میچسبه...

موقع تناوُل به یادِ بر و بچِ کله پاچه خور بودم ;) از جمله حاجی و خانم مهندس :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

ینی کشته مرده ترکیب عکس لاک ناخن کنار کلپچم :دی
+دو تا چشم(اشتب تایپی)
پاسخ:
خدا نکنه صد سال در خوبی و خوشی و غوطه ور در کلپچ زنده باشی :))))))

+ممنون که گفتی تصحیح کردم :)
لاکت چه هارمونی ای داره اصن با فضا !:))))
پاسخ:
ست کردم :))))
واااای! کلپچچچ!!!
من بیهوش شدم از دیدنه این عکسا... آب از دهنم راه افتاد
پاسخ:
عه واقعا تو دوس داری؟ چه خووووووووووب :)

آخی خدا قسمت کنه بخوری مث من که بعد دوسال حاجت روا شدم :)))))
حالا من نصف شبی کله پاچه ای باز از کجا گیر بیارم واسه 2 تا چشم یه گوسفند؟؟؟نمیگی من تا صبح خواب مغز و چشم و اون گوشتای مامانی صورت میبینم...ما از آن دسته ی به به و چه چه ایم...و خداروشکر میکنیم اون پیف پیف گویان هستند که سهم کلپچشان رو بپیچونیم ;)
پاسخ:
چند ساعتی صبر کن و سحر برو کلپچ بزن تو رگ :D
خخخخخ
اگر با یک پیف پیف گو همراه باشه کلپچ کوفت آدم میشه از بس قیافشون یه جوریه :))))
آخ من بمیرم که شما مجبورررررر شدید اینو بخورید خخخخ
منم عقش کلپچم مصخوصا پاچه اش ،اصن با لزجیش حال می کنم:))))))))
سر شبی داشتم به مامانم می گفتم چهارشنبه سوری یه کله بگیریم ببریم خونه ی مادربزرگه بار بزاریم واسه شبدور هم می چبسه!!! ببینم استقبالات چطوری میشه حالا:))))
پاسخ:
عه خدا نکنه بمیری خخخخخخخ
آخی چه جالب پاچه دوس میداری.... منم دوس میدارم :D

ولی شب کله پاچه خوب نی ها تا صبح خواب بد میبینی ، باید صبحانه خورد نشد دیگه عصرونه :D
ای جانم کلپچ ؛ نوش جونت 
پاسخ:
مرسی :)
به به به به دی:
ماهم جاتون خالی چن روز پیش میل کردیم
نوش جان :)
پاسخ:
نوش جان شما.... موقعی که میل میکردید عایا به یاد کسانی بودید که دوسالِ در حسرتند؟؟؟؟؟ :))))) ده نبودی دیگه نبودی ;)
تصور اینکه بخوام از کنارش رد بشم هم برام باور پذیر نیست
پاسخ:
اصن فکر کن یه همچین چیز خوشمزه ای بیاد از کنارِ تو رد شه!!!!!! عمرا ینی عمرا!!!!

سوسول مامانی....
دوستان به جای ما!

پاسخ:
من گفتم جای کسی خالی بود عایا؟؟؟؟؟؟ :))))))

گفتم یادتون کردم ;) خخخ
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۰۴ خانم مهندس
نوش جونت:-*
چون گفتی به یادم بودی هاااا.وگرنه بخاطر این عکس کذایی که به هوس انداختیم,باید یه چی دیگه میگفتم بهت;-))
پاسخ:
ممنون.... :D
خدایا شانس آوردم.... از خباثتت آگاه بودم به عبارتی :))))))))
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۰۷ خانم مهندس
آزی,اخرم,نوشابه نخوردی باهاش؟؟؟!!!;-)
اگه من آخرش,تو اون حاجی  رو نوشابه خور نکردم.حالا ببین:-)))))

پاسخ:
نوچ....ایییی نوشابه چیه....بعدش یه چایی دبش زدیم که یادم رفت ازش عکس بگیرم :D
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۳۰ خانم مهندس
خدا ازت نگذره ازی:-))))
از اون اولین کامنتی که گذاشتم,تاالان دارم,هویجوری دارم به عکس نگاه میکنم!!!دلم نمیاد دل بکنم و برم:-D
پاسخ:
عه؟ اون موقعها تو میخوردی با حسرتشو ، خدا از تو چی بگذره :D
میگم یکم عکسش کمرنگ شده نگوووو کار تو بوده :))))))
اصلا مشخصه چقدر مجبور شدین و دست های پشت پرده به زوووووووور وادارتون کردن که بخورید :دی
من از شکلش خوشم نمیاد اما نوش جون شما خوردن یک خوراکی بعد یک مدت طولانی باید خیلی مزه بده
پاسخ:
چقدر گناه داریم به خدا، ببین مارو به چه کارایی وا میدارند اصن :D

مامانم بچه که بودیم میگفت بعضی غذاهارو باید چشمها رو بستُ خورد اینم از اوناست وگرنه منم عاشق چشم و ابروش نیستم که :)))))
نوش حانت / گوشت بشه به ران ت .
من قدیما هم آب کله دوست نداشتم . ولی گوشتاش رو خووب میخوردم. آب کله هم چون خیلی چرب و چیل بود نمیخوردم چون هروقت میخوردم داون میشدم . وگرنه دوست داشتم اما با نفس عماره مبارزه میکردم چون واقعا منو از پا می ندازه آب کله پاچه . 
از وقتی خانوم نی نی اومدن بنده حال اونایی که میگی کله پاچه میگن اه اه رو درک میکنم . من خودم بد غذا نبودم ولی این نی نی از اون دختر قرتی هایی میشه که همش در حال اه و پیف هست . قبلا همه ی غذاها فیوریتم بودن اما حالا یه لیست بلند بالا هست که دوستشون ندارم اصلاً:
ب گوشت. کوفته . کله پاچه. پیتزا .کتلت و ...  :|

پاسخ:
نه تو رو خدا گوشت به هیچجام نشه لدفن :D
آره خدایی خب منم داون میشم ینی دیروز یه خوابی منو گرفته بود که نگوووووووو ولی خب بازم دوس دارم :)
چه بد امیدوارم مقطعی باشه و این دخملت حسابی شیکمو و همه چیز خوار بشه... مامانِ بچهٔ بد غذا هم سختی میکشه هم غصه میخوره :)

وااااااای آزی جوووون  نوش جوووووننننتت روانیم کردی با این عکس:D

منم خیلی دوست دارم البته ما تپل مپلا با عذاب وجدان میخوریمش :))

 

پاسخ:
مرسی عزیزم
تازه منم با عذاب وجدان هر چه تمام تر میخورم :D
واقعا می بینید چه آدم هایی پیدا میشن نوچ نوچ نوچ چی کار دارین با دختر مردم:دی
مگه ابروشم میخورید؟ :O :دی
پاسخ:
پس چی فکر کردی؟؟؟ ابرو خیلی هم خوشمزه است :دی
گوارای وجودتان انشاا... و تعالی :دی
پاسخ:
:)
اون وسط بشقاب یچی هس برق می زنه، اون دماغ گوسفنده. اینقد جوش خورده سبزیش پریده سفید شده :دیییی
پاسخ:
اتفاقا همون اونقد خوشمزه بود که نگووووو..... :))))
وای چی بگم بهت آخه.. همین الان دلم میخاد برم کلپچ وووووووووووووواااااااااااااااااااااایییییییییییییی چرا با روح  و روان ما بازی میکنی آزییییییییییییییی D:
پاسخ:
الان که مسلما نمیتونی ولی عصری با عاغاتون برید حالشو ببرید :D
من در گروه انزجاریون دسته بندی میشم .... نوش جان
پاسخ:
خخخخ..... متاسفم :) لذتشو نمیتونی درک کنی :)
مرسی

بخور نوش جانت...همش فسفر بشه وویتامین به تنت:)))

 من که نمیخورم و بقول مامانم که همیشه بهم میگه: نمیخوری ناله هم نزن!!

پاسخ:
ای ول فسفر و ویتامینو خوب اومدی :D

مامانت خوب میگه دمش گرم...

منم عاشق کله پاچه ام

اما نمیدونم چرا هیشکی یادش نمیمونه حتی مامانم :(

 

همیشه میگیرن میخورن بعد میگن خب اصن بهت نمیاد دوس داشته باشی واست نذاشتیم

 

میدونم من سر راهی ام اصن عررررررررررررر

پاسخ:
آخی....وا ینی چی یادشون میره یه بار خیلی محکم و رسا اعلام کن که عاشق کله پاچه ای.....

دیگه مامانت که نباید یادش بره...منم به حال تو عرررررررر
ینی پستات به ی طرف، این ناخن های لاک زده ی متفاوتت به ی طرف دیگه.:آیکن حسادت حتی
حوصله ات خوبه ها
پاسخ:
حوصله ام چرا نباید خوب باشه من یک nail polish addict ام :D
من چشم و مغر نخوردم تا حالا فکرم نمیکنم بخورم D:
ولی دوس دارم کلا کلپچو :x
پاسخ:
یکم چربه...من خیلی مغز دوست ندارم، اما ساندویچش خوشمزه است ;)

نوش جان اگه خوردی :)
منو هم در ضمره ی به به گویان قرار بده :دی
پاسخ:
چشم.... تیک زدم جلو اسمت :D
دیگه نمی تونم ساکت باشم و باس بگم که من نابودِ این دیزاینای ناخُنِ شومام...!:دی
پاسخ:
خخخخخ
آخی.... قابل نداره میتونی بدون حق کپی رایت استفاده کنی :))))
لاکت قشنگه:)
کله پاچه دوست دارم:)
پاسخ:
کله پاچه هم تو رو دوست داره :)))))
نوش جان 
از این پست نتیجه میگیریم ،این طرح ناخن هم به دیزی میخوره و هم کل پیچ :)))
پاسخ:
بعله تهِ نتیجه بود خخخخخ
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۴ خانم هموستات
تا حالا نخوردم ولی به نظر خوشمزه میاد
پاسخ:
چرا نخوردی خوب اگه بدت نمیاد بخور :P
با کله پاچه نوشیدنی چی میخورن راستی؟ دوغ؟ نوشابه؟ آب معدنی؟(آیکن یکی از منزجرون-از نوع کنجکاو در مواضع حریف!:دی)
پاسخ:
بعضیها نوشابه میخورن ولی سنتیش اینه که شما کله پاچه که زدی بعدش چایی میخوری خیلی هم میچسبه :D
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۵ masi_biasabosaltane
سلام آزی...
منم کله پاچه دوس دارم...مغزو گوشت و آب و چش و پاچ و همش دیگه...هرچی...اما نه بیشتر از تو...
پاسخ:
سلام عزیزم


دمت گرم.... چه خوب که دوس میداری :) بوس
وااااااااااااااااااااااااااای کله پاچه !! خودت قیافه کج و کوله منو با دیدن عکس تصور کن :))
من از همون گوشه وب که اومدم پاورچین پاورچین برمیگردم :))))
پاسخ:
اه اه بد سلیقه اومد :D

از هون گوشه رفتی؟؟؟ ینی اینقد بوش پیچیده بود؟؟؟؟ خخخخ
منم جزو دسته ی دومم ... ووووووی 
پاسخ:
وووووی....خخخخ
من اصلا کله پاچه دوست ندارم ولی این عکسه خیلی هوس انگیزه
ایشالله بسلامتی رژِیم تموم شه برم یه بار امتحانش کنم:))
پاسخ:
عه چه جالب ینی عکسش میتونه واسه کسی که دوست نداره هوس انگیز باشه؟؟؟ :D
ایشاالله فقط رژیمتو حروم نکنی خخخخ
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۳ سرهنگ تمام
من نه خوشم میاد نه بدم میاد
پاسخ:
 منفعل!!!
تو از عجایب خلقتی اصن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">